Dikke prima!

Levering was binnen 48 uur bij mij bezorgd.

Levering was binnen 48 uur bij mij thuis bezorgd nils op aan te merken verder.

Prima service.

Fijne website, alles makkelijk te vinden. Goede informatie door mails en een vlotte levering.

zeer goed

simpel om te bestellen en snelle levering van het pakketje

Snelle levering goede kwaliteit

Goede prijs-kwaliteitsverhouding, snelle levering

Goed product, redelijke prijs

De handschoenen zijn kwalitatief beter dan wat ik voorheen bij een andere leverancier ontving voor meer geld.

Snelle nette levering

Perfect bedrijf

Alles ging vlot. Bestelling binnen 3 dagen in huis.

Snel geleverd, goede producten

Voor het eerst servetten en handschoenen besteld. Snel geleverd en de handschoenen zijn van goede kwaliteit. Scheuren niet bij het aantrekken. Handige geribbelde vingertoppen voor meer grip. Servetten zijn ook goed hoor, maar daar kan niet veel mis aan gaan.

Snelle levering.

zeer tevreden

voor de eerste keer bij deze firma besteld, zal niet voor de laatste keer zijn als de service hetzelfde blijft.

zeer goede service

Super snelle levering! Zelfs nadat ik iets had geretourneerd ivm foute maat besteld..

Beperkte informatie

Ik had van 2 producten een aantal stuks besteld. Kort na bestelling wordt het ene product geleverd. Er volgt geen enkele informatie tot dat ik er zelf achter aan ga. Dan blijkt dat het 2e product pas over een aantal weken komt. Terwijl de site suggereerde dat er voorraad was.

Producten snel in huis!

Snelle levering en goedkoop

Bestellen was makkelijk, de spullen zijn snel geleverd en goed verpakt. Tevens een stukje goedkoper dan op veel andere sites.

Snelle verzending

Laat op de dag coronaspuugtest besteld, had eigenlijk niet verwacht dat de bestelde testen de volgende dag al bezorgd zouden worden. Maar toch, de dag na het bestellen stond de bezorger met de testen voor de deur. Prijs voor de test was mooi laag, werd geleverd met keurige gebruiksaanwijzing. Prima webwinkel met goede service.

Snelle levering,goede communicatie

snel, nauwkeurig en goed geprijsd

Nette en snelle levering, betrouwbare online webwinkel.

De Boer Dental heeft van mij zeker 5 sterren verdiend

Ik ben zeer tevreden over De Boer Dental in alle opzichten Ook al ben je particulier wel met een PGB/ WLZ budget Dat maakt bij deze ook online te bestellen ondernemer niets uit Alles gaat super snel en zeer correct.Ook maakt het bij deze mensen niet uit of je een grote of kleine bestelling plaatst Ze zijn er altijd voor je En dat is een grote pluim waard,en ik kan iedereen aanraden Ga naar De Boer Dental veel keuze Goede kwaliteit leuke aanbiedingen en niet duur Ga zo door op deze wijze Dat zal U vast en zeker geen teleurstellingen geven.En goede reverenties op leveren.

Alleen de handschoenen zijn niet wat wij willen jammer maar verder prima service

Snel geleverd, veel keuze

Veel keuze, snelle levering

Zó klantvriendelijk!!! En persoonlijk!

Ik heb nog zelden zo’n goede ervaring als klant. Klantvriendelijk en persoonlijk én geweldige service! En supersnel!!!

Heel goed!

Snel, op tijd geleverd. Goede kwaliteit voor verantwoorde prijs

Snelle levering tegen gunstige prijs