Pakket niet bezorgd maar hele correcte afhandeling

Bezorgdienst mailde dat m'n pakket was afgeleverd. Ik had echter niets ontvangen. De Boer Dental heeft het correct afgehandeld.

Super.

Goede en snelle levering!

Snelle en correcte levering.

alles correct verlopen

alles correct verlopen

Geen next day delivery, maar verder prima

Donderdag middag besteld, maandag avond pakketje ontvangen. Verder prima en betaalbaar.

bestelling is supersnel geleverd.

Alles verloopt als beloofd. Snel, correct. Veel keuze, leuke aanbiedingen.

Snelle afhandeling, prijs kwaliteit

Prijs kwaliteit

Nvt

Nvt

Uitstekend.

Ondanks de super slechte bezorging door jullie super behandeld en de bestelling via post nl opnieuw gedaan. Herl erg bedankt hiervoor.

Goede snell levering

Prima webshop met snelle levering

Opperbest

Zeer vlugge levering, goede kwaliteit

Vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling. Creditcard betaling lukte helaas niet.

prima info en verzending

Groot aanbod, goede prijs, snel geleverd!

Op zoek naar Covid-19 zelftests kwam ik op de website van De Boer Dental. De webshop is zeer overzichtelijk. Het aanbod van gevalideerde testen is groot. De prijzen zijn zeer concurrerend en de levering was supersnel. Door de goede communicatie blijf je gedurende het gehele bestel- en afleverproces precies op de hoogte. Prima dus,

goede prijs snelle verzending

goede prijs snelle verzending

Ik had besteld en later een paar dagen kwam het binnen door DPD!

Goed, snel.

geweldig

enkel de pakjesdienst gebruikt ook onderaannemers die zelfs nog geen nederlands kunnen en daardoor lag pakje bij afhaalpunt terwijl het in de bus paste. en bij het afhaalpunt waren ze er zelf niet over te spreken. De Boer Dental zou ik aanraden om beter en keuze te laten aan de klant welke pakjesdienst ze kunnen nemen duurdere is betere werkomstandigheden voor de courier .

Zeer tevreden!

Ik heb nu twee maal besteld bij DeBoer Dental en ben heel tevreden. Een groot assortiment, goed geprijsd, goede communicatie en snelle levering! Ik zal zeker opnieuw bij De Boer Dental bestellen!

Snelle levering en goede communicatie

Uitstekend!

Vlug en goed geleverd!

Kon niet beter

Duidelijke website , bestelling geplaatst bestelling is met zorg behandeld en perfect afgeleverd en prijs was een punt die ons heeft doen beslissen

Heel snelle bediening

Men bestelling was er heel snel

Zeer snelle afhandeling

Bestelling verliep vlot en snel geleverd.