Goede informatie over de bestelling Complimenten

Alles prima!

Kwalitatief goede producten, snelle verzending.

Sbel en goed afgehandeld.

Juiste en tijdige levering, probleemloos

Geleverde producten voldeden aan verwachting, levertijd en -methode was slordig.

De bestelde Covid-tests zijn geleverd met een ruime houdbaarheidsdatum. De beloofde "voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis" bleek 3 dagen te duren hoewel de schuld daarvan mogelijk aan de bezorgdienst lag want ik kreeg wel dezelfde dag een verzendbevestiging. Minpunt: ik kreeg een melding in de PostNL app dat het pakket aangemeld maar nog niet ontvangen was, terwijl de track & trace link naar DPD leidde die het ook uiteindelijk bezorgd heeft. Aanmelden bij twee diensten lijkt me tot onnodige kosten te leiden die bij de klant terecht komen, en zorgt voor extra onwetendheid. Desondanks toch een goed product ontvangen, hetzij enkele dagen later dan verwacht.

Maar ik heb zelf een fout gemaakt, het moest bijenzalf zijn voor mijn hond. Maar dit is voor mensen.

Houdbaarheidsdatum is heel kort

De datum van product was erg kort en niet vermeld.

Had testen nodig voor mijn moeder . Ze wilt zich blijven testen Dus heb het hier besteld omdat het goedkoper is . Ze zijn snel gekomen .

Artikel zoals beschreven en snelle levering.

Artikel zoals beschreven en snelle levering.

TOP ! Ik kon mijn ogen niet geloven.

Op woensdag 11 oktober plaatste ik mijn bestelling. Groot was mijn verbazing toen die deze middag reeds, volledig in orde!, voor mijn voordeur stond. Deze organisatie kan toveren :-). Van harte dank voor de perfecte dienstverlening.

Zoals altijd bij deze leverancier een snelle levering zelfs nadat er met de betaling iets was misgegaan. Hier staat serviceverlening nog hoog in het vaandel. Chapeau!

Waar voor zijn geld

Snelle levering. Goede prijs

Mijn navraag voor materialen werd snel en compleet afgehandeld

Snelle service en goede communicatie per mail.

Superrr zonder woorden

Correct, op tijd & betaalbaar.

Geheel de bestelling verliep transparant, correct en op tijd. Ook de prijs aanbiedingen van De Boer Dental zijn uitstekend.

Goede communicatie, snelle levering.

Snelle levering , goed en stevig verpakt. Prijs / kwaliteit +++

x

Graag een lagere bezorgkosten, alles keurig verzorgd.

Goede kwaliteit

Voldoende uitleg, levering zoals vooraf gezegd,.

Zojuist voor de tweede keer bij jullie besteld. Ik ben super tevreden. Wat een keurige website, snelle service en goede verzending. Alles kwam, na twee dagen al, in goede conditie aan bij mij. Chapeau!

Snelle en makkelijke bestelling en levering

Tevreden klant

Grote pleister, plakt zeer goed, en waterdicht. Prima pleisters