snel, correct verpakt, altijd voorraad, top!

makkelijk bestellen op overzichtelijke website, altijd voorraad en supersnel bezorgd, fijn bedrijf om bestellingen te plaatsen, aanrader!

Zonder gedoe snel geleverd

Prettig

Goed, snel en voordelig

Mijn bestelling van 2 literflessen Sterillium Med is zoals je mag verwachten afgehandeld en afgeleverd. De lage inkoopsprijs maakt van De Boer Dental een uitstekende partner.

Snelle levering, producten prima

Voor het eerst hier nitril handschoenen besteld, prima kwaliteit en zeer snelle levering.

Snel thuis bezorgd. Binnen 1 werkdag.

blij

Tevreden met het product maar de Boer dental zou er goed aan doen een andere vervoerder te zoeken. Dpd voldoet echt niet. Ik heb de boer dental gekozen vanwege de korte levertijd (ik had het product nodig voor een zieke kat) maar heb uiteindelijk bijna een week moet wachten. Mijn pakket is ook niet bezorgd zoals afgesproken maar heb ik ergens af moeten halen. Voor het adres heb ik zelf moeten bellen. Update: Boer dental heeft contact met mij opgenomen, een klacht ingediend bij de vervoerder en het heel netjes met mij opgelost.

Snelle levering maar geen goede kwaliteit

Ik heb 1000 handschoenen besteld maar ik vind dat ze erg snel kapot gaan vooral bij de vingers en boven band erg jammer

Prima product

Fijne en doe de informatie ik ben tevreden

Snelle levering, goed materiaal

Als particulier heel blij met jullie assortiment, service en prijs stelling. Nitril handschoenen prima kwaliteit net zoals de bed onderleggers. Vandaag besteld overmorgen bezorgd. Perfetto ! .

Prima.

Prima website, aflevering goederen zoals verwacht. Kortom prima.

Een bestelling gedaan en de dag erna al in huis. Goede service dus. Alleen jammer dat je niet achteraf kunt betalen via Klarna ofzo. Vandaar de 4,5 ster.

Snel goed

Makkelijk bestellen en snel geleverd prijs kwaliteit verhouding goed

Heel goed gedaan

Goede service Ga zo door

Puinhoop

Levering via DPD was niet succesvol. Na contact is bestelling alsnog geleverd, nu wel naar volle tevredenheid (via PostNL) Nogmaals dank!

snel verstuurd en heel goede prijs

Duidelijk voordeliger dan de meeste webshops. Snel verstuurd zonder "overbodig" karton. Betreft covid-testen.

Vlot verloop

Snelle levering. En gratis mondmaskers erbij!

Uitstekend.

Vlotte, adequate afhandeling.

Snelle levering, erg betrouwbaar.

Als particulier heel blij met jullie. Een keurige voordelige prijs voor hetgeen ik nodig had, namelijk covid testen. Nergens goedkoper gezien nog. Hopelijk wordt het aanbod van desinfectie voor thuis etc, verder uitgebreid. Meer medische artikelen voor de particulier thuis zou helemaal mooi zijn! Dus breid lekker uit en ga zo door!

Product als afgebeeld, goedkoop en snelle levering

Bezorgd volgens planning (tijdstip) en ook netjes afgeleverd.

Bestelling geplaatst en het werd bezorgd volgens planning van tijdstip die doorgeven was. De bezorger was uiterst vriendelijk en gaf het pakketje netjes af ipv wat je vaak meemaakt dat ze al weggelopen zijn en het voor de deur ligt. Dat vond ik heel prettig dus zeer tevreden!!

Covid test: beste prijs houdbaarheidsdatum ok en snel bezorgd.

Goed produkt voor mooie prijs.

Makkelijk zoeken op site en snelle levering

Mondmaskers horen in een brievenbuspakket, waarom moet ik ze dan ik weet niet waar gaan ophalen?

Slecht. Had mijn bestelling in mijn brievenbus verwacht maar nee, ik moet het pakket gaan ophalen in een niet al te beste en onveilige buurt. Hele slechte zaak.