Snel en goed geleverd.

Slecht ingerichte website heeft voor extra kosten gezorgd

Ik was op zoek naar injectiespuiten MET naalden. Op de website van de boer dental heb ik dan ook geklikt op categorie injectiespuiten MET naalden. Hierin staan allemaal producten afgebeeld met een spuit. Bij thuis levering zag ik dat het alleen om naalden ging. Weer op de website gekeken en uiteindelijke product is inderdaad alleen naalden (had zelf ook goed moeten lezen). Alleen ik verwacht als ik op een categorie klik alleen producten krijg die hieronder vallen. Retourneren is ook niet gratis. Dus hierdoor elders nog naalden moeten bestellen.

Je krijgt waar voor je geld

Snelle levering en product is zoals omschreven

Besteld en de volgende dag geleverd, perfecte service!

Alles snel en duidelijk.

Goede waren.

Snel en acuraat

De site is duidelijk, het product is goed, de levering erg snel

Goede bezorging en goede kwaliteit

Goede winkel

snelle service

Bedankt voor de snelle service.

Produkt is prima, ook netjes verpakt. Helaas maken zij gebruik van pakketdienst DPD die pakketjes direct naar een pickup-shop brengen en vervolgens een bericht sturen dat je niet thuis was. Alleen doordat zij gebruik maken van deze pakketdienst denk ik er over na om volgende keer elders te bestellen.

Goed en snelle levering.

Ben heel erg blij met de latex vrije wegwerp handschoenen

Ik heb zoals hierboven latex vrije handschoentjes besteld. En ben er heel erg blij mee. Er is niet zo heel makkelijk aan te komen en normaal peper duur. Bij jullie is het een mooie prijs. Top!

Snelle levering, goede service

Materiaal snel geleverd gekregen! Goede service, prijs en kwaliteit.

Tevreden over aankoop. Uitstekende klantenservice!

Snelle levering!

Snelle levering!

Geweldig !

Ik ben erg tevreden. Bedankt!

Erg te vrede

Snelle bezorging

Eerste keer besteld

Geen

Snel bezorgd

Mijn product was snel bezorgd, meteen de volgende dag

Snelle levering, goede kwaliteit!

Snelle levering en zeer goede kwaliteit handschoenen. Voor mij is het een hele zoektocht geweest om een handschoen te vinden die niet scheurt door mijn lange nagels. Maar deze zijn perfect!

Alles zoals het moet zijn.

Positief

Vlotte leverring en doen wat ze beloven

Hele goede snelle bezorging

Kei goed

Snelle verzending en mooi product . Ga hier zeker vaker bestellen. Groetjes Jacqy

snel geleverd

snel geleverd