Een bedrijf dat laat zien dat hij zijn gasten vertrouwd!

Goede ervaringen met Sailcenter, juist omdat er iets niet goed ging. Het bestelproces verliep niet goed: er bleek technisch iets niet goed te zijn met de site. Daardoor kregen we spullen laat. Maar hoe uw bedrijf ermee omging was helemaal prima. Bij een volgende bestelling, hadden we de verkeerde maat laarzen. We hadden de juiste maat op korte termijn nodig, maar wilde de ontvangen nog even houden - omdat we dan in ieder geval hadden. SC stuurde de andere maat toe zonder dat we hoefden te betalen, erop vertrouwend dat we sowieso een paar terug zouden betalen. Het vertrouwen van SC kwam misschien ook wel voort uit het feit dat ik bij de eerste bestelling erop had gewezen dat me te weinig geld in rekening werd gebracht (en wij ons ook een betrouwbare klant hadden getoond), maar dan nog had het SC dit niet hoeven te doen. Al met al een prima bedrijf - waar je wel vroegtijdig moet bestellen. Maar als we zeilspullen nodig hebben voor onze dochter, gaan we naar SC. Door hoe ze met hun klanten omgaan.

Fast!

Great delivery speed to the UK

Perfect service!

Excellent comunication.

Altijd goed geholpen

Altijd goed en snel geholpen ! Prima!

Fast delivery, reasonable prices.

Fast delivery, reasonable prices.

Super snel geregeld

Perfecte pasvorm, snel geleverd tegen een goede prijs.

Alles perfekt gelaufen

Schnell geliefert

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Prima, verstand van zaken maar mis koffie en gezelligheid...

Voor alle zeilspullen voor onze zoon en mezelf komen we zeer regelmatig bij Sailcenter. Medewerkers hebben verstand van zaken, hebben goed advies. Dit advies gaat soms iets te veel richting bepaalde merken (hoge marge?) maar verder prima. Wat ik mis is een 'koffiehoekje', een beetje gezelligheid en als vaste klant soms een extraatje.

Gewoon zoals je zou mogen verwachten

Besteld en netjes op tijd geleverd.

Pro actief meedenkend en service gericht

Preis-Leistung Top, Service hervorragend

Sehr hilfsbereite Mitarbeiter und unkomplizierte Abwicklung. Sehr gerne wieder.

goede ervaring, deskundig en snel advies

Geholpen bij uitzoeken bril en handschoenen in Workum. Goede deskundigde hulp.

Service is ok

Ok

goed geholpen en snel binnen

na telefonisch goed geholpen te zijn snel besteld en ook snel binnen gekomen

Prima, alleen stop met zeuren om een waardering

Zie omschrijving

Duur

Prima spullen, prima assortiment maar het is wel duuuur. Heeft natuurlijk ook met de spullen (voornamelijk Laser) zelf te maken maar toch.

Wel kwam de bevestiging voor verzending pas na een telefoontje

uitstekend, ruime keuze en directe levering

duidelijke website met info over merken en afmetingen. van luiken en luikdeksels/ringen

Excellent

Everything arrived on time and no hidden expenses.

Alles zoals verwacht

Alles volgens verwachting

zeer professioneel en klantgericht

Ik voel me altijd heel goed aangesproken en serieus genomen. Of het nu gaat om een proefvaart op een nieuwe bijbootklasse of een simpele vervanging, ik kreeg altijd goede tips en informatie. Bedankt voor uw steun.

Top service Dekzeil heeft eerste zomerstorm al perfect doorstaanZeeeeer tevreden van mijn aankoop !

Super snelle service zoals beloofd geleverd binnen 24u . Zeer tevreden over aankoop

snelle en goede antwoorden

snelle en goede antwoorden

Meedenkend snelle vriendelijke service

Over Sailcenter

Specialized store for one design dinghy sailing. - More than 50.000 items directly available for shipment in stock - Store and showroom in the Netherlands - Present at many sailing events - Quality service and personal advice - Large collection of dinghy clothing