Mijn ervaring is buitengewoon positief!!!

Ik heb geen enkele klacht over Olive-art!!

Positief

Snel en goed geleverd. Er zat onverwachts een leuke attentie bij!

Fijne olijfolie en snelle levering

Inmiddels meerdere keren olijfolie besteld tot tevredenheid. Duidelijke website en zeer snelle levering. Ook altijd een leuke attentie bij de bestelling!

Snel geleverd ! Fijne producten ! En altijd leuk dat er een cadeautje bij zit!

Perfecte service

Snel en lekkere olive oil

Hele fijne olijfolie en multi inzetbaar.

Deze olie “heb” ik van mijn orthomoleculaire therapeut. Hij gebruikt hem al jaren dus ik had zoiets van en als hij dat gebruikt, moet het wel goed zijn en dat is deze olie ook. Multi-inzetbaar voor zowel koud als warm en lekker fris van smaak en niet te zwaar. Ik koop alleen nog maar de 5-liter blik!

Geweldige olijfolie! Ik hou van Kreta

Goede levering Fijn dat het zonder account aanmaken kan

Perfect!

Zeer smaakvolle olijfolie snel geleverd en dat tegen een nette prijs, alleszins aanbevolen.

Snelle en adequate levering

Perfect cadeau, snelle levering en heel tevreden jubilaris

Bedankt! Het bestelde cadeau kwam zeer snel aan en onze collega was in de wolken.

5 sterren

Super goed verpakt, erg snel geleveed, duidelijke afspraken. Oftewel, kan niet beter, dus 5 sterren.

Helemaal tevreden

Olijfolie is heerlijk en werd snel bezorgd

Makkelijk via de site besteld, en snel in huis.

Makkelijk via de site besteld, en snel in huis.

Goede kwaliteit en snelle levering. En altijd een kleine verrassing bij de bestelde producten.

Goed georganiseerd

Duidelijke website en snelle levering

Uitstekende olijfolie, goede prijs en goede info en levering.

Dit is echt een prima biologische olijfolie. Inclusief verzending voor ongeveer 10 euro per liter is voor deze kwaliteit absoluut niet duur, integendeel.

Geweldige service!

Mijn 5-literblik olijfolie werd snel en zonder beschadigingen geleverd. Ik zag dat er ook nog 2 proefsachets handcrème als extraatje in de doos lagen. Groot was echter mijn verbazing dat er bovendien een flesje heerlijke balsamico azijn meegeleverd was, waarvoor hartelijk dank! De olijfolie is overigens van uitstekende kwaliteit en bijzonder smaakvol.

Ben een tevreden klant

Voor de vijfde keer 2x5 ltr latzimas olijfolie besteld en het is beslist niet de laatste keer geweest. Van harte aanbevolen.

Niets op aan te merken

Snelle levering, keurig verpakt met een presentje.

Heerlijke en eerlijke producten

Heerlijke olijfolie. En sinds kort zijn er ook olijven beschikbaar! Heel benieuwd hoe die smaken.

top olijfolie

super lekkere olijfolie. De levering is ook snel.

Goede en snelle bezorging

Geweldig zoals de communicatie gaat met betrekking tot bezorgen. Heel leuk dat er altijd wel een verrassing bij de artikelen zit. Wil

Prima snel bezorgd ,leuk kadotje er bij

Prachtig

Prachtige plank van olijfhout. Echt heel mooi. Kwaliteitsproduct. Naast de drie mooie tapasschaaltjes. Blij mee.

Snelle bezorging

Goede kwaliteit olijfolie