Geweldige smaak en mooie eerlijke producten

Via mijn zoon ontdekte ik olive-art. Ik was op zoek naar olijfolie van hoge kwaliteit. Inmiddels heb ik naast de olie ook de heerlijke balsamico azijn besteld en de Kretenzische honing; ik ben benieuwd.

Derde bestelling is ook prima gegaan

Nu voor de 3e keer een blik olijkolie laten komen. Dit keer was het blik ongeveer 25% duurder, maar dat heeft een reden. De wereldmarkt voor olijfolie is flink verstoord door mislukte oogsten. De olie in de supermarkt vertrouw ik niet, ook niet de gevestigde merken. Er wordt veel gefraudeerd volgens de media. Maar deze olie is ook nu weer uitmunted, fruitig met het zuurtje, krachtig van smaak. Gelijk wat lekkere honing meebesteld. Ook zo'n product waar je mee moet uitkijken in de winkels. Binnen 48 uur bezorgd en alles weer zeer goed verpakt, is ook een ster waard.

Een prettige ervaring.

Vlotte levering. Helaas ontbrak er iets, maar dat werd heel vlot opgelost. Aantrekkelijke Griekse presentjes bijgevoegd, die erg goed smaken!!

Zeer nette dienstverlening

Fijne communicatie en goede verzending

Erg leuk dat er kruiden en een potje honing bij zat.

Gezonde produkten met veel smaak en goede service

Ik heb nog maar een paar producten geproefd en daarvan kan ik zeggen dat er een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding is

Lekkere olijfolie

Deze bestel ik al vele jaren

Heerlijke smaakvolle olijfolie

Bij bestellen wordt het de volgende dag al bezorgd.

Snelle levering van olijfolie van een kwalitatief zeer goed niveau.

Bestelling snel geleverd

Bestelling is zeer snel geleverd en was heel goed verpakt (is voor olijfolie best handig ;))

Supersnel de volgende dag bezorgd. Zonder plastic

De olijfolie heeft een heerlijke smaak. Wil geen andere meer. Ik gebruik het al een aantal jaren.

Snel geleverd en goede prijs-kwaliteit

Leuk dat er een proefzakjes van zout en kruiden bij zat.

De lekkerste olijfolie.

De website is eenvoudig, overzichtelijk en dan hebben ze ook nog de lekkerste olijf olie. De Lazimas olijfolie heeft mijn smaakbeleving verruimd. Door alle prijsstijgingen is deze olie ook fors duurder geworden maar het blijft het waard want alle energie die je stopt in het bereiden van je eten, wordt afgemaakt door deze heerlijke smaakvolle olie.

Snel geleverd. Zeer goed verpakt.

Zeer tevreden.

uitatekende produkten, uitstekend verpakt, uitstekende service!

Zie boven

Top olijfolie van een vriendelijke leverancier

Wij bestellen elk jaar enkele blikken olijfolie bij Olive-art. Altijd netjes verpakt verstuurd. Mocht er toch nog iets mis gaan met de bezorging wordt het netjes opgelost. Maar belangrijker: de olie is heerlijk en we zouden niet meer zonder willen!

profesioneel

profesioneel, snel, fantastisch goede olijfolie vol van smaak en puur zonder toevoegingen. Klantvriendelijk

Zoals gewoonlijk weer snel en goed geleverd.

Goed verpakt, snel geleverd en altijd een kleine verassing erbij.

Heerlijke olie, snelle bezorging

Bestellen en levering gaan weer zonder problemen. Zoals altijd.

Professioneel, vriendelijk en toegankelijk, hele lekkere olie voor superprijs

PostNL heeft pakket verkeerd afgeleverd, en ik belde met eigenaar, zij heeft zonder meer pakket opnieuw verzonden. Gelukkig nu goed gegaan. Eigenaar zeer vriendelijk, en communicatief. Zeker aanraden, olie is FANTASTISCH.

Gewoon goede olijfolie Topie.

Hele lekkere olijfolie

Wij gebruiken de olijfolie vooral voor het bijna dagelijks bakken van brood, maar daarnaast ook voor andere dingen. Wij vinden de olijfolie heel lekker

Beste olijven ooit!

Na lang zoeken om olijven zonder e nummers te vinden kwam ik op jullie site uit. De olijven zijn inderdaad ontzettend lekker. Tevens zat er nog een kadootje bij de bestelling waardoor ik mede hierdoor snel weer ga bestellen.

Snel geleverd, maar geen bericht van de post vantevoren.

Ik ben heel blij met dit olijfolie. De karakteristieke Griekse smaak van deze olijfolie is mijn favoriete.