Hoge kwaliteit producten.

Ik heb meerdere keren besteld. Altijd netjes verpakt. Goede kwaliteit producten.

Prima product.

Fijne olijfolie.

Snelle levering.

Snelle en keurige levering.

Prima, snel, netjes verpakt

Zulke fijne handcreme, ooit gekocht op een vakantie op Kreta. Blij dat ik het nu online kan bestellen. Heel leuk de kleine extraatjes die in de doos zaten!

Super snel en heerlijke producten!

Goede producten, netjes en snel verzonden

Kwaliteit olijfolie besteld voor een mooie prijs. Alles was netjes verzonden. Klein cadeautje erbij was een leuke verrassing.

Zoals altijd, nog nooit een probleem gehad!

Zoals hierboven vermeldt

Keurig afgeleverd

Netjes ingepakt en een snelle levering. De kwaliteit van de olijfolie is subliem, een heerlijke zachte smaak. Het enige nadeel is, dat je wel steeds je persoonlijke gegevens moet invullen, terwijl ik een account heb. Deze blijven er blijkbaar niet vast instaan.

Snelle levering en correct

Zoals omschreven, snel en correcte levering

Prima product!

Hele goede, snelle service. Echt de lekkerste olijfolie!

Het zijn hele fijne producten

Hele snelle service alleen probeer ik al een tijdje de body wash en de showen gel te bestellen maar helaas iedere keer uitverkocht ik hoop dat binnenkort wel te bestellen is Mvg tine rman

Top producten. Heel netjes verpakt.

Mijn bestelde producten zijn helemaal top. De klantenservice is ook super! Alles goed verpakt zodat glazen potten niet stukgaan.

Vlot bezorgd

Fijne lekkere olijfolie. Goede kwaliteit en niet duur. Snel bezorgd.

Heerlijke olijfolie, snelle levering top!

Zie hierboven

Onovertreffelijk

Wij en ons gezin kunnen niet meer zonder latzimas

alles perfect: bestelling, betaling en levering

zeer tevreden

Lekkere producten en zeer goede service.

Ik bestel olijfolie (Latzimas én Saltsidis). Allebei heel goed. Altijd snel binnen en bij vragen bereikbaar.

prima producten en snelle levering !!

Uitstekend!!

Geweldige pure producten en uitstekende service

Geweldige pure producten en uitstekende service.

Heerlijke kwalitatief goede producten

De Berg thee heeft een fijne zachte smaak

Snel geleverd, perfect verpakt

Snel geleverd, perfect verpakt

Kwaliteitsproducten!

Goede levering. Goede producten.

Heerlijke olie, snel geleverd en goed geprijsd; leuke verrassing in pakket mee verpakt!

Bestel al lange tijd bij dit bedrijf. Snelle levering en goede producten. Nooit vertragingen met verzending.

Fantastisch!

Heerlijke biologische olijfolie. Ditmaal bij olive-art zelf besteld. Was erg snel verzonden en alles zat goed ingepakt. Daarnaast zat er nog een leuke attentie in de doos. Ik ben heel tevreden. Dankjewel!