Goede kwaliteit olijfolie, snelle levering

De producten zijn van een goede kwaliteit en worden erg snel geleverd. Het pakket is goed verpakt en er zit altijd iets extra’s bij, zoals een potje honing.

Fijne (web)winkel en een goede service.

(de beste) olijfolie besteld, wat vlot ging online. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling tot bezorging. Binnen een paar dagen hadden we de olijfolie al binnen, goed verpakt en er zaten ook nog leuke cadeautjes bij. Helemaal blij mee.

Helemaal goed

Fijn product, snelle levering en wat proefjes om uit te proberen. Klantgericht bedrijf!

Helemaal tevreden!

Een goed product en snel geleverd!

Soepel….als de olie zelf…..

De Latzimas olie is mij aanbevolen door mijn orthomoleculair therapeut en ik ben er sindsdien verslaafd aan! Ik gebruik hem voor koude én warme gerechten en de vijf liter blik gaat nu mee op vakantie als cadeau: degene die hem krijgt had de olie bij mij geproefd en was net als ik helemaal verkocht! Een fantastisch mooi product van de natuur en verzorgd verzonden door hele attente mensen. Oh ja en de honing is ook niet te versmaden, zó lekker, mmm.

Fijne producten en ook nog eens razendsnel geleverd.

Heerlijke kruidige olijfolie.

Na jaen in het zuiden van Europa gewoond te hebben, ben ik een echte olijfolie fanaat geworden. De olie van olive-art is een fijne kruidige olie en ik zal zeker een tweede maal hier gaan bestellen.

Kon niet beter

Goede en heerlijke olijfolie

Een aantal keren deze olie besteld en nu maar gelijk een blik van 5 liter besteld

Vlotte afhandeling van het bestelde.

Prima b drijf met mooie producten. Top!

Track en tracé werkte niet goed. Dus was het afwachten wanneer de bestelling kwam.

altijd goed

De lekkerste bio olijfolie (wat mij betreft). Snelle bezorging

Wij gebruiken deze kwalitatief uitstekende en smaakvolle olijfolie al jaren. Een topper!

Geweldige olijfolie

Na mijn zoektocht naar een kwalitatief goede en biologische olijfolie kwam ik uit bij de Latzimas olijfolie extra vierge. Deze was bij Olive-art zeer voordelig te kopen bij afname van meerdere flessen. Goede prijs- kwaliteitsverhouding en daardoor erg tevreden!

Goede kwaliteit en goede service

Ik heb nu een paar maal olijfolie en olijven bij Olive-art besteld, en ik moet zeggen dat de kwaliteit van deze producten top zijn! De service is in één woord: geweldig! Je krijgt snel antwoord op je vragen; en ook de bestelde producten worden snel geleverd. Ook leuk is, dat je altijd een cadeautje erbij geleverd krijgt. Ja, de volgende keer graag weer!!!

Super snelle levering.

Zonder twijfel de beste olijfolie die er is.

Afspraak goed nagekomen en snel geleverd

Snel en correct afgeleverd zoals ze vermelden op de site. Wat willen we nog meer.

prima service

prima product, snelle levering

Kwaliteitsvolle producten

Overzichtelijke website, 1 nadeel: dure levering voor België

Verse artikelen, prima verpakking en snelle bezorging

Ik had het probeerpakket aangeschaft. Heerlijke olijven (ik koop nooit meer in de supermarkt!) lekkere olijfolie, kleine ouzo erbij, de tijmhoning nog niet geprobeerd. Ik ga hier weer bestellen.

Prima product en snelle levering.

Prima service en prima producten!

Prima, snelle service en fantastische, heerlijke producten.

Snel geleverd en verfijnd

De olijven zijn perfect. Dat ze de tijd kregen om lang te fermenteren maakt dat ze nòg lekkerder smaken. Fijn dat er nog mensen zijn die aandacht voor dit proces hebben.

Duidelijke website; vlotte levering; goede kwaliteit olijfolie

Mijn ervaring is altijd super dus blijf ik telkens weer bestellen. Heerlijke olijfolie. Voor mij de beste. Fijne handcrème die snel intrekt en niet vet is.