Goede ervaring

Bestelling kwam op tijd, zat prachtig verpakt en waarschijnlijk omdat ik een nieuwe klant ben zat er een leuk klein presentje bij, echt heel attent!

Keurig

Mooi afgeleverd.

Hele goede snelle service!

Fantastische produkten! Zorgvuldig ingepakt en heel snel bezorgd!

Top !

De bestelling kwam direct. Olie en honing zijn kwaliteitsprodukten. Hartelijk dank voor de goede service.

Uitstekende en snelle levering

Vandaag heb ik mijn bestelling ontvangen van 2 bestelde flessen olijfolie en gelijk uitgeprobeerd. Heerlijke zachte smaak.Tot mijn verrassing kreeg ik er een flesje met dressing kado bij. Mijn dank daarvoor. Chapeau Mvg, Wil Rietveld

Zoals altijd TOP

Ik bestel altijd mijn olijfolie bij Olive Art en naar volle tevredenheid. Alles klopt: product en levering. Ik heb nu ook de haarverzorgings producten besteld!

Zeer klantgericht

Snelle levering en zelf nog een cadeautje erbij!

Heerlijke producten en snelle levering

Had van vakantie op Rhodos bodylotion van Olijfolie en Aloë Vera meegebracht, heerlijk. Zocht dus een soortgelijk product, volledig geslaagd bij Olive-art. En de bestelling zo mooi ingepakt met leuke presentjes erbij, echt een aanrader hoor!

Snelle levering, eerlijke biologische olijfolie voor een redelijke prijs

Goed product voor redelijke prijs. Website overzichtelijk en snelle levering.

Snelle & correcte levering

-Snelle levering - correct - een fijne surprise werd toegevoegd, wat geapprecieerd werd - ook kwaliteit in de verpakking

Gewoon top!

Smorgens besteld de volgende dag in huis. Mooi verpakt en met een klein extraatje ook nog erbij! Bedankt voor de olijfolie, verrassing en het mooie fotokaartje met de nieuwjaarswensen! Ik kan alleen maar zeggen tot de volgende bestelling! Gewoon top!

Snelle levering en een top product

Super olie, altijd goed verpakt, en snel verstuurd! Aan te raden! Ik ben een terugkerende klant.

Op aanraden van mijn orthomoleculaire therapeut heb ik deze olie gekocht voor dagelijks koud en warm gebruik en ik ben zeer tevreden. Jullie geven snel antwoord op vragen en de levering is ook (navenant de tijd van het jaar) zéér snel. De attentie die erbij zat is ook goed bevallen, dank u wel. Ik komt terug.

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling

Na 4 dagen nog steeds niet mijn bestelling binnen .ik hoop dat mijn bestelling voor de kerst onder de kerstboom licht .

Beste meneer Peereboom, Tot onze spijt lezen we dat de levering van uw pakket langer heeft geduurd. We begrijpen dat dit heel vervelend voor u is. Onze excuses hiervoor. Wij hebben het pakket meteen na ontvangst van de bestelling ingepakt en verzonden. Helaas zijn wij met betrekking tot levering afhankelijk van PostNL. In verband met de extraLock Down in verband met Corona en Kerst is er topdrukte bij PostNL en hebben wij bericht gekregen dat levering vertraging kan oplopen. Dit hebben ze ook publiekelijk bekend gemaakt. Bij u zit het weekend er ook tussen, waar PostNL ook geen pakketten behandeld. Via het track&trace nummer kunt u het pakket volgen. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Vasilis en Ria Saltsidis Olive-art

Zeer goed correct en netjes

Zie boven

Duurde wat langer, maar dat kwam door de drukte

Prima verpakt, kost wel veel moeite om het uit pakken (ik ben reumapatient)

Mooie site en geweldige producten, ben zeer tevreden

Weer een prima ervaring!

Wat een leuke webwinkel is dit toch! Heerlijke producten. De olijfolie is natuurlijk geweldig, de lekkerste die ik ken, maar ook de biologische honing is heel lekker en ik heb de olijven voor het eerst besteld. Het haarserum is ook heel fijn! De verzending was weer supersnel en mijn bestelling zag er ook weer uit als een cadeautje. Ik ben heel tevreden en ga hier zeker weer bestellen!

Snelle levering. Goed verpakt.

TOP

Korte bestelprocedure, juiste informatie en vlotte en goed ingepakte verzending

Met zorg en aandacht ingepakt en verstuurd.

De producten zelf besteld maar voelde bij bezorging aan als een cadeau. Alles met zorg en aandacht ingepakt en er zaten zelfs nog een paar extra kleine pakjes bij.

Vlotte verzending

Klasse

De tweede maal dat ik deze overheerlijke olijfolie heb besteld. De smaak is geweldig en zeer snelle levering. Kortom dit bedrijf is een echte aanrader!

Snelle levering en mooi product.

Zeer mooi olijfkannetje, en heel goed verpakt, de olijfolie moeten we nog proeven.