Goede olijfolie, snel bezorgd en met een kleine attentie erbij :)

Makkelijk kunnen bestellen, snel geleverd en altijd leuk als er extra aandacht aan de klant wordt besteed. Fijn!

Ben super tevreden.

Keurig nette verpakte, snelle leveringen. Producten helpen mij om droge ruwe handen tegen te gaan. Dagelijks vele malen handen moeten wassen. Super!!!

Perfecte olie en snelle levering

Vrijdag 3 flessen besteld en zaterdag al geleverd met een leuke verrassing erbij. Heerlijke olijfolie, bedankt voor de snelle service en de perfecte producten.

Supercalifragilisticexpialidocious

een lied uit de originele musicalfilm Mary Poppins uit de jaren zestig, wat niets betekent, maar je wel een gevoel geeft dat er iets buitengewoons heeft plaatsgevonden. De service is buitengewoon, het pakje is als een echt cadeau verpakt en er zit zelfs een extraatje bij de bestelling. We worden er echt blij van, dank jullie wel

Zeer snelle levering.

Snelle levering en zeer netjes en veilig verpakt.

Goed verzorgd verstuurt. Goed product.

Mijn blik olijfolie was mooi verpakt in een groene doos. Goed opgevuld met papier tegen beschadiging. Een kadotje (balsamico azijn) was toegevoegd.

Top produkten

Gebruik de olijfolie en balsamicoazijn al een aantal jaren en ben zeer tevreden.

Goede producten, snel geleverd, goede communicatie

Kwalitatief super goede olijfolie

Heerlijke biologische prijswinnende olijfolie uit Griekenland van de eerste persing. Heerlijk van smaak en niet onbelangrijk.. betaalbaar.

Àls verbeterpunt zou ik graag een berichtje willen krijgen wanneer het product bezorgd wordt.

Prima keurige levering prima spul

Snel geleverd en het is heerlijke olijfolie. Vorig jaar hadden we deze zelf meegenomen uit Griekenland. We kregen zelfs nog een cadeautje erbij. Een flesje balsamic. Echt top!

Geweldige producten, de Aphrodite bodylotion is heerlijk voor de extreem droge huid

de mooiste olijfolie

Vandaag weer een bestelling binnen gekregen, was verpakt als cadeau! hartstikke leuk, alle glas producten apart in stevig ribbelpapier, mijn complimenten.

Olive-art; een echt Kadootje!!!

Latzimas olijfolie geproefd bij mijn schoonouders en ik was verkocht. Ein-de-lijk gevonden wat ik al lange tijd zoek. Een volle, dikke, rijke, echt prachtige olijfolie. Ondanks dat ik geen fan ben van voeding kopen op het internet, toch gedaan als verjaarskado voor mezelf. Een vriendelijke en duidelijke website en direct een bevestigingsmail in mijn inbox na het bestellen wekte vertrouwen. De volgende dag werd het bezorgd: een groot groen pakje. Ik voelde me echt jarig. Zeer goed, maar ook leuk verpakt. Ik ben absoluut om, +1 klant voor Olive-art. Bij twijfel, gewoon bestellen!

Goede snelle service

Het was eenvoudig om te bestellen. De bestelling werd snel en keurig verpakt bezorgd. Het leek wel een cadeautje. Het extraatje was ook een leuke verrassing.

Snelle levering en mooi verpakt

Ik had de bestelde producten snel binnen, met een kadootje en prachtig ingepakt. Niets is beschadigd, alles was stevig ingepakt. De producten zien er mooi uit

De producten zijn super en het bestellen gaat lekker makkelijk. De spullen snel in huis. Daarom in één woord fantastisch. 👍🏻

Snelle levering, prima verpakt, uitstekende producten.

Koop geregeld 5 l blik latzimas olijfolie; olie is fantatisch. Altijd snelle levering in goede verpakking. Kortom aan te bevelen!

Snelle bezorging. Alles verantwoord verpakt.

Uitstekende producten en snelle levering

Heel goede olijfolie en heerlijke honing.

Gisteren besteld, vandaag in huis, geweldige producten!

Geweldig, ik blijf in de toekomst klant.

Geweldige producten en snelle levering!

Heerlijke olijfolie en balsamico-azijn, keurig ingepakt (als een kadootje) én snel thuisbezorgd!

Super service!

Nu ik zelf niet naar Griekenland kan, kan ik hier de heerlijke producten van Aphrodite bestellen. Olive-art levert zeer snel.