Snelle levering van een goed product!

Ik ben al jarenlang een trouwe klant van de Griekse olijfolie. Over zowel het product als de manier van afhandeling van mijn bestelling ben ik zeer te spreken. Wellicht is het assortiment nog uit te breiden met echte Griekse feta kaas en olijven.

Heerlijke olijfolie

Heerlijke olijfolie, snelle levering.

Overzichtelijke website en vlotte levering van de bestelde spullen.

Zie hier boven.

snel

Snelle levering, goed geregeld.

geweldig

snelle levering van de lekkerste biologische olijfolie

Goed verzorgde zending

Na bestelling direct in huis en goed en met zorg verpakt.

Goede olijfolie

Deze olijfolie is echt een aanrader.

Toppie

Eerste keer besteld!! Kwam super snel binnen en ze hebben goede producten

heel goed

Bijzonder veel zorg aan de verpakking gegeven, natuurlijk belangrijk als je flessen olie besteld.

Uitstekend!

Snelle, correcte levering van echte kwaliteit olijfolie

Fantastische kwaliteitsproducten en goede dservice.

Altijd constante, voortreffelijke kwaliteit van de olijfolie! Wij willen geen andere meer! Alle andere producten ook zalig, zoals de balsamico azijn, de kruiden, de honing en de bad en body producten.

Zoals altijd TOP!

Koop al jaren bij Olive-art en ben nog nooit teleurgesteld. Prima producten voor een reële prijs en ook de personen die de webshop runnen (het echtpaar Saltsidis) doen alles om je maar ter wille te zijn.

Perfecte ervaring!

Dit was mijn eerste bestelling bij Olive-Art en alles is perfect verlopen. Wat een leuke webwinkel! Ik zocht de Latzimas olijfolie en zo kwam ik op deze site terecht. Erg handig dat je korting krijgt als je meerdere flessen van deze heerlijke olijfolie koopt. Mijn bestelling was heel leuk en ook heel veilig verpakt, ingepakt als een cadeautje en de flessen waren supergoed beschermd. Ook bijzonder attent dat er een cadeautje bij zat, een flesje lekkere balsamico azijn, en nog twee samples. Het gaat natuurlijk om de producten die je besteld hebt en dat was prima in orde, maar de leuke verpakking en vooral het cadeautje maakten het helemaal een feestje om de bestelling te ontvangen! Ook werd ik heel goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en kreeg ik een track trace code. Dat vind ik ook heel prettig. De verzending is met PostNl waar ik ook heel blij mee ben, dat is toch de meest betrouwbare bezorger. Ik had op vrijdag besteld en op zaterdag werd mijn pakket al bezorgd, supersnel dus! Ik ben heel tevreden en ga zeker vaker bij Olive-Art bestellen!

Heel snel geleverd, en nog ‘n extraatje erbij gekregen , dus de vlg keer bestel ik weer ! Top

Erg snel geleverd, en nog 2 extraatjes erbij gekregen, helemaal top geregeld ! De vlg keer bestel ik weer !

Snelle levering en mooie verpakking

Het pakketje mooi verpakt in olijfkleur. En snel geleverd. Siper

Fantastische olijfolie en supersnelle levering

Deze Latzimas olijfolie is zacht van smaak, ruikt héérlijk en is van superieure kwaliteit. Zit in een mooie donkergroene fles en is afkomstig van biologisch geteelde olijven. Ik gebruik deze altijd over mijn salades, want verhitten vind ik zonde.

Service

Goede en snelle levering van product.

fijn product

Al eerder deze producten besteld. Goed product en prima levering!

Snel bij mij thuis en prachtig verpakt.

Zelden zo'n mooi verpakt pakket ontvangen.

Super snelle service

Super snelle levering en top olijfolie!

Goede service en een heel goed product

Fijn dat er ook kortings mogelijk heden zijn.

I'll be back :-)

Excellent organic products, fair prices, amazingly beautiful and safely packed. It's always a pleasure to receive their parcels. Eυχαριστώ πολύ !

Top geregeld

Goede levering goede olijfolie alleen een beetje veel verpakkingspapier

Goede olijfolie, snel bezorgd en met een kleine attentie erbij :)

Makkelijk kunnen bestellen, snel geleverd en altijd leuk als er extra aandacht aan de klant wordt besteed. Fijn!

Ben super tevreden.

Keurig nette verpakte, snelle leveringen. Producten helpen mij om droge ruwe handen tegen te gaan. Dagelijks vele malen handen moeten wassen. Super!!!