Direct geleverd en heerlijke olijfolie

Top olijfolie, snelle levering

Prima product, snelle levering

Lekkere olijfolie, fijne service

Snelle bezorging.

Goed product en een supersnelle bezorging.

Top producten.

Erg hoge kwaliteit producten voor een prima prijs.

Heerlijke olijfolie !

Heerlijke olijfolie, snelle levering

Ben weer heel blij met jullie en natuurlijk de producten ook weer een klein cadeautje erbij. Super bedankt en een fijne vakantie gewenst.

Topkwaliteit!

De kwaliteit van de producten van Olive-art is top! Snelle en correcte service. Een aanrader!

Perfect!

Bestel hier nu voor de tweede keer en ben zeer tevreden. Heerlijke olie, snel geleverd en netjes verpakt.

Uistekend

Snelle levering, nauwelijks plastic verpakkingsmaterialen, lekkere olijfolie.

Snel geleverd, heel goed ingepakt.

Ben heel blij met deze fantastische olijfolie.

Top kwaliteit olijfolie. Leuk dat er een persoonlijke boodschap in het pakket zat.

Goede producten; snelle levering.

Ondanks de aanvankelijke levertijd , over 2 dagen, werd de bestelling al de volgende dag bezorgd. We kopen al jaren olijfolie bij Olive Art, ondanks dat de olijfolie elk jaar duurder is geworden. Dat zegt iets over het feit dat we zeer tevreden zijn over de kwaliteit.

Snelle levering!

Snelle levering PostNL kwam dag later maar daar kunnen juoniks aan doen alles zeer zorgvuldig ingepakt Heb de olijven al geproefd ze zijn verrukkelijk de olijf olie nog niet maar die zal ook wel heerlijk zijn Dus al met al goede service!

Prima levering, heerlijje olijven.

Super goede olijfolie voor een hele goed prijs

Ik heb wat verschillende bio olijfolies naast elkaar geproefd en de latzimas kwam er als beste uit en zeker als je de prijs ook mee neemt.

Topolie!

Na een paar blikken Latzimas heb ik nu de Saltsidis op 't aanrecht staan. Opgehaald bij de importeur thuis waar ik zeer vriendelijk werd ontvangen. Mij werd koffie aangeboden en we hebben nog wat zitten kletsen over... olijfolie natuurlijk!

Snelle levering, goeie olijfolie!

Altijd snel geleverd! Fijne samenwerking, nooit problemen.

Geweldig!!

Wij hebben nooit iets negatiefs ervaren!!

zeer goed

Heerlijke olijfolie, snelle levering

Perfecte olijfolie in een blik.

Heerlijke biologische olijfolie zials het hoort te zijn.

Geweldige ollijfolie qua smaak!

Snelle service, goede produkten

Goed prijs

Goed prijs en binnen een paar dagen geleverd

Fantastische producten

Top als altijd. Heel erg tevreden mee

Snel en uitgebreid antwoord op een vraag, klasse.

De shop, levering en de producten zijn allemaal van de bovenste plank. Ik zou zeggen, ga zo door! Tot de volgende

Keurig nette verpakking met heel lief een zakje zout en oregano erbij.

Master Keulenstraat 41

8603EL Sneek