Vlotte levering - leuke verpakking. Goede prijs / kwaliteitsverhouding. Tevreden.

Goede producten, uitstekende verzending

1e bestelling deze week gedaan bij Olive-art. Pakket werd snel bezorgd en artikelen waren zeer goed verpakt. Ik zal deze webshop zeker aanbevelen bij anderen.

Zeer klantvriendelijk. Zelfs op zondag worden emails beantwoord. Snelle levering. Mooie producten en leuk extraatje van leverancier wordt erg gewaardeerd

🔝

🔝

Persoonlijke service.

Goede olijfolie, snel geleverd en in een mooi pakket.

Goede spullen en snelle service, top!

Goede spullen en snelle service, top!

Uitstekende kwaliteit producten

Besteld via internet en omdanks drukke tijd rond kerst de producten snel binnen. Goed en netjes verpakt op een milieu vriendelijke manier. Prima.

Snelle levering. Goede service

Mooie artikelen. Snelle levering en in een goede verpakking. Top bedrijf.

Helemaal perfect!

Heel fijne olijfolie. En twee dagen na bestellen al in huis!

goede website

bestellingen en bezorging OK

Gewoon tevreden.

Gekregen wat ik besteld had en nog vlug ook. Bestelde voldeed aan mijn verwachting.

Goed, maar teveel papier als afval!

De producten zijn top, ik heb alleen heel veel moeite met de hoeveelheid papier/karton dat jullie gebruiken in het pakket. Allereerst is het pakket ingepakt, dat is mooi maar niet noodzakelijk. Zonde! Ook zit er in de doos zelf nog veel papier zodat de producten niet stuk gaan in de doos. Daar heb ik wel een beetje moeite mee. Ik heb er een extra rit voor naar de papierbak moeten doen. Het milieu zou meer jullie aandacht mogen hebben.

Dag Sophie, Bedankt voor uw review en fijn om te lezen dat onze producten goed bevallen. Wij gebruiken inderdaad papier voor het inpakken en verzenden van de pakketjes omdat wij liever geen (bubbel)plastic gebruiken. we hebben daarom wat meer papier nodig om de producten te verzenden zonder beschadigd te raken. Plastic is niet goed afbreekbaar en blijft heel lang als vervuiling in het milieu. Wij gebruiken gerecycled papier, dat wordt dus steeds hergebruikt en dus minder schadelijk voor het milieu. Vandaar onze keuze. Hartelijke groet, Vasilis Saltsidis Olive-art

Snelle levering en altijd keurig verpakt.

Elke keer is de bestelling snel geleverd en zit er een verrassing in. De producten bevallen zeer goed. Af en toe gebruik ik een ander product en ik om elke keer weer terug bij Olive-art.

Super webshop!!

Snelle levering, heel goed ingepakt en prachtige producten!!

Goede ervaringen met Olive-art

Ik heb goede ervaringen met de producten die ik bestel. Het zijn fijne producten om te gebruiken met een heerlijke geur.

Goede olie

Mooi verpakt, geen overbodige verpakking.

Vlotte en correcte levering van uitstekende kwaliteit olijfolie!

Hele snelle levering.

Fijn dat ik deze olijfolie gevonden heb, het is gewoonweg heerlijk.

Top kwaliteit olijfolie!

Ik bestel al jaren mijn olijfolie bij Olive Art. Top kwaliteit olijfolie met een goede prijs/kwaliteit-verhouding. Altijd zorgvuldig en netjes verpakt en snel bezorgd. Voor ons geen andere olijfolie meer!

Heel goede service altyd een mooi pakketje,en zorgvuldig verpakt. Producten zijn zeer goed.

Blij

Blij verrast,,

Super service en snelle levering

Een dikke 10

Verassend

Net mijn pakket binnen gekregen. Uitgepakt als een kadootje. Prachtig. Hartelijk dank, ben er blij mee.

mooie website

Zeer hulpvaardig. Heerlijke olijfolie, ga dus niet meer zelf meenemen uit Griekenland.

Goed service, goed producten

Goed service, goed producten