Goede prijzen, top kwaliteit!

Erg tevreden!

Goede info, snelle verwerking en toezending, goede website.

Als boven genoemd.

Heerlijke olijfolie, prima service.

We hebben nu al meerdere keren de Saltsidis Olijfolie besteld. Wij vinden de olijfolie heerlijk. Vorige keer een pot Griekse honing erbij besteld en die bevalt ook prima. Goede service en snelle levering.

Gewoon goede echte olijfolie

topproduct en top service

De mensen van olive-art leveren goede producten, en zijn zeer klantvriendelijk

Van bestelling tot levering en product uitstekend!

Niets aan toe te voegen :)

Top producte !

… en service !

Mijn eerste bestelling bij Olive-art is een groot succes!

Heerlijke Saltsidis olijfolie en lekkere olijven, snel geleverd in milieuvriendelijke verpakking. Er zaten nog wat extra aardigheidjes in de doos: honing, zeezout en gedroogde oregano. Deze olijfolie is niet alleen van goede, biologisch geteelde olijven, maar ook de verdere verwerking waarborgt de kwaliteit. Griekenland is geloof ik het enige land waar gebruik van loog bij olijven verboden is, dus een extra waarborg voor de kwaliteit van de olie en de olijven. Zeker een aanrader!

snel en kordaat

goed en snel advies

Ik ben op alle vlakken zeer tevreden met oliveart.nl

Ik ben erg blij met de goede olijfolie. Ook zoooo fijn dat dit bedrijf ook telefonisch goed bereikbaar is voor het menselijke,waardevolle contact. Men heeft een goede kennis van de producten. Ik kom als klant zeker terug.

Super snel in huis mooie eerlijke profucten,en leuk de proefmonstertjes erbij.

Prima biologische producten

De extra vierge olijfolie salsadis vindt erg lekker. De oregano ruikt heerlijk, je hebt er weinig van nodig.

Kwalliteit producten, leuke extratjes om te proberen en snelle levering. Kan niet beter

Vlot geleverd . Post.nl

Prima producten

Goede producten, Snelle levering

Heel blij met de mooie pure biologische producten van dit kleinschalige familiebedrijf. Eerlijke prijzen.

Goede bezorging, olijfolie blik wel gedeukt

Wij hebben al vaker besteld. Altijd prima en snel. 5 liter blikken olijfolie waren goed verpakt maar desondanks was er 1 flink gedeukt maar gelukkig lekte het niet.

olijfolie uitstekende kwaliteit en snel geleverd

niet de eerste keer dat ik die olijfolie bestelde

Zeer attente levering

Duidelijk een winkel van echte liefhebbers van Griekse heerlijkhedeb.

Heerlijke olijfolie

Je kunt er fijn in bakken en voor koude bereidingen. Heerlijke geur

Prima webshop,goede prijs en mooie producten

Voor het eerst olijfolie in een blik besteld om eigenlijk alleen de prijs. Geen smaak verschil en dezelfde kwaliteit als in de fles. Vlotte levering en een paar kleine probeer verpakkingen om te proberen,die we de volgende keer zeker mee bestellen.

Heerlijke olie en bedankt voor de samples. De oregano is ook heel lekker!

Heerlijke olie en bedankt voor de samples. De oregano is ook heel lekker!

Snelle levering, product nog niet gebruikt verder, het is een kado.

Zie bovenstaand

Helemaal top!

Snelle levering, mooi product

vlotte afhandeling

Goede service. Bijgeleverde honing om te proberen: voortreffelijk.

Master Keulenstraat 41

8603EL Sneek