Nette en snelle levering

Fijne producten

snel en correct

Supersnelle levering

Supersnelle levering!

Zeer service gericht en excellente communicatie

Ik had een pakket besteld, gebeld en gemaild. Er is alles aan gedaan om mijn bestelling op de plek van bestemming te laten bezorgen. Het was een cadeau voor mijn schoondochter (duo bio wijn, olijven, receptenboekje) en die was er verrukt mee. Een schot in de roos dus! Zeer aanbevelenswaardig bedrijf. Hoge kwaliteitsprodukten. Lekker én gezond! Leuk om te geven én te ontvangen.

Zeer goed bedrijf met heerlijke producten

Reeds diverse malen besteld bij dit bedrijf en altijd perfecte kwaliteit, snelle verzending en prima service

Heerlijke producten en snelle service

Ik ben al langere tijd klant bij Olive Art. De olijfolie is de lekkerste die ik ken. Ook de olijven en biologische honing zijn heerlijk! De verzending is snel en er zat een leuk cadeautje bij, altijd een verrassing! Ik blijf hier zeker klant!

Olijfolie en de honing zijn heerlijk

Super service!!!

Snelle levering . Ook op vragen wordt snel gereageerd. Goede kwaliteit olie!

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Geweldige web-shop

Goede producten met regelmatig leuke aanbiedingen.

Snelle levering. Zelfs nog even telefonisch contact gehad. Werd snel te woord gestaan. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. En het zijn zeer goede producten.

Snel verzonden

Snel verzonden, daarop geen aanmerkingen. Wel vond ik de verzenddoos overdreven groot voor een klein potje nachtcrème.

Heerlijke producten en een snelle levering. Een aanrader.

Prima!!

Duidelijke webshop en snelle levering .

Super vlot verstuurd, en altijd weer heerlijk.

Super vlot verstuurd, en altijd weer heerlijk. Wat wil een mens nog meer?

fijne producten en nette levering

Heldere communicatie, keurig op tijd verzonden en lief dat er sampletjes bij zitten. Is toch altijd een vrolijk cadeautje.

Zowel de olijfolie als de huidverzorgingsprodukten zijn top!!

Oke

Ik heb ontzettend veel moeite met de enorme hoeveelheid aan papier/karton. Zelfs de doos is ingepakt in cadeaupapier. Waarom zoeken jullie niet meer distributiekanalen?

Goedemiddag Sophie, Bedankt voor uw review. U bent al langer een vaste en gewaardeerde klant van ons en hebt aangegeven dat onze olijfolie goed bevalt, echter wel moeite heeft met de benodigde hoeveelheid papier. Wij gebruiken inderdaad papier voor het inpakken en verzenden van de pakketjes omdat wij liever geen (bubbel)plastic gebruiken. we hebben daarom wat meer papier nodig om de producten te verzenden zonder dat deze beschadigd raken. Minder leidt soms tot kapotte flessen. (Bubbel) Plastic is niet goed afbreekbaar en blijft heel lang als vervuiling in het milieu. Wij gebruiken veelal gerecycled papier, dat wordt dus steeds hergebruikt en dus minder schadelijk voor het milieu. Vandaar onze keuze. Men kan er ook voor kiezen producten af te halen. En we staan uiteraard altijd graag open voor andere en meer distributiekanalen. Hartelijke groet, Olive-art

Goede kwaliteit

Altijd snel en zeer net verpakt geleverd.

Goede en snelle levering

Snelle levering voorzien van een erg goede verpakking. Heerlijke olijfolie

Top! Super snelle levering, mooi ingepakt en zelfs nog een klein cadeautje bijgevoegd

Een hele goede ervaring!

Levering en service uitmuntend

Vandaag besteld; morgen goed verpakt in huis. Hoge kwaliteit olijfolie van Kreta; moeilijk verkrijgbaar tot op heden, maar nu niet meer.

Snelle levering en heerlijke producten!!!

Ik had enkele van jullie producten cadeau gekregen. De kwaliteit en smaak zijn goed, dus nu zelf besteld! Wil je deze terugkoppeling geven, maar wil niet op jullie website vermeld worden. Met vriendelijke groet, Heleen

Goedemorgen mevrouw Van der Ham, Bedankt voor uw review. Deze kregen wij van Kiyoh doorgestuurd. Fijn om te lezen dat onze producten goed bevallen. Kiyoh is een onafhankelijk beoordelingssysteem. Wij hebben geen invloed op wel of niet plaatsing van de beoordeling. Bij een review krijgen wij alleen de mogelijkheid om een reactie te geven. Zo voorkomen zij dat eventuele negatieve beoordelingen door de verkoper worden verwijderd en er een niet juist beeld word geschetst. Hartelijke groet, Olive-art

Heerlijke producten en betrouwbare en vriendelijke service

Eindelijk producten die echt doen wat ze zeggen. Je merkt dat het natuurlijke producten zijn die heerlijk ruiken.