Snelle goed verpakte levering

Al eens kennis gemaakt met jullie producten. Ik kreeg de eerste keer een beschrijving erbij. Ik mis ook de persoonlijke touch. Een tip ,foto over de olijfgaarden of de streek, de fabriek. Dat het biologische is enz.

Prima producten en snelle levering

Prima producten en snelle levering

Top producten

Fijne snelle service, zeer goede producten Heerlijk

Tevreden!

Super snelle verzending en goed verpakt.

Goed en vlot

Jammer de blikken waren ondanks de sticker letop kwetsbaar geheel gedeukt

prima product en snelle levering

Heerlijke olijfolie, op zondag besteld, maandag in huis.

Gewoon lekker.

Nou deze olijfolie is gewoon lekker, vooral het lekkerst als je de olie als dip gebruikt samen cayennepeper en kaas jalapeno desembrood. Jamjam.

fantastische olijfolie!

Deze olijfolie is echt ontzettend lekker en hoge kwaliteit. Wij gebruiken het echt met veel plezier voor al het mediterrane koken en bakken. Ook over de chocolade mousse is het heerlijk.

Heel erg tevreden.

Vriendelijk, neemt de tijd voor goed advies

Alles verliep ,oals het behoorde te gaan..

Tevreden ..goede service.,en 3 kleine kruidenzakjes als presentje bij de bezorgde bestelling..ervaarde ik als lief..

Helaas iets te weinig geleverd

Beste mensen, Sorry voor mijn late reactie, maar helaas heb ik maar 1 zakje oregano toegestuurd gekregen terwijl er 2 op de rekening staan en dus betaald heb. Verder dank voor de kleine attenties die bij de bestelling geleverd werden. Vriendelijke groet Elly Ossendrijver

Goedemiddag Elly, Bedankt voor uw bericht. Op het moment van bestellen hadden we slechts 1 zakje oregano, maar wel nog glazen potten met oregano in voorraad. Dit potje oregano was ookklaargezet om in te pakken. Bij navraag blijkt nu dit potje helaas niet ingepakt is bij uw pakket. Onzde welgemeende excuses hiervoor. Inmiddels hebben we daarover telefonisch contact nmet u gehad en sturen we uiteraard een zakje oregano ( spoedig weer op voorraad) nog na. Hartelijke groet en brdankt voor uw begrip. Olive-art

Eerlijke producten met smaak! Vlotte service en altijd een verrassing in het pakket.

Heerlijke producten, met veel zorg verpakt en verzonden

De olijfolie heeft een heel mooie smaak. Honing en olijven ook erg goed! Je kan voelen dat de producten met aandacht zijn gemaakt. Was ook fijn om te zien dat jullie de producten duurzaam verpakken, zonder onnodig plastic.

Snelle goede en persoonlijke levering

Leuk dat er nog wat kleine samples (kruiden en honing) bij geleverd werden

Prima service en super goede producten

Postnl had mijn bestelling beschadigd. Het pakket werd retour gezonden. Hiervan kreeg ik een nette mail van Olive- art. Ook dat er meteen weer een nieuw pakket werd afgestuurd. Deze kwam in goede orde aan samen met een lekkere honing sample. Lekker hoor!

Prima kwaliteit, prijs en levering

Biologische olijfolie

Perfect product (weer) gedeukt geleverd

Beter verpakken. Een sticker met fragile erop helpt niet.

Hier voor de eerste keer besteld mooie webshop zeer goede producten en zeer snelle levering

Product goed en snel geleverd.

Een nieuw serum, luchtig en een fijne geur. Ik zou eigenlijk meer willen bestellen maar de bodylotion en de crème die ik gebruik is helaas uitverkocht. Maar ik ben zeker blij met het serum dat ik nu gebruik.

Goede olijfolie

En snel geleverd prima

Alles super !

Olijfolie bestellt: Olie kwaliteit uitstekend, service en bezorging super!

Prachtige producten voor een scherpe prijs.

Mooie en gezonde producten. Mooie prijs. Netjes verpakt. Ik ben al een tijdje een tevreden klant.

Super snel geleverd en prima afhandeling. Top!