profesioneel

profesioneel, snel, fantastisch goede olijfolie vol van smaak en puur zonder toevoegingen. Klantvriendelijk

Zoals gewoonlijk weer snel en goed geleverd.

Goed verpakt, snel geleverd en altijd een kleine verassing erbij.

Heerlijke olie, snelle bezorging

Bestellen en levering gaan weer zonder problemen. Zoals altijd.

Professioneel, vriendelijk en toegankelijk, hele lekkere olie voor superprijs

PostNL heeft pakket verkeerd afgeleverd, en ik belde met eigenaar, zij heeft zonder meer pakket opnieuw verzonden. Gelukkig nu goed gegaan. Eigenaar zeer vriendelijk, en communicatief. Zeker aanraden, olie is FANTASTISCH.

Gewoon goede olijfolie Topie.

Hele lekkere olijfolie

Wij gebruiken de olijfolie vooral voor het bijna dagelijks bakken van brood, maar daarnaast ook voor andere dingen. Wij vinden de olijfolie heel lekker

Beste olijven ooit!

Na lang zoeken om olijven zonder e nummers te vinden kwam ik op jullie site uit. De olijven zijn inderdaad ontzettend lekker. Tevens zat er nog een kadootje bij de bestelling waardoor ik mede hierdoor snel weer ga bestellen.

Snel geleverd, maar geen bericht van de post vantevoren.

Ik ben heel blij met dit olijfolie. De karakteristieke Griekse smaak van deze olijfolie is mijn favoriete.

Goed.

Mooie producten, goede levering.

Snelle goed verpakte levering

Al eens kennis gemaakt met jullie producten. Ik kreeg de eerste keer een beschrijving erbij. Ik mis ook de persoonlijke touch. Een tip ,foto over de olijfgaarden of de streek, de fabriek. Dat het biologische is enz.

Prima producten en snelle levering

Prima producten en snelle levering

Top producten

Fijne snelle service, zeer goede producten Heerlijk

Tevreden!

Super snelle verzending en goed verpakt.

Goed en vlot

Jammer de blikken waren ondanks de sticker letop kwetsbaar geheel gedeukt

prima product en snelle levering

Heerlijke olijfolie, op zondag besteld, maandag in huis.

Gewoon lekker.

Nou deze olijfolie is gewoon lekker, vooral het lekkerst als je de olie als dip gebruikt samen cayennepeper en kaas jalapeno desembrood. Jamjam.

fantastische olijfolie!

Deze olijfolie is echt ontzettend lekker en hoge kwaliteit. Wij gebruiken het echt met veel plezier voor al het mediterrane koken en bakken. Ook over de chocolade mousse is het heerlijk.

Heel erg tevreden.

Vriendelijk, neemt de tijd voor goed advies

Alles verliep ,oals het behoorde te gaan..

Tevreden ..goede service.,en 3 kleine kruidenzakjes als presentje bij de bezorgde bestelling..ervaarde ik als lief..

Helaas iets te weinig geleverd

Beste mensen, Sorry voor mijn late reactie, maar helaas heb ik maar 1 zakje oregano toegestuurd gekregen terwijl er 2 op de rekening staan en dus betaald heb. Verder dank voor de kleine attenties die bij de bestelling geleverd werden. Vriendelijke groet Elly Ossendrijver

Goedemiddag Elly, Bedankt voor uw bericht. Op het moment van bestellen hadden we slechts 1 zakje oregano, maar wel nog glazen potten met oregano in voorraad. Dit potje oregano was ookklaargezet om in te pakken. Bij navraag blijkt nu dit potje helaas niet ingepakt is bij uw pakket. Onzde welgemeende excuses hiervoor. Inmiddels hebben we daarover telefonisch contact nmet u gehad en sturen we uiteraard een zakje oregano ( spoedig weer op voorraad) nog na. Hartelijke groet en brdankt voor uw begrip. Olive-art

Eerlijke producten met smaak! Vlotte service en altijd een verrassing in het pakket.

Heerlijke producten, met veel zorg verpakt en verzonden

De olijfolie heeft een heel mooie smaak. Honing en olijven ook erg goed! Je kan voelen dat de producten met aandacht zijn gemaakt. Was ook fijn om te zien dat jullie de producten duurzaam verpakken, zonder onnodig plastic.

Snelle goede en persoonlijke levering

Leuk dat er nog wat kleine samples (kruiden en honing) bij geleverd werden

Bedrijfsgegevens

Master Keulenstraat 41

8603EL Sneek

06 42178913

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.