Top product

De olijfolie is zacht van smaak. De levering is uitmuntend. Ik ben zeer tevreden over het product en over de levering.

Snelle levering en nog op voorraad

Goed bedrijf

Zeer tevreden.

Mooi artikel, zeer goed verpakt waardoor geen beschadigingen konden ontstaan. Goed en correct op de hoogte gehouden van de staat van de bestelling.

Top 5 sterren verdient

6 flessen olijfolie besteld. Snelle levering en zeer goed verpakt. Bij iedere fles apart verpakt zat ook nog een klein cadeautje. De olijfolie is echt een top product. Wij zijn erg blij en komen dus bij jullie terug.

Communicatie en levering vlot verlopen.

Ik kan alleen over de levering een mening geven aangezien het bestelde net is binnengekomen en ik t nog niet heb gebruikt. De levering is soepel verlopen..

Heerlijke olie, snelle levering. Top!

Heerlijke olie en honing en super makkelijk besteld en geleverd! En goedkoper. Top, ga zeker vaker bestellen.

Lief de cadeautjes!

En de olie vinden wij erg lekker!

Levering perfect

Was op zoek naar de Lazimas olijfolie omdat we daar via duitse supermarkt ontdekt hadden en zij het niet meer verkopen. We vinden deze biologische olijfolie super heerlijk en olive art heeft deze en zelfs in 5 liter uitvoering, top! We zijn grootverbruikers dus perfect en scheelt in prijs. De bestelling keurig ontvangen en kom zeker terug! Wie weet ook wel voor andere produkten.

geweldig!

Ik heb eerder mijn olijfolie gehaald bij een andere winkel maar werd toch wel wat prijzig, ben op aanraden van een vriendin bij olive art gekomen. ik beb olijfolie besteld en nog wat andere producten. Het is gewoon super! heerlijke olie, olijven en nog veel meer. .Echt topkwaliteit. En niet te vergeten de persoonlijke benadering van Vasilis en Ria, heel attent en je vind bij je bestelling altijd wat extra's. Een aanrader!!

Alles naar verwachting

Heerlijke olijfolie met de typische Kretenzer smaak. Snelle en vriendelijke en duidelijke afhandeling van bestelling. Beste wensen!

Goede producten, fijne service

Olijfolie snel bezorgd. Goede kwaliteit en leuke attentie

Betrouwbaar, goede producten en snelle levering

Je krijgt kwaliteit voor een redelijke prijs. Bij levering alles goed verpakt, inclusief een leuke verrassing. Kortom een aanrader!

Goed spul

Prima levering keurig verpakt en zelf 2 zakjes heerlijke kruiden erbij. Prima hoor

moet het nog wel proeven

vriendelijk, professioneel en top olie

alles is goed geleverd, zeer snelle bezorging is ook fijn

Hele snelle levering

Overzichtelijke website en snelle levering. Over de kwaliteit van de olijfolie kan ik nog niet meepraten, want dit is de eerste keer dat ik deze heb besteld en mijn andere is nog niet op.

Goede en snelle levering

Heerlijke olie

Heerlijke goede kwaliteit olijfolie en biologische voor een goede prijs

Ieder jaar doe ik mijn kinderen artikelen cadeau, ieder jaar super goed!

Prima kwaliteit, zorgvuldige behandeling en verpakking, op tijd geleverd!

prima website en goede levering

zie bovenstaande

Top service & kwaliteit

De keuze artikelen die aangeboden worden zijn van topkwaliteit. En de service verdient een pluim

Heerlijke producten

Fijne eerlijke producten, persoonlijke benadering. Bestellen en levering gaat vlot

Hele fijne olijfolie, en top verpakt

Prima, niks op aan te merken

Altijd top!

Deze keer heb ik hun nieuwe eigen label olijfolie geprobeerd en die is inderdaad (ook) super!

Hele mooie producten.

Heerlijke olijven en idem olijfolie aangeschaft. Zeer tevreden over de snelle levering en de kwaliteit van de producten. Service is geweldig. Het zijn de kleine dingen die het doen. Proefzakjes van enkele producten gekregen zodat je er even van kan proeven. Puur en geen rommel.