Geweldig met zorg ingepakt product.

Ben erg blij met jullie.Product is fantastisch. Vooral blijven doorgaan!! Dank jullie wel.

Goede kwaliteit

Zeer tevreden en de olijfolie is van zeer goede kwaliteit. En de bestelling is snel en goed verlopen .

In balans

Precies wat ik zocht

Prima produkt

Mooie olijfolie,bzeer goed verpakt en snel geleverd. Toen er een probleem dreigde met Post.nl werd er door het bedrijf snel en goed gereageerd.

Fijn adres voor mijn olijfolie en honing

Dit is de tweede keer dat ik hier 5 liter-blik olijfolie bestel met een paar potten honing. De olijfolie is prima van smaak en we gebruiken het voor salades en om in te bakken. Dit keer wel een andere olijfolie om dat de vorige momenteel niet beschikbaar is. Maar ook dit is ongetwijfeld een top olijfolie. Het pakket is verder perfect ingepakt, alsof het bijna een kerstpakket is. Dit keer zaten er ook 2 kleine kadootjes bij ingepakt, da's wel leuk. Meer net geen 5 sterren omdat het blik zelf aan de onderkant nogal gedeukt was waardoor het niet stabiel rechtop staat. Mogelijk dat dit door de transporteur is veroorzaakt, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Ik los dit op door dit blik over te gieten in mijn vorige blik.

Goede produkten.

Goed met produkten en communicatie

Snelle levering en goede aftersale!

In eerste instantie werd er niet helemaal geleverd wat ik besteld had. Na mailcontact is dit gelijk kosteloos hersteld. Ook de kwaliteit van de produkten is super.

Super producten voor een super prijs.

Makkelijk bestellen. Mooie prijs. Snel verstuurd en netjes verpakt.

Heerlijke produkten!

Mijn tweede bestelling. Ik wil een goede olijfolie in de keuken en heb hiervoor ea opgezocht en uitgekomen op een olijfolie die hier gekocht kan worden. Gelijk ook olijven besteld deze verwerkt in de salade.....dat is niet onopgemerkt gebleven. Aan tafel werd gelijk de opmerking gemaakt dat dit heerlijke olijven zijn. Kun je toch zien dat een natuurlijk proces het beste uit de olijven haalt. Nb. Zo leuk, ook nog kleine zakje zout en kruiden erbij gekregen om te proberen.

Goede en snelle levering.

Alles prima gegaan

Bestelling prima geleverd.

Zeer vlotte levering

Snel verstuurd en met zorg verpakt

Heel attent. Zeer fijne ervaring.

Heel attent. Zeer fijne ervaring.

Snelle levering en fijne service!

Er was een probleem met leveren van een bepaald product, maar dat is prima opgelost incl. verrassing!

Een aanrader.

Goede olie, nette prijs en vlot geleverd.

Klantvriendelijk

Zeer correct,snelle reactie. Goed verpakt met uitleg over de artikelen

Prima olijfolie biologisch

Goede olijf olie. Biologisch en goed verpakt. Mooie prijs voor hoger aantal tijdens bestellen. Ook gratis verzonden dan.

Lekker olijfolie. Snelle service

Geel lekker Olive kwaliteit

Feest

Het is iedere keer weer een feestje om olijfolie bij olive-art te bestellen: uitstekende kwaliteit, biologisch, breed assortiment, zorgvuldige verpakking en snelle levering. Kortom meer dan een aanrader voor iedereen die van zuivere kwaliteit houdt.

Mooie producten, snelle levering en fijne service

Mooie pure producten, super olijfolie. Snel geleverd en perfecte service.

Snelle reactie,Behulpzaam , probleem oplossend

Had 2 potjes olijven besteld waarvan 1 lekend ( kapot ) is aan gekomen. Heb binnen een paar dagen nieuw product gekregen. Top!

Goedemorgen Norbert, Wat vervelend dat u een potje olijven niet helemaal in orde heeft ontvangen. onze excuses hiervoor. We vermoeden dat er door PostNL ruw met het pakketje is om omgesprongen waardoor dit is gebeurd. We hebben meteen contact met u opgenomen en u een nieuwe pot olijven toegezonden. Laat u het ons weten of dat wel goed is aangekomen?

Uitstekend.

Heerlijke biologische producten en prima service. We hebben hier altijd met veel plezier geshopt.

TOP! Πολύ ωραία προϊόντα και προσεγμένα

Mooie, overzichtelijke website, bestellen gaat eenvoudig en snel. De zending kwam zoals beloofd snel en erg goed verpakt. We gaan nu snel van de oliën, zout en kruiden genieten.

Top zaak!

Uitstekende kwaliteit!