Laden reviews...
Laden reviews...
117 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen consequent de hoge kwaliteit van de olijfolie en de zorgvuldige verpakking, evenals de snelle levering. Het familiebedrijf komt over als betrouwbaar en betrokken. Verschillende reviewers noemen vriendelijke en duidelijke communicatie en snelle oplossingen bij problemen. Al met al lijkt Olive-art een betrouwbare leverancier voor Griekse producten.
Olie van goede kwaliteit, bezorgen snel en netjes
Beveelt aan
19 December 2025
Renée
Schoonhoven
olijfolie als medicijn, dat kan met deze prachtige olie.
Beveelt aan
19 December 2025
sonja
Anna Paulowna
Ik ben zeer tevreden over deze webshop. De communicatie is snel, duidelijk en van hoog niveau. Toen ik problemen had met de levering van mijn pakket, werd er meteen meegedacht en werd alles in het werk gesteld om de situatie zo snel mogelijk op te lossen, wat ik enorm waardeer. Zowel de olijfolie als de olijven zijn van uitstekende kwaliteit, met een pure en volle smaak. Bovendien is de prijs zeer gunstig in verhouding tot de kwaliteit die deze webshop biedt. Een betrouwbare webshop waar kwaliteit, service en klanttevredenheid duidelijk centraal staan.
Beveelt aan
17 December 2025
Tomas
Alkmaar
Deze olijfolie is ontzettend lekker, beide soorten. Verzending is altijd snel en het is moeilijk voor hetzelfde geld beter bio olijfolie te vinden.
Beveelt aan
17 December 2025
Mattias
Molenhoek Lb
Met mijn collega’s had ik 3 olijfolietrechters besteld. Bleken mooier dan gedacht. Dikke plus. Helaas moet ik 1 collega teleurstellen. Door een voorraadverschil was de 3e trechter niet op voorraad. Enige keuze doe ik kreeg was 1 annuleren. Niet naleveren oid. Jammer, maar kan gebeuren natuurlijk.
Beveelt aan
13 December 2025
Martin
-
Beste Martin,
Bedankt voor je feedback. We gingen ervanuit dat de trechters geschenken waren ivm de feestdagen. Omdat we een nieuwe levering van trechters pas weer in januari verwachten, boden we aan het bedrag voor de 3e trechter te retourneren. We verwachten namelijk de nieuwe levering ergens in januari. Maar mocht dat niet te laat zijn, dan kunnen we uiteraard de trechter dan naleveren. Laat u het ons even weten? Onze excuses voor het misverstand.
Hartelijke groet,
Vasilis en Ria Saltsidis
Je wordt vriendelijk geholpen
Beveelt aan
12 December 2025
Elly
Warnsveld
Ik bestel hier al jaren regelmatig olijfolie en soms extra producten zoals de olijven. Prima kwaliteit en smaak. Als je extra voordeel wilt kan ik de 5 liter blikken olijfolie aanraden. Zelf ben ik vooral fan van de Latzimas olijfolie.
Beveelt aan
10 December 2025
Nicole
Weert
We genieten elke keer van deze olijfolie, top produkt
Beveelt aan
6 December 2025
Tietsje
Harkema
(H)eerlijke producten en een geweldige smaak en kwaliteit
Beveelt aan
6 December 2025
Huib
Zuidlaren
Heb zeer goede ervaringen met Olive-art Prima olijfolie ,goede service en snelle levering en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Ook wordt door een aankoop van deze olijfolie een bijdrage aan het steunen van kleinere boeren die nu een eerlijke prijs voor hun producten krijgen.
Beveelt aan
1 December 2025
Folkert
Harlingen
Wat mij betreft een van de toppers in kwaliteit olijfoliën . Goede/gezonde (bio) olijfolie is tegenwoordig het vloeibare goud. Toch ben ik ervan overtuigd dat kwaliteit zich loont (gezond in tegenstelling tot de chemisch behandelde supermarkt oliën) en bovenal dat 'de smaak' het waard is. De zon, zee, liefde voor hun producten spat er bijna vanaf, deze producten zijn met liefde voor het vak gemaakt. Vandaag besteld is meestal een dag later in huis.
Beveelt aan
29 November 2025
Ronald
Tilburg
1
Beveelt aan
27 November 2025
Eddy
Westland
Al jarenlang kopen wij hier tot volle tevredenheid onze olijfolie en regelmatig ook olijven. De kwaliteit van de producten is top, en een snelle levering rond de bestelling prettig af.
Beveelt aan
24 November 2025
Berntel
Heerde
snelle, duidelijke communicatie en aflevering, goede producten
Beveelt aan
23 November 2025
George
SCHIEDAM
De olijf olie was lekker, en hoe de pakketje ingepakt was(was een plezier om uit te pakken, mooie kaartje erin en twee samples van kruiden als cadeau). Ik hoop dat de prijzen niet stijgen, dan ben ik klant forever.
Beveelt aan
23 November 2025
Neginah
VELDHOVEN
Al een aantal keren achter elkaar hebben wij een 5 liter extra vierge blik gekocht en gebruikt. Heerlijke, pure olijfolie, waar we óok mee bakken. Wij zijn heel blij!
Beveelt aan
23 November 2025
Liselotte
Kaag en Braassem
Zie hierboven
Beveelt aan
20 November 2025
Leonoor
Maartensdijk
Ooit een fles cadeau gekregen, nu bestel ik de olijfolie zelf. Erg lekker, prima prijs-kwaliteit verhouding. De service is top, goed verpakt, snel verzonden en een kleine extra attentie erbij.
Beveelt aan
17 November 2025
Marijke
Krommenie
Geweldig dat er mensen zijn die goeie kwaliteit en service bij hun producten verkopen. Wij genieten optimaal van de Griekse honing, thee en uiteraard de biologische extra verge olijfolie!
Beveelt aan
17 November 2025
Witjes
Doetinchem
Ik vind het zo leuk om bij jullie oliën en azijn te bestellen. Alles is met liefde zorgvuldig ingepakt en wat leuk zijn die kleine cadeautjes. Bedankt!
Beveelt aan
13 November 2025
Nadya
's-Hertogenbosch
Na bestelling heel snel de heerlijke producten ontvangen
Beveelt aan
12 November 2025
Willem
Dokkum
een schenktuit heb ik besteld. Met afsluitdop. Werkt soepel, helemaal blij mee. En het pakketje is snel verstuurd, netjes verpakt, en zelfs een klein presentje zat erbij de bestelling erbij in. Heel attent en lief.
Beveelt aan
8 November 2025
Patricia
Waar
De olijfolie is weer van hoge kwaliteit. Voor de gein bij bezorging weer eens een theelepel geproefd en een theelepel van huismerk olijfolie. Tsja, dat is zoiets als vergelijken van een supermarkt-stroopwafel met die vers van de marktkraam :-) Er zaten weer kleine presentjes erbij waaronder een fijne balpen; in olijgroen natuurlijk :-)
Beveelt aan
4 November 2025
Rik
Barendrecht
De olie gebruik ik al jaren, daar ben ik tevreden over. De levering was ook heel snel. Helaas is een van de twee bestelde 5-literblikken beschadigd met deuken er in, maar gelukkig geen lekkage.
Beveelt aan
31 October 2025
Constance
Winterswijk Woold
Goedemiddag Constance,
Bedankt voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze extra vierge biologische olijfolie. Wat vervelend dat u het blik met deuken heeft ontvangen. We checken de blikken altijd van te voren en proberen altijd onze producten zorgvuldig te verpakken voor verzending. Helaas merken wij dat er incidenteel ruw met de pakketten wordt omgesprongen door PostNL tijdens transport. Onze excuses hiervoor. We zullen er in ieder geval melding van maken bij PostNL.
Hartelijke groet,
Vasilis en Ria Saltsidis
Olive-art
Mooie griekse olijfolie.
Beveelt aan
29 October 2025
L.J.
Leende
We zijn een Grieks-Nederlandse familie uit Kreta. We misten onze eigen goede kwaliteit biologische extra vierge olijfolie van familie en kennissen uit Kreta en inmiddels halen we al ruim 20 jaar rechtstreeks onze heerlijke top kwaliteit Kretenzische olijfolie naar Nederland. Ook hebben we inmiddels een eigen label, Saltsidis Bio Cretan Gold, waar we helemaal trots op zijn. Top kwaliteit biologische, koudgeperste, extra vierge olijfolie. Ook onze andere authentieke Griekse producten als bio kalamata olijven, bio tijmhoning en bio balsamico azijn en vele kruiden zijn van zeer goede kwaliteit.
Master Keulenstraat 41
8603EL Sneek
Branch
Horeca, Food
Specializations
Noten, Olijven, Delicatessen
Webshops