Goed product, snel geleverd

Keurig bezorgd zelfs eerder dan aangegeven

Na 1 jaar was er een Philips LED lamp kapot gegaan terwijl deze 15000 branduren mee zou gaan. Lucky Light heeft onder garantie meteen een nieuwe gestuurd. Goede service en fijn dat er zo snel gereageerd werd.

niets aan toe te voegen

Correcte prijs, goed verpakt

Dank voor de positieve reacties, en daarmee ook aan onderstaanden die de moeite hebben genomen een beoordeling achter te laten!

Snel geleverd en een goede prijs.

Altijd correct

Fijne lage prijzen en toch topservice

Vraag voor beoordeling voor daadwerkelijke levering - bizar

Niet goed opgelet. Blijkbaar lange levertijden van +/- 15 dagen. Inmiddels is die termijn voorbij, maar nog niet geleverd. Wel verzoek tot feedback. Nou, hierbij.

Bedankt voor uw feedback. 22-04 is uw bestelling geleverd. Volgens onze gegevens bent u geïnformeerd over de langere levertijd van één artikel, waarna u hiervoor een alternatief heeft gekozen.

Goede snelle levering

Veel producten, snel geleverd

snelle en correcte levering

De levering zou langer duren dan aangegeven op de site, maar na een telefoontje werd dat prompt aangepast naar de snelste levertijd. Toppie!

Op onze site staat altijd een levertijdindicatie. Dit kan natuurlijk altijd afwijken. Veelal is dit in positieve zin en heeft u uw bestelling eerder in huis dan verwacht. Heeft u vragen over levertijden? Neem dan contact met ons op voor u gaat bestellen.

Perfect voor elkaar

Snelle levering,gewoon goed.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed en snel is afgeleverd.

Na levering en problemen prima afgehandeld

Servicegericht bedrijf

Wat jammer om te horen dat er iets niet goed is gegaan. Dit kan natuurlijk altijd een keertje voorkomen. Wij proberen dit dan altijd zo snel en goed mogelijk met u op te lossen. Fijn dat wij dit zo accuraat met u hebben opgelost. Veel plezier met uw bestelling.

perfect

Het was perfect.

Perfect!

Goed verlopen

Alles correct uitgelegd en geleverd.

Graag gedaan en bedankt!

scherpe prijzen, snelle levering en medewerkers die er voor gaan

Bestellingen worden snel opgepakt en er wordt goed gecommuniceerd over de levertijden. Ze zijn ook telefonisch goed bereikbaar en dat ontbreekt vaak bij andere. Ik werk al meerdere jaren met dit bedrijf en zie geen reden om dit te wijzigen. Groet Paul Geerking. Hoofd Technische Dienst & gebouwenbeheerder bij Rotaform.

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling en feedback. Wij zijn ook blij om jullie als klant te hebben. Graag zien we jullie terug in onze webshop.

ben tevreden over de manier van bestelling en levering.

bestelling ging goed. Kon niet exact de juiste lichtkleur vinden, maar dat kwam ook niet zo nou. Levering duurde denk ik zo'n drie dagen en was verder oke.

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de levering en uw bestelling. Veel plezier met het bestelde product.

Bodemprijzen!

Ze doen echt hun best om je zo goed mogelijk te helpen.

Bedankt voor uw beoordeling. Wij proberen de scherpste prijzen te hanteren en wij doen inderdaad elke dag ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Graag zien wij u terug in onze webshop.

Goede zaak met een goede aftersales

Was de goedkoopste voor een led tl buis en is ook per telefoon goed te bereiken.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons in te vullen. Wij zijn in de meeste gevallen inderdaad de goedkoopste als het aankomt op lichtbronnen. Heeft u ergens hetzelfde product elder goedkoper gezien? Neem dan contact met ons op en wij kijken of wij u hetzelfde of een beter aanbod kunnen doen.

keurige service en nette prijzen!

Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de staat van de bestelling

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Na een bestelling ontvangt de klant altijd van ons een orderbevestiging met daarop de te verwachte leverdatum.

Goed product, goedkope merkartikelen, goed contact met goede uitleg

Op een zeer slechte koerier na, waar Lucky Light niets aan kan doen een uitstekende score!

Bedankt voor deze mooie beoordeling en feedback. Wat jammer om te horen dat met de koerier niet alles goed gegaan is. Helaas hebben wij hier inderdaad geen invloed. Gelukkig is alles goed gekomen.

Goede en snelle service!!!!

Bedankt en graag gedaan. Veel plezier met uw bestelling.

Prima, snel en volgens afspraak

Zending kwam snel en precies zoals beloofd, dus daarom niets op aan te merken

Fijn om te horen dat er niet om aan te merken was. Veel plezier met uw bestelling!

Goede communicatie. Goed verpakt. Snelle levering. Er was één lamp van de zending stuk. Zonder probleem een nieuwe opgestuurd gekregen.

Wat vervelend om te horen dat 1 lamp stuk is aangekomen. Wij proberen onze producten altijd zo goed mogelijk te verpakken. Helaas hebben wij geen controle over wat er tijdens transport gebeurd. Is er tijdens ontvangst iets niet goed? Neem dan altijd direct contact met ons op en wij proberen het dan samen met u z.s.m. op te lossen. Veel plezier met uw bestelde lampen.

Snel

Correcte dienstverlening

Bedankt!

Vriendelijk, snel en scherp geprijsd

Levering was snel en accuraat. Ik had verkeerde led lampen besteld maar dat werd na 1 telefoontje snel en accuraat opgelost. Vriendelijke en service gerichte mensen zowel aan de telefoon als aan het loket.

Wat fijn om te lezen dat alles zo snel en accuraat geleverd is. Het kan natuurlijk zijn dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Neem dan altijd z.s.m. na ontvangst contact met ons op en wij proberen dit dan zo goed mogelijk met u op te lossen. Veel plezier met uw bestelling.

Over Lucky Light

Lucky Light is u graag van dienst bij het verzorgen van uw bedrijfsverlichting. Wij adviseren en leveren al ruim 20 jaar, waarbij wij ons onderscheiden met zeer scherpe prijzen, levering uit voorraad en ons lichtadvies op locatie. Wilt u de mogelijkheden voor uw onderneming op een rij laten zetten? Met ons lichtplan weet u precies welk licht u per ruimte kunt verwachten en welke besparingen u realiseert door toepassing van LED. Natuurlijk staan wij ook voor u klaar voor levering van uw lichtbronnen; u bestelt eenvoudig en snel in onze webshop!