Slechte communicatie

Bij kleine ordertjes gaat het goed. Bij grotere orders is het een bende.

Wat vervelend om te horen dat u niet zo'n fijne ervaring heeft gehad. Wij zijn hierin gedoken en het blijkt dat een deel van uw bestelling helaas niet op voorraad was bij onze leverancier. Hierdoor duurde de bestelling langer dan gemiddeld. Helaas komt het in deze tijd wel eens voor dat producten minder snel geleverd kunnen worden bij producenten of leveranciers. Echter in de meeste gevallen heeft u uw bestelling al binnen enkele dagen in huis.

Geleverd zoals beloofd

Snel geleverd en een mooie prijs.

Slecht

Ik heb de bestelling geannuleerd omdat er na de afhandig nog een verzoek komt om lengte toeslag te betalen Niet erg netjes

Wat vervelend om te horen dat u de bestelling heeft moeten annuleren, echter moet ik u erop attenderen dat er zeer duidelijk in zowel de productomschrijving, als bij de specificaties staat aangegeven dat er bij het bestelde product een lengtetoeslag komt. Deze kan helaas niet worden berekend in de webshop, maar krijgt u achteraf. Het is zeer jammer dat u hier overheen hebt gelezen.

Snelle en probleemloze levering

ja

Goede producten, snelle levering

Producten waren goed verpakt, ruim assortiment en goed geprijsd. Bestelling is vlot geleverd.

correcte prijs en snelle levering.

correcte prijs en snelle levering.

Snel en vakkundig

Prima service en snelle levering

correcte levering

betrouwbaar en goed advies

Netjes geleverd en netjes 1 artikel geretouneerd.

Netjes geleverd en 1 artikel weer retour genomen, ondanks per abuis verkeerd toegevoegde retourformulier door mij.

Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

zéér slecht

je doet een webshop aankoop, waarbij het product wordt aangegeven als " OP VOORRAAD " vervolgens krijg je enkele dagen na de bestelling te horen dat de levering bij producent is opgevraagd, maar nog niet bekend is. Tot op heden niks meer gehoord. zet ... bij een aankoop duidelijk op de site, WEL of NIET voorradig, dan kan de klant zelf bepalen al dan niet de aankoop te doen ( en dan moet de mededeling uiteraard wel waarheidsgetrouw zijn ! )

Wat vervelend om te horen dat u niet zo'n goede ervaring heeft gehad. Echter kan het niet zo zijn dat u een product bij ons op 'voorraad' heeft zien staan, wij werken namelijk met een 'levertijdsindicatie'. Gezien ons zeer ruime assortiment hebben namelijk niet altijd alle producten op voorraad, maar dit betekend niet dat wij een product niet snel kunnen leveren. Om deze reden werken wij met een 'levertijdsindicatie'.

Suped goed

Snelle levering en goeie kwaliteit

snel en scherpe prijzen

Omschrijving artikelen duidelijk, snel geleverd en scherpe prijzen.

Wij zijn blij om te horen dat uw zo tevreden bent met onze website, levering en prijzen. Graag zien wij u terug in onze webshop.

Prima een aanrader

Prima levering, opvolging prima.

Top.

Super service, professionele uitleg én perfecte dienst na verkoop!

Wat mooi om te horen. Hartelijk dank voor de complimenten en deze mooie beoordeling.

Snel gehandeld en goed ontvangen

Het was de eerste keer dat ik Lucky Light en zal niet de laatste keer zijn.

Bedankt! Graag zien wij u terug in onze webshop!

Prima eerste aankoop alles ging correct en snel

Duidelijke website en prima aankoop en afhandeling

Snelle levering, mooi product!

Goede levering

Lucky Light had een speciale TL buis in het assortiment. De levering van een kwetsbare dunne en lange TL buis was goed verpakt en derhalve in goede staat ontvangen.

Wij hebben een zeer ruim assortiment, waardoor u inderdaad ook minder voorkomende lampen bij ons kan vinden. Wij zijn blij om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Levertijd duurt erg lang

Vriendelijk personeel aan de telefoon

Wat fijn om te horen!

Correct en snelle leverring.

Ik ben zeer tevreden met de bestelde lamp en een goede prijs. Dit bedrijf kan Ik iedereen aanbevelen. Cor>uit Landgraaf> [Limburg].

Goed advies en levertijd

Goed advies en afspraak wbt levertijd nagekomen. Vriendelijk telefonisch contact en advies gekregen. Juiste lampen geleverd. Dank u.

goede service

Snelle levering, scherpe prijs en groot assortiment.

Bedankt!

Valt niks te beoordelen. Heb nog niks binnen

Zou graag mijn mening willen uiten, maar nog niks ontvangen

Levering duurt veel te lang na het order

Ik bestel op 25/01/21 Order: 000008887 Ledvance Floodlight IP 65 90W 840 10000lm Zwart Art.nr.: 4058075097704 Op 05/02/21 krijg ik een digitaal document Den.nr. PW00013414 Ledvance Floodlights 80W 4K SYM ZW Art.nr.: 4058075422520 Waarom: Misschien wordt 90W niet meer geleverd? Nochtans op de website staat die 90W nog.

Het klopt inderdaad dat de gewenste versie niet meer leverbaar was, daarom hebben wij u een alternatief aangeboden. Wij hopen dat u tevreden bent met het bestelde product en zien u graag terug in onze webshop.

Over Lucky Light

Lucky Light is u graag van dienst bij het verzorgen van uw bedrijfsverlichting. Wij adviseren en leveren al ruim 20 jaar, waarbij wij ons onderscheiden met zeer scherpe prijzen, levering uit voorraad en ons lichtadvies op locatie. Wilt u de mogelijkheden voor uw onderneming op een rij laten zetten? Met ons lichtplan weet u precies welk licht u per ruimte kunt verwachten en welke besparingen u realiseert door toepassing van LED. Natuurlijk staan wij ook voor u klaar voor levering van uw lichtbronnen; u bestelt eenvoudig en snel in onze webshop!