hadden niet mijn directe keuze leverbaar maar wel een goed alternatief geboden. snelle levering.

Verschrikkelijk lage kwaliteit late levering

Het spijt me dit te zeggen maar de spot die ik heb besteld was van een veels te lage kwaliteit in verhouding met de prijs die ik er voor heb betaald. Daarnaast zou de levering binnen 2-3 werkdagen plaatsvinden en is niet aan deze belofte voldaan. Sorry maar helaas geen tevreden klant.

Bedankt voor uw recensie. Vervelend om te lezen dat het product niet aan uw verwachting voldoet. Wanneer u ontevreden bent over een product, heeft u de mogelijkheid het te retourneren. Uiteraard stellen wij het ook zeer op prijs als u aangeeft op welk gebied het product niet aan uw wensen voldeed. Over de levertijd: helaas bleek deze ook voor ons langer dan verwacht. Om dit in de toekomst te voorkomen, hebben wij deze aangepast op onze website.

Prima service.

Lampen besteld en snel geleverd. Ook prijstechnisch prima in orde.

Veel keus

Goede website en veel keus. Aardige mensen bij het ophalen van het bestelde. Prettig dat ook particulieren terecht kunnen

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden over ons bent.

Zoals altijd prima

Geweldig en snelle levering.

Prima product en voldoet aan mijn verwachtingen. Geeft een prachtig helder licht spreiding en is mooi dimbaar.

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u gevonden heeft wat u zocht. Veel plezier met de verlichting!

Verzending - snel en goed; advies - beperkt

Lucky Light levert snel, daarover geen klachten. Echter, als je advies wilt hebben over bepaalde keuzes, dan krijg je geen duidelijk natwoord en moet je alles zelf uitzoeken.

Bedankt voor uw beoordeling, en fijn dat u het even meldt. U zou een deugdelijk advies van ons mogen verwachten, dus proberen wij na te gaan waarom dit in uw geval achterwege is gebleven!

Duidelijkheid; uitstekende service en uitzonderlijk goed verpakt!! Top.

Het heelhuids laten arriveren van de producten heeft krijgt bij ons natuurlijk wat extra aandacht, fijn dat het in positieve zin is opgevallen :-) Dank voor uw recensie!!

Snel, correct de bestelling afgehandeld

Goed breed assortiment in overzichtelijke website, goede afhandeling van de bestelling, prima verpakt. Geen klachten.

Fijn dat uw bestelling helemaal naar wens is verlopen, dank voor de beoordeling!

Goede winkel, je kunt zien dat er ervaring is in de project verlichting. Prijstechnisch zit je niet met overdreven hoge marges op E-groothandels daarom is het voor mensen uit het E-vak als ik aantrekkelijk bij jullie prive te kopen. Nadeel; * Verwijderingbijdrage wordt in de winkelwagen bijgeteld. ( heb bij Tu / Solar of andere groothandel nog nooit op geen enkel artikel verwijdering bijdrage moeten betalen). Voelt dus een beetje als excuus om wat extra inkomsten binnen te harken. * Dit is ook zo voor de veel belovende "kortingcode". Heb door de jaren heen al meerdere bestellingen geplaatst. Kortingcode ? waar dan. er staat nergens hoe die te verkrijgen. Ook niet op de factuur zodat je de kortingcode bij volgende aankoop kan gebruiken.

Verkeerde maat. Geen led

Niet als omschreven

Correcte levering, goede prijs.

Prima spullen en nette afhandeling. Levering duurde bij mij 20 dagen maar dit komt denk ik, doordat ik rond de kerst besteld heb.

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Via een gebruikersvriendelijke website snel en probleemloos mijn keuze uit het gegeven aanbod kunnen doen. De levering van het bestelde was snel. Deze leverancier is zeer aan te bevelen.

Veel dank voor uw recensie, en erg goed te lezen dat uw bestelproces precies verliep zoals wij het voor ogen hebben!

Deskundig advies.

Zeer goede service, de medewerkers weten waar ze het over hebben. Ze hebben mij deskundig geïnformeerd, zodat ik de juiste keuze kon maken.

Fijn dat wij u goed hebben kunnen helpen, en hartelijk dank voor de toelichting bij uw beoordeling!

Lange levertijd op een standaard product

Standaard Halogeen lampjes besteld, gelukkig niet meteen nodig maar een levertijd van 2 weken is wel lang op dit product. Kostprijs is wel goed

Bedankt voor uw bericht. Halogeen wordt steeds verder uitgefaseerd door de overgang naar LED verlichting welke u als de nieuwe standaard kunt beschouwen. Het begint daardoor ook lastiger te worden halogeenproducten (snel) te leveren. Wij hopen u hiermee enige duidelijkheid te verschaffen!

Goede snelle service

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Prima webshop.

Prima producten voor een goede prijs. Top.

Bedankt voor uw toprecensie ook!

Overzichtelijk site, snel besteld snel geleverd niet duur

Bedankt voor uw positieve recensie, en fijn dat we het goed doen op de punten waarop wij het goed proberen te doen :-)

Goed, echter telefonische ondersteuning zou beter kunnen

Concurrerende prijzen en snelle levering, niks mis mee. Alleen de telefonische ondersteuning was niet helemaal wat ik eigenlijk verwachtte. Als particulier moest ik mijn vragen per mail stellen en kon dit niet telefonisch gebeuren. Dat is omslachtig, jammer en minder klantvriendelijk.

Bedankt voor uw positieve recensie! Het kan inderdaad zijn dat wij verzoeken een vraag per e-mail te stellen, dit houdt dan altijd verband met drukte die wij op dat moment ervaren. Het is natuurlijk wel fijn als u dit dan goed uitgelegd krijgt; wij zullen hier scherp op blijven!

Jammer dat de verpakking open is geweest

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Als het goed is, bestond de verpakking uit onze eigen 'omverpakking' en een beschermsleeve van schuim-achtig materiaal (zonder doos met Philips bedrukking). Het zou dus kunnen dat het leek alsof de verpakking open was. Mocht u hier over twijfelen, neemt u dan gerust even contact met ons op!

Goede kwaliteit

Die proberen we altijd te leveren! Dank voor uw beoordeling.

De bestelde lamp bleek niet meer geproduceerd te worden. Er werd direct een alternatief geboden en dit alternatief werd al snel geleverd en gaf precies het licht dat we wilde krijgen.

Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen, en dank voor het delen van uw ervaring!

zeer goed

zeer goed

Bedankt!

Ok

Een 10 is zeker oké, dank!

Over Lucky Light

Lucky Light is u graag van dienst bij het verzorgen van uw bedrijfsverlichting. Wij adviseren en leveren al ruim 20 jaar, waarbij wij ons onderscheiden met zeer scherpe prijzen, levering uit voorraad en ons lichtadvies op locatie. Wilt u de mogelijkheden voor uw onderneming op een rij laten zetten? Met ons lichtplan weet u precies welk licht u per ruimte kunt verwachten en welke besparingen u realiseert door toepassing van LED. Natuurlijk staan wij ook voor u klaar voor levering van uw lichtbronnen; u bestelt eenvoudig en snel in onze webshop!