2

Helder te lampen werken niet... snel hersteld.

Lampen besteld. Snel geleverd. Helft was defect. Jammer..... Aansluitend heb ik contact gehad met Lucky Light (hun initiatief). Zaken zijn zeer snel rechtgezet en ik ben snel alsnog geholpen. Mijn complimenten.

  • Aanbevelen? Nee
9

zien - kopen - leveren

Goede website met ruim assortiment, vlotte professionele afhandeling, goede verpakking en zeer prettige communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goede levering

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

top geregeld en extra service

Zelfs de extra opmerking op het bestelformulier is aandachtig geleven en verwerkt

  • Aanbevelen? Ja
8

afspraken over leveringen zijn keurig op tijd

levering volgens de op de site aangegeven levertijden kloppen precies

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Snelle levering en netjes behandeld

  • Aanbevelen? Ja
5

Vriendelijke klantenservice, slechtste levering ooit

Bestellen was makkelijk, klantenservice was vriendelijke maar de levering was zo ontzettend slecht. 1,5 week mee bezig geweest om mijn pakket te kunnen ontvangen, 7 verschillende mensen gesproken die allemaal iets anders zeiden aan telefoon! Lucky Light is top en zou ik iedereen aanbevelen maar het feit dat ze pakketjes leveren met GLS zou ik de volgende keer voor een andere webshop kiezen. Enige verbeter puntje voor lucky light zelf is dat een handleiding of installatie schema van de 3 fasenrail fijn zou zijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

heel klantvriendelijk en de bestelling werd snel toegestuurd

prettig en aan te bevelen aan derden

  • Aanbevelen? Ja
9

afpsraak=afspraak en heel benaderbaar

prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service.

Zo als het moet ,dus perfect.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede site,nette prijzen,goede kwaliteit,snelle levering

Gewoon goed voor elkaar!!

  • Aanbevelen? Ja
8

top!

Product was niet op voorraad maar uiteindelijk geleverd binnen de aangegeven datum en goed verpakt verzonden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos

Je wacht een maand op een bestelling om deze vervolgens gebroken in ontvangst te mogen nemen. Contact opgenomen met de klantenservice om dit te melden. Na mijn ongenoegen te uiten over de gang van zaken komt deze afdeling niet verder dan mij de opdracht te geven maar even een mailtje te sturen om mn geld terug te vragen. Dan heb je het wat mij betreft niet begrepen. Er wordt op geen enkele manier meegedacht om een oplossing te bieden. Kortom waardeloos.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Vervelend om te te lezen dat uw ervaring met ons negatief was, onze excuses hiervoor! Helaas is de levertijd door samenloop van omstandigheden langer geworden (o.a. gebroken product dat ons bereikte vanuit de leverancier). Wij hebben u hierover tussentijd geïnformeerd. Dat u het vervangende product vervolgens óók gebroken ontvangt, is extra ergerlijk, ook voor ons. Navraag bij de medewerker die u sprak, leerde dat u het aankoopbedrag teruggestort wilde krijgen als oplossing, en dat u geen vervangend product wenste. Dat is voor ons geen probleem, maar het kan inderdaad zijn dat wij vragen om gegevens te mailen om de transactie in orde te maken. Mocht het bovenstaande in uw beleving anders zijn gelopen, dan horen wij dit graag!

9

een hele goede service

prettig bedrijf, meedenkend en oplossingsgericht.

  • Would you recommend us? Yes
10

Vriendelijk behulpzame klantenservice

We moesten voor mijn ouders een lampje hebben , waar eigelijk niet meer aan te komen is , zij hebben het uiteindelijk nog ergens vandaan getoverd , hele goede service en vriendelijke werknemers ,

  • Aanbevelen? Ja
7

Snelle levering

Precies geleverd wat besteld is, en snel in huis.

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer correct service

prima service

  • Aanbevelen? Ja
5

Matig

Levertijd moet sneller kunnen!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Gino, U heeft helemaal gelijk bij het door u bestelde product, excuses! De levertijd hiervan is langer geworden; wij hebben deze inmiddels aangepast op onze website.

8

Goed

O K.

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd bereidwillig om de klant tevereden te stellen.

Levering ging vlot maar helaas miste er 1 artikel. Na melding is de lamp vlot nageleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Beste prijs en snelle levering

Ruime keus, beste prijs en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, goede service en producten

Bestelling was snel geleverd. Producten zijn van goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Filter op taal