Geen klachten

prima webwinkel

uitstekende service en scherpe prijs

Moet mijn bestelling nog niet binnen.

Vreemd nog geen bestelling binnen dan al een beoordeling gaan geven Niet zo handig Dit gaat ten koste van de beoordeling

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet binnen is. Na wat navraag blijkt dat de door u bestelde lamp zeer moeilijk te verkrijgen is. Wij doen ons uiterste best om u deze te leveren. Wat betreft onze beoordelingen. Deze zijn geautomatiseerd en men krijgt ongeveer 14 dagen na bestellen een beoordeling toegestuurd. Als u vragen heeft over een bestelling of levertijden, neem dan contact met ons op en wij zoeken het voor u uit.

Goede en snelle service

Goede snelle service

Goede service en professioneel. Snelle levering.

Snelle levering, goede prijzen en ruime keuze

Heel positieve ervaring

alles prima afgehandeld

als boven

Leveren wat gevraagd wordt.

Altijd goeie ervaringen.

Goede ervaring

Goed bedrijf. Ik had mij vergist in een bestelling. Na 1 mailtje werd het probleem tot mijn volle tevredenheid snel opgelost. De producten werden snel geleverd.

Hartelijk dank voor deze zeer mooie beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat we dit zo goed en snel hebben kunnen oplossen.

super

De lampen die ik nodig had waren in de omgeving nergens meer voorhanden. Bij Lucky Light kon ik zo bestellen en tijdig in huis en dat tegen concurrerende prijs !

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij hebben inderdaad veel speciale lichtbronnen voorhanden. Mochten wij iets niet op voorraad hebben, dan kunnen wij vaak snel bijbestellen bij een van onze leveranciers, waardoor u het product als nog vaak binnen enkele werkdagen in huis heeft.

Perfect.

Wat een goede service ook voor een kleine bestelling.

Was ok

Verzending en afhandeling waren prima in orde. Alleen waren niet alle kosten gelijk goed zichtbaar waardoor ik uiteindelijk wat meer betaalde dan verwacht. De totale prijs was nog steeds goed.

Bedankt voor de beoordeling en de feedback. Wij gaan kijken of wij dit kunnen verbeteren.

Altijd correct En niet duur

Altijd coCorrect en niet duur

Super snelle levering, duidelijke site

Zie bovenstaande

aangenaam verrast

snelle levering conform afspraken

Geen flauw benul

Het schijnt afgeleverd te zijn, maar geen bevestiging of track and trace beschikbaar.. Verder vind ik 14 dagen levertijd voor een aantal lampen erg lang.

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling wat langer duurt dan gemiddeld. Ik heb dit voor u uitgezocht en de bestelling komt vandaag bij u binnen. De reden dat het wat langer heeft geduurd dan normaal is, omdat het enige tijd heeft geduurd voor wij bevestiging van de leverancier kregen. Als u vragen heeft over een bestelling of levertijden, neem dan contact met ons op en wij zoeken het voor u uit. Ondanks het ongemak hopen wij dat u tevreden bent met de bestelde producten.

Goede snelle levering; retouren nemen meer tijd, maar komen goed.

Verder niets aan te merken.

prima service, snelle en goede vriendelijke contacten

Fijne leverancier

Perfecte oplossing van TL naar LED

Als particulier zocht ik verlichting voor onze 'was kamer'. Hier hing al sinds jaar en dag een set TL lampen. Contact opgenomen met Lucky light aangezien de lampen precies in een amatuur moesten passen. Goed advies, na 1 dag zelf de lampen afgehaald in Apeldoorn. Set past perfect & nu tevens starten met besparen.

Wat fijn om te horen dat wij u zo goed hebben kunnen helpen zowel qua advies, als qua producten. Veel plezier met de bestelde producten.

Voldoet volledig aan de verwachting

Perfect geregeld.

Al vaker zaken gedaan met Lucky Light, aantrekkelijk prijsniveau, alles goed geregeld en goed verpakt.

Goed om te horen dat alles zo goed verlopen is. Wij proberen inderdaad concurrerende prijzen aan te houden. Wij zijn vaak goedkoper dan menig concurrent met dezelfde producten en kwaliteit. Veel plezier met de bestelde producten.

supergoede service en komt alle afspraken na

We hadden een kapotte lamp en die werd direct vervangen. Ik hoefde hem niet eens terug te sturen. Echt perfect.

Wanneer een product beschadigd bij binnenkomt, proberen wij dit altijd z.s.m. met u op te lossen. Fijn om te horen dat wij het op deze manier goed met u hebben kunnen regelen. Wij hopen dat u verder tevreden bent met de bestelde producten.

Niets op aan te merken

Top kwaliteit en service!

Goede kwaliteit tov de prijs. Zeker een aanrader!

Levering conform bestelling en informatie

Goede informatieve site en tussentijdse (levering)informatie. Correct volgens opgave verzonden en ontvangen.

Wij proberen dagelijks onze website voor onze klanten zo compleet en up-to-date mogelijk te houden, daarom zijn wij extra blij om te horen dat u zo tevreden bent met onze website. Veel plezier met de bestelde producten.

Over Lucky Light

Lucky Light is u graag van dienst bij het verzorgen van uw bedrijfsverlichting. Wij adviseren en leveren al ruim 20 jaar, waarbij wij ons onderscheiden met zeer scherpe prijzen, levering uit voorraad en ons lichtadvies op locatie. Wilt u de mogelijkheden voor uw onderneming op een rij laten zetten? Met ons lichtplan weet u precies welk licht u per ruimte kunt verwachten en welke besparingen u realiseert door toepassing van LED. Natuurlijk staan wij ook voor u klaar voor levering van uw lichtbronnen; u bestelt eenvoudig en snel in onze webshop!