Prima snelle levering

Bedrijf verkoopt ook niet gangbare lampen.

Prachtige vervangers voor de oude HPL-N lamp kunnen vinden

Mooie vervangers voor de oude HPL lampen kunnen vinden. Goed verpakt en na enkele werkdagen branden onze oude straatverlichtings armaturen prachtig mee.

Scherpe prijs en op tijd geleverd

Al jaren bestellen wij alle lampen bij Lucky Light. Ze leveren prima op tijd en de prijs is goed.

goede service

Na een verkeerd geleverde lamp snel de goede geleverd zonder kosten en mocht de oude behouden. Zwaardere trafo geleverd dan besteld, want dat type was niet meer leverbaar. Ook zonder bijkomende kosten

Wat vervelend om te horen dat er een verkeerde lamp gestuurd was. Gelukkig hebben wij dit snel naar tevredenheid kunnen oplossen. Veel plezier met het product.

Gwn prima

Lamp besteld en ontvangen

Prima geregeld

Dit is niet de eerste ervaring met Lucky Light het is een prima bedrijf ik heb alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf.

Correcte afhandeling

Klein probleem gekend doordat één van de bestelde lampen defect bleek te zijn. Uiteindelijk heeft men dit op een professionele manier opgelost.

Wij weten niet precies was hier mis is gegaan, maar dit is niet onze normale manier van handelen. Inmiddels hebben wij contact gehad met de klant en dit naar tevredenheid opgelost. Wij hebben kosteloos een nieuwe lamp naar de klant gestuurd. Wij zijn blij dat we dit naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Wanneer er iets niet goed is gegaan bij een bestelling of levering, neem dan eerst contact met ons op, zodat wij dit gezamenlijk kunnen oplossen.

Uitmuntend

Duidelijke website. Correcte levering. Snelle en correcte service.

Aanschaf LED

Fijn bedrijf

Goed en snel

goed product en accurate levering.

prijzen kloppen en goede producten. Fijne webshop!

+++++ Levering, informatie, communicatie, bereikbaarheid, prijs/kwaliteit

Ik zocht en vond moeilijk verkrijgbare TL-buisjes die uit productie zijn of gaan. Ze werden vlot geleverd (nu al 2x). De eerste keer werd ik bij een verwachte geringe vertraging meteen geïnformeerd en werden ze toch nog ruim voor de voorspelde datum bezorgd. Vragen worden prompt beantwoord en het is fijn om een contactpersoon te hebben. Daarnaast zijn de prijzen bijzonder schappelijk!

Wij zijn blij om te horen dat u het product toch bij ons hebt kunnen vinden. Wij bieden inderdaad een ruim assortiment aan verlichting, waardoor wij vaak ook niet standaard lampen kunnen leveren. Daarnaast bieden wij onze klanten ook nog eens zeer scherpe prijzen. Bedankt voor uw beoordeling!

prima service

Voorgaande bestelling gebruiken voor nieuwe bestelling, fijn!

Top !

Snelle levering, prima kwaliteit.

Prima keus, prima prijs. Volgende keer weer.

Heel tevreden met kiezen op de website, het grote assortiment en de snelle en correcte levering. Jammer dat ik een bestelling niet meer kan ophalen aan de Laan van de Dierenriem.

Bedankt, wij doen elke dag ons best om onze website up-to-date te houden en u zo goed mogelijk te voorzien van de juiste informatie en beste producten. Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Snelle levering en uiteraard zeer voordelig

Niets aan toe te voegen ;)

Correct en snel

Betaalbaar en goed

aangenaam contact met helpservice en goede kwaliteit, snelle levering, gewoon top

Wij zijn blij om te horen dat wij u zo goed hebben kunnen helpen. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Levering zoals het hoort, produkt naar wens

Snelle levering, goed product

Correcte afhandeling, snelle service, scherpe prijs.

Ik kocht een pakket LED-lampjes bij Lucky Light voor een prima prijs. Werd snel geleverd. Jammer genoeg bleek een van de lampjes defect te zijn. Ik heb dit vrijdagavond gemeld en ontving maandagochtend de verzendbevestiging van een vervangend exemplaar, dat ik inmiddels in huis heb. Heel netjes.

Bedankt voor deze mooie beoordeling en uitgebreide reactie. Wij vinden het jammer om te horen dat er helaas een lampje stuk was. Gelukkig hebben wij dit gezamenlijk snel kunnen oplossen. Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over ons. Is er iets fout gegaan met een bestelling of heeft u bijvoorbeeld een kapot lampje ontvangen? Neem dan voor het invullen van een beoordeling eerst contact met ons op, zodat wij z.s.m. met u tot een oplossing kunnen komen.

Scherpe prijs en snelle levering

Niks aan toe te voegen

Zeer positief

Gevonden wat ik zocht. Snel geleverd.

Gevonden wat ik zocht. Snel geleverd.

prima service en levering

prima service en levering

Netjes volgens afspraak gegaan!!

Duidelijke site, en netjes op tijd bezorgd! Netjes en tevreden.

Over Lucky Light

Lucky Light is u graag van dienst bij het verzorgen van uw bedrijfsverlichting. Wij adviseren en leveren al ruim 20 jaar, waarbij wij ons onderscheiden met zeer scherpe prijzen, levering uit voorraad en ons lichtadvies op locatie. Wilt u de mogelijkheden voor uw onderneming op een rij laten zetten? Met ons lichtplan weet u precies welk licht u per ruimte kunt verwachten en welke besparingen u realiseert door toepassing van LED. Natuurlijk staan wij ook voor u klaar voor levering van uw lichtbronnen; u bestelt eenvoudig en snel in onze webshop!