Goed geholpen top

Goed geholpen top

De zending erg snel binnen, helaas zaten er de verkeerde spullen in, dit terwijl ik wel de juiste besteld had. Een paar dagen later de juiste spullen gratis thuis gekregen en de andere mogen houden. Wat een goede fijne service, TOP Bedankt.

Wat fijn om te horen dat uw zending snel binnen was zoals het hoort, echter is het natuurlijk vervelend om te horen dat de bestelling niet klopte. Wij zijn blij om te horen dat wij dit snel en naar tevredenheid met u hebben kunnen oplossen.

Goede website om juiste keuze te maken

Als particulier reeds diverse kleine bestellingen geplaatst en zelf kunnen ophalen bij het bedrijf. Deze mogelijkheid is vervallen en alleen via GLS worden de bestelde artikelen sinds kort toegezonden. Daardoor is het voor een particulier niet meer zo interessant. Levertijd langer en kosten niet in verhouding tot aankoopprijs.

Bedankt voor uw beoordeling. Particulieren kunnen online in onze webshop inderdaad profiteren van onze zeer lage prijzen. Voor particulieren is het helaas niet mogelijk om een bestelling af te halen. Toch kunt u als particulier profiteren van onze zeer lage prijzen, welke veelal lager is dan bij concurrerende bedrijven, waarbij u ook verzendkosten betaald. Daarnaast kunt u bij een bedrag van boven de € 100,- (excl. BTW) profiteren van gratis verzending. Graag zien wij u terug in onze webshop!

Altijd goed

Regelmatig bestellingen gedaan, altijd goed en goedkoop

Ruim aanbod, goede prijs

Ook als particulier kan ik gebruik maken van het aanbod.

Levering cf verwachtingen, aftersales (Kenny oid?) boven verwachtingen

Zie bovenstaand

Bedankt voor het tijd nemen om een beoordeling in te vullen. Het is goed om te horen dat onze collega Kenny u zo goed heeft kunnen helpen.

Super Service en vriendelijk

20 Led TLs goedkoop, en toch top service en vriendelijk. Met dank !!

Goed spul voor een goede prijs.

Via Bol bij Lucky lights besteld. Een defecte lamp bij levering en een telefoontje later was het geregeld. Alleen duurde een reactie op het mailtje wat lang. Na nog een telefoontjes een excuus het was druk en meteen nog een set lampen mee besteld voor de helft van de bol prijs.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. Wij verkopen inderdaad via Bol.com, echter staan daar niet al onze producten op. Voor ons volledige assortiment kunt u terecht op onze website. Wij zijn blij om te horen dat wij dit uiteindelijk goed met u hebben kunnen afhandelen. Veel plezier met uw bestelde product.

Zeer tevreden.

Heel tevreden,alles klopte,goed en netjes verpakt,snel ontvangen. Een tien.

Snelle en correcte levering. Concurrentiële prijzen.

Ruime keuze aan producten. Snelle en correcte levering. Concurrentiële prijzen. Goede service.

Duidelijke internetpagina en supersnelle levering.

Duidelijke internetpagina en supersnelle levering.

Eerste aankoop zeer tevreden!

Het was de eerste keer dat ik iets bestelde via Lucky Light en ben zeer tevreden over de gehele bestel procedure die ook snel werd geleverd. Goede en duidelijke webshop met goede prijs voor het aangekochte product. Om die reden beveel ik Lucky Light zeker aan!

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze bestelprocedure en onze website. Wij proberen altijd concurrerende prijzen te hanteren. Graag zien wij u terug bij Lucky Light.

Goed advies, snelle levering en prettige medewerkers.

Goed advies, snelle levering en prettige medewerkers.

Op de aangegeven tijd geleverd voor een redelijke prijs

O.K.

Mooi product, snelle levering en goede service

Na een tijd zoeken vond ik bij Lucky Light de ledlampen die ik zocht. Niet het standaard witte licht, maar bij dimmen een mooie warme kleur. De ledlampen werden snel geleverd. Helaas had één van de lampen een lelijke plek in het glas. Lucky Light heeft zeer snel een vervangende lamp gestuurd. Top!

Goed om te horen dat u ons uiteindelijk gevonden heeft. Wij hebben een ruim assortiment aan verlichting en toebehoren van verlichting. Naast de standaard lichtbronnen, kunnen wij ook veel afwijkende lichtbronnen leveren. Wij zijn blij dat wij u zo goed van dienst hebben kunnen zijn en wensen u veel plezier met de LED lampen.

Prettig zakendoen

Het tijdstip van verzenden werd probleemloos aangepast aan mijn wensen.

Graag gedaan. Veel plezier met uw bestelling.

Good service

Bezorgde pakket had transport schade en was daardoor leeg. Eén melding en wat foto's waren voldoende om een heel vlotte nieuwe zending te krijgen. Lamp werkt prima.

Wat vervelend om te horen dat er iets fout gegaan is tijdens het transport. Natuurlijk lossen wij dit altijd met u op als dit direct gemeld wordt. Helaas hebben wij niet zelf in handen wat er gebeurd tijdens transport. Wij proberen altijd de producten zo goed mogelijk te verpakken, zodat dit niet gebeurd. Gelukkig hebben wij dit goed en snel met u kunnen oplossen. Veel plezier met de lamp.

Het geleverde materiaal is alleszins in de lijn van hetgeen besteld is en zijn we tevreden.

Twee aparte leveringen voor rails en armaturen is een beetje omslachtig en er moet iemand 2 dagen aanwezig zijn voor dezelfde bestelling.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij proberen altijd zoveel mogelijk alles in 1 keer te leveren. Soms kan het zijn dat wij in overleg met u de bestelling in twee leveringen doen.

Snelle en betrouwbare levering.

Snelle en betrouwbare levering.

Supergoede aftersales service

Nadat er iets fout was gegaan met mijn bestelling heeft Lucky Light dit prima opgelost voor mij. De goede lampjes heb ik kosteloos ontvangen. Dat was meer dan waarom ik had gevraagd. Super tevreden over jullie service.

Snel en netjes geleverd.

Goed advies en een snelle levering

Na telefonisch contact een goed advies gekregen van de mannen. Eenvoudig een bestelling geplaatst en direct af kunnen halen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij proberen u altijd zo snel en goed mogelijk te helpen met uw vragen en bestellingen.

Perfect.

De bestelling was weer perfect uitgevoerd.

Over Lucky Light

Lucky Light is u graag van dienst bij het verzorgen van uw bedrijfsverlichting. Wij adviseren en leveren al ruim 20 jaar, waarbij wij ons onderscheiden met zeer scherpe prijzen, levering uit voorraad en ons lichtadvies op locatie. Wilt u de mogelijkheden voor uw onderneming op een rij laten zetten? Met ons lichtplan weet u precies welk licht u per ruimte kunt verwachten en welke besparingen u realiseert door toepassing van LED. Natuurlijk staan wij ook voor u klaar voor levering van uw lichtbronnen; u bestelt eenvoudig en snel in onze webshop!