Het geleverde materiaal is alleszins in de lijn van hetgeen besteld is en zijn we tevreden.

Twee aparte leveringen voor rails en armaturen is een beetje omslachtig en er moet iemand 2 dagen aanwezig zijn voor dezelfde bestelling.

Snelle en betrouwbare levering.

Snelle en betrouwbare levering.

Supergoede aftersales service

Nadat er iets fout was gegaan met mijn bestelling heeft Lucky Light dit prima opgelost voor mij. De goede lampjes heb ik kosteloos ontvangen. Dat was meer dan waarom ik had gevraagd. Super tevreden over jullie service.

Snel en netjes geleverd.

Goed advies en een snelle levering

Na telefonisch contact een goed advies gekregen van de mannen. Eenvoudig een bestelling geplaatst en direct af kunnen halen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij proberen u altijd zo snel en goed mogelijk te helpen met uw vragen en bestellingen.

Perfect.

De bestelling was weer perfect uitgevoerd.

Stug en langzaam

Verkeerde lampen besteld. Voor de zending, terugzending en de nieuwe bestelling moet er verzendkosten worden betaald. Geen enkele deling van de verzendkosten bij een door mij gedane vergissing. Lampen retour gezonden en creditering gevraagd van het betaalde bedrag. Hier ongeveer 4 weken opgewacht. Voor mij geen Lucky Light meer.

Wat vervelend om te horen dat u een onprettige ervaring heeft gehad. De bestelde lampen waren geen standaard lichtkleur. waardoor deze besteld moesten worden. Mede hierdoor en de huidige situatie heeft de bestelling iets langer geduurd dan gemiddeld. Verder kunnen wij helaas niet de verzend- en retourskosten vergoeden wanneer niet het juiste product is besteld. Net als bij de veel andere webshops zijn de verzend- en retourkosten voor eigen rekening. Wanneer er sprake is van een foute levering vanuit ons of een defect product bij levering dan zullen wij uiteraard kosteloos een nieuwe sturen.

Hele goede service

Ik had een lastig probleem om voor een prachtige LED lamp van Lucky Light een passende dimmer te vinden. Na een paar keer heen en weer te schrijven was al gauw een simpele goede oplossing gevonden; een gewone dimmer met een geschikte driver. Gratis verstuurd, super advies en service!

Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Wij proberen altijd een snelle en goede oplossing te vinden voor uw verlichtingsproblemen. Wij zijn blij om te horen dat alles zo goed is opgelost.

Geweldige service

We hadden een glaasje kapot van onze 8 jaar oude leeslamp. We kregen een nieuwe toegestuurd en hoefden zelfs de verzendkosten niet te betalen. Super!

Goede service!

Een van mijn spots was binnen de garantie kapot. Zij hebben direct contact opgenomen met de leverancier en gezorgd dat er een nieuwe rechtstreeks naar mij werd opgestuurd.

kwalitatief product voor correcte prijs

Was reeds lang op zoek naar een decoratiering voor een GU10-spot. Gevonden bij Lucky Light voor een kleine prijs. Ook de levering verliep zeer vlot.

Een prima bedrijf met enthousiaste medewerkers. Behulpzaam en zorgen zelf voor follow up. Houden je als klant pro-actief op de hoogte van de status van de bestelling. Prima !!!!

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij doen elke dag ons uiterste best om alles naar wens te laten verlopen. Wij proberen altijd de klant de op de hoogte te stellen wanneer wij meer weten over een bestelling of aanvraag. Wij zijn blij om te horen dat dit opgemerkt en gewaardeerd wordt!

Correct en snel

De door ons bestelde artikelen zijn snel correct geleverd.

Geen klachten

prima webwinkel

uitstekende service en scherpe prijs

Moet mijn bestelling nog niet binnen.

Vreemd nog geen bestelling binnen dan al een beoordeling gaan geven Niet zo handig Dit gaat ten koste van de beoordeling

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet binnen is. Na wat navraag blijkt dat de door u bestelde lamp zeer moeilijk te verkrijgen is. Wij doen ons uiterste best om u deze te leveren. Wat betreft onze beoordelingen. Deze zijn geautomatiseerd en men krijgt ongeveer 14 dagen na bestellen een beoordeling toegestuurd. Als u vragen heeft over een bestelling of levertijden, neem dan contact met ons op en wij zoeken het voor u uit.

Goede en snelle service

Goede snelle service

Goede service en professioneel. Snelle levering.

Snelle levering, goede prijzen en ruime keuze

Heel positieve ervaring

alles prima afgehandeld

als boven

Leveren wat gevraagd wordt.

Altijd goeie ervaringen.

Goede ervaring

Goed bedrijf. Ik had mij vergist in een bestelling. Na 1 mailtje werd het probleem tot mijn volle tevredenheid snel opgelost. De producten werden snel geleverd.

Hartelijk dank voor deze zeer mooie beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat we dit zo goed en snel hebben kunnen oplossen.

super

De lampen die ik nodig had waren in de omgeving nergens meer voorhanden. Bij Lucky Light kon ik zo bestellen en tijdig in huis en dat tegen concurrerende prijs !

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij hebben inderdaad veel speciale lichtbronnen voorhanden. Mochten wij iets niet op voorraad hebben, dan kunnen wij vaak snel bijbestellen bij een van onze leveranciers, waardoor u het product als nog vaak binnen enkele werkdagen in huis heeft.

Perfect.

Wat een goede service ook voor een kleine bestelling.

Was ok

Verzending en afhandeling waren prima in orde. Alleen waren niet alle kosten gelijk goed zichtbaar waardoor ik uiteindelijk wat meer betaalde dan verwacht. De totale prijs was nog steeds goed.

Bedankt voor de beoordeling en de feedback. Wij gaan kijken of wij dit kunnen verbeteren.

Over Lucky Light

Lucky Light is u graag van dienst bij het verzorgen van uw bedrijfsverlichting. Wij adviseren en leveren al ruim 20 jaar, waarbij wij ons onderscheiden met zeer scherpe prijzen, levering uit voorraad en ons lichtadvies op locatie. Wilt u de mogelijkheden voor uw onderneming op een rij laten zetten? Met ons lichtplan weet u precies welk licht u per ruimte kunt verwachten en welke besparingen u realiseert door toepassing van LED. Natuurlijk staan wij ook voor u klaar voor levering van uw lichtbronnen; u bestelt eenvoudig en snel in onze webshop!