Product nog niet ontvangen!

14 dagen na de betaling heb ik het product nog niet mogen ontvangen.

heldere info en snelle levering van bestelling. Prima!

heldere info en snelle levering van bestelling. Prima!

Top, snelle correcte levering

Top, snel correct en bij vragen kundig

Zeer goede sevice staan je goed te woord en helpen alles snel af

Had spots al 2 jaar in huis maar door omstandigheden kon ik pas dan aan plafond beginnen er ontbrak een veer bij 1 spot toen 2 extra spots besteld binnen 2dagen in huis plus die extra veer zat erbij . Echt top kan ze iedereen aanbevelen. Bert

Absoluut bedrog

Niet gekregen wat ik besteld had. Bewuste misleiding

Goed advies en levering volgens afspraak

Onze jarenlange ervaring met Lucky Light is positief, zoals gezegd goed advies, goede prijs/kwaliteit verhouding, en komt de gemaakte afspraken na.

uitstekend

zeer goede service

Nooit meer

Na twee weken nog steeds geen bericht ontvangen dat het is verzonden. Ook geen uitleg van eventuele vertraging. Vraag mij af of het geleverd gaat worden.

Snelle levering tegen een interessante prijs

We hebben de bestelling nog niet binnen

Website werkt goed, Hebben liever toch een kortere levertijd.

Goed product

Snelle levering, goed contact, goed product

Persoonlijk contact was goed nadat mijn aankoop via bol.com mis was gegaan.

Ik had lampjes besteld van Lucky Light bij bol.com. Ik kreeg een verkeerd artikel geleverd dat wel leek op wat ik besteld had maar net een tikkeltje te groot was. Ondanks de uitgebreide correcte specificatie bij Bol.com. Toen heb ik Lucky Light rechtsreeks gebeld en de dame die ik aan de telefoon kreeg hielp mij heel goed verder. Ik kreeg te horen hoe ik moest bestellen . Dat heb ik gedaan en vervolgens werd het correcte artikel geleverd.

Still waiting for the order

Where is my order ?

Geweldige service

Bereid om mee te denken en alternatieven te zoeken

De juiste lampen, snel geleverd!

Doe zo voort

juiste aanbod, goede informatie

juiste aanbod, telefonisch goed bereikbaar voor eventuele aanvullende vragen, goede prijzen, snelle levering

nog niets binnen

Bestelling ok maar het duurt te lang. nu vervoerder die het vast houd.

Fijne samenwerking.

Snelle antwoorden. Snelle actie. Duidelijke leveringen.

Alles volgens afspraak geleverd

Goed product, snel geleverd

Keurig bezorgd zelfs eerder dan aangegeven

Na 1 jaar was er een Philips LED lamp kapot gegaan terwijl deze 15000 branduren mee zou gaan. Lucky Light heeft onder garantie meteen een nieuwe gestuurd. Goede service en fijn dat er zo snel gereageerd werd.

niets aan toe te voegen

Correcte prijs, goed verpakt

Dank voor de positieve reacties, en daarmee ook aan onderstaanden die de moeite hebben genomen een beoordeling achter te laten!

Snel geleverd en een goede prijs.

Over Lucky Light

Lucky Light is u graag van dienst bij het verzorgen van uw bedrijfsverlichting. Wij adviseren en leveren al ruim 20 jaar, waarbij wij ons onderscheiden met zeer scherpe prijzen, levering uit voorraad en ons lichtadvies op locatie. Wilt u de mogelijkheden voor uw onderneming op een rij laten zetten? Met ons lichtplan weet u precies welk licht u per ruimte kunt verwachten en welke besparingen u realiseert door toepassing van LED. Natuurlijk staan wij ook voor u klaar voor levering van uw lichtbronnen; u bestelt eenvoudig en snel in onze webshop!