Top levering

prima volgens afspraak geleverd

positieve ervaring. correct alles snel geleverd.

Zeer tevreden.

Snelle levering, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

1dag eerder afgeleverd dan vermeld, we zijn er heel blij van.

Alles prima in orde - Communicatie mag beter

Alles prima in orde - Communicatie mag beter

voldoende

levertijden zijn m.i. wat lang.

Perfect zoals altijd

Snelle levering, goed advies en bij problemen een goede afhandeling.

Prima ondersteuning

Goede aanbevelingen voor verlichting LED

Zeer positief en flexibel

Had verkeerd typenummer doorgegeven en wisselen met de juiste versie verliep vlekkeloos

Helaas kan dat een keer gebeuren. Neem dan z.s.m. contact met ons op zodat wij dit voor u kunnen oplossen. Gelukkig is alles goed gekomen. Veel plezier met uw product en bedankt voor deze mooie beoordeling!

Goede service en snelle levering

Lampen besteld snel geleverd, helaas verkeerde maar goede service en snel gewisseld zonder gedoe

Wat vervelend om te horen dat het verkeerde product werd geleverd. Gelukkig hebben wij dit snel met u kunnen oplossen. Bedankt voor deze mooie beoordeling en veel plezier met uw product!

Zeer goede service!

Omdat mijn man verkeerde lampjes had besteld heb ik via de mail de bestelling kunnen veranderen. Omdat ik bij moest betalen werd ik keurig gebeld met de mededeling dat het oké was zo. Een super service! Helaas kom je dat tegenwoordig nog maar weinig tegen. Ook werd de bestelling snel geleverd!

Het kan natuurlijk zijn dat u iets verkeerd heeft besteld. Wanneer dit gebeurd neem dan altijd direct contact met ons op, dan proberen wij samen met u tot een passende oplossing te komen. Gelukkig zijn wij hier samen goed uitgekomen en is alles naar wens opgelost. Twijfelt u over het juiste product? Neem dan gerust voor bestellen contact met ons op!

Zeer goede service

Snelle levering en het juiste product met goede beschrijving.

Bedankt!

Goede prijs en geleverd binnen de gestelde termijn

Goede prijs en geleverd binnen de gestelde termijn

Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens en verwachting is verlopen. Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Eerste keer niet alles compleet geleverd, maar goed en snel nagestuurd

Wat vervelend om te horen dat niet alles in één keer geleverd werd. Gelukkig hebben wij alles snel na kunnen sturen, zodat dit goed is opgelost. Veel plezier met uw producten.

Prijs , product , en verzending prima (1dag )

Zoals boven staat vermeld

Wat fijn om te horen dat prijs, product en zending prima waren. Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Top en snel !

Snel geleverd na bestellen !

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling!

Prima levering

LED-TL gekocht, scherpe prijs en snelle levering. Werkt uitstekend. Prima verpakt en goede communicatie. Zeer aan te bevelen.

Goed om te horen dat alles naar verwachting is verlopen en dat u ons aanbeveelt. Graag zien wij u terug in onze webshop!

Goede prijs. Snelle verzending.

Wat fijn om te horen. Bedankt voor deze beoordeling!

Betaalbare prijzen, prima producten, zeer correcte afhandeling.

1 Led buis beschadigd aangekomen. 3 dagen later nieuwe in huis. Gewoon prima service.

Verlichting is een breekbaar product en ondanks dat wij ons best doen om alles zo goed mogelijk te verpakken, kan het inderdaad wel eens voorkomen dat een product kapot gaat of beschadigd raakt tijdens transport. Helaas hebben wij dit niet zelf in de hand. Wanneer u een beschadigd of kapot product van ons ontvangt, neem dan altijd direct na ontvangst contact met ons op, zodat wij dit z.s.m. met u kunnen oplossen. Wij zijn ook blij om te horen dat u dit heeft gedaan en dat wij alles naar wens hebben kunnen oplossen. Veel plezier met uw producten.

Prima product

Overzichtelijke website met een groot assortiment. Eenvoudig bestellen, betalen en zeer snel geleverd ! Meubelspot Alu Geschuurd 12V 15CM AMP + Lamp 20W Degelijke meubelspots mooi aluminium met een matte afwerking. Montage is heel gemakkelijk.

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u zo tevreden bent over het product, veel plezier ermee!

snel, makkelijk en goed.

gewoon goed afgehandeld.

Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Goede site met goed aanbod van ook LED-lampen, iets wat ander sitess niet altijd kunnen.

Zie de titel, dekt precies de lading

Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over ons assortiment en onze website. Wij doen elke dag ons best om de website en assortiment up-to-date te houden, en alles voor naar wens te laten verlopen.

Ondanks de vakantie alles toch nog de zelfde week correct geleverd.

Ondanks de vakantie alles toch nog de zelfde week correct geleverd.

Tijdens de vakantieperiode kun dingen inderdaad nog wel eens anders lopen dan gepland om verschillende redenen. Toch doen we elke dag ons best om alles zo voorspoedig te laten verlopen. Wij zijn blij om te horen dat alles goed gegaan is met uw bestelling. Veel plezier met de producten!

Ook telefonisch correct te woord gestaan.

Keurig bedrijf naar mijn mening. Eerst telefonisch contact opgenomen om na te gaan of ik wel de juiste spots had uitgekozen. Samen erna gekeken en besteld. En binnen enkele dagen binnen. Prima geregeld!

Wat fijn om te horen dat u zo'n goed ervaring hebt gehad. Bij verlichting is het altijd verstandig om nog eens goed na te gaan of u de juiste lampen voor uw situatie heeft gekozen. We hopen dat u tevreden ben met uw producten!

zeer goede service

erg goede service

Bedankt!

Over Lucky Light

Lucky Light is u graag van dienst bij het verzorgen van uw bedrijfsverlichting. Wij adviseren en leveren al ruim 20 jaar, waarbij wij ons onderscheiden met zeer scherpe prijzen, levering uit voorraad en ons lichtadvies op locatie. Wilt u de mogelijkheden voor uw onderneming op een rij laten zetten? Met ons lichtplan weet u precies welk licht u per ruimte kunt verwachten en welke besparingen u realiseert door toepassing van LED. Natuurlijk staan wij ook voor u klaar voor levering van uw lichtbronnen; u bestelt eenvoudig en snel in onze webshop!