De bestelde lamp bleek niet meer geproduceerd te worden. Er werd direct een alternatief geboden en dit alternatief werd al snel geleverd en gaf precies het licht dat we wilde krijgen.

zeer goed

zeer goed

Ok

Een 10 is zeker oké, dank!

Scherpe prijs (voor de lampjes die ik zocht)

Website is niet actueel vwb de voorraad. Zijn wel goed telefonisch bereikbaar voor uitleg.

Dank voor uw positieve beoordeling! In plaats van voorraden houden wij inderdaad levertijdindicaties aan; wanneer een product onverhoopt niet op voorraad blijkt, nemen wij altijd even persoonlijk contact op.

👍🏼

👍🏼

Bedankt Olaf!

Goede service snelle levering

Soepel en correct

Bedankt voor uw bestelling en reactie!

Zo als het hoort.

Keurig, zakelijk, alles verliep zoals het hoort. Bij een vorige bestelling per ongeluk verkeerde lamp ontvangen, werd direct hersteld.

Fijn dat we e.e.a. goed hebben kunnen corrigeren, en dank voor uw nieuwe bestelling en beoordeling!

Verlichtingsrail

Snel en netjes geholpen

Fijn dat we u naar behoren hebben kunnen helpen, dank voor uw bericht!

Voldoet volledig aan de verwachting

Goede site en keurige levering

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Snelle levering zoals op website beschreven.

Prima kwaliteit.

Prima kwaliteit.

Vlotte service

Vlotte service, artikelen deugdelijk verpakt.

Duidelijke site en snelle levering

Kunnen vinden wat ik zocht op de duidelijke website. Snelle levering en de lampen waren goed verpakt.

Gewoon zoals het hoort.

Prima.

prima service, snelle levering

snelle levering en prima service

goede service en snelle levering

Besteld en binnen de kortste keren was de bestelling al binnen. Producten zijn prima

De juiste producten, scherpe prijs, snelle levering

Ze hebben de juiste producten voor ons. Kom je er niet uit zijn ze altijd welwillend om je te helpen. Duidelijke uitleg. Scherpe prijs en snelle levering

Goede service en snelle levering

Meerdere malen hier besteld, altijd correct geleverd.

Prima prijzen, maar lang wachten op levering, zonder bericht!

Wat een vreemde zin in jullie (Kiyoh) mail: "Bent u tevreden over Lucky Light ? Dan zouden wij het zeer waarderen als u alsnog een beoordeling over ons wil invullen." Dus als ik ontevreden zou zijn, dan waarderen jullie mijn beoordeling niet???

Alleen de retourzending nog vergoeden

Het duurde erg lang voordat de bestelling er was en het was niet goed wat ze hadden geleverd

We hadden lampjes besteld en duidelijk gelet op de maat, maar die bleek niet te kloppen. Het duurde twee weken voordat we de lampjes in huis hadden. Nui zitten we nog te wachten op het geld wat we terug krijgen.

Beste Jacqueline, Dank voor uw bericht. Helaas bleek de fabrikant van uw lampen een verkeerde beschrijving op de verpakking te hebben gezet waardoor de maatvoering niet klopte. De levertijd op de betreffende lampen is helaas lang; dubbel vervelend! De levertijd vermelden wij overigens altijd bij de producten. Als het goed is, zou het te terug te storten bedrag al op uw rekening moeten staan. Wij horen het graag als wij u verder kunnen helpen!

Helder te lampen werken niet... snel hersteld.

Lampen besteld. Snel geleverd. Helft was defect. Jammer..... Aansluitend heb ik contact gehad met Lucky Light (hun initiatief). Zaken zijn zeer snel rechtgezet en ik ben snel alsnog geholpen. Mijn complimenten.

Fijn dat wij u alsnog hebben kunnen helpen, en dank voor uw reactie!

zien - kopen - leveren

Goede website met ruim assortiment, vlotte professionele afhandeling, goede verpakking en zeer prettige communicatie.

Snel en goede levering

Over Lucky Light

Lucky Light is u graag van dienst bij het verzorgen van uw bedrijfsverlichting. Wij adviseren en leveren al ruim 20 jaar, waarbij wij ons onderscheiden met zeer scherpe prijzen, levering uit voorraad en ons lichtadvies op locatie. Wilt u de mogelijkheden voor uw onderneming op een rij laten zetten? Met ons lichtplan weet u precies welk licht u per ruimte kunt verwachten en welke besparingen u realiseert door toepassing van LED. Natuurlijk staan wij ook voor u klaar voor levering van uw lichtbronnen; u bestelt eenvoudig en snel in onze webshop!