Na bestelling de volgende dag al het pakket in huis.

In de meeste gevallen heeft u uw bestelling inderdaad al met enkele in dagen in huis. Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent!

Snel goedkoop en duidelijk

Goede ervaring snelle levering en duidelijke website. Niks op aan te merken.

Wij zijn blij om te horen dat alles goed en snel is geleverd, en dat onze website zo duidelijk is. Wij doen elke dag ons best om onze klanten zo snel en goed mogelijk te helpen. Fijn om te horen dat dit ook vrijwel altijd lukt!

Bedankt!

snelle levering en niet duur

De lampen werden netjes en snel bezorgd ze waren de goedkoopste die ik op het internet kon vinden.

In de meeste gevallen zijn wij inderdaad de goedkoopste. Wij zijn ook al om te horen dat alles naar verwachting is verlopen. Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Een bedrijf met prima service

Heb de bestelling keurig op tijd en

Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Hartelijk dank voor de beoordeling.

Breed assortiment voor nette prijs

En advies zonder ingewikkeld gedoe

Zo zien wij het zelf ook graag. Bedankt voor de mooie beoordeling!

In een woord gewoon goed

Lampen ontvangen keurig netjes enkel 1 lamp defect en na contact kostenloos een nieuwe lamp ontvangen

Wat vervelend om te horen dat er 1 lamp defect was. Helaas kan dit natuurlijk wel eens voorkomen. Meldt dit dan altijd direct en wij proberen dit z.s.m. samen met u op te lossen, zoals in dit geval. Wij zijn blij om te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost. Veel plezier met de bestelde lampen!

Super Goed en voordelig

Bedankt voor deze super beoordeling

Goede website, snelle levering

Artikel wat ik zocht snel gevonden, snel geleverd, tevreden!

Goed om te horen dat als zo snel besteld en geleverd was. Bedankt voor de mooie beoordeling.

Vlotte levering

Helaas bleef dhl in gebreke door te melden dat we niet thuis waren. Wij waren er wel. Heb daar een klacht neergelegd.

Wat jammer om te horen dat de bezorgdienst uw bestelling niet direct goed heeft afgeleverd. Wij zullen dit ook melden. Verder hopen wij dat u wel tevreden bent over het bestelde product en Lucky Light.

alles prima

duidelijke website ,goede prijs en snelle levering.

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Prima service. Artikel op-> alternatief en verschil terug gestort!

Mijn bestelde lamp was er niet. Gemaild en gebeld vanuit lucky light. Daarna alternatief snel verstuurd en verschil terug gestort. Top.

Wat vervelend om te horen dat het gewenste product niet leverbaar was. Gelukkig hebben we dit kunnen oplossen met een alternatief. Wij hopen dat u zeer tevreden bent met het product en onze service.

teleurstellend!

Had iets via de website besteld en betaald. Pas na een aantal dagen krijg ik bericht dat het artikel niet leverbaar is. Overigens kwam het geld toen snel terug.

Wat vervelend om te horen dat een artikel niet meer leverbaar was. Gezien de hoeveelheid producten die wij aanbieden kan dit inderdaad wel eens voorkomen. Wij proberen altijd z.s.m. de levertijd voor u te achterhalen en te bevestigen. Wanneer er iets niet naar wens gaat proberen wij dit altijd zo goed en snel mogelijk met u op te lossen. We hebben daarom na contact met u over de mogelijkheden z.s.m. het bedrag weer teruggestort.

Zeer goed.

Punctuele uitvoering en snelle levering. Zoals ik ook in het verleden heb ervaren

Altijd goed om te horen dat alles naar wens verloopt. Graag zien wij u terug in onze webshop!

Heel fijn bedrijf

Goede adviezen bij het omzetten van alle halogeenverlichting naar led-verlichting gekregen. Correcte afhandeling van onze bestelling en betaling. Een aanrader.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat wij u zo goed hebben kunnen adviseren en helpen. Graag zien wij u terug in onze webshop!

Top service en vakkundig advies!!

Mijn vraag over een 3 fasen licht rail is perfect behandeld. En de service achteraf was ook snel en correct.

Bedankt voor deze super beoordeling. Wij doen elke dag ons best om onze klanten zo goed mogelijk te adviseren en de beste service te bieden.

Goedkoop en snelle levering

Bij Lucky Light waren deze lampen voordeliger, dus besteld en de bestelling was ook heel snel binnen. Voldoet helemaal aan de verwachtingen, Dank u

Goed om te horen dat wij aan alle verwachtingen voldoen. Wij proberen inderdaad altijd de scherpste prijs te bieden. In veel gevallen zijn wij goedkoper dan menig concurrent. Heb je een product elders goedkoper gezien? Vul dan onze 'Elders Goedkoper?' pagina in: https://www.luckylight.nl/elders-goedkoper Wij proberen dan een gelijkwaardig of beter aanbod te doen. Let op: vul alle gegevens juist in en stuur een EAN-code mee.

Supermooie spanningsrail voor relatief lage prijs

Verzending vroeg wat meer tijd maar verder top

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij hebben een zeer ruim assortiment. Hierdoor heeft u veel keus, maar u kunt begrijpen dat wij niet alles op voorraad kunnen houden. In de meeste gevallen kunnen ook niet voorraad producten al binnen een aantal dagen leveren. Helaas lukt dit niet altijd, waardoor een enkele bestelling wat langer duurt dan gemiddeld. Heeft u haast met een product? Neem dan voor bestellen contact met ons op en wij zoeken de levertijd voor u uit!

Ik wilde wat ruilen en ze waren net zo vriendelijk en meedenkend als wanneer je wat koopt. Heel fijn.

Bedankt voor uw beoordeling. Wij proberen inderdaad altijd met u mee te denken. Bij twijfel neem dan altijd voor bestelling contact met ons op. zodat wij met u kunnen meedenken. Dit scheelt onnodig retourneren, dit is wel zo milieuvriendelijk.

Klant vriendelijk

Goeie prijs en snelle verzending!

Fijne webwinkel!zouden alleen wat minder verpakking kunnen gebruiken.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat betreft de verpakking. Wij proberen altijd zuinig om te gaan met verpakken en waar het kan proberen wij verpakkingsmateriaal te hergebruiken. Echter is verlichting zeer breekbaar, wij proberen dit dus altijd zo goed mogelijk te verpakken, zodat uw product ongeschonden aan komt.

Goede service, snel contact en retourneren geen probleem, ook niet na meerdere keren. Aanrader

Fijn dat alles altijd naar wens verloopt. Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Helaas geen goede ervaring

Helaas geen goede ervaring. 3 open besteld, met mededeling dat ze snel geleverd konden worden. Dag ernaar twee kleine lampen ontvangen, waarvan bij 1 aansluitpunt er al afgebroken was. Lamp die ik nodig had staat helaas nog steeds in backorder en komt pas eind van de maand, dus paar weken moeten wachten.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat niet alles naar wens is verlopen. Wij hebben dit uitgezocht en het blijkt dat: • één van de bestelde producten op "Op Aanvraag" stond. Dit houdt in dat wij de levertijd bij de leverancier moeten opvragen en dat wij niet precies weten wanneer wij het product kunnen uitleveren. • bij het nakijken van de bestelling hebben wij geen mededeling van u gevonden. • het kan weleens voorkomen dat er een lampje kapot is gegaan bij transport. Neem dan direct contact met ons op zodat wij dit z.s.m. met u kunnen oplossen. Helaas is dit niet gebeurd. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, om tot een passende oplossing te komen, maar helaas was u niet bereid om met ons te praten. Tevens was u via de mail niet bereid tot een passende oplossing te komen. Wanneer er iets niet naar wens verloopt of u een defect item ontvangt, neem dan altijd direct telefonisch of via de mail contact met ons op, zodat wij samen tot een passen oplossing kunnen komen.

Zeer vriendelijke en correcte afhandeling na fout in bestelling

Na bestelling van een tweetal lampen bleek de productomschrijving op de website niet helemaal correct waardoor de lampen niet in het armatuur pasten. Na kontakt met de klantenservice zijn door Lucky Light vervangende (wel passende) lampen uitgezocht en vervolgens kosteloos toegezonden. Dit zónder dat de eerder geleverde lampen retour dienden te worden gestuurd. Wat een uiterst correcte en klantvriendelijke afhandeling !!

Wat vervelend om te horen dat de informatie niet klopte en hierdoor een bestelling niet goed is gegaan. Gelukkig hebben wij dit snel en naar tevredenheid met u kunnen oplossen. Mocht u informatie missen of merken dat dit niet klopt? Neem dan gerust contact met ons op en wij zoeken het voor u uit en indien nodig passen wij dit z.s.m. aan op onze website.

spullen waren netjes en snel binnen

spullen waren netjes en snel binnen

Over Lucky Light

Lucky Light is u graag van dienst bij het verzorgen van uw bedrijfsverlichting. Wij adviseren en leveren al ruim 20 jaar, waarbij wij ons onderscheiden met zeer scherpe prijzen, levering uit voorraad en ons lichtadvies op locatie. Wilt u de mogelijkheden voor uw onderneming op een rij laten zetten? Met ons lichtplan weet u precies welk licht u per ruimte kunt verwachten en welke besparingen u realiseert door toepassing van LED. Natuurlijk staan wij ook voor u klaar voor levering van uw lichtbronnen; u bestelt eenvoudig en snel in onze webshop!