Goede productomschrijving en prima levering.

Duidelijk productomschrijving, had ik nodig met alle winkels dicht. Daardoor kwam ikben toch goed uit. Verder ook een groot assortiment.

Competitieve prijzen voor een ruim aanbod aan A producten!

Correcte dienstverlening en snelle levering van mijn bestelling.

Leveren heel snel

Leveren heel snel

Ben erg tevreden over de geleverde lampen en over de service

Veel modellen LED-lampen in het assortiment en snelle levering

Lucky Light heeft vele modellen LED-lampen in haar assortiment ter vervanging van bestaande gloei- en halogeenlampen, waarbij de LED lamp ook goed in het armatuur past. Ik ben ook tevreden over hoe snel een bestelling geleverd wordt.

Keurig gerefeld

Goed gegaan alkemaal

ik heb betaald maar wacht nog steeds op mijn bestelling en vind online hierover geen info

ben niet tevreden zie hierboven

Op levering langer dan verwacht moeten wachten, richtlijnen van GLS, verwarrend.

Ik kreeg dagelijks en elk uur, wijziging levering, konden niet weg van huis daar door. Maar begrijpelijk met die feestdagen. Er stond wel op hun bericht, wegens drukte, wijziging levering, maar niet elk uur en dag laten weten ???

Gewoon heel goed!

Breed assortiment en goede prijsstelling; redelijk snel geleverd ook.

Wij hebben inderdaad een zeer ruim assortiment, tegen zeer scherpe prijzen. Helaas kunnen wij niet altijd alles op voorraad houden, waardoor leveringen soms wat langer kunnen duren dan gemiddeld, maar ook dan heeft u vaak uw bestelling al binnen enkele dagen in huis. Veel plezier met uw bestelling.

Snelle en correcte levering. Goed verpakt

Bedankt, veel plezier met de bestelde producten.

geleverd wat gevraagd werd, op tijd

Op tijd geleverd wat ik had gevraagd.

Goed om te horen dat alles op tijd is geleverd. Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling en veel plezier met uw bestelling.

Juiste product, prima prijs!

Uitstekend snelle levering.

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Goede kwaliteit en prijs, de verpakking kan beter

Goede kwaliteit en prijs, de verpakking kan beter

Wij leveren voornamelijk A-merk producten van hoge kwaliteit voor scherpe prijzen. Graag horen wij wat er beter zou kunnen met de verpakking. Veel plezier met uw bestelling.

Helemaal top!

Alles helemaal naar wens

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met uw bestelling.

Prima !

voor Herhaling vatbaar !

Goed om te horen! Wij zien u ook graag terug in onze webshop!

Concurerende prijs met snelle levering

Wij hebben over het algemeen inderdaad de scherpste prijzen en kunnen vaak ook snel leveren. Veel plezier de bestelde lampen.

Topservice

Snelle levering en juiste producten ontvangen. Dank voor de service.

Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met uw bestelling.

Zie onder....

Snelle levering en niets gebroken !

Heel fijn dat er niets gebroken is aangekomen. Wij kunnen helaas niet altijd instaan voor de vervoerders. Wanneer toevallig wel wat gebroken is tijdens transport neem dan z.s.m. contact met ons op, zodat wij dit snel met u kunnen oplossen. Veel plezier met de producten.

geweldig assortiment

snel en correct geleverd

Bedankt, wij proberen u altijd zo goed en snel mogelijk te helpen. Veel plezier met de producten.

Alles keurig in orde aan een redelijke prijs.

Goed verzorgd alles.

Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Hoge kosten bij retour zending

Product werd zeer verlaat geleverd, aangezien het niet de juiste was, retour zending aangevraagd. Geen retour label met verzendadvies, hierdoor hoge kosten moeten maken. Wordt niets op site vermeld. Daarna slecht in communicatie, geen tweede keer

Wij hebben contact gezocht met de klant, echter was deze niet voor rede vatbaar. De bestelling was netjes binnen de aangegeven tijd geleverd. Daarnaast staat op meerdere locaties op onze website dat de retourkosten, afhankelijk van de situatie, voor de klant kunnen zijn.

Goede service en nette prijzen. Een foutje in de levering werd kosteloos keurig hersteld.

Wat vervelend om te horen dat er iets niet helemaal goed verlopen is. Gelukkig hebben wij dit gezamenlijk snel kunnen oplossen. Veel plezier uw bestelling.

Makkelijk, netjes en snel

Zo makkelijk om uit voorgaande bestellingen weer opnieuw te bestellen. Snelle levering, keurig verpakt.

Als u eerder bij ons besteld heeft kunt u inderdaad gemakkelijk hetzelfde weer bestellen. Zorg dat u het uw klantnummer en eventueel eerder ordernummer bij de hand heeft en doorgeeft. Veel plezier met uw bestelling.

Scherpe prijs, snelle levering

Wij proberen inderdaad altijd de scherpste te zijn. Fijn om te horen dat alles zo snel geleverd is.

Over Lucky Light

Lucky Light is u graag van dienst bij het verzorgen van uw bedrijfsverlichting. Wij adviseren en leveren al ruim 20 jaar, waarbij wij ons onderscheiden met zeer scherpe prijzen, levering uit voorraad en ons lichtadvies op locatie. Wilt u de mogelijkheden voor uw onderneming op een rij laten zetten? Met ons lichtplan weet u precies welk licht u per ruimte kunt verwachten en welke besparingen u realiseert door toepassing van LED. Natuurlijk staan wij ook voor u klaar voor levering van uw lichtbronnen; u bestelt eenvoudig en snel in onze webshop!