Duidelijke site, snelle levering en goede aftersales

gemeld dat een geleverde Corepro LEDspot net een andere kleur had dan de andere exemplaren. Gelijk onder garantie een snelle herlevering gekregen: perfecte en vriendelijke service!

Netjes en snel geleverd

Duidelijke site en veel keuze

Heb nog niets ontvangen

Heb nog niets ontvangen

niet heel geweldig

Eerst gebeld over een product. Deze info gekregen van de medewerker. Besteld via de website. Later is terug gebeld met de mededeling levertijd na 18 maart. Wel eerst betaald. Duur levering 2 maanden. Wel erg lang vind ik voor 3 lampjes.

Had beter gekund

Draadje los van print, zelf vast gesoldeerd. Eindcontrole armaturen?

Snelle levering en een mooie prijs

Prima after sale service

Rail spots gekocht via website. Echter wat problemen met installeren. Uitstekend geholpen met goede uitleg in de winkel.

Snelle service en kwaliteit voor met perfecte prijs

Een mailtje en producten kunnen snel afgehaald worden

Normaal super maar de laatste bestellingen nooit geleverd!

Twee weken geleden heb ik lampen en batterijen besteld ,nog nietgelevred.Geen app geen belletje ??dus .Dit ken ik niet van jullie.

Prima zaak

Zeer prettig geholpen, snelle levering.

Vak mensen

Snel geholpen met goed advies

Traag en niet communicatief

Vooralsnog zullen we niet positief kunnen reageren

Waar voor je geld

Goed omschreven producten

Top service!!!

Dag 1 informatie ingewonnen en de benodigde armaturen besteld. Dag 2 stond alles keurig klaar en kon ik alles monteren. Super goed te woord gestaan. Verstand van zaken en zeer vriendelijk. Bovendien super snel. Prijs en kwaliteit dik in orde. Hier kom ik graag een volgende keer!

Duurt lang

Het product is nog niet geleverd

Nvt

Prima leverancier

Snelle service en vriendelijk personeel

LED armaturen

Goed advies en snelle service

goede levering, de lampen die ik nodig had

Correcte levering, en voldoende assortiment. De lampen die ik nodig had waren elders niet zo makkelijk en goedgeprijst te vinden.

Slechte kwaliteit lampen en slechte service

Ik had hier 60 Philips-lampen besteld. Deze werden goedkoper aangeboden omdat ze zonder doosje werden geleverd. Ik heb zelfs nog gebeld om te vragen of er behalve het ontbrekende doosje niets mis was met de lampen. Eenmaal bezorgd bleken 21 van de 60 lampen stuk te zijn. Daarover gebeld met de klantenservice en een e-mail gestuurd om te vragen of ze 21 nieuwe lampen wilden opsturen en of ze wilden controleren of deze wel functioneerden. Helaas heb ik nooit een reactie ontvangen op mijn e-mail. Wel hebben ze me 30 nieuwe lampen opgestuurd, waarvan er 10 stuk bleken te zijn.

Snel en netjes

Ik was opzoek naar een specifieke lamp, kon deze niet vinden. Naar 1 mailtje meteen antwoordt met in de link de juiste lamp. Dikke prima dus.

fijn geholpen

Andries

Levering wat later

Philips spots besteld. Bleek na bestelling een goede 2 weken te duren. Ipv een 4 tal dagen.

levering duurde te lang

assortiment was ok

Super Service en denken mee, snelle levering doen wat ze beloven.

Zeer klantvriendelijk en uitstekende advisering van licht in onze nieuwe winkel.

Over Lucky Light

Lucky Light is u graag van dienst bij het verzorgen van uw bedrijfsverlichting. Wij adviseren en leveren al ruim 20 jaar, waarbij wij ons onderscheiden met zeer scherpe prijzen, levering uit voorraad en ons lichtadvies op locatie. Wilt u de mogelijkheden voor uw onderneming op een rij laten zetten? Met ons lichtplan weet u precies welk licht u per ruimte kunt verwachten en welke besparingen u realiseert door toepassing van LED. Natuurlijk staan wij ook voor u klaar voor levering van uw lichtbronnen; u bestelt eenvoudig en snel in onze webshop!