vlotte afhandeling

vlotte afhandeling

Een perfect bedrijf

Vriendelijke medewerkers, een goed advies met juiste prijzen en snelle levering

Tweede ervaring iets mindering

Eerste bestelling was binnen de 3 dagen geleverd, Ben nu al meer dan 2 weken aan het wachten met vermoedelijke leveringstermijn 30/3. Intussen nog geen verdere info over de levering van de led lampen ontvangen hoewel ze reeds kontant betaald zijn.

Uitstekende eerste ervaring

Zeer tevreden met de kwalitatieve en snelle levering van onze eerste bestelling.

Product niet ontvangen

Ik heb wacht al 3 weken op een lamp en heb nog niets ontvangen, behalve een mail van jullie met dat het product is geleverd (???)

niet correct

Ik bestelde lampen die op de website met leverindicatie stonden van 1 - 3 dagen. Na mijn bestelling veranderde dat in levertijd 'op aanvraag'. Toen ik na een week mailde over de levertijd werd duidelijk gemaakt dat er een levertijd 'op aanvraag' stond. Ik denk zelf dat het niet erg is om een fout te hebben gemaakt als leverancier, maar je zou zelf kunnen bellen of mailen dat de levertijd anders wordt. Daar hebben ze een week de tijd voor gehad. Dit was het antwoord na een week: Op onze website staat bij dit artikel dat de levertijd op aanvraag is. Dat wil zeggen dat ze niet op voorraad zijn. Zoals het er nu naar uitziet komen ze medio januari 2023 weer bij ons binnen. Uiteraard is het geen probleem om de bestelling te annuleren en zullen we het door u betaalde bedrag terug storten. Excuses voor het ongemak. I.v.m. de drukte zien wij uw reactie graag per mail retour.

Nog niet helemaal tevreden (maar dat kan nog komen)

Ik heb een bestelling geplaatst van ledlampen. Bij de bestelling was er nergens iets te zien van 'niet voorradig'. Bij navraag blijkt inderdaad dat het product niet op voorraad is. Levertermijn is niet bekend. Ik heb hier snel een correct antwoord op mogen ontvangen. Maar wees toch gewoon eerlijk : is een product niet op voorraad, meld dit gewoon naast het product. Bij hoogdringende vervanging moet ik nu alsnog uitwijken naar een andere leverancier. Jammer.

Nog niet helemaal tevreden (maar dat kan nog komen)

Hallo, Ik heb een bestelling geplaatst van ledlampen. Bij de bestelling was er nergens iets te zien van niet voorradig. Bij navraag blijkt inderdaad dat het product niet op voorraad is. Levertermijn is niet bekend. Ik heb hier snel een correct antwoord op mogen ontvangen. Maar wees toch gewoon eerlijk : is een product niet op voorraad, meld dit gewoon naast het product. Bij hoogdringende vervanging moet ik nu alsnog uitwijken naar een andere leverancier. Jammer.

Niet helemaal tevreden

Hallo, Op vlak van klantvriendelijkheid mag ik niet klagen. Bij een vraag omtrent de levering heb ik heel snel een antwoord mogen ontvangen. Alleen wringt hier het schoentje. Bij de bestelling van het product stond er nergens een melding van niet voorradig. En dat vind ik erg jammer. De bestelling hoefde niet de dag nadien geleverd te worden, maar ondertussen zijn we al twee weken verder en is er totaal geen zicht op een leveringsdatum. Voor dringende vervangingen moet ik nu wel uitwijken naar een andere leverancier... Wees eerlijk : indien niet voorradig : meld dit gewoon. Geen enkel probleem mee. Vriendelijke groeten, Luc Van Nieuwenhove

Niet helemaal tevreden

Product nog niet ontvangen!

14 dagen na de betaling heb ik het product nog niet mogen ontvangen.

heldere info en snelle levering van bestelling. Prima!

heldere info en snelle levering van bestelling. Prima!

Top, snelle correcte levering

Top, snel correct en bij vragen kundig

Zeer goede sevice staan je goed te woord en helpen alles snel af

Had spots al 2 jaar in huis maar door omstandigheden kon ik pas dan aan plafond beginnen er ontbrak een veer bij 1 spot toen 2 extra spots besteld binnen 2dagen in huis plus die extra veer zat erbij . Echt top kan ze iedereen aanbevelen. Bert

Absoluut bedrog

Niet gekregen wat ik besteld had. Bewuste misleiding

Goed advies en levering volgens afspraak

Onze jarenlange ervaring met Lucky Light is positief, zoals gezegd goed advies, goede prijs/kwaliteit verhouding, en komt de gemaakte afspraken na.

uitstekend

zeer goede service

Nooit meer

Na twee weken nog steeds geen bericht ontvangen dat het is verzonden. Ook geen uitleg van eventuele vertraging. Vraag mij af of het geleverd gaat worden.

Snelle levering tegen een interessante prijs

We hebben de bestelling nog niet binnen

Website werkt goed, Hebben liever toch een kortere levertijd.

Goed product

Snelle levering, goed contact, goed product

Persoonlijk contact was goed nadat mijn aankoop via bol.com mis was gegaan.

Ik had lampjes besteld van Lucky Light bij bol.com. Ik kreeg een verkeerd artikel geleverd dat wel leek op wat ik besteld had maar net een tikkeltje te groot was. Ondanks de uitgebreide correcte specificatie bij Bol.com. Toen heb ik Lucky Light rechtsreeks gebeld en de dame die ik aan de telefoon kreeg hielp mij heel goed verder. Ik kreeg te horen hoe ik moest bestellen . Dat heb ik gedaan en vervolgens werd het correcte artikel geleverd.

Over Lucky Light

Lucky Light is u graag van dienst bij het verzorgen van uw bedrijfsverlichting. Wij adviseren en leveren al ruim 20 jaar, waarbij wij ons onderscheiden met zeer scherpe prijzen, levering uit voorraad en ons lichtadvies op locatie. Wilt u de mogelijkheden voor uw onderneming op een rij laten zetten? Met ons lichtplan weet u precies welk licht u per ruimte kunt verwachten en welke besparingen u realiseert door toepassing van LED. Natuurlijk staan wij ook voor u klaar voor levering van uw lichtbronnen; u bestelt eenvoudig en snel in onze webshop!