Still waiting for the order

Where is my order ?

Geweldige service

Bereid om mee te denken en alternatieven te zoeken

De juiste lampen, snel geleverd!

Doe zo voort

juiste aanbod, goede informatie

juiste aanbod, telefonisch goed bereikbaar voor eventuele aanvullende vragen, goede prijzen, snelle levering

nog niets binnen

Bestelling ok maar het duurt te lang. nu vervoerder die het vast houd.

Fijne samenwerking.

Snelle antwoorden. Snelle actie. Duidelijke leveringen.

Alles volgens afspraak geleverd

Goed product, snel geleverd

Keurig bezorgd zelfs eerder dan aangegeven

Na 1 jaar was er een Philips LED lamp kapot gegaan terwijl deze 15000 branduren mee zou gaan. Lucky Light heeft onder garantie meteen een nieuwe gestuurd. Goede service en fijn dat er zo snel gereageerd werd.

niets aan toe te voegen

Correcte prijs, goed verpakt

Dank voor de positieve reacties, en daarmee ook aan onderstaanden die de moeite hebben genomen een beoordeling achter te laten!

top

Snel geleverd en een goede prijs.

Altijd correct

Fijne lage prijzen en toch topservice

Vraag voor beoordeling voor daadwerkelijke levering - bizar

Niet goed opgelet. Blijkbaar lange levertijden van +/- 15 dagen. Inmiddels is die termijn voorbij, maar nog niet geleverd. Wel verzoek tot feedback. Nou, hierbij.

Bedankt voor uw feedback. 22-04 is uw bestelling geleverd. Volgens onze gegevens bent u geïnformeerd over de langere levertijd van één artikel, waarna u hiervoor een alternatief heeft gekozen.

Goede snelle levering

Veel producten, snel geleverd

snelle en correcte levering

De levering zou langer duren dan aangegeven op de site, maar na een telefoontje werd dat prompt aangepast naar de snelste levertijd. Toppie!

Op onze site staat altijd een levertijdindicatie. Dit kan natuurlijk altijd afwijken. Veelal is dit in positieve zin en heeft u uw bestelling eerder in huis dan verwacht. Heeft u vragen over levertijden? Neem dan contact met ons op voor u gaat bestellen.

Perfect voor elkaar

Snelle levering,gewoon goed.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed en snel is afgeleverd.

Na levering en problemen prima afgehandeld

Servicegericht bedrijf

Wat jammer om te horen dat er iets niet goed is gegaan. Dit kan natuurlijk altijd een keertje voorkomen. Wij proberen dit dan altijd zo snel en goed mogelijk met u op te lossen. Fijn dat wij dit zo accuraat met u hebben opgelost. Veel plezier met uw bestelling.

perfect

Het was perfect.

Perfect!

Goed verlopen

Alles correct uitgelegd en geleverd.

Graag gedaan en bedankt!

scherpe prijzen, snelle levering en medewerkers die er voor gaan

Bestellingen worden snel opgepakt en er wordt goed gecommuniceerd over de levertijden. Ze zijn ook telefonisch goed bereikbaar en dat ontbreekt vaak bij andere. Ik werk al meerdere jaren met dit bedrijf en zie geen reden om dit te wijzigen. Groet Paul Geerking. Hoofd Technische Dienst & gebouwenbeheerder bij Rotaform.

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling en feedback. Wij zijn ook blij om jullie als klant te hebben. Graag zien we jullie terug in onze webshop.

ben tevreden over de manier van bestelling en levering.

bestelling ging goed. Kon niet exact de juiste lichtkleur vinden, maar dat kwam ook niet zo nou. Levering duurde denk ik zo'n drie dagen en was verder oke.

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de levering en uw bestelling. Veel plezier met het bestelde product.

Bodemprijzen!

Ze doen echt hun best om je zo goed mogelijk te helpen.

Bedankt voor uw beoordeling. Wij proberen de scherpste prijzen te hanteren en wij doen inderdaad elke dag ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Graag zien wij u terug in onze webshop.

Goede zaak met een goede aftersales

Was de goedkoopste voor een led tl buis en is ook per telefoon goed te bereiken.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons in te vullen. Wij zijn in de meeste gevallen inderdaad de goedkoopste als het aankomt op lichtbronnen. Heeft u ergens hetzelfde product elder goedkoper gezien? Neem dan contact met ons op en wij kijken of wij u hetzelfde of een beter aanbod kunnen doen.

Over Lucky Light

Lucky Light is u graag van dienst bij het verzorgen van uw bedrijfsverlichting. Wij adviseren en leveren al ruim 20 jaar, waarbij wij ons onderscheiden met zeer scherpe prijzen, levering uit voorraad en ons lichtadvies op locatie. Wilt u de mogelijkheden voor uw onderneming op een rij laten zetten? Met ons lichtplan weet u precies welk licht u per ruimte kunt verwachten en welke besparingen u realiseert door toepassing van LED. Natuurlijk staan wij ook voor u klaar voor levering van uw lichtbronnen; u bestelt eenvoudig en snel in onze webshop!