scherpe prijzen, snelle levering en medewerkers die er voor gaan

Bestellingen worden snel opgepakt en er wordt goed gecommuniceerd over de levertijden. Ze zijn ook telefonisch goed bereikbaar en dat ontbreekt vaak bij andere. Ik werk al meerdere jaren met dit bedrijf en zie geen reden om dit te wijzigen. Groet Paul Geerking. Hoofd Technische Dienst & gebouwenbeheerder bij Rotaform.

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling en feedback. Wij zijn ook blij om jullie als klant te hebben. Graag zien we jullie terug in onze webshop.

ben tevreden over de manier van bestelling en levering.

bestelling ging goed. Kon niet exact de juiste lichtkleur vinden, maar dat kwam ook niet zo nou. Levering duurde denk ik zo'n drie dagen en was verder oke.

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de levering en uw bestelling. Veel plezier met het bestelde product.

Bodemprijzen!

Ze doen echt hun best om je zo goed mogelijk te helpen.

Bedankt voor uw beoordeling. Wij proberen de scherpste prijzen te hanteren en wij doen inderdaad elke dag ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Graag zien wij u terug in onze webshop.

Goede zaak met een goede aftersales

Was de goedkoopste voor een led tl buis en is ook per telefoon goed te bereiken.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons in te vullen. Wij zijn in de meeste gevallen inderdaad de goedkoopste als het aankomt op lichtbronnen. Heeft u ergens hetzelfde product elder goedkoper gezien? Neem dan contact met ons op en wij kijken of wij u hetzelfde of een beter aanbod kunnen doen.

keurige service en nette prijzen!

Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de staat van de bestelling

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Na een bestelling ontvangt de klant altijd van ons een orderbevestiging met daarop de te verwachte leverdatum.

Goed product, goedkope merkartikelen, goed contact met goede uitleg

Op een zeer slechte koerier na, waar Lucky Light niets aan kan doen een uitstekende score!

Bedankt voor deze mooie beoordeling en feedback. Wat jammer om te horen dat met de koerier niet alles goed gegaan is. Helaas hebben wij hier inderdaad geen invloed. Gelukkig is alles goed gekomen.

Goede en snelle service!!!!

Bedankt en graag gedaan. Veel plezier met uw bestelling.

Prima, snel en volgens afspraak

Zending kwam snel en precies zoals beloofd, dus daarom niets op aan te merken

Fijn om te horen dat er niet om aan te merken was. Veel plezier met uw bestelling!

Goede communicatie. Goed verpakt. Snelle levering. Er was één lamp van de zending stuk. Zonder probleem een nieuwe opgestuurd gekregen.

Wat vervelend om te horen dat 1 lamp stuk is aangekomen. Wij proberen onze producten altijd zo goed mogelijk te verpakken. Helaas hebben wij geen controle over wat er tijdens transport gebeurd. Is er tijdens ontvangst iets niet goed? Neem dan altijd direct contact met ons op en wij proberen het dan samen met u z.s.m. op te lossen. Veel plezier met uw bestelde lampen.

Snel

Correcte dienstverlening

Bedankt!

Vriendelijk, snel en scherp geprijsd

Levering was snel en accuraat. Ik had verkeerde led lampen besteld maar dat werd na 1 telefoontje snel en accuraat opgelost. Vriendelijke en service gerichte mensen zowel aan de telefoon als aan het loket.

Wat fijn om te lezen dat alles zo snel en accuraat geleverd is. Het kan natuurlijk zijn dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Neem dan altijd z.s.m. na ontvangst contact met ons op en wij proberen dit dan zo goed mogelijk met u op te lossen. Veel plezier met uw bestelling.

ook telefonisch contact gehad, vriendelijk en hulpvaardig

altijd erg tevreden over de website en de telefonische hulp

Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze website en onze service. Graag zien wij u terug in onze webshop. Bedankt voor uw beoordeling en veel plezier met de bestelde producten.

Klachten werden snel en netjes afgehandeld

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij doen elke dag ons best om u zo snel en goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Klantvriendelijk.

Wat fijn om te horen dat wij u naar wensen hebben kunnen helpen. Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Slecht

Behandeltijd lang en ook nog Onjuist product ontvangen. Zeker niet goedkoop

De levertijd was bij deze bestelling inderdaad langer dan gepland. Onze excuses hiervoor. Wij hebben de bestelling voor u nagekeken en wij hebben precies geleverd wat u besteld heeft. Mocht het product willen ruilen? Laat dit dan altijd direct na ontvangst weten.

De led's ( GU10 ) werken zoals het advies van Lucky Light.

Ik heb 14 Ledlampjes waar eerst halogeen zat. Ze dimmen goed en hopelijk blijven ze lang hun werk doen.

Let op bij het bestellen van dimbare LED lampen. Het kan zijn dat dimbare LED lampen niet altijd 1-op-1 vervangbaar zijn met uw oude dimbare halogeen- of gloeilampen. Dit heeft veelal te maken met de dimmer. Zorg daarom dat u altijd goed weet welke dimbare LED variant pas bij uw dimmer of vervang ook uw dimmer voor een LED versie. Veel plezier met de bestelling.

Goede productomschrijving en prima levering.

Duidelijk productomschrijving, had ik nodig met alle winkels dicht. Daardoor kwam ikben toch goed uit. Verder ook een groot assortiment.

Wat fijn om te horen dat u bij ons terecht kwam en heeft kunnen vinden wat u nodig had. Graag zien wij u terug in onze website. Veel plezier met de bestelde producten.

Competitieve prijzen voor een ruim aanbod aan A producten!

Correcte dienstverlening en snelle levering van mijn bestelling.

Graag gedaan. Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met de geleverde producten.

Leveren heel snel

Leveren heel snel

Goed om te horen dat alles snel geleverd is. Veel plezier met uw bestelling.

Ben erg tevreden over de geleverde lampen en over de service

Wat fijn om te horen. Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Veel modellen LED-lampen in het assortiment en snelle levering

Lucky Light heeft vele modellen LED-lampen in haar assortiment ter vervanging van bestaande gloei- en halogeenlampen, waarbij de LED lamp ook goed in het armatuur past. Ik ben ook tevreden over hoe snel een bestelling geleverd wordt.

Wij hebben inderdaad veel LED lampen die "Retrofit" zijn. Dit houdt in dat u de LED lichtbron direct kunt vervangen voor een oude gloei- of halogeenlamp. Houd er wel rekening mee dat dit niet altijd gaat met dimbare lampen. Bedankt voor uw bestelling en veel plezier met de producten.

Keurig gerefeld

Goed gegaan alkemaal

Bedankt voor de mooie beoordeling.

ik heb betaald maar wacht nog steeds op mijn bestelling en vind online hierover geen info

ben niet tevreden zie hierboven

Helaas was het bestelde product niet direct leverbaar en moesten wij deze eerst bestellen. Onze excuses voor het ongemak. Inmiddels is de bestelling geleverd.

Op levering langer dan verwacht moeten wachten, richtlijnen van GLS, verwarrend.

Ik kreeg dagelijks en elk uur, wijziging levering, konden niet weg van huis daar door. Maar begrijpelijk met die feestdagen. Er stond wel op hun bericht, wegens drukte, wijziging levering, maar niet elk uur en dag laten weten ???

Wat vervelend om te horen dat niet alles goed ging bij de vervoerder. Helaas hebben wij hier ook geen controle over. Gelukkig is alles goed ontvangen. Veel plezier met uw producten.

Bedankt!

Tweelingenlaan 67

7324 BK Apeldoorn

Over Lucky Light

Lucky Light is u graag van dienst bij het verzorgen van uw bedrijfsverlichting. Wij adviseren en leveren al ruim 20 jaar, waarbij wij ons onderscheiden met zeer scherpe prijzen, levering uit voorraad en ons lichtadvies op locatie. Wilt u de mogelijkheden voor uw onderneming op een rij laten zetten? Met ons lichtplan weet u precies welk licht u per ruimte kunt verwachten en welke besparingen u realiseert door toepassing van LED. Natuurlijk staan wij ook voor u klaar voor levering van uw lichtbronnen; u bestelt eenvoudig en snel in onze webshop!