Uitstekende snelle service

Binnen 1 dag geleverd, dus nog op tijd voor ons kampeerweekend. De zijflap voor onze luifel kwam in een handig opbergtasje, dat was een extra verrassing. De flap kun je helaas niet zomaar aan iedere luifel bevestigen, dat had er nog even bij vermeld kunnen worden.

Zeer vriendelijke en goede telefonische naservice... Topper

Gewoon goed

Heb de airfryer netjes verpakt en optijd gekregen

Eenvoudig bestellen, afspraken worden nagekomen, fijne klantenservice!

Goede en snelle levering.

Goede informatie voorafgaande aan de koop.

Toen ik via de mail de bevestiging van mijn bestelling kreeg, bleek dat ik de verkeerde kleur had besteld.... Snel een mail naar de klantenservice gestuurd. We kregen de reactie dat het geen probleem was en dat ze de bestelling aan zouden passen. TOP!

Goede keus

Concurerend met grote zaken, qua assortiment en prijs

Bestellen ging goed

Contact met de firma Teun is goed

Zeer tevreden.

Ik ben heel tevreden over de snelle en correcte behandeling nadat ik bij de eerste levering niet het volledige aantal had ontvangen. Heel snel en goed opgelost.

snel geleverd

twee strandstoelen besteld. Deze werden goed verpakt en snel geleverd. Erg tevreden.

Goed en snel

Handwasmachine werd keurig volgens aangegeven leveringstijd heel en compleet geleverd.

Trage levering

Het artikel is precies wat ik bedoelde, maar werd pas geleverd nadat ik er zelf achteraan gegaan ben waar het bleef

Snelle levering, goed verpakt!

Duidelijke uitleg van product, snelle Reactie na bestelling. Snelle levering en goed verpakt

Goed verpakt product , waarvan de levering sneller was dan verwacht

Je verwacht iets thuis te krijgen nadat je een site bezoekt en een bestelling doet, maar wanneer en in welke staat je het bestelde binnen krijgt is altijd maar de vraag. Nu, precies zoals gehoopt, in een record tijd binnen en zonder enige beschadiging.

De website is duidelijk, bestellen en betaling verloopt makkelijk. Product is snel en goed verpakt geleverd. Volgende keer bestel ik weer via Teun.

Snel en goed geregeld

Onbeschofte behandeling verzendfirma

Bij dhl was iets fout gegaan en daardoor duurde het lang en bleef het onduidelijk wanneer geleverd zou worden Contact opgenomen met Vahb Maar die wilde van niets weten Dat was het risico van bestellen via internet Voor ons een reden om hier nooit meer iets te bestellen

Beste Nico, Wat vervelend om te vernemen dat uw order niet naar tevredenheid is verlopen. Wij streven altijd naar een goede afhandeling. Daarom zullen wij contact met u opnemen om dit te bespreken. Met vriendelijke groet, TEUN klantenservice

Goed artikel en snel geleverd

Goed artikel en snel geleverd

Goede snelle service

Ondanks pakket dat beschadigd is en niet op tijd werd afgeleverd! Doorgeven via de mail en binnen twee dagen opnieuw verzonden en wel goed aangekomen. Dus goed opgelost!!

Hele fijne ervaring

Mooie website,groot assortiment supersnelle levering makkelijk betalen,top!

Topservice

Ligbed de eerste dag kapot gegaan. Bed is meteen vergoed. Hoefde zelfs niet eens retour.

Snel en efficiënt

Goede verkoper, supersnel en alles in orde

Bestelling en levering verloopt vlekkeloos

Op zoek naar nieuwe campingstoelen, snel gevonden op de TEUN website tegen een prima prijs.

Goed, want snel en foutloos

Product snel in huis, goed verpakt, duidelijke communicatie.

Nadat ik op een facebook groep een oproepje had geplaatst, kreeg ik een reactie van u shop om een nieuwe grondboor voor mijn parasol te verkrijgen. Ringen bestellen bij een ander bedrijf was nl net zo duur als de complete grondboor bij u. Hartelijk bedankt voor alles! Superblij want ik kan de ringen ook gebruiken op mijn oude grondboor parasol. Dus nu kan ik mijn parasol op 2plaatsen zetten in de tuin. De bezorging was ook fantastisch. Met vriendelijke groet, Agatha Born.