Bestelling prima, bezorging door DHL waardeloos

Een campingstoel besteld. Problemen gehad met DHL. Zolang Teun de aankopen laat bezorgen door DHL bestellen wij hier niet meer, dat ligt niet aan Teun maar aan de bezorgdienst

gekregen wat besteld is

goede ervaring

Twee stoelen besteld voor bij de camper. Keurig verpakt, goede kwaliteit, merkproduct, snel geleverd. Niets op aan te merken.

woensdag besteld, dinsdag geleverd

2 stoelen en 2 voetenbankjes besteld. af laten leveren bij een teun-winkel. dat duurde dus bijna een week. Prima stoelen overigens dus daar een aanbeveling voor. De levering was erg traag!

Zeer snelle en nette levering,

Fijne webshop. Snel geleverd, duidelijke informatie.

Superservice

Maandag besteld, dinsdag reeds geleverd - netjes en zorgvuldig verpakt, wat belangrijk is, zodat niks kan beschadigd worden.

Vlot en prettig contact gehad.

Zondag bestelt. Dinsdag bezorgt. Perfect.

Goede producten en snelle levering.

Product voldoet aan verwachting. Via mail op hoogte gehouden van levertraject en snel geleverd.

super

campingaz barbecue besteld laten bezorgen bij de winkel. duidelijke website en snelle levering

Voor het eerst bij Teun besteld. We hadden een strandparasol nodig en hebben deze hier gevonden. De website is duidelijk en het bestellen gaat eenvoudig. Na een paar werkdagen hadden wij de parasol binnen. Wij zijn erg tevreden.

Vlotte afhandeling en bestelling goederen

Bestelprocedure helder en afhandeling ging adequaat.

Goede materialen en snel geleverd

Goede materialen en snel geleverd

Snel stevige stoelen

Bij Teun 2 lage campingstoelen gekocht, stevig spul en snel geleverd en ze zitten ook nog lekker.

Uitstekende snelle service

Binnen 1 dag geleverd, dus nog op tijd voor ons kampeerweekend. De zijflap voor onze luifel kwam in een handig opbergtasje, dat was een extra verrassing. De flap kun je helaas niet zomaar aan iedere luifel bevestigen, dat had er nog even bij vermeld kunnen worden.

Zeer vriendelijke en goede telefonische naservice... Topper

Gewoon goed

Heb de airfryer netjes verpakt en optijd gekregen

Eenvoudig bestellen, afspraken worden nagekomen, fijne klantenservice!

Goede en snelle levering.

Goede informatie voorafgaande aan de koop.

Toen ik via de mail de bevestiging van mijn bestelling kreeg, bleek dat ik de verkeerde kleur had besteld.... Snel een mail naar de klantenservice gestuurd. We kregen de reactie dat het geen probleem was en dat ze de bestelling aan zouden passen. TOP!

Goede keus

Concurerend met grote zaken, qua assortiment en prijs

Bestellen ging goed

Contact met de firma Teun is goed

Zeer tevreden.

Ik ben heel tevreden over de snelle en correcte behandeling nadat ik bij de eerste levering niet het volledige aantal had ontvangen. Heel snel en goed opgelost.

snel geleverd

twee strandstoelen besteld. Deze werden goed verpakt en snel geleverd. Erg tevreden.

Goed en snel

Handwasmachine werd keurig volgens aangegeven leveringstijd heel en compleet geleverd.

Trage levering

Het artikel is precies wat ik bedoelde, maar werd pas geleverd nadat ik er zelf achteraan gegaan ben waar het bleef