Prima afgehandeld

Primaafgehandeld

De brandblusser die we bij Teun bestelden waren een stuk voordeliger en de bestelling en de levering verliep heel vlot.

prima website en levering

Duidelijk en snel

Vlotte levering, goed op de hoogte gehouden.

Aanbevelingswaardig

Goede en snelle levering van bestelling.

Prima.

Voldeed aan alle verwachting

Voldeed aan alle verwachting

wilde meer bestellen

bestelde clips om grondzeil vast te zetten. het lukte niet om twee pakjes te bestellen.

goed en snel

De nieuwe accu voor onze mover werd keurig snel geleverd.

prima snelle en betrouwbare levering, alles compleet

website is helder en je komt snel ter zake. ook bij afrekenen. levering vervolgens heel helder, snel en prettig.

Betrouwbare en vlotte levering

Een prima website en concurrerende prijzen zijn gekoppeld aan een vlotte levering. Ik zal hier zeker vaker bestellen

betrouwbaar-efficient-snel-netjes

zie hierboven

Werkelijk nog nooit zo´n goede service meegemaakt!!

Op aanraden van een Kampeer site een Habo Sorrento Fietshoes besteld voor gebruik achter op de auto. Verkeerd advies bleek want deze hoes bleek uitsluitend geschikt voor gebruik achter op een Camper of Caravan. De hoes was door het verkeerde gebruik totaal gescheurd. Ondanks dat dit verkeerde advies van een ander bedrijf was heeft TEUN de hoes uit coulance toch volledig aan ons vergoed en dat verdient een dikke pluim. Wij zullen in de toekomst hierdoor zeker bij dit bedrijf terugkomen. Petje af voor deze SUPERSERVICE!!

Alles op tijd

Geweldige spullen

Goede snelle dienstverlening

Goede ervaring met bestelling bij teun.Doorlooptijd kan m.i iets sneller.

Heel goed.

Jaren geleden bij de Vossenhoek hetzelfde kacheltje gekocht. Het werkt op de camping alsmede thuis perfect. Nu voor twee kennissen er ook een gekocht.

Je krijgt wat je verwacht

Levering volgens afspraak, product voldoet aan verwachting. Geen verspilling bij verpakking.

Snel geleverd en een goede prijs en voor herhaalbaar om toestellen

Niets aan wijzigen.

Snelle en accurate levering

Accurate en snelle levering perfect.

Kwaliteit goed, bezorging minder

De kwaliteit en snelheid is uitstekend, jammer dat de twee bestelde stoelen niet tegelijkertijd bezorgd werden maar op twee achtereenvolgende dagen.

Ging heel snel allemaal..perfect!!

We hadden een campingtafel besteld, volgende dag in huis..inladen en wegwezen!

Alles verliep goed en vlot

Beste Anja, Gefeliciteerd jij hebt de 50 euro shoptegoed uit de september trekking gewonnen! Wij zullen jou via de mail contacteren! Met vriendelijke groet, Team TEUN

Snelle levering,goedkoop,matige kwaliteit

De Haba Maas dompelpomp met terugslagklep werkt goed als hij geheel onder water is. Is dat niet zo dan kan hij de lucht in de pomp niet verdringen en geeft hij geen water. Helaas.

Klachtenservice is telefonisch of per email niet bereikbaar

Bestelling is niet geleverd, wel betaald. Uiteindelijk is alles naar volle tevredenheid goed afgewerkt. Problemen bleken niet aan onwelwillendheid van "Teun BV" te liggen maar door een combinatie van personeelstekort en fouten bij Postnl. De bestelling is nogmaals door "Teun BV" verzonden met excuses voor de gang van zaken.

Beste klant, Gisteren hadden we inderdaad een lage personele bezetting waardoor we sommige delen van de dag slecht bereikbaar waren per telefoon inderdaad. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben we u een mail gestuurd betreffende de status van uw order. Met vriendelijke groet, TEUN