Compressor koelbox voor een scherpe prijs

Bij Teun een compressor koelbox besteld. Deze was snel geleverd en ook nog eens voor de beste prijs. Super, volgende keer weer!

super geregeld

het was voor de 1ste keer dat ik bij deze website iets besteld heb maar zeer tevreden

Goed Snelle levering

Snelle levering product voldoet aan eisen

Alles liep vlot en netjes optijd geleverd.Het enige minpunt van alles is dat er twee doosjes geleverd werden in een doos waar er wel 25 in hadden gekunt, dit vind ik echt een now brainer en moet volgens mij anders want dit sloeg echt kant nog wal.

Satisfait à 100%

Très bonne éxperience d' achat. Produit tout à fait conforme à la description et livraison super rapide. Je recommande ce site sans hésiter. Merci pour votre sérieux.

Snel geleverd, besteld mat.prima.

Goed geholpen

Snel en goed koop.

Snelle klantenservice

De bestelling was verwisseld met een ander, waardoor ik een bestelling van een ander binnenkreeg. Dit werd direct de volgende dag opgelost, snelle service!

Top service!

Duidelijke website, uitgebreid assortiment, bestellen en betalen klantvriendelijk. Levering via DHL ging niet in 1x goed, maar is door direct handelen uitstekend door de klantenservice (Renate) opgelost. Teun wordt van harte aanbevolen!

Service zoals je die verwacht!

Keurig op tijd, kwaliteit okay en goed op de hoogte gehouden van levering.

Snelle afhandeling, goede communicatie

3 stoelen besteld, maar in eerste instantie maar 2 aangekregen. Onmiddellijk duidelijk antwoord en actie na een telefoontje van ons. Ook zeer vriendelijk. Topservice!

Goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het verzendproces

Prima geregeld

Prima snel geleverd iets duurder dan obelink

Geen 5 sterren omdat ik vindt dat de vervoerder beter zou kunnen.

Keurig geleverd en op tijd

Alle bestelde items (stoelen, voetenbankjed en tafel) keurig geleverd!

kan niet anders zeggen dan goed!

heb besteld, kreeg wat ik besteld had! had slaapmatjes besteld, met aan 1 kant een soort aluminium laag om het isolerend te maken de matten zijn super dun , en zal denk ik in een slaapzak gebruikt moeten worden of op een luchtbejde oid, maar ik ga ze gebruiken om de zon mee te weren in de zomer! ik naai ze aaneen en hang ze voor t raam zodat ik t iets koeler zal houden hopelijk dan vorig jaar (33graden in mn kamertje) Dank voor de snelle bezorging

Snelle levering.

Zeer duidelijke informatie. Snelle bezorging. Top

Helemaal in deze tijd snelle bezorging.

Overzichtelijke bestelsite

Duidelijke productinfo en snelle levering.

Snelle verzending en service!

Wij hadden voor de eerste keer besteld bij Teun, alles snel in goede orde ontvangen. Helaas moesten wij een campingtafel retour sturen omdat de stoelen er qua maat niet goed bij pasten. Ook dit is goed en snel afgehandeld.

Komt af spraken na

Makkelijk en simpel op te zoeken van de artikelen, en te bestellen. Levering op tijd met de bestelde spullen.

Prima en voordelig

Snel geleverd. Voordelige website

goede en snelle levering prettig online winkelen

duidelijke webwinkel, snel gevonden wat ik zocht, bestellen ging makkelijk en snel, levering ook prima.

Snelle service, prima product

Zeer blij met dit apparaat, al lang op zoek geweest, voldoet aan de verwachting

Goed product en snelle bezorging

Het cijfer zegt voldoende, ruim assortiment, dus voor een ieder wat wils en product is wat het belooft op de site.