Foutieve levering, perfect opgelost

Model Barletta stoelen besteld. Model Marseille ontvangen. Na telefonisch contact met klantenservice (Milan) perfect geholpen en direct de fout hersteld en de juiste stoelen diezelfde dag nog verstuurd, zodat we ze de volgende dag in huis hadden. Perfect opgelost! Goed opgelost

Top geholpen!

Gebeld of ze mijn bestelling meteen wilden opsturen en gelijk geregeld. Super gewoon.

super service

Ik had 2 parasolgrondpennen besteld en kreeg de verkeerde geleverd. Na een e-mail gestuurd te hebben, kreeg de volgende dag antwoord dat ze de goede zullen sturen. wat een goede communicatie en service Intussen heb ik de goede gekregen. en ben er erg blij mee.

Voortent dorema teun maat 10

Voortent Dorema teun maat 10 gekocht. Nu wilden wij een uitbouw en besteld maar de levertijd is ontzettend lang. Vorig jaar besteld. Zou half april 2022? komen maar helaas wordt nu in de maand mei 2022. Voortent hele goeie kwaliteit.

2 campingstoelen besteld. Werden snel en goed verpakt geleverd. Prima stoelen ook, voor een goede prijs.

Ik had een probleem met mijn pannen en kreeg meteen een hele nieuwe set opgestuurd

Onze ervaring met Teun is geweldig. De bestelling was er heel snel en alles was uitstekend verpakt en zag er netjes uit. We hadden een voetenbank besteld wat je gelijk aan de tuinstoel kon bevestigen, maar wilden dit toch ruilen voor een losse voetenbank. Dit was geen enkel probleem, de losse voetenbank kostte 5,- euro extra en de kampeerspecialist Teun nam de verzendkosten voor hun rekening. Bij iedere mail hadden we gelijk contact en kregen we correct en vriendelijk antwoord. Dus wat ons betreft: Koop en bestel bij Teun.

zeer goed want het is goede kwaliteit

alles was goed

Geweldig.

Meerdere malen kampeerartikelen daar gekocht. Naast een prima prijs, snelle levering óók een webshop waar gestelde vragen adequaat en snel worden beantwoord, Chapeau !

Hele goede en snelle service

Wij hebben een Thule rainblocker gekocht en er bleken onderdelen te ontbreken. 's Avonds een mail naar Teun gestuurd en de volgende dag al een reactie van de klantenservice dat ze de ontbrekende onderdelen al hebben opgestuurd. Dat is top!

fijne service

thule zijkant besteld. bij uitpakken bleek er een gaatje in het raam te zitten, zonder enige probleem is deze in enkele dagen door TEUN.nl vervangen door een nieuwe. Super snelle goede persoonlijke service. zeker een aanrader, en de producten zijn scherp geprijsd

Erg fijn zaken doen

Omdat ik wat onduidelijkheid had over de levertermijn van 3 stoeltjes, had ik even gebeld. De medewerker was zelf even gaan kijken om zeker te weten dat ze op voorraad waren. Omdat we van het weekend weg gaan op vakantie, was het belangrijk dat ze op tijd kwamen. De medewerker verzekerde me dat ze gelijk met de post meegingen (ook al was ik aan de late kant). Bestelling geplaatst en netjes de volgende ochtend afgeleverd. Verder netjes verpakt. Goede binnenkomer. Ik ga zeker vaker hier bestellen.

Fantastische klantenservice

We hadden op het nippertje wat besteld voor onze vakantie. Nu bleek helaas de stoelen nog niet geleverd te zijn door de leverancier aan Teun. Na een telefoontje over de evt. verzendtijd, hebben ze met de leverancier geregeld dat het rechtstreeks van hun verzonden werd, en zo nog op tijd voor dat we weg gingen. Ontzettend geweldig. Dikke 10!

Je word goed geadviseerd over een product je nodig hebt.

OP tijd, snel en goed

Snel geholpen en mooie prijs.

Aanrader

Uitstekende levering

Zonder vraag uit hun zelf de levering in gang gezet!

Fietsdrager gevonden voor een mooie prijs en snel geleverd.

Jullie zijn goed klantgericht

Voorraad was op en we werden door Teun gewaarschuwd dat het product er weer was. Dit waardeer ik enorm!

Uitstekend!!

‘s middags besteld en daags erna ‘s morgens geleverd! Alles tot in de puntjes geregeld!

uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang en levering.

Prima service en uitermate snelle levering.! Top

Van Transmission kreeg ik op maandag het bericht dat de zending vertraging had opgelopen.

Maandag, de 5de dag na mijn bestelling was de zending manco bij Transmission in Weert. Dinsdag werd het product correct afgeleverd. Jammer dat de inruil van mij zware accu niet gold voor de webstore bestelling de powrrXtreme X20. Scheelt mij toch 25 euro.

Bo-Camp Saint Tropez strandstoel - rood

Fantastische stoel. Dicht bij de grond. Van zitten tot liggen. Maar dan moet je wel je zwembroek bij je hebben. Oeps. Ik heb 2 stoelen gebundeld met riempjes en ok 1 stoel voorzien van draagriem. Hiermee draag ik beide stoelen van een gezamenlijk gewicht van 5 kg. Terwijl mijn handen vrij zijn. Even puzzelen op de vrij op de markt te krijgen riempjes en draag riem en klaar om te dragen. Gaat uitstekend en handen vrij om tas te dragen. Zelfs mijn vrouwelijke partner met gevoelige rug kan ze dragen. Top product. Ik zou het als exploitant verder ontwerpen om op de rug te kunnen dragen.

Snel, goede service en zeer vriendelijk!

Enkele dagen geleden bij Teun 2 kacheltjes besteld. Eergisteren binnen, 1 kacheltje geleverd. Meteen gebeld. Krijg ik meneer Frank van der Ven aan de telefoon. Binnen 1 minuut alles geregeld. Zojuist 2e kacheltje binnen gekregen. Waar mensen werken kunnen fouten worden gemaakt! Uitstekende service en razendsnel gereageerd. Daar kunnen héle grote kampeerwinkels een voorbeeld aan nemen! DANK!

Op tijd geleverd

De levering was goed, maar door de regenval van afgelopen nacht, heeft de luifel veel gelekt aan de caravanzijde, over de hele lengte