Snelle verzending mooi gimeg kachel

Snel en compleet

Prettige communicatie, snelle levering en zorgvuldig verpakt. Ik heb hier vijf olielampen gekocht. Deze waren netjes verpakt en zonder krassen of deuken bezorgd. De verkoper hield me op de hoogte van het proces.

Snel en compleet onze bestelling geleverd

Lege ruimtes in doos opgevuld met papier, dus geen plastic!

Mijn bestelling was snel binnen maar de kachel had na 2 weken een probleempje met de waakvlam Via de samenwerking van teun en reinders recreatie zijn we tot een oplossing gekomen en alles is op en top geregeld Dikke aanbeveling vanaf mijn kant

Rappe levering

Super handig en voordelig

Heel tevreden!

Snelle levering. Telefonisch heel vriendelijk te woord gestaan, super snelle reactie via mail! Heel fijn!!

Voorradig en snel!

Ik ben al maanden bezig om een mobiele airco te vinden voor mijn caravan. Overal uitverkocht, behalve bij Teun! Online besteld en de volgende dag in huis. Ik had eerst een mail gestuurd of dit apparaat echt voorradig was en kreeg heel snel een mail terug dat dat zo was. Erg blij mee. Met dank!

Extra controle nog

Moest mailen om het bestelde artikel verstuurd te krijgen. Wel gelijk opgepakt door Teun. Advies een extra controle slag invoeren of er een trackingnummer is wanneer de factuur verstuurd wordt.

Prima geholpen netjes afgeleverd

Prima geholpen en netjes afgeleverd binnen 2 dagen

Goed geholpen en bestelling correct op tijd geleverd !

Telefonisch contact gehad over product, goede en duidelijke uitleg en info over product. Hierdoor snel beslist om het product te bestellen. Correct en snel geleverd in goede degelijke verpakking ! Toppie !

Goed geholpen bij retour zenden

Koffie zet apparaat gekocht moest deze terug sturen ( mestik) er kwam alleen koffie prut uit wachtl Op uitslag

prima.

Bestelling van twee stuks dakhoezen voor de caravan

Telefonisch een prima en in mijn beleving eerlijke informatie ontvangen over een dakhoes voor de caravan. ik had er twee nodig en besteld en kreeg een mailtje of dit geen vergissing was. fijn dat er mee gedacht wordt. De bestelling is prima afgeleverd het ik ben te vrede over de kwaliteit van de hoezen.

Oke

Goede en snelle levering

Netjes geleverd

Duurt een paar dagen product kwam uit Spanje. Nette levering alles goed verpakt. Product is top.

Heb reeds eerder een bestelling gedaan, en die levering was ook netjes afgeleverd. Top

Goede voorlichting, vlotte afwering

Zie hierboven

Conform verwachting geleverd

1 product bleek toch niet voorradig, daarvoor werd een vergelijkbaar alternatief aangeboden. Vervolgens gevraagd of er nog een product toegevoegd kon worden en ook dat kon. Daarna werd alles netjes geleverd.

goede prijs en product

alleen jammer dat de levering post nl niet juist is.was een dag later dan geplant. nu 2x thuis moeten blijven.

Prima maar jammer dat er in het oosten geen verkooppunt is

Prima via internet te doen. Alleen om de producten te zien moet ik 50 km rijden. Voor jullie een kans om bv Lochem bij Hollidaysport/caravans een verkooppunt te starten

leuk gesprek op camperbeurs utrecht

heel wat informatie gekregen ivm luifel en toebehoren, ook wat goede raad voor de afmetingen!! Aankoop thule sunblocker met vlugge correcte thuislevering.

Mooi assortiment

Snelle levering tegen een mooie prijs

Goede snelle levering, goed advies voor het juiste product!

alles goed verlopen

goede informatie over het verloop van de order