Geldig bedrijf

Vlak voor de vakantie is besteld , toen heeft Teun alles er aan gedaan om het geleverd te krijgen wat ook gelukt was. Bij het uitpakken bleek dat er een onderdeel defect was , gebeld hierover gelijk hebben ze alles in het werk gesteld om alsnog een goed onderdeel te sturen wat ook gelukt is, en dit alles nog voor de vakantie. Wat een geweldige service , daar kunnen veel bedrijven iets van leren.

Snel besteld en snel geleverd

Op het randje van de vakantie nog wat nodig. Besteld en snel en netjes geleverd.

Besteld, betaald en geleverd

Goed en fijn bedrijf

Bestelling was snel binnen moet eettentje alleen nog even op zetten maar het kwam netjes ingepakt binnen

Vandaag besteld, morgen in huis

Heel goed!

Het bestelde artikel werd enige dagen later bij de handelaar afgeleverd zonder bezorgkosten. Keurig en op tijd!

Het is gegaan zoals verwacht

Het is makkelijk te bestellen, je wordt goed op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling, verpakking is goed, alles keurig gegaan

Duidelijk. Vertrouwd.

Voor herhaling vatbaar. !!!

Gewoon goed !

Super snelle levering en goed ingepakt !

Top alles netjes op tijd ontvangen.

Heb mijn bestelling netjes op tind gekregen zoals ze beloven. De ontvangen spullen waren goed ingepakt. Top bedrijf. 👍

Top bedrijf

Zeer positieve ervaring met dit bedrijf Snelle levering doet wat het beloofd

Echt perfect

Stembanden besteld Keurig op tijd geleverd De volgende keer weer bij Teun bestellen als ik iets nodig heb

Zeer vlotte levering

Vlotte levering van moeilijk verkrijgbaar product

alles in orde en perfect te woord gestaan bij vragen

De levering (in een aantal delen) was keurig in orde. Mijn vragen over de deelleveringen werden erg behulpzaam van een antwoord voorzien

Top, juiste artikel snel geleverd.

Keurig

Snelle informatie en service

Eerste keer besteld, zeer goede ervaring

Top webshop!

We waren op zoek naar een oventje voor onze camper en TEUN heeft gewoon heel veel keuze. Na vergelijking met andere webshops bleken zij ook de goedkoopste te zijn. Ook inlegvellen voor de skottelbraai waren bij TEUN het goedkoopste. Levering de volgende dag, dus supersnel. Hier kom ik wel terug!

Zo als hoort!

De strandstoel werd zeer snel bezorgd, laten bezorgen bij deelnemende campingzaak, ivm gratis bezorgen! Teun was de goedkoopste op internet! Strandstoel bevalt prima!

Na telefonisch contact prijsfspraak gemaakt en planni g dit is allemaal uitstekend verlopen en bij het ophalen van de caravan een uitstekend uitleg gekregen en ik kan alleen maar zeggen shampoo. Nogmaals het was allemaal super.

Ik had nog iets nodig voor de vakantie, op maandagmiddag besteld aangegeven dat ik het nodig had en dat we s woensdagavond op vakantie gingen het was keurig op tijd binnen en kunnen wij het gebruiken tijdens onze vakantie.

Prima webshop

Op zoek naar een specifieke fietsendrager kwam ik bij Teun uit. Bestel- en betaalprocedure verliep heel vlot. Op woensdagnamiddag besteld, op donderdag behandeld en op vrijdag al geleverd in België. Niets op aan te merken. Perfect!

Snelle levering,netjes verpakt en geleverd wat ik besteld had.

Gewoon goed,duidelijk toch?

Snelle levering en goede communicatie

Levering was vlot 1 artikel helaas niet op voorraad in tegenstelling tot wat op de site stond. Werd netjes per mail geïnformeerd en bedrag werd vlot teruggeboekt via de bank.

Snelle levering en uitstekende bediening.

Alles top.

Over TEUN