Een snelle levering

Nadat mijn bestelling was geplaatst was de bestelde licht gewicht accu al binnen.

Het bestelde is keurig en goed verpakt geleverd en werkt naar behoren.Het bestelde was een terrasheater.

Bedrijf komt zijn beloftes na.

Levering op tijd en apparatuur doet het uitstekend. Zal zonder bedenkingen wederom bij Teun iets bestellen.

Prima ervaring.

Snelle en correcte levering. (Wel omlijst met veel mailtjes)

Prima geregeld!

Snelle en goede levering. Product voldeed aan de eisen.

Geweldige service!

Snel en correct

Snelle afhandeling na bestelling, volgende dag bezorgd. Top.

Ietwat vertraging bij de levering maar keurig per email even gemeld.

OK

Goede kwaliteit. Snelle levering

Fijn bedrijf.

Bijzonder groot pakket ipv enveloppe

Prima stickervel hoor, ook snelle levering en op de hoogte gehouden van de verzending. Bijzonder dat een stickervel in een doos moet terwijl het gewoon in een enveloppe kan. Wat zonde van de verzendkosten. Hebben jullie aandelen in post nl ?

Beste klant, Bedankt voor uw reactie. We begrijpen dat het inderdaad in sommige gevallen het bestelde artikel gemakkelijk in een envelop moet passen maar deze situatie komt in onze branche weinig voor daar wij vaker volume artikelen moeten verzenden. Wij hebben momenteel niet de mogelijkheid om per envelop te verzenden. Het systeem laat dit nog niet toe. We willen ook graag iedere verzending voorzien van een track & trace code. We zullen zeker de mogelijkheden gaan onderzoeken naar aanleiding van uw bericht om tot een optimale dienstverlening te komen. Met vriendelijke groet, Renate van Dijk

goede snelle levering

Prima alles precies zoals beloofd

Kom hier zeker terug als ik weer iets nodig heb. Goed bedrijf met prima communicatie. Ga zo door

goede ervaring.

Heb met de web-shop van Teun goede ervaring gehad. Toen bleek dat het artikel niet direct leverbaar was, kreeg ik keurig bericht met de nieuw te verwachten leverdatum. Dit werd ook correct uitgevoerd.

Snel helder duidelijk

Een mooi tafeltje. Ziet er mooi en goed uit. Zal in de zomer goed vab pas komen.

Goedkoopste onder-slaaopmat.

Goed product prima prijs.

Goedkoop and snelle levering

Mijn ervaring is alleen maar positief. De producten worden goedkoop aangeboden en tevens snel geleverd wat dus betekent dat deze op voorraad liggen. Dat is niet altijd het geval bij andere sites.

Goed product, snelle levering

Fantastisch overzichtelijke website, zeer snelle levering. Denkt aan het milieu (papieren tape op de doos) Alleen aantal producten op de website (momenteel) niet leverbaar

Er was iets stuk aan de tafel die we besteld hadden. Maar we zijn super geholpen werden gelijk erg accuraat geholpen door Renate.

heel goed

het is een heel stuk verbeterd. We hadden nog een iets bij jullie bestelden toen waren we het weekend niet thuis en toe hebben ze het maar onder de carpoort gezet. gelukkig hadden onze buren het gezien en die hebben een sleutel en hebben het toen binnen gezet. We hebben jullie daar toen van op de hoogte gebracht waar jullie erg blij mee waren. Maar nu is alles naar wens verlopen. met vriendelijke groet H Meijer

Perfecte timing, goeie kwaliteit

Werd op tijd geleverd. Produkt voldoet aan verwachting.

Bestelling prima, bezorging door DHL waardeloos

Een campingstoel besteld. Problemen gehad met DHL. Zolang Teun de aankopen laat bezorgen door DHL bestellen wij hier niet meer, dat ligt niet aan Teun maar aan de bezorgdienst

gekregen wat besteld is

goede ervaring

Twee stoelen besteld voor bij de camper. Keurig verpakt, goede kwaliteit, merkproduct, snel geleverd. Niets op aan te merken.