Positieve eerste kennismaking

Verrassend goede website. Prima product Prijs/kwaliteitverhouding: OK Product uitstekend verpakt ontvangen Spijtig dat dit niet kon worden afgeleverd bij PostNL afhaalpunt, terwijl daar bij de bestelling niets over werd vermeld. Verzending zou, op mijn verzoek, 05 sept plaatsvinden, doch werd pas op 07 sept bij PostNL aangemeld. Verbeterpuntjes!

Prima webwinkel

Wat ik zeer bijzonder vond is dat ik telefonisch contact opnam ik zonder stemcomputer en wachtrij direct een vriendelijke medewerkster aan de lijn kreeg die mij prima geholpen heef

Geweldige service

Vanwege vakantie met spoed een splitairco besteld. Eerst uitgebreid productinfo gehad en na bestelling geleverd binnen 1 dag. SERVICE in hoofdletters!

Prima Webschop

Lijmbladen zaten niet bij de levering maar na een telefoontje nabesteld en geleverd

geweldig!

nadat het geleverde niet de juiste uitvoering bleek, is dit door het serviceteam van Teun geweldig opgelost. Dank hiervoor

Prima geholpen bij reclamatie.

Na het uitsturen van de reclamedienst email, is er gelijk een nieuwe Cadac Chef opgestuurd, zonder eerst de CadacChef die een mankament vertoonde te hebben terug ontvangen. Dit noem ik goede service, misschien was het probleem bekend en de Cadac Chef was nog geen 2 weken oud, maar toch.

Topservice.

Omdat ik een specifiek trapje zocht met extra bijhorigheden heb ik telefonisch contact opgenomen. Via mail en foto's werd ik verder geholpen om tot een goede einde te komen.

Online aankoop met optie om het product bij een van de vele Teun shops in het land om te ruilen, top!

Goeie levering fijne stoel

Beste Leonie, Gefeliciteerd! U bent de winnaar van 50 euro online shoptegoed op TEUN.nl Wij zullen u via een privémail op de hoogte brengen. Groetjes, Team TEUN

Snelle service en eerlijke prijs

Fijne website. Keurig bericht ontvangen omdat bestelde artikel niet meer op voorraad was

Super snelle levering en alles op voorraad

Fijn om te bestellen. Duidelijke omschrijvingen. Houden je op de hoogte wanneer bestelling komt enz. Zeker voor herhaling vatbaar.

Binnen enkele dagen was mijn bestelling binnen. Bestelling voldoet aan de verwachting.

Uitstekende goederen

Mijn ervaring met Teun is perfect verlopen. Mooi optijd geleverd netjes verpakt. Goed en mooi materiaal. Ja mijn ervaring met Teun is zowel online als in de winkel een perfecte ervaring Teun bedankt voor de mooie materialen

Wy hebben en parasol boorsteun gekocht van goede kwalliteid

Snelle levering.

Snelle levering en zonder problemen ontvangen.

Prima en snel

Goed artikel. Snel en probleemloos geleverd!

Alles onder 1 dan, maar dan online.

Wat leuk dat u mijn review leest. Zo had ik nog wat kleine dingetjes nodig voor onze aanstaande vakantie voor de caravan. Ik kan u vertellen; De keuze is reuze en dat alles online. De zending kwam goed verpakt aan en binnen de afgesproken levertijd. Houdt er wel rekening mee, dat het wel iets langer kan duren, omdat de koeriersdiensten het behoorlijk druk hebben. Desalniettemin raad ik TEUN bij ierdereen aan. Ik zou zeggen; neem een kijkje...

Prima en snelle levering

Hebben telefonisch contact gehad erg vriendelijk en duidelijk en eerlijk geholpen. De artikelen waren goed en netjes verpakt + snelle levering. In 1 woord een top bedrijf waar iedereen zeker eens moet winkelen. Groet Herma Koers.

Reservewiel houder voor onder caravan

Niet gebonden aan bepaald merk chassis Reservewiel weg uit de disselruimte en zelf onder het achterse gedeelte van de caravan gemonteerd als tegengewicht voor 2 e-bikes op de dissel. Nog wel 2 exstra gaten in de houders geboord voor betere borging. - puntje de prijs is te hoog.

Voldoen niet aan verwachting

Als je in de stoel gaat zitten is het onmogelijk om zonder hulp de stoel te verstellen. Het lijkt een constructie fout want andere campinggasten met exact dezelfde stoelen hadden hetzelfde probleem. Jammer en zonde van het geld.

Zeer aan te bevelen