Precies wat ik wil

Goede service!

De door mijn bestelde luifel werd snel bezorgd. Helaas door omstandigheden toch niet kunnen gaan gebruiken en bij de winkel tevens dealer voor Teun, Pauw recreatie, teruggebracht. Het geld werd weer snel teruggestort. Dus prima service!

Goede ervaring

De bestelling werd snel en correct verzorgd! Prima.

Wij hadden een zijwand besteld voor onze caravan, maar een voorwand werd geleverd. Direct een mail gestuurd. Nog dezelfde dag is er alsnog een zijwand verstuurd. Voorwand retour via Teun winkel, Hoewel achteraf bleek dat er ook nog een retourticket naar mijn toegestuurd was. Prima service.

Goede palaljapan gekocht voor een zachte prijs prima hoor snel geleverd

Helemaal goed.

Goede snelle service.

Goede info voorafgaand aan de koop

Ik had een specifieke vraag over schoefharingen. Keurig een snel en goed antwoord en direct besteld.

goede ervaring behalve de postbedrijf

@x nu wat gekocht maar 2x erg laat bezorgd Post.nl is geen goede keuze

Pakket was er snel en alles correct

Uitmuntend

Ik had een probleem met mijn cadac barbecue toen ik inmiddels in Frankrijk stond.Ik ben perfect geholpen door de klanten service en nog iemand van cadac zelf. Zeer zeer tevreden. Een echte aanrader.

snel geleverd

netjes ingepakt

Vlotte levering van een goed verpakte smart tv met (gratis) soundbar..

Ik ben tevreden met het geleverde product; doet wat ie in de caravan doen moet. De soundbar was een toegevoegd gratis cadeautje met multifunctionele mogelijkheden.

Jammer dat PostNL het verpest

Ik had een mooi slot besteld en gelijk toiletvloeistoffen. Een mooie prijs en alles liep gesmeerd. Tot PostNL de bezorg status van dinsdag naar onbekend zette. Het slot had ik nodig om onze caravan beter op slot te kunnen zetten. De klantenservice was uiterst vriendelijk en eerlijk. Uiteindelijk heb ik de order moeten annuleren omdat PostNL donderdagavond nog geen leverdatum heeft afgegeven. Jammer. De klantenservice is verder top, oplossingsgericht en eerlijk.

Beste klant, Bedankt voor uw mooie woorden richting de klantenservice. We vinden het uiteraard heel vervelend dat de bezorging niet op gang is gekomen en dat u daardoor de order heeft moeten annuleren. We hadden het uiteraard liever anders gezien. We hopen u desondanks nog eens terug te mogen zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, TEUN

fantastische service

een onderdeel was door de fabrikant niet juist gefabriceerd. een mailtje en het was geregeld, en we kregen als nog een goed onderdeel geleverd. top.

Goede campingstoelen voor een redelijke prijs.

Prima en snelle levering van kwalitatief goede campingstoelen voor een redelijke prijs.

Slecht product

De lamellen sluiten niet goed. Ze blijven open staan. De uiteinden van de gewichtjes zijn zo scherp dat na 1 week de slechte kwaliteit stof al kapot is en het gewichtjes eruit valt.

Beste klant, Bedankt voor uw review. Vervelend dat u een slechte ervaring heeft met dit product. We hebben u zojuist een bericht gestuurd vanuit de klantenservice om te zien hoe we u hierin kunnen compenseren. Met vriendelijke groet, TEUN

Goede prijs en snel geleverd. Product nog niet geïnstalleerd

Alléén... het was mij niet duidelijk dat de items in de bestelling apart verstuurd zouden worden. Ging dus fout, want kreeg alléén op de 1e levering melding dat het pakket kon worden opgehaald. Een familielid haalde het op, kon ook niet weten of het compleet was. En uiteindelijk kreeg ik melding dat het 'niet afgehaalde pakket' teruggestuurd was.

Op voorraad en snel geleverd

Als last-minute verjaardagscadeau had ik Fiamma Magnum levellers nodig. Nergens te vinden, maar bij Teun op voorraad. Bestellen ging makkelijk en de levering was met 2 dagen ook lekker snel

Snelle bezorging

De doos eromheen was wel heel groot

Nog niet gebruikt

Zending vermist, prima opgelost.

Mijn strandstoeltjes bleken ergens in de logistieke keten verdwaald te zijn. Dit is door de klantenservice zeer professioneel opgelost, er werd zelfs gevraagd of ik ze met spoed nodig had ivm vakantie. Eerst gezamenlijk besloten nader te informeren bij PostNL. Uiteindelijk nieuwe stoeltjes geleverd toen het volgens Teun te lang ging duren. Verkopen via een webshop kan echt iedereen. Service leveren en klanten te woord staan blijft een vak! Highly recommended.

Kwalitatief goede spullen

Wij hadden een voetensteun gekocht bij van Duinkerken toen we daar in de buurt op vakantie waren. Willen in de winkel bij de Vossenhoek er 1 b8j halen maar dat was een ander type. Online 1 bijbesteld en die werd binnen 2 dagen bezorgd op de camping. Wij zijn heel blij met onze 4 nieuwe stoelen en 2 voetensteunen van Teun.

Snel en accuraat geleverd

De bestelde schroefharingen werden snel geleverd. Tijdens de vakantie gebruikt, en de ervaring was heel positief.

Top maar postNL nniet

De service en communicatie met Teun is super. Ze denken fijn mee alleen de postNL maakt er een potje van; zeggen iets bezorgd te hebben op zaterdag en dat aan een vrouw op aangegeven adres af te hebben gegeven terwijl daar nooit een vrouw een pakketje aanneemt in t weekend. Wij zijn erg tevreden over de de gekregen afwasbakken. Voldoen aan de verwachting en stevige kwaliteit( ook de hendels)! De caravanspiegels kunnen we niet over oordelen helaas maar ik had er vertrouwen in dat die ook kwalitatief goed waren en aan de omschrijven voldeden.