Product na 1 keer gebruiken kapot

TEUN caravan stabilisatie voetsteunen set van 4 al na 1 keer gebruiken kapot. Er is er nu nog 1 heel. 1 verloren, de rest gebarsten. Ook komt de borgpin los als je er niet op let tijdens het uitdraaien van de poten.

Beste klant, Bedankt voor uw reactie. We hebben u een bericht gestuurd vanuit de klantenservice om te kijken hoe we u hierin kunnen compenseren. Met vriendelijke groet, TEUN

Bijzonder goede after sales service van fa. de Jong in Hillegom/de Zilk.

Ik kreeg de door mij gekochte Travelvision 19” televisie niet gekoppeld aan de bijbehorende CanalDigitaal kaart. De technische afdeling was bereid mij de hele set incl. mijn satellietschotel op het terrein te laten opstellen waarna een monteur na wat instellingen te hebben gewijzigd een prima satellietbeeld op de televisie toverde. En dat terwijl het al heel druk was ivm het naderende kampeerseizoen

Product goede kwaliteit,snelle levering.

Het was de 1e keer dat ik bij Teun besteld heb. De keuze van de producten is groot. De kwaliteit is goed. Snelle levering.

Super snelle levering.

Prima product voor een prima prijs.

Zeer service gericht!

Gebruik gemaakt van de optie om een herinneringsmail te ontvangen, als een produkt (weer) voorradig zou zijn. Dit proces verliep voorspoedig, keurige service, produkt binnen 2 dagen geleverd.

Snelle levering kachel uitstekend

Super kachel zitten er warm bij in de tent

betrouwbaar

De door mijn bestelde ligstoelen voldoen ruimschoots aan de verwachtingen , de levertijd klopte ook en de verpakking is degelijk zodat er tijdens de transport geen schade opgelopen is ,ook een groot pluspunt is de lage prijs , bedankt !!!

Super snel en gemakkelijk.

Keurig verzorgd , 1 opmerking dat de verpakking 3 x zo groot was als het bestelde.

Perfect geregeld heb gekregen wat ik besteld heb en ook snel geleverd

Snelle verzending

Mijn mailtje met de vraag of het artikel op voorraad was werd dezelfde dag nog beantwoord, en de volgende dag had ik het in huis!

goede en snelle levering

goede en snelle levering

Snelle en correcte levering

Grondzeil besteld en een nette en correcte levering. Werden op de hoogte gehouden van de status.

Duidelijke webshop, goede prijs

Levertijd was iets langer dan op de webshop stond vermeld, maar binnen een week was de complete bestelling geleverd. De producten waren netjes verpakt in een passende doos (niet te groot zoals je wel eens mee maakt). Prijs was een stuk beter dan elders.

Precies zoals besteld.

Levering van alle losse items accuraat. Alle kleine items voor de caravan en voortrntvop voorraad. Goed verpakt en snel geleverd. 100% tevreden, ook over de prijzen.

Betaald niet correct verwerkt bij TEUN

Betaald echter niet verwerkt Moest er zelf achteraan bellen, en bewijzen mailen. Daarna alsnog (te laat voor mij) opgestuurd. Product prima.

Extra top.

Ik koop nog meer!!!

Vlotte bezorging

Duidelijke website. Artikel precies zoals omschreven. Gelijk de volgende dag geleverd.

Prima zoals het hoort

Biomos besteld netjes geleverd

Exact conform verwachting

Geleverd en kwaliteit conform afspraak

Gewoon goed.

Snelle levering, goed verpakt.

Supersnel geleverd en perfect verpakt!

Snel geleverd en uitstekend verpakt. Ik ben er blij mee!

Snel besteld en snel bezorgd. Prima product voor een goede prijs.

Levering helemaal volgens afspraak.

Ik zou zó weer bij Teun bestellen en Teun ook aanbevelen bij anderen.

Expeditieweg 5 4715 RM Heinenoord