Teun, snel, goed, een hele steun.

Hebben tuinstoelen besteld. De volgende dag al geleverd. Dat PostNL die dag het heel druk had, kan Teun niks aan doen. De bezorging werd aangekondigd voor uiterlijk 14:55 uur, het werd 18:55 uur. De busjes reden meerdere keren bij mij door de straat, maar kennelijk lagen de stoelen onderin en konden ze steeds nog niet afgegeven worden. Maar wij hebben over PostNL geen klagen hoor. Dat die bezorgers nog tot zo laat moeten werken, petje af hoor!

Alles snel en correct

Duidelijk en correct

Vlotte, goede afhandeling.

Aanrader

Onze Crespo strandstoelen waren aan vervanging toe. Teun had je op voorraad en leverde ze op tijd!

Goed product en snel geleverd

Helaas paste het gekochte toduct niet en kon het retour doen, binnen de kortste keren had ik het betaalde bedrag terug gestort op mijn rekening dat is bij andere bedrijven wel eens anders gelopen ! Super geregeld dus een dikke 10.

Al vaak iets bestelt bij Teun en komt altijd op tijd en netjes verzorgd en goed van kwaliteit

Vriendelijke en goeie service

Geweldige service!

Snelle levering. Mooie stoelen, alleen geen beschrijving, kan niet goed in ligstand komen…

zeer goed

snelle levering, product zoals omschreven

Beste Rene, Gefeliciteerd! u bent de gelukkige winnaar van 50 euro shoptegoed uit de review winactie van april. Wij zullen u via de mail op de hoogte brengen over de winactie.

Super goed

Zondagmiddag bestelling geplaatst en dinsdag goed ingepakt in huis

Goede prijs en snel bezorgd

Lagere prijs dan bij veel gelijksoortige bedrijven

Je wordt er recreatief van!

Prima klantenservice. Artikelen nog niet ontvangen.

Goed op de hoogte gehouden qua bestelservice. Producten goed ingepakt. Voor herhaling zeker aan te raden

Slecht

Asssortiment kampeerartikelen van Teun is prima, echter wij hebben bezocht de Vossenhoek in Oud Gastel. Slechts een beperkt aantal artikelen aanwezig. Totaal niet meer te vergelijken met eerdere lokatie in Rucphen. Heeft geen enkele zin meer daar te gaan inkopen. Voortaan bezoeken wij weer onze kampeerwinkel hier in de buurt( Vlissingen), die hebben wel een zeer uitgebreid assortiment. Wij zullen de Vossenhoek niet meer bezoeken.

Prima afwikkeling en prijs.

Zie boven.

Veel keus en snel geleverd..

Goed.

Pakket netjes verpakt. En geleverd op tijd

snel, accuraat en netjes

zie boven

snel geleverd, zonder gedoe

Ik zocht een ventilator voor de caravan en vond deze heel snel bij Teun en voor een goede prijs. Na de bestelling werd de ventilator snel geleverd.

Geen Betere,Uitstekend

de bestelling die ik bij u plaats is suppersnel.

nog niet gebruikt

vanwege nieuwe knie nog niet in gebruik maar komt goed

Goede webshop naar fijne winkel.

Fijne site, gemakkelijk bestellen, goede prijs en snelle levering.

Prima, aflevering, prijs.

geslaagd

Prima snel geregeld zeer vlot geleverd

Expeditieweg 5

4715 RM Heinenoord