Te lang wachten op iets wat niet op voorraad bleek te zijn

Een artikel dat wel op voorraad was tijdens het bestellen bleek er toch niet te zijn. bezorgdatum werd 2x uitgesteld en toen bleek het nog langer te duren. Jammer....

Pluspunten

Betreft beenkappen. Scherpe prijs. Zeer goede kwaliteit vanwege de staaldraad.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

prima alles goed voor elkaar topp

niks houden zo

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte ervaringen met deze webshop. In december enkele artikel besteld die op voorraad zouden zijn. Kreeg na bestelling en betaling een mailtje dat sommige artikelen niet op voorraad waren en dat er 2 weken levertijd bijkwam. Toen aangegeven de bestelling te willen annuleren en mijn geld terug te willen. Ik kreeg gelijk bevestiging van de annulering en melding dat het bedrag was teruggestort. 3 weken later nog geen terugstorting gehad dus ik nogmaals bellen naar de klantenservice, waar blijft de terugstorting? Deze zou de eerste keer mislukt zijn en nu opnieuw gedaan zijn. 4 werkdagen later nog geen terugbetaling. Weer bellen met de klantenservice, krijg ik een of ander vaag verhaal dat een creditcardterugbetaling (daarmee had ik betaald) pas einde van elke maand zou worden verwerkt (dus met een vertraging tot 30 dagen). Aangegeven dat ik dit onwaarschijnlijk achtte en een negatieve review ging plaatsen als ik het geld niet spoedig alsnog terug kreeg. Toen ging de medewerker zelf dreigen met het ondernemen van stappen als ik een negatieve review zou plaatsen?! Ik zou dit bedrijf absoluut niet aanbevelen. Samengevat - Levertijden kloppen niet - Bedragen worden niet of niet tijdig terug betaald - Communicatie is gebrekkig (je moet er zelf achteraan) - Medewerkers hebben onvoldoende kennis van zaken.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Supersnelle levering! Het product was goed verpakt en voldeed helemaal aan mijn verwachting. Kortom: TOP

Nee hoor, houden zo!

2 sterren: slechter dan verwacht

Onvoldoende communicatie en bij foute levering door bedrijf onvriendelijk en vroegen of ik toch echt nog een keer kon kijken want na 3x controle kon een fout bijna niet. Ik had twee maten schoenen ieder een rechter model in mijn doos.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Stipte levering. Klacht snel en naar tevredenheid opgelost.

Pluspunten

Communicatie goed, levertijd correct, kwaliteit goed, alleen maar positieve ervaringen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede communicatie. Ze waren niet ineens leverbaar.

Nog geen negatieve punten opgemerkt bij jullie. Ga zo door!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik werd meteen goed geholpen.

• Snelheid/Levertijd

Kommunikation only in Dutch - I have to use translator. No English speaker in that company? Expensive packing&post.

Pluspunten

het terugsturen van goederen moet je goed zien of ze vanuit Belgie moeten verstuurd worden had het verkeerde etiket toegestuurd gekregen (binnen nl) en het juiste ticket te laat gekregen waardoor ik de goederen met de post reeds teruggestuurd waren met een betaling. heb hiervoor mail verstuurd voor de kost terug te krijgen. goederen waren 24/08 toegekomen en de terugzending is tot op vandaag nog altijd niet verwerkt. kan beter!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Prijs is prima, verder helaas slechte communicatie

Communicatie via mail is helaas slecht. als je pas 4 uur later een reactie krijgt, waarnaar op mijn weder-reactie niet is gereageerd. Ik had een een adreswijziging voor de aflevering aangevraagt. Ik was op het randje met voor half 10 bestellen, (donderdag) waarschijnlijk net te laat. wat helaas jammer is. Vrijdag avond kreeg ik reactie dat het verstuurd zou worden. Ook geen mail ontvangen met en Track&Trace, wat wel wordt beloofd. Maandag middag pas ontvangen, wat door ander aflever adres kan zijn. maar helaas geen Track&Trace Artikel werd ook in een te grote doos verstuurd zonder opvul materiaal. gelukkig is het heel aangekomen Intensies zijn ongetwijfeld goed, maar om te spreken van een goede afhandeling van een order op een webshop. Helaas zijn hier nog veel zaken te verbeteren voordat ik hier terug kom

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van je bestelling, ook bij vertraging houden ze je goed en duidelijk op de hoogte.

Pluspunten

Vervelend retourneren, doordat je eerst via mail een retourformulier moet aanvragen. Die je dan moet printen en onhandig met plakband op de doos moet plakken. Waarom niet gewoon een sticker in de doos voegen?

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Duidelijke website en eerlijke prijs.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Betrouwbaar en duidelijke communicatie.Doen wat ze zeggen.

Geen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Je kan zelf kiezen wanneer je bestelling geleverd wordt.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Heel sterk in het meedenken in het belang voor de klant. Nadat een product langere levertijd leek te hebben direct aanbod tot geld terug gekregen. Daardoor elders alsnog kunnen bestellen. Sterke service! De prijs van het product dat ik zocht was ook prima vergeleken met andere sites.

Duidelijkere indicate van levertijd/beschikbaarheid. "Beperkt op voorraad" bleek na een belletje langer dan 2 werkdagen te zijn. Dat er meegedacht werd aan de telefoon en ik mijn geld terugkreeg was een mooi voorbeeld van goede service. Behoud die service en verbeter dit stukje op de site is mijn advies.