in een woord geweldig

Ik heb het nog niet ontvangen Dan pas kan ik reactie geven

Beste JP, Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerGoed

Uitstekende service bij vervanging

Ik heb een aantal artikelen besteld en ontvangen. Helaas ging er na een paar dagen een lamp stuk. Na een telefoontje had ik binnen een paar dagen een nieuwe lamp in huis. Dat noem ik prima service.

Beste Jan, Bedankt voor de positieve review. Fijn om te horen dat u snel een nieuwe lamp heeft ontvangen. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Het team van KampeerGoed

Heel snel een doelgericht antwoord op een lastige vraag!

Er werd heel goed en snel meegedacht op een lastige vraag over aanleg kraan en water.

Beste Heleen, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat we goed mee hebben kunnen denken. Nog veel succes met de aanleg van de kraan en het water. Met vriendelijke groet, Het team van KampeerGoed

Levertijd veel te lang

Ik heb 3 weeken op mijn bestelling zitten wachten. Wat nou volgende dag in huis.

Beste Steven, We vinden het vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent met onze service. Wanneer een product op voorraad is en voor 17:00 besteld is, dan wordt het product dezelfde dag nog verstuurd en heeft u het product de volgende dag in huis. Als een product leverbaar is, dan proberen we proberen hier duidelijk en snel over te communiceren zodat u op de hoogte bent van de juiste levertijd. Helaas kan het dan zo zijn dat het wat langer duurt. Op de website is daar meer informatie over te vinden: https://www.kampeergoed.nl/service/levertijd.html Met vriendelijke groet, Het Team van KampeerGoed

Vlotte snelle service

Keurig op tijd volgens planning geleverd.

Beste Piet, Bedankt voor de positieve beoordeling en review. Met vriendelijke groet, KampeerGoed

TOPPERS !!!

Twee bestekbakken besteld en volgende dag in huis . Goed verpakt en goed passend .

Beste Edwin, Bedankt voor de positieve beoordeling en review. Fijn om te horen dat u tevreden ben met onze service. Met vriendelijke groet, KampeerGoed

Spullen kwamen meteen aan. Een fout in de levering werd na een mailtje meteen recht gezet zonder gedoe.

Beste Tjeerd, Bedankt voor de positieve beoordeling en review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, KampeerGoed

Te lang wachten op iets wat niet op voorraad bleek te zijn

Een artikel dat wel op voorraad was tijdens het bestellen bleek er toch niet te zijn. bezorgdatum werd 2x uitgesteld en toen bleek het nog langer te duren. Jammer....

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte ervaringen met deze webshop. In december enkele artikel besteld die op voorraad zouden zijn. Kreeg na bestelling en betaling een mailtje dat sommige artikelen niet op voorraad waren en dat er 2 weken levertijd bijkwam. Toen aangegeven de bestelling te willen annuleren en mijn geld terug te willen. Ik kreeg gelijk bevestiging van de annulering en melding dat het bedrag was teruggestort. 3 weken later nog geen terugstorting gehad dus ik nogmaals bellen naar de klantenservice, waar blijft de terugstorting? Deze zou de eerste keer mislukt zijn en nu opnieuw gedaan zijn. 4 werkdagen later nog geen terugbetaling. Weer bellen met de klantenservice, krijg ik een of ander vaag verhaal dat een creditcardterugbetaling (daarmee had ik betaald) pas einde van elke maand zou worden verwerkt (dus met een vertraging tot 30 dagen). Aangegeven dat ik dit onwaarschijnlijk achtte en een negatieve review ging plaatsen als ik het geld niet spoedig alsnog terug kreeg. Toen ging de medewerker zelf dreigen met het ondernemen van stappen als ik een negatieve review zou plaatsen?! Ik zou dit bedrijf absoluut niet aanbevelen. Samengevat - Levertijden kloppen niet - Bedragen worden niet of niet tijdig terug betaald - Communicatie is gebrekkig (je moet er zelf achteraan) - Medewerkers hebben onvoldoende kennis van zaken.

slechter dan verwacht

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik werd meteen goed geholpen.

• Snelheid/Levertijd

Kommunikation only in Dutch - I have to use translator. No English speaker in that company? Expensive packing&post.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

het terugsturen van goederen moet je goed zien of ze vanuit Belgie moeten verstuurd worden had het verkeerde etiket toegestuurd gekregen (binnen nl) en het juiste ticket te laat gekregen waardoor ik de goederen met de post reeds teruggestuurd waren met een betaling. heb hiervoor mail verstuurd voor de kost terug te krijgen. goederen waren 24/08 toegekomen en de terugzending is tot op vandaag nog altijd niet verwerkt. kan beter!

zeer slecht, onaanvaardbaar