Vlotte levering

Hele snelle levering. Na openen bleek er schade aan een plastic box; gemaild met de klantenservice en heel snel antwoord. Een nieuwe box werd opgestuurd en was na een paar dagen al bij ons thuis. Prima service!

Beste Arna, Bedankt voor de positieve beoordeling en recensie. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Het team van MelamineGoed

Prima boxen voor t opslaan van etenswaar

Alles perfect verpakt, netjes zoals besteld, van prima kwaliteit, zonder enige beschadiging. Het enige minpunt zijn die in onze ogen volstrekt overbodige stickers aan de onderzijde van de doosjes die je er niet gemakkelijk vanaf krijgt.

Beste Fred, Bedankt voor de positieve beoordeling. Zou u een e-mail met uw ordernummer willen sturen naar info@melaminegoed.nl? Dan kunnen wij een melding maken over de stickers. Met vriendelijke groet, Het team van MelamineGoed

fijne gebruiksvriendelijke site

Snelle levering, goede service. Fijne overzichtelijke sit

Beste Marco, Bedankt voor de positieve beoordeling en review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en de website. Met vriendelijke groet, Het team van MelamineGoed

bij onze bestelling was er een bord kapot ,dit is na een telefoontje en een foto via de mail is alles keurig opgelost

Beste Peter, Bedankt voor de positieve review. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, MelamineGoed

goede en snelle communicatie, prima service, snelle bezorging

Bestelling werd snel geleverd en ik werd hier goed over geïnformeerd. Heel goed en snel direct contact met klantenservice over wijziging in bestelling en over een zending die ik wilde retourneren.

Waar ik bij andere sites te zien kreeg uitverkocht Was het hier nog op voorraad binnen 48 uur geleverd Kreeg gisteren een mail dat er uitstel in levering was maar kreeg de dag erna toch geleverd

Na mijn bestelling werd aangegeven dat ik een dag later een actuele levertijd te horen zou krijgen. Helaas was dit niet het geval en moest ik er zelf achteraan. Bestelling was helaas niet op tijd binnen voor Sinterklaas. Realistische levertijd aangeven op de site zou wenselijk zijn.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prima prijs voor product.

Het duurde wat langer voor het verstuurd werd. Opzich geen probleem, maar communicatie daarover is wel fijn in vervolg.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Correct en zeer snel voor een levering naar België.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snel en accuraat

Pluspunten

Communicatie is matig, ik heb product vragen...Nee als je belt is de webshop is op maandag gesloten. Maar i kheb geen vragen over de webshop. Ik wil iets weten over een product?

Gewoon bereikbaar zijn van minimaal van maandag t/m/ vrijdag en op zaterdag tot een bepaalde tijd.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer snelle levering van de gevraagde goederen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

excellent service

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Prijzen en op de hoogte gehouden worden waar de bestelling is.

Communucatie aan de telefoon, problemen zelf oplossen en niet aan de leverancier overlaten. Ik koop bij Melaminegoed en die horen problemen op te lossen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Website

Erg late levering, dat was bij de vorige bestelling ook al het geval. Volgende keer maar ergens anders bestellen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede klantenservice.

Zorgvuldig met de producten omgaan. Bij levering schade aan plastic glazen. (Krassen)

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

we hadden een spoed producten nodig en zij hebben er voor gezorgd dat deze op tijd waren. Heel fijn!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prima levering. Wanneer iets deffect is, kan je het gemakkelijk terug zenden en wordt er zonder problemen een nieuw opgestuurd.

Het zou handig zijn als je in België ook kan kiezen voor levering in een postpunt.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede informatie en scherp geprijsd. Heb al meerdere keren bij hen wat gekocht (ten minste, bij de zuster webwinkel)

Geen grote verbeterpunten

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelheid en correctheid met een duidelijke website

geen, gewoon zo doorgaan. Mijn inziens is dit niet te verbeteren

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik ben heel blij dat dit bedrijf nog de bekers levert die ik voor een cliënt moet kopen! In de winkel zijn ze niet meer te koop. Goede communicatie toen een en ander niet meteen leverbaar was! Accuraat