Super !

Bestelling gedaan, werd gebeld dat de bestelling onderweg was en wanneer deze bezorgd zou worden. Ik kreeg ook nog een mail met de track & trace. Alles is in zeer nette staat verpakt en bezorgd. Daar mag menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Beste Dagmar, Bedankt voor de positieve review en beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Het Team van MelamineGoed

Super goeie service!!

Helaas waren niet alle producten die ik had besteld op voorraad. Echter kreeg ik een telefoontje met de vraag of ik een ander product (duurder) wilde maar voor dezelfde prijs als het product wat pas veel later leverbaar was. Fijn dat dat een optie was!

Beste Do, Bedankt voor de positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service! Met vriendelijke groet, Het team van MelamineGoed

Correct geleverd

Beste Jean Marie, Bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, MelamineGoed

Gewoon goed.

Gewoon goed. Op de hoogte gebracht van het feit dat 1 artikel niet voorradig was en wanneer alles verzonden zou worden. Meer kan je niet doen. Alles netjes verpakt aangekomen. Zoals het hoort.

Beste Esther, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, MelamineGoed

Zorgvuldig en zeer professioneel

Tijdens de coved 19 periode besteld , wij werden keurig op de hoogte gehouden omtrent de verwerking van deze bestelling, en op tijd werd alles geleverd

Beste Arie, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Het team van Kampeerperfect

Zeer lange wachttijden

Ik had mijn pakket eind november besteld. Vorige week uiteindelijk ontvangen. De lange wachttijd hing af van de leverancier en ik werd regelmatig op de hoogte gehouden van de verwachtte leverdatum. Jammer dat het zo lang duurde om een kerstgeschenk te ontvangen.

Beste Katrijn, Wat jammer om te horen dat u het kerstgeschenk uiteindelijk later heeft ontvangen. Natuurlijk hadden we de bestelling graag op tijd willen leveren, maar zoals mijn collega al heeft aangegeven zijn we ook afhankelijk van levertijden die de leverancier aangeeft. We nemen uw feedback in ieder geval mee om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Het team van MelamineGoed

Mooi assortiment servies goed voor te kamperen

Een heel assortiment servies van brunner gekocht om tijdens vakanties caravan te kunnen kokkerellen. De order bleef helaas een aantal weken hangen op een keukengerei houder in een bepaalde kleur. Ik heb uiteindelijk zelf gebeld voor een andere kleur die wel leverbaar was. En de order werd spoedig gestuurd. Mooi degelijk servies. En alles mooi verpakt in noppenfolie.

Beste Maureen, We vinden het jammer om te horen dat de bestelling later is bezorgd dan verwacht. We willen dit natuurlijk zo snel mogelijk aan u leveren, maar zijn ook afhankelijk van onze leveranciers. We nemen uw feedback mee om onze service te verbeteren. In ieder geval bedankt voor de positieve beoordeling en recensie. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de producten en de manier van verpakken. Met vriendelijke groet, Het team van MelamineGoed

Beste meneer/mevrouw Flik, Bedankt voor de positieve beoordeling en recensie. Met vriendelijke groet, Het team van MelamineGoed

Prima afhandeling. Tussen bericht toen bleek dat het door mij bestelde artikel uit het externe magazijn moest komen. Tevens werd aangegeven dat ik mijn bestelling mocht annuleren als ik niet wilde wachten op misschien 1 dag latere levering. Al met al zeer tevreden

Beste Joop, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Bedankt voor de positieve recensie en beoordeling. Met vriendelijke groet, Het team van MelamineGoed

Vlotte levering

Hele snelle levering. Na openen bleek er schade aan een plastic box; gemaild met de klantenservice en heel snel antwoord. Een nieuwe box werd opgestuurd en was na een paar dagen al bij ons thuis. Prima service!

Beste Arna, Bedankt voor de positieve beoordeling en recensie. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Het team van MelamineGoed

Prima boxen voor t opslaan van etenswaar

Alles perfect verpakt, netjes zoals besteld, van prima kwaliteit, zonder enige beschadiging. Het enige minpunt zijn die in onze ogen volstrekt overbodige stickers aan de onderzijde van de doosjes die je er niet gemakkelijk vanaf krijgt.

Beste Fred, Bedankt voor de positieve beoordeling. Zou u een e-mail met uw ordernummer willen sturen naar [email protected]? Dan kunnen wij een melding maken over de stickers. Met vriendelijke groet, Het team van MelamineGoed

fijne gebruiksvriendelijke site

Snelle levering, goede service. Fijne overzichtelijke sit

Beste Marco, Bedankt voor de positieve beoordeling en review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en de website. Met vriendelijke groet, Het team van MelamineGoed

bij onze bestelling was er een bord kapot ,dit is na een telefoontje en een foto via de mail is alles keurig opgelost

Beste Peter, Bedankt voor de positieve review. Fijn dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, MelamineGoed

goede en snelle communicatie, prima service, snelle bezorging

Bestelling werd snel geleverd en ik werd hier goed over geïnformeerd. Heel goed en snel direct contact met klantenservice over wijziging in bestelling en over een zending die ik wilde retourneren.

Waar ik bij andere sites te zien kreeg uitverkocht Was het hier nog op voorraad binnen 48 uur geleverd Kreeg gisteren een mail dat er uitstel in levering was maar kreeg de dag erna toch geleverd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Correct en zeer snel voor een levering naar België.

voldoende, een redelijke ervaring

voldoende, een redelijke ervaring