Toppie. Snelle levering. Mooie producten

Gewoon zo doorgaan mark. Top winkel

Super snelle en correcte levering

Aantal spullen besteld en een dag later had ik het in huis. Prijs/kwaliteit goed!

Bedankt Spropop, goed om te lezen. Veel plezier (in Snoekenland ;)) van je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Snel besteld en snel geleverd.

Het assortiment is zeer groot. De bestelling verliep vlot en de volgende dag al geleverd hier ga ik meer bestellen.

Fijn om te lezen Ventriglia, dat zien we graag! Veel plezier van je aankopen. Team DeRoofvisser / Black River

Szybką,bezproblemową wysyłka.

• Poleciłbyś nas? Yes

Pools: Szybką,bezproblemową wysyłka. NL: Snelle, probleemloze verzending. NL: Goed om te lezen Slawomir, veel plezier van je aankopen! Pools: Miło czytać Sławomir, życzę udanych zakupów! Team DeRoofvisser / Black River

snelle levering, goed product

Snelle levering, goed product, verpakking wel abnormaal groot tov het product.

Dag Martin, bedankt voor je review. De kleinste verpakkingsmogelijkehid was op nalevering uitgesteld. Dan schakelen we, tijdige levering gaat voor in dat geval. Veel plezier ermee! Team DeRoofvisser / Black River

Goede producten, snelle levering, betrouwbaar

Alles was snel geleverd, goede kwaliteit/prijsverhouding. Betrouwbaar adres.

Goed om te lezen Harold. Dankjewel namens het team en veel plezier van je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

In één woord... Prima!

Ruime keus en snelle bezorging.

Hallo Reinier, vriendelijk bedankt voor je review. We doen onze uiterste best! Team DeRoofvisser / Black River

Prima winkel

Site geeft voorraad niet goed weer en haperd als je door de tabbladen scrolt op telefoon. Verder netjes opgelost, snelle levering. Gr!

Dag Patrick bedankt voor je review allereerst. Achter de schermen zijn we druk bezig met aanvullen van ons online assortiment. Tegelijk werken we ook aan het sneller en toegankelijker maken van de shop. Team DeRoofvisser / Black River

Top Jesse, bedankt voor je review! Team DeRoofvisser / Black River

Heel snelle levering

Beste Wim, goed om te horen! We wensen je veel plezier van je aangekochte producten. Team DeRoofvisser / Black River

Meer dan tevreden.

Goede service. Snelle verzending.

Bedankt Erwin, veel plezier van je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Goed product en snelle levering

Kort en bondig Toine, graag gedaan en succes met je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Zeer tevreden klant

Recent een hengel en molen gekocht, zeer tevreden over de leveringstijd en hoe het verpakt was. Tevens een klein presentje erbij gekregen. Kortom top!

Daar worden we vrolijk van Michel, zulke beoordelingen. Goed om te lezen, veel plezier van je mooie hengelset! Team DeRoofvisser / Black River

Alles werdt op tijd en netjes bezorgd . Goed verpakt .

Dag Klaas, goed om te horen. Veel plezier van je aankopen, succes met de vangsten! Team DeRoofvisser / Black River

Wel tevreden

Had het geluk omdat ik het laatste item besteld had,misschien voorraad een beetje sneller aanvullen.(is maar een detail).Verder geen opmerkingen,zou zeggen goed bezig,

Beste Roland, bedankt voor je review. We doen onze uiterste best, helaas zijn (lange) uitlevertijden ook voor ons soms lastig te plannen vanuit de leveranciers. Desondanks veel plezier van je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Netjes geholpen

Netjes geholpen

Bedankt voor je review Laurens! Team DeRoofvisser / Black River

Snelle levering, goede service

Prima webshop. Had een verkeerd artikel gekregen maar dat was telefonisch snel geregeld. Is dezelfde dag nog op de bus gegaan.

Excuus voor het misverstand Bob, veel mooie vangsten toegewenst met je nieuwe spullen! Team DeRoofvisser / Black River

Top alles goed ingepakt en snelle levering

Product wijkt niet af van de foto en je kan je bestelling volgen via track en trace

Bedankt voor je review Raymon, veel plezier van je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Zeer vlotte levering

Beste Willy, bedankt voor je review. Voor 15.00 uur besteld is dezelfde dag op de post! Vanaf dat moment zijn we een beetje afhankelijk van de postbedrijven, maar normaal gesproken de volgende dag in huis, veel plezier ermee! Team DeRoofvisser / BlackRiver

Alles prima!

NVT

Bedankt voor je review en veel plezier van je nieuwe spullen! Team DeRoofvisser / Black River

Snelle leveringstijd

Na bestellen binnen 24 uur gekeverd

Bedankt Rob, veel plezier van je aangeschafte materiaal! Team DeRoofvisser / Black River

Super geholpen en snel verstuurd !!

Hallo Wesley, bedankt voor je review en veel succes met je nieuwe materiaal! Team DeRoofvisser / Black River

snelle service, ik raad deze winkel aan

Hallo Wojciech, bedankt voor je review en goed dat het je is bevallen! Veel plezier van je aangeschafte materiaal. Team DeRoofvisser / Black River

Ruime, mooie keuze. Snelle levering

Het is een fijne website: keuzes zijn duidelijk, ook leuke advies pagina's. Ruime selectie, en er wordt prompt geleverd. Ik kom er terug.

Dag Marjos, fijn dat je een goede ervaring hebt opgedaan bij DeRoofvisser.com! Veel plezier van je aankopen en graag tot ziens in onze webshop. Team DeRoofvisser / Black River

Aanbod goed, maar website ontzettend traag en met bugs.

Aanbod is goed hier geen klachten over. De website heeft veel bugs. Ik gebruikte de nieuwste versie van Google Chrome. Tijdens het scrollen verspringt de site heel onregelmatig en irritant. Ook was het gebruik van filters heel traag. Verder is het laden van pagina’s zeer traag, ik had geen andere website die ook traag was dus het lag niet aan mijn internet. Hopelijk ku

Dag Boudewijn, bedankt voor je reactie. Zoals je wellicht op onze social media hebt kunnen lezen. Enkele maanden geleden hebben we (Black River) deze webshop over genomen. De eerste prioriteit is het vullen van het actuele aanbod, paralel met onze fysieke winkel. Achter de schermen zijn we ook druk met het actualiseren van het systeem. Dat vergt echter nog wel wat tijd. Hopelijk kun je zeer binnenkort verbeteringen merken in het laden o.a. Desondanks wensen we je toch veel plezier van je producten en wie weet tot ziens! Team DeRoofvisser / Black River

Over Deroofvisser.com

Deroofvisser.com is dé online shop voor elke roofvisser in Nederland en België. Tevens de online shop van onze fysieke winkel Black River Fishing & Boats in Hasselt, Overijssel (NL).

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.