profesioneel

Ruim assortiment op voorraad, objectieve beoordelingen, goede omschrijving van producten met maten , gewichten enz. Snelle levering , kortom een super webshop gerund door gasten die zelf ook veel vissen. Ik ben zeer tevreden en zal voortaan al mijn kunstaas hier kopen.

Ik vind dit een heel goede site

Groetjes jasper

Top! Heel snel geleverd ook.

Goed assortiment! Snel geleverd, goed verpakt en OK prijs!

Super service!!

Heb een aantal dingen besteld en de fout gemaakt door het op een verkeerd huisnummer te laten afleveren. Het pakket is retour gestuurd en na ruim een week eindelijk weer bij hen afgeleverd. In de tussentijd contact gehad en is ondanks mijn fout, geheel kosteloos alles opnieuw verstuurd. Ik kan niets anders zeggen dat kwaliteit, kwantiteit en klantgerichtheid zeer hoog in vaandel staan!!! Een superbedrijf die absoluut niets moeten veranderen aan hen werkwijze. Zonder enige twijfel zal ik hier vaker mijn visspullen bestellen. Ga zo door!!!!

Supersnelle levering :-)

Van zo'n winkel wordt je gewoon blij van zeer goede ervaring tot nu toe:-):-):,-)

Super snelle levering met een overzichtelijke shop

Was verbaasd over de snelle levering. Heb al een paar nare ervaringen gehad met andere online hengelshops maar dit toont aan dat het wél kan, zelfs de dag erna! Fijne shop met veel uitleg en tricks! Ik ben fan.

Gewoon een topzaak!

Bestelling altijd correct en snel, en vaak zit er een extra gratis kunstaasje bij! Je klandizie wordt hier echt gewaardeerd!

Mijn nieuwe favoriete site

Prima en betaalbaar aanbod, leuke tips, goede communicatie en snelle bezorging

Super goede service!

Ik had erg veel shads besteld, per ongeluk zijn de witte shads bij de kleuren in 1 zakje gedaan. Helaas verkleurd naar geel. Ik melde dit en kreeg een snelle reactie dat ik de witte* shads nu weer krijg opgestuurd. Top opgelost! En alles snel ontvangen btw.

Fast and Professional !!

It was a first time in this shop for me and im really so happy the packed was so fast in my home. Also i got some spinner gratis just for shopping. Very Nice shop! Ciao

• Zou u ons aanbevelen? Yes

alles prima in orde

degelijk materiaal

snelle levering en overzichtelijke website

Door de duidelijke website gaat het zoeken makkelijk en is er veel informatie over het product te vinden. Daarnaast is natuurlijk de snelle levering een prettige bijkomstigheid

Snelle levering inclusief verrassing

Een dag na mijn bestelling had ik het pakketje al in huis en in het pakketje trof ik nog een leuke verrassing aan in de vorm van een extra spinner.

Goede service en snelle levering

Snel en netjes verzonden!!!

De eerste keer bij Deroofvisser.com besteld. Bestelde product de volgende dag al in huis! Top service

Perfect.

Zeer tevreden, goede service. Groetjes Davy,

Als een vis in het water met mijn nieuwe lures

Divers aanbod, nuttige informatie en snelle levering!

netjes en op tijd geleverd.

Ruim assortiment aan een correcte prijs!

Gewoon goed.

Bestelling was erg snel binnen. Waren kleine pluggen welke gewoon via de brievenbus konden dus ook niet dat je evt thuis moet blijven voor een pakketje.

Ben super geholpen, wist niet helemaal wat ik nodig had, heb gebeld en ben super geholpen.

Duidelijke webwinkel met veel keus, goede service en een leuk cadeau gekregen.

Perfecte en correcte levering

Ik heb geen 5 sterren gegeven omdat er anders helemaal geen verbetering meer mogelijk is. En enige uitdaging tot verbetering is nooit verkeerd. Maar eigenlijk moet het gewoon 5 sterren zijn.

Snelle levering.

Goed advies en snelle levering.

Snelle levering goede kwaliteit

Hengel geleverd van goede kwaliteit Levering snel