Mooie site goede uitleg

Mooi assortiment

Voor de eerste keer geweest, mooi assortiment en vriendelijke mensen.

Super snelle levering

Na de YouTube film gezien te hebben over de black beetle deze meteen besteld via de link. Super snelle levering en een top aasje blij mee

Snelle levering volledig waargemaakt.

Zeer tevreden en snel geleverd

Duidelijke overzichtelijke website. Makkelijk te navigeren door de paginas naar waar je opzoek bent. Ruim assortiment met alle bekende merken. Snel geleverd.

Ik was op zoek naar een bepaalde plug en kwam op jullie website. Zeer overzichtelijk. En een supersnelle levering.

Dit is de 1e keer bestellen bij 'De roofvisser.com'. In de avond besteld volgende middag in huis. Ik heb wel goed gelet op voorradigheid van de producten. Zeer tevreden en snelle levering. Dank

Goede service en levering

Had 1 delige hengel besteld en kwam perfect aan

Krijgt wat je verwacht

Krijgt wat je verwacht

Fijn dat het je goed is bevallen Anton, we zien je graag terug in de shop of webshop! Team DeRoofvisser / Black River

Super snelle levering.

Mooie producten voor goede prijzen, en vooral super snel geleverd.

Beste Pieter, bedankt voor je review, we doen onze uiterste best! Team DeRoofvisser / Black River

Snel geleverd voor een goeie prijs

Dag Viktor, goed om te lezen, veel plezier met je aangeschafte producten! Team DeRoofvisser / Black River

Klant vriendelijkheid en oplossingsgericht

De door ons bestelde hengel bleek niet voorradig en een lange levertijd te hebben, waarover we direct zijn geïnformeerd. Mark van deRoofvisser heeft de zelfde dag nog een vervangende suggestie gedaan die we naar volle tevredenheid hebben ontvangen. Dank Mark!

We doen onze uiterste best altijd Pepijn, maar soms zijn we inderdaad afhankelijk van leverdatums door de verdelers / producenten zelf. FIjn dat het opgelost is! Team DeRoofvisser / Black River

Goede prijs snelle levering uitgebreid gamma

Uitgebreid gamma goede prijs snelle levering

Blijf ons zeker in de gaten houden Marc, de collectie wordt alleen maar verder uitgebreid! Team DeRoofvisser / Black River

top

top

Top Alex, we kunnen niet anders zeggen! ;) Team DeRoofvisser / Black River

Goede duidelijke website alles makkelijk te vinden.

De bestelling is goed verlopen vanuit de Roofvisser. Spullen goed verpakt was toch een hengel van 2,4 uit 1 geheel. Alleen PostNL was niet zo heel snel. 2 dagen achter elkaar zou het komen en moest iemand thuis zijn om te tekenen geen PostNL. Maar na 4 dagen was het er. Leuk extraatje in de verpakking. Super. Nu naar de waterkant en kijken of we vis kunnen vangen.

Blijft voor ons ook een lastig dingetje Hans, zodra het 'de deur uit is' bij ons zijn ook wij afhankelijk van de levering door de bezorgcentra / bezorgers. Fijn dat je het in ieder geval binnen hebt, veel plezier ermee! Team DeRoofvisser / Black River

Duidelijke en goede communicatie . Mail is goed overzichtelijk. De spro freestyle rugtas zit goed,veel opbergruimte en opbergvakken .

Top Christiaan, de Freestyle producten zijn we zelf ook enorm fan van! Veel plezier ermee. Team DeRoofvisser / Black River

doen wat ze beloven

Bestelling vlak voor het sluiten van het tijdslot geplaatst, en deze keurig de volgende dag binnen gekregen. Voldoende keus en het staat duidelijk aangegeven wat de actuele voorraad is.

Dag Renzo, goed om te lezen. Veel plezier van je aangekochte producten en we zien je vast binnenkort weer eens bij Black River! Team DeRoofvisser / Black River

Mijn bestelling werd snel en goed afgehandeld en verzonden.

Super.

Goed om te lezen Jarino, dat is uiteraard wat wij nastreven. Veel plezier met je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Zeer snelle levering

Duidelijke review Gerwin, kort en bondig, maar veelzeggend. Dankjewel en veel plezier van je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

goed en snel

goed en snel

Dat is een goede én snelle beoordeling, dankjewel Willem! ;) Team DeRoofvisser / Black River

Goede service en snelle levering

Ik had iets besteld aan kunstaas maar helaas greep men mis, meteen werd ik gebeld met een oplossing...dit noem ik goede service ...top

Dag Laurent, uiteraard proberen wij áltijd te voorkomen dát we überhaupt misgrijpen, maar als het niet anders kan bieden we graag de best passende oplossing. Veel succes ermee! Team DeRoofvisser / Black River

Erg blij

Blackbay, een product waar ik lang op heb gewacht, Bedankt Deroofvisser

Wij zijn heel blij met deze aanwinst in ons assortiment Tiberiu, en met jou inmiddels al veel andere vissers! Team DeRoofvisser / Black River

Problemen bij het retourneren van een deel van de ontvangen producten

Bij het retourneren van producten moet je een site invullen, na het invullen krijg je de melding dat je een mail ontvangt met de retour instructies, helaas heb ik dit een aantal maal ingevuld maar ontvang geen mail met de instructies!!!

Dag Jacco vervelend dat je hinder hebt ondervonden in het systeem, we hebben uiteraard onze uiterste best gedaan om je op weg te helpen! Hopelijk heeft dat je probleem opgelost, excuses en desondanks graag tot ziens, Team DeRoofvisser / Black River

Snel geleverd en producten zoals verwacht top kwaliteit

We doen onze uiterste best Michael, veel plezier ermee! Team DeRoofvisser / Black River

Industrieweg 38

8061 RB Hasselt

Over Deroofvisser.com

Deroofvisser.com is dé online shop voor elke roofvisser in Nederland en België. Tevens de online shop van onze fysieke winkel Black River Fishing & Boats in Hasselt, Overijssel (NL).