regenjas plus broek

goede bezorging draagt fijn kwaliteit goed waterdicht broek helaas al ingescheurd

Uitstekende service en super snelle levering

Twee bestelling gedaan, super snel geleverd. Een product verkeerd besteld, contact opgenomen en snel geregeld om de bestelling te wijzigen en het verschil bij te betalen. Uitstekend!

Snelle levering, netjes verpakt met extraatje.

Snelle levering, netjes verpakt met extraatje.

Beste Ralph, bedankt voor je review. Veel plezier van je aankopen gewenst en hopelijk tot een volgende keer! Team DeRoofvisser / Black River

Gewoon super

Duidelijke en makkelijke site Geeft goed aan wat er wel is en wat niet Ik kom hier vaker terug

Dat is ons uitgangspunt Arjan. Een zo duidelijk en eenvoudig mogelijk systeem, in combinatie met een zo uitgebreid mogelijk assortiment dat nog steeds groeit. Bedankt! Team DeRoofvisser / Black River

Gewoon prima !

Mooie aanbieding en netjes snel geleverd. Prika ! Aanrader dus.

Hoi Wouter, bedankt voor je review. Houd onze site en socials in de gaten voor nieuwe en spetterende aanbiedingen. Team DeRoofvisser / Black River

Ik kan niet anders dan 5 sterren geven, omdat ik niets kan bedenken wat niet helemaal goed is. Gewoo

Gewoon helemaal goed.

Beste Mark, goed om te lezen. Veel plezier van je aangeschafte producten! Team DeRoofvisser / Black River

Dag Mirjam, we doen onze uiterste best. Bedankt voor je review en succes met je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

De site voor roofvissers

Gewoon alle info vind je weer,de max

Dag Christophe, bedankt voor weer een nieuwe review vanuit België. Goed om te zien, veel plezier van je aangeschafte producten! Team DeRoofvisser / Black River

Snel en kwaliteit

Altijd snel en goede kwaliteit spullen

Dag Niels. We doen onze uiterste best de bestellingen altijd z.s.m. te picken en posten! Bedankt voor je review en succes met je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Snel geregeld

Snel geregeld alleen stond op cadeau roach maar niet gevonden !

Dag Jordy, er was een technisch mankement met de omschrijving van het cadeau. Helaas is het (hopelijk begrijpelijk) niet reëel om complete Roaches als cadeautjes erbij te doen. Ondanks de fout in de omschrijving hopen we dat je veel plezier beleeft van je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

top

snelle levering top

Dag Glenn, graag gedaan en veel plezier van je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Toppy

Toppy

Dag Pieter, daar hebben we maar 1 antwoord op: Top! Veel plezier van je aankopen. Team DeRoofvisser / Black River

Goed assortiment en snelle levering

Bij veel sites waren de spullen die ik zocht uitverkocht maar jullie hadden het wel! Helemaal top! Snel ontvangen zodat ik weer snel naar de waterkant kon!

Beste Robbert, bedankt voor je review. We doen onze uiterste best zoveel mogelijk uit voorraad te kunnen leveren. Succes met je visserij! Team DeRoofvisser / Black River

Netjes op tijd

Vond allen raar op de bon staat 1 Black Bayer purle gratis op geleverde bon en heb online alles voldaan wel tegoed bon gekregen maar aleen in de zaak in te wisselen zo heb ik online kopen geen enkel voordeel beetje jamer wel netjes op tijd geleverd ondanks alles ik ben er blij mee en zal vast meer bestellenn

Hallo Jelle, zou je even contact met ons op willen nemen met ons via [email protected]. Het is ons niet helemaal duidelijk wat je punt is. Wel wensen we jou desondanks veel plezier toe van je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Redelijk

Alleen website gaf eerst aan voor 51 euro besteld na af rekening was het ineens 49 euro dus krijg je verzendkosten

Goedemorgen, dat moet een fout zijn geweest. Wil je even contact opnemen met ons via [email protected] of bel ons even: 085 – 079 7010. Dan lossen we dat uiteraard graag op als dit inderdaad klopt. Team DeRoofvisser.com / Black River

Alles correct afgehandeld

Goed correct verlopen,dank U

Dankjewel Mark, we doen altijd onze uiterste best! Bedankt en succes met je mooie producten. Team DeRoofvisser / Black River

Snelle en goede communicatie

We hadden vragen over de bestelling. Deze werden goed en snel op gelost

Hoi Paulien, zowel via mail als telefoon proberen we iedereen altijd zo snel mogelijk te woord te staan. Dankjewel! Team DeRoofvisser / Black River

Geweldige selectie, snelle levering

De roofvisser heeft een mooie selectie , precies vaak wat we zoeken. Levering is snel en altijd direct.

Hallo Marjos, we blijven altijd werken aan een zo breed mogelijk assortiment, bedankt voor je review! Team DeRoofvisser / Black River

Levering zoals afgesproken en als beschreven.

Dag Siemen, we doen onze uiterste best, zoals altijd. Dankjewel en veel plezier van je aangeschafte producten! Team DeRoofvisser / Black River

Zeer correcte service

Zeer correcte service en eerlijke prijzen

Dag Pascal, bedankt voor je review en veel plezier van je producten! Team DeRoofvisser / Black River

Goed product, snel geleverd

Top Leo, daar doen we het voor! Team DeRoofvisser / Black River

Super geregeld!

Mijn ervaring met De Roofvisser is super, bestellingen kloppen en het personeel in de winkel is top! Aardig en helpen je graag met alles! Kom er graag weer en bestel er weer snel.

Bedankt Ewout, de koffie staat klaar (of wordt natuurlijk gezet). Team DeRoofvisser / Black River

Leuke gasten altijd in voor een praatje en prima uitleg

Zeer klantvriendelijk

Altijd Welkom Chris, tot de volgende keer! Team DeRoofvisser / Black River

Alles goed geregeld

Alles perfect in orde

Ha Joost, goed om te lezen, we doen ons best! Tot de volgende keer. Team DeRoofvisser / Black River

Alles snel geleverd!

Alles snel geleverd

Dat is mooi Jeroen, dat is ons doel! Team DeRoofvisser / Black River

Over Deroofvisser.com

Deroofvisser.com is dé online shop voor elke roofvisser in Nederland en België. Tevens de online shop van onze fysieke winkel Black River Fishing & Boats in Hasselt, Overijssel (NL).