Goed snel en vriendelijk

Goeie prijzen, snelle bezorging. probleempje met de bestelling werd snel en goed opgelost, Telefonisch contact was vriendelijk.

Dag Cris, een belletje over een oplossing is een kleine moeite en bijna altijd de snelste. Veel plezier van je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Snelle en goede levering.

Uitgebreide collectie,

Houd ons zeker in de gaten Ruud, er komt nog veel meer aan. Bedankt voor je review! Team DeRoofvisser / Black River

Super, vertrouwde afhandeling van bestelling

Nadat duidelijk werd dat 1 onderdeel niet leverbaar was, keurig berichtje met verschillende opties, na keuze gemaakt te hebben snelle afhandeling, ik bestel zeker weer.

Dag Calle. We proberen het zo veel mogelijk te voorkomen door steeds ruimer in te slaan, maar soms is het helaas overmacht en is een product niet of tijdelijk niet leverbaar. Fijn dat we het zo op konden lossen! Team DeRoofvisser / Black River

Uitstekende service en klantvriendelijkheid

Top bedrijf

Altijd leuk om te lezen dat onze klantvriendelijkheid hoog scoort Henk, dankjewel en veel plezier van je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Supersnel!

Koop je roofvisspullen hier!

Dat is nog eens reclame voor ons Ufuk, goed om te lezen! Fijn dat ook jij je weg hebt gevonden naar onze shop. Team DeRoofvisser / Black River

Snel

Alles netjes en snel geregeld.

Bedankt Ad, snel en goed zijn twee speerpunten waar we het zeker voor doen! Team DeRoofvisser / Black River

Top webshop

Al 2 maal op besteld. Altijd mooi op tijd geleverd en zeer goed!!! Mvg

Bedankt dat het vertrouwen zo goed is Ventriglia, daar doen we onze uiterste best voor. We zien je natuurlijk graag een andere keer terug, dan wel online, dan wel in onze winkel! Team DeRoofvisser / Black River

Goede prijzen en snel bezorgd

Alles is top. Hier kan je snel en veilig bestellen

Snel en veilig zijn twee dingen die we graag lezen Piet, veel plezier van je aankopen en bedankt voor je review! Team DeRoofvisser / Black River

Top snel bezorgd en mooie aasjes

Mooie aasjes, super snel bezorgd en goeie kwaliteit.

Bedankt voor je review Sietse, goed om te lezen! Team DeRoofvisser / Black River

Veel aanbod voor een goede prijs

Veel gevonden wat ik zocht, helaas net niet altijd de juiste artikelen bij elkaar dat vond ik wel jammer.

Beste F, erg vervelend om te lezen. Soms komt het voor dat we bepaalde producten wél in de fysieke winkel beschikbaar hebben maar nog niet online. Een belletje of mailtje kan dan soms uitkomst bieden! Team DeRoofvisser / Black River

Top bedrijf, goede spullen en snelle levering

Beste Rick, bedankt voor je review en veel plezier van je aankopen, graag tot de volgende keer! Team DeRoofvisser / Black River

Overzichtelijke website en snelle Levering

Mooie en overzichtelijke website, genoeg keus voor iedereen , snelle levering

Dankjewel Patrick! We doen onze uiterste best voor dit soort reviews, veel plezier van je aankopen. Team DeRoofvisser / Black River

Prima, de bestelling was niet helemaal goed gegaan maar snel opgelost.

Ruim assortiment.

Beste Frans, fijn dat het snel is opgelost allemaal! Veel plezier van je aankopen en excuus voor het ongemak. Team DeRoofvisser / Black River

Klantvriendelijkheid ten top

1 artikel kon helaas niet geleverd worden, er werd gelijk contact gezocht, excuses gemaakt en een passend voorstel gedaan om het op te lossen.

Klantvriendelijkheid ten top, is iets wat we heel graag lezen in de reviews, en daar doen we dan ook alles aan! Bedankt voor je review en succes met je nieuwe producten! Team DeRoofvisser / Black River

Goed, komt belofte na!

Bedankt voor je review Philippe! Team DeRoofvisser / Black River

regenjas plus broek

goede bezorging draagt fijn kwaliteit goed waterdicht broek helaas al ingescheurd

Dag John, contact is inmiddels met je opgenomen. We gaan ons best doen via de leverancier, erg vervelend voor je van de broek! Uiteraard doen we alles voor de juiste oplossing. Team DeRoofvisser / Black River

Uitstekende service en super snelle levering

Twee bestelling gedaan, super snel geleverd. Een product verkeerd besteld, contact opgenomen en snel geregeld om de bestelling te wijzigen en het verschil bij te betalen. Uitstekend!

Goed om te horen, we doen onze uiterste best. Veel plezier van je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Snelle levering, netjes verpakt met extraatje.

Snelle levering, netjes verpakt met extraatje.

Beste Ralph, bedankt voor je review. Veel plezier van je aankopen gewenst en hopelijk tot een volgende keer! Team DeRoofvisser / Black River

Gewoon super

Duidelijke en makkelijke site Geeft goed aan wat er wel is en wat niet Ik kom hier vaker terug

Dat is ons uitgangspunt Arjan. Een zo duidelijk en eenvoudig mogelijk systeem, in combinatie met een zo uitgebreid mogelijk assortiment dat nog steeds groeit. Bedankt! Team DeRoofvisser / Black River

Gewoon prima !

Mooie aanbieding en netjes snel geleverd. Prika ! Aanrader dus.

Hoi Wouter, bedankt voor je review. Houd onze site en socials in de gaten voor nieuwe en spetterende aanbiedingen. Team DeRoofvisser / Black River

Ik kan niet anders dan 5 sterren geven, omdat ik niets kan bedenken wat niet helemaal goed is. Gewoo

Gewoon helemaal goed.

Beste Mark, goed om te lezen. Veel plezier van je aangeschafte producten! Team DeRoofvisser / Black River

Dag Mirjam, we doen onze uiterste best. Bedankt voor je review en succes met je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

De site voor roofvissers

Gewoon alle info vind je weer,de max

Dag Christophe, bedankt voor weer een nieuwe review vanuit België. Goed om te zien, veel plezier van je aangeschafte producten! Team DeRoofvisser / Black River

Snel en kwaliteit

Altijd snel en goede kwaliteit spullen

Dag Niels. We doen onze uiterste best de bestellingen altijd z.s.m. te picken en posten! Bedankt voor je review en succes met je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Snel geregeld

Snel geregeld alleen stond op cadeau roach maar niet gevonden !

Dag Jordy, er was een technisch mankement met de omschrijving van het cadeau. Helaas is het (hopelijk begrijpelijk) niet reëel om complete Roaches als cadeautjes erbij te doen. Ondanks de fout in de omschrijving hopen we dat je veel plezier beleeft van je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Industrieweg 38

8061 RB Hasselt

Over Deroofvisser.com

Deroofvisser.com is dé online shop voor elke roofvisser in Nederland en België. Tevens de online shop van onze fysieke winkel Black River Fishing & Boats in Hasselt, Overijssel (NL).