Ruime, mooie keuze. Snelle levering

Het is een fijne website: keuzes zijn duidelijk, ook leuke advies pagina's. Ruime selectie, en er wordt prompt geleverd. Ik kom er terug.

Dag Marjos, fijn dat je een goede ervaring hebt opgedaan bij DeRoofvisser.com! Veel plezier van je aankopen en graag tot ziens in onze webshop. Team DeRoofvisser / Black River

Aanbod goed, maar website ontzettend traag en met bugs.

Aanbod is goed hier geen klachten over. De website heeft veel bugs. Ik gebruikte de nieuwste versie van Google Chrome. Tijdens het scrollen verspringt de site heel onregelmatig en irritant. Ook was het gebruik van filters heel traag. Verder is het laden van pagina’s zeer traag, ik had geen andere website die ook traag was dus het lag niet aan mijn internet. Hopelijk ku

Dag Boudewijn, bedankt voor je reactie. Zoals je wellicht op onze social media hebt kunnen lezen. Enkele maanden geleden hebben we (Black River) deze webshop over genomen. De eerste prioriteit is het vullen van het actuele aanbod, paralel met onze fysieke winkel. Achter de schermen zijn we ook druk met het actualiseren van het systeem. Dat vergt echter nog wel wat tijd. Hopelijk kun je zeer binnenkort verbeteringen merken in het laden o.a. Desondanks wensen we je toch veel plezier van je producten en wie weet tot ziens! Team DeRoofvisser / Black River

Uitstekende webshop

Mijn eerste bestelling vond ik erg prettig mede doordat je gelijk kan zien of een artikel op voorraad is en hoeveel er van zijn.

Dag John, bedankt voor je review. Heel veel plezier met de door jou aangeschafte producten, goede vangst gewenst! Team DeRoofvisser / Black River

Gewoon top!!!!

Veel op voorraad, en zeer snelle levering. Gewoon helemaal top!!!!

Beste Nick, fijn dat je zo'n goede ervaring hebt opgedaan. We doen onze uiterste best! Team DeRoofvisser / Black River

Had verkeerde crimps gekregen Werden meteen 2 pakjes nieuwe opgestuurd op hun kosten Vandaag ontvangen helemaal super

Dag Chris, excuses voor het misverstand. Gelukkig snel opgelost, succes met je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Gewoon een top winkel.

Kom er met regelmaat. Super vriendelijk, lekkere koffie goede winkel met een groot assortiment aan roofvis en andere visspullen

Leuk, een review van een bezoeker van Black River, de fysieke winkel van DeRoofvisser.com. We doen ons best Jeroen, dankjewel! Team DeRoofvisser / Black River

Bestelling vlot geleverd

Overzichtelijke website. Vlotte levering in België en bovendien gratis geleverd vanaf 50 euro. Leuke attentie bij de bestelling.

Beste Jos. Bedankt voor je review. Je noemt een paar speerpunten, waarvan er 1 inderdaad óók de gratis levering v.a. 50 euro in België is! Veel plezier met je aankopen. Team DeRoofvisser

Vlotte levertijd en een geschenkje ontvangen

Zeer vlotte levertijd en nog een geschenkje ontvangen als bonus. Topservice !

Dag Chris, zo vinden ook veel roofvissers vanuit België de weg naar DeRoofvisser.com. Bedankt voor je positieve review en goede vangsten toegewenst! Team DeRoofvisser

Leveren wat je besteld..ze zeggen eerste dag besteld volgende dag geleverd en dat klopt ook toppie

Dag Joop. Mits er geen problemen of onvoorziene omstandigheden met het vervoer zijn, kunnen we dat garanderen. Veel plezier met je aankopen! Team DeRoofvisser

Alles snel geleverd en goed geregeld

Snel geleverd en goed geregeld

Goed om te lezen Nicky, bedankt en heel veel succes toegewenst met je aangeschafte producten! Team DeRoofvisser

Goed product!

Bestelling voldoet aan alle eisen! Er is al een dikke snoek mee gevangen.

Heel mooi Brenda! Foto's van vangsten kun je altijd met ons delen via social media @DeRoofvisser. Team DeRoofvisser

Mooi product, nette prijs en snel geleverd.

Dat zijn 3 mooie punten Victor, bedankt. Veel plezier ermee en goede vangsten gewenst! Team DeRoofvisser

Top service and fast delivery!

Bedankt voor je beoordeling William, we doen ons best! Veel plezier met je aankopen. Team DeRoofvisser

helemaal goed!

levering zoals op de website beschreven, dus zonder vertraging en netjes verpakt.

Bedankt voor je review Nico, fijne feestdagen en goede vangsten toegewenst met je nieuwe materiaal! Team DeRoofvisser

Helemaal perfect

Snelle verzending en goede kwaliteit

Bedankt voor je review Hendrik, fijne feestdagen en veel plezier van je aankopen. Team DeRoofvisser

Snelle verzending

Bijna overal uitverkocht maar hier nog op voorraad!

Goed om te lezen Tijn, we doen onze uiterste best zoveel mogelijk producten gegarandeerd uit voorraad te kunnen leveren. Succes met je aankopen! Team DeRoofvisser!

Het is gewoon wat je bestelt komt goed binnen maar het is wel verzendkosten als je wat wil kopen van 5 euro is het 10 euro door de verzendkosten

Dag Hugo, bij bedragen onder de 50 euro bestelwaarde zijn we genoodzaakt wel verzendkosten te rekenen. Vanaf 50 euro bestelwaarde vervallen de verzendkosten. Toch willen we je veel plezier toewensen van je aankoop! Team DeRoofvisser

Topwinkel voor wie graag snoekt

Goeie producten, goeie service, goeie vangsten!

Altijd leuk om te lezen Merijn, bedankt voor je aanbeveling en veel plezier met je aangekochte producten! Team DeRoofvisser

Bestellen zonder zorgen

Bestelling geplaatst. Kon 5 a 6 weken duren voor ontvangst. Kon mijn bestelling annuleren of wachten. Na 6 weken zonder problemen mijn bestelling ontvangen. Goede service. Aanrader.

Dag Jozef, goed om te lezen. Soms vertragen producten die op nalevering staan, helaas was dat bij jou het geval, maar desalniettemin heel veel plezier ervan! Team DeRoofvisser

Gewoon goed

Goed om te horen Michiel, we doen onze uiterste best. Veel plezier met je aankopen! Team De Roofvisser

Super snel geleverd bestellen volgende dag in huis

Mijn eerste keer iets besteld geen aanmerking

Snel geleverd en ook nog een kleine verrassing erbij.

Super goede kwaliteit en fijne communicatie

We hadden super fijne communicatie, omdat ze in het begin iets verkeerds hadden opgestuurd, ze hebben meteen hun excuses aangeboden en een nieuwe opgestuurd. Super fijn!

Doet wat van ze verwacht wordt!

Snelle service en prima spullen!

eerlijke beoordeling

Het lag aan de post nl dat mijn bestelling van de roofvisser.com niet geleverd werd. Hier kon de roofvisser.com niets aan doen.

Over Deroofvisser.com

Deroofvisser.com is dé online shop voor elke roofvisser in Nederland en België. Tevens de online shop van onze fysieke winkel Black River Fishing & Boats in Hasselt, Overijssel (NL).