top

snelle levering top

Dag Glenn, graag gedaan en veel plezier van je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Toppy

Toppy

Dag Pieter, daar hebben we maar 1 antwoord op: Top! Veel plezier van je aankopen. Team DeRoofvisser / Black River

Goed assortiment en snelle levering

Bij veel sites waren de spullen die ik zocht uitverkocht maar jullie hadden het wel! Helemaal top! Snel ontvangen zodat ik weer snel naar de waterkant kon!

Beste Robbert, bedankt voor je review. We doen onze uiterste best zoveel mogelijk uit voorraad te kunnen leveren. Succes met je visserij! Team DeRoofvisser / Black River

Netjes op tijd

Vond allen raar op de bon staat 1 Black Bayer purle gratis op geleverde bon en heb online alles voldaan wel tegoed bon gekregen maar aleen in de zaak in te wisselen zo heb ik online kopen geen enkel voordeel beetje jamer wel netjes op tijd geleverd ondanks alles ik ben er blij mee en zal vast meer bestellenn

Hallo Jelle, zou je even contact met ons op willen nemen met ons via [email protected]. Het is ons niet helemaal duidelijk wat je punt is. Wel wensen we jou desondanks veel plezier toe van je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Redelijk

Alleen website gaf eerst aan voor 51 euro besteld na af rekening was het ineens 49 euro dus krijg je verzendkosten

Goedemorgen, dat moet een fout zijn geweest. Wil je even contact opnemen met ons via [email protected] of bel ons even: 085 – 079 7010. Dan lossen we dat uiteraard graag op als dit inderdaad klopt. Team DeRoofvisser.com / Black River

Alles correct afgehandeld

Goed correct verlopen,dank U

Dankjewel Mark, we doen altijd onze uiterste best! Bedankt en succes met je mooie producten. Team DeRoofvisser / Black River

Snelle en goede communicatie

We hadden vragen over de bestelling. Deze werden goed en snel op gelost

Hoi Paulien, zowel via mail als telefoon proberen we iedereen altijd zo snel mogelijk te woord te staan. Dankjewel! Team DeRoofvisser / Black River

Geweldige selectie, snelle levering

De roofvisser heeft een mooie selectie , precies vaak wat we zoeken. Levering is snel en altijd direct.

Hallo Marjos, we blijven altijd werken aan een zo breed mogelijk assortiment, bedankt voor je review! Team DeRoofvisser / Black River

Levering zoals afgesproken en als beschreven.

Dag Siemen, we doen onze uiterste best, zoals altijd. Dankjewel en veel plezier van je aangeschafte producten! Team DeRoofvisser / Black River

Zeer correcte service

Zeer correcte service en eerlijke prijzen

Dag Pascal, bedankt voor je review en veel plezier van je producten! Team DeRoofvisser / Black River

Goed product, snel geleverd

Top Leo, daar doen we het voor! Team DeRoofvisser / Black River

Super geregeld!

Mijn ervaring met De Roofvisser is super, bestellingen kloppen en het personeel in de winkel is top! Aardig en helpen je graag met alles! Kom er graag weer en bestel er weer snel.

Bedankt Ewout, de koffie staat klaar (of wordt natuurlijk gezet). Team DeRoofvisser / Black River

Leuke gasten altijd in voor een praatje en prima uitleg

Zeer klantvriendelijk

Altijd Welkom Chris, tot de volgende keer! Team DeRoofvisser / Black River

Alles goed geregeld

Alles perfect in orde

Ha Joost, goed om te lezen, we doen ons best! Tot de volgende keer. Team DeRoofvisser / Black River

Alles snel geleverd!

Alles snel geleverd

Dat is mooi Jeroen, dat is ons doel! Team DeRoofvisser / Black River

zeer snelle verzending

goede webshop met concurrerende prijzen snelle verzending kortom een aanrader

Daar doen we het voor Gery, bedankt voor je bestelling! Team DeRoofvisser / Black River

Zeer goed. Snelle levering.

De bestelling voldoet aan de verwachting. Verder sel geleverd, en zelfs nog een presentje erbij.

Goed om te lezen Maurits. We gaan vol gas door! Team DeRoofvisser / Black River

Toppie. Snelle levering. Mooie producten

Gewoon zo doorgaan mark. Top winkel

Bedankt voor je review Edwin, we doen onze uiterste best! Team DeRoofvisser / Black River

Super snelle en correcte levering

Aantal spullen besteld en een dag later had ik het in huis. Prijs/kwaliteit goed!

Bedankt Spropop, goed om te lezen. Veel plezier (in Snoekenland ;)) van je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

Snel besteld en snel geleverd.

Het assortiment is zeer groot. De bestelling verliep vlot en de volgende dag al geleverd hier ga ik meer bestellen.

Fijn om te lezen Ventriglia, dat zien we graag! Veel plezier van je aankopen. Team DeRoofvisser / Black River

Szybką,bezproblemową wysyłka.

• Poleciłbyś nas? Tak

Pools: Szybką,bezproblemową wysyłka. NL: Snelle, probleemloze verzending. NL: Goed om te lezen Slawomir, veel plezier van je aankopen! Pools: Miło czytać Sławomir, życzę udanych zakupów! Team DeRoofvisser / Black River

snelle levering, goed product

Snelle levering, goed product, verpakking wel abnormaal groot tov het product.

Dag Martin, bedankt voor je review. De kleinste verpakkingsmogelijkehid was op nalevering uitgesteld. Dan schakelen we, tijdige levering gaat voor in dat geval. Veel plezier ermee! Team DeRoofvisser / Black River

Goede producten, snelle levering, betrouwbaar

Alles was snel geleverd, goede kwaliteit/prijsverhouding. Betrouwbaar adres.

Goed om te lezen Harold. Dankjewel namens het team en veel plezier van je aankopen! Team DeRoofvisser / Black River

In één woord... Prima!

Ruime keus en snelle bezorging.

Hallo Reinier, vriendelijk bedankt voor je review. We doen onze uiterste best! Team DeRoofvisser / Black River

Prima winkel

Site geeft voorraad niet goed weer en haperd als je door de tabbladen scrolt op telefoon. Verder netjes opgelost, snelle levering. Gr!

Dag Patrick bedankt voor je review allereerst. Achter de schermen zijn we druk bezig met aanvullen van ons online assortiment. Tegelijk werken we ook aan het sneller en toegankelijker maken van de shop. Team DeRoofvisser / Black River

Industrieweg 38

8061 RB Hasselt

Over Deroofvisser.com

Deroofvisser.com is dé online shop voor elke roofvisser in Nederland en België. Tevens de online shop van onze fysieke winkel Black River Fishing & Boats in Hasselt, Overijssel (NL).