Snel geleverd en ook nog een kleine verrassing erbij.

Super goede kwaliteit en fijne communicatie

We hadden super fijne communicatie, omdat ze in het begin iets verkeerds hadden opgestuurd, ze hebben meteen hun excuses aangeboden en een nieuwe opgestuurd. Super fijn!

Doet wat van ze verwacht wordt!

Snelle service en prima spullen!

eerlijke beoordeling

Het lag aan de post nl dat mijn bestelling van de roofvisser.com niet geleverd werd. Hier kon de roofvisser.com niets aan doen.

Simpel besteld en snel afgeleverd Top Thx

Goed geregeld

Snelle en correcte levering.

Groot gamma aan producten.

Helemaal top!

Goede producten, goeie service, snelle levering.

Snelle levering mooie producten

Bestelling gedaan alles netjes en goed verpakt. Ben zeer tevreden. Tot een volgende keer.

Zeer snelle levering

Prima verpakt en snelle levering

We doen ons best Erik, dankjewel en veel plezier met je producten! Team de Roofvisser

Snelverzonden

Snoek was gek op zijn eigen soortgenoot als kunstaas

Goed om te lezen Petra, op naar nog vele mooie vangsten! Team de Roofvisser

Altijd in orde!

Snel geleverd, klopt altijd, prima zaak.

Snel geleverd, product als omschreven

heel goed

de roofvisser is een zeer betrouwbare site met goed materiaal

bestellen eenvoudig

snelle afhandeling bestelling

Kopen en op tijd geleverd

Voor herhaling vatbaar

Prima, besteld en de vlg dag bezorgd, top.

Heel fijn

snelle levering producten zien er goed uit. Nu nog vangen.

snelle levering producten zien er goed uit. Nu nog vangen.

Redelijk

Levering dag later, dan wordt gezegd. De slogan voor 24.00 uur besteld de volgende dag geleverd, moet je dan ook waarmaken

Spullen correct en op tijd geleverd zoal beloofd

Snelle levering en keurig verpakt

Mooi assortiment, bestelling is goed verlopen en al snel mijn spullen in huis. TOP !!

Ruime keuze scherpe prijzen

Duidelijke webshop en zeer nette prijzen bij het al zo ruime assortiment!

Snelle levering,

Snelle levering naar vrienden - even contact gehad met de verkoper, omdat het gewenste product niet voorradig was dus vervangenend/gelijkwaardig product in de bestelling verwerkt.

Mooie kustaas

Snelle levering!

Snelle levering.Goed verpakt.

Snelle levering. Netjes verpakt.

Zielig excuus

Heb bij mijn vorige aankoop blijkbaar 3€ te veel betaald omdat een product op de site anders geprijsd was dan op de verpakking. Dus jullie waren niet slim genoeg om de prijs van de verpakking af te doen . Heb het ook gemeld en in het eerste antwoord van jullie was er geen sprake van teruggave. Pas als ik zei dat er andere sites genoeg zijn voor visgerei aan te kopen wouden jullie iineens terug betalen. Maar dat hoeft niet meer . Ik ga bij jullie nooit niks meer bestellen en zal tegen mijn collega vissers wel eens praten over de ervaring met jullie. En ja het is maar 3€ , maar het is gewoon de manier waarop. Groetjes

Hallo Jan, erg vervelend om te horen dat je een onprettige ervaring hebt opgedaan bij DeRoofvisser.com. Na de overname door Black River Fishing & Boats zijn we achter de schermen nog druk bezig met het samenvoegen van onze fysieke winkel en de webshop. Helaas is er bij jouw bestelling iets niet helemaal goed gegaan qua prijs labeling, dat betreuren wij en we hebben een oplossing aangedragen. Onze excuses, we wensen je desondanks veel plezier toe met je producten!

Imbosweg 30 7371DD Utrecht

085- 30 30 272

Over Deroofvisser.com

Deroofvisser.com is dé online shop voor elke roofvisser in Nederland en België. Tevens de online shop van onze fysieke winkel Black River Fishing & Boats in Hasselt, Overijssel (NL).