Ruime keuze scherpe prijzen

Duidelijke webshop en zeer nette prijzen bij het al zo ruime assortiment!

Snelle levering,

Snelle levering naar vrienden - even contact gehad met de verkoper, omdat het gewenste product niet voorradig was dus vervangenend/gelijkwaardig product in de bestelling verwerkt.

Mooie kustaas

Snelle levering!

Snelle levering.Goed verpakt.

Snelle levering. Netjes verpakt.

Zielig excuus

Heb bij mijn vorige aankoop blijkbaar 3€ te veel betaald omdat een product op de site anders geprijsd was dan op de verpakking. Dus jullie waren niet slim genoeg om de prijs van de verpakking af te doen . Heb het ook gemeld en in het eerste antwoord van jullie was er geen sprake van teruggave. Pas als ik zei dat er andere sites genoeg zijn voor visgerei aan te kopen wouden jullie iineens terug betalen. Maar dat hoeft niet meer . Ik ga bij jullie nooit niks meer bestellen en zal tegen mijn collega vissers wel eens praten over de ervaring met jullie. En ja het is maar 3€ , maar het is gewoon de manier waarop. Groetjes

Hallo Jan, erg vervelend om te horen dat je een onprettige ervaring hebt opgedaan bij DeRoofvisser.com. Na de overname door Black River Fishing & Boats zijn we achter de schermen nog druk bezig met het samenvoegen van onze fysieke winkel en de webshop. Helaas is er bij jouw bestelling iets niet helemaal goed gegaan qua prijs labeling, dat betreuren wij en we hebben een oplossing aangedragen. Onze excuses, we wensen je desondanks veel plezier toe met je producten!

Er ontbreken twee items van mijn bestelling

Bij deze zeer tevreden over de manier van oppakken en afhandelen. Ik had een hele waslijst kunstaas besteld, waarvan er twee ontbraken. Dit is direct opgepakt en 2 dagen later had ik het alsnog in huis. Goede webshop!! De Flexonit RED 7x7 - 35cm - 11.5kg met code 4050801019622, en De Spro Pikefighter Triple - 14.5cm - UV fireperch met code 8716851419916 ontbreken van mijn bestelling. Zouden jullie die zsm kunnen nasturen Met vriendelijke groet, Hopi De Baets

Prijs en kwaliteit zijn goed

Product is zoals beloofd en op tijd geleverd.

Zeer goede ervaring, snelle levering

Kunstaas besteld en deze is snel geleverd, erg fijn! Was mijn eerste bestelling maar er zullen er zeker meer volgen.

Website niet op orde.

Artikel bestelt via Website. Online op voorraad bleek niet zo te zijn. Na 1 mailtje snelle reactie en geld teruggekregen. Service is goed en netjes afgehandeld.

Ging iets fiut maar fantastisch opgelost

Ik kreeg een verkeerd ding opgestuurd maar is weer helemaal opgelost

Super mooi assortiment

Bestellen gaat vlot en leveringen ook! Mooi assortiment aan spinners waarvan je enkele merken maar moeilijk kunt krijgen in Nederland Ga zo door!

Doet wat beloofd word

Bestelling geplaatst, zeer snel geleverd; verkregen wat werd gewenst. Nu nog de visresultaten.....

Snel en vakkundig

Snelle en vakkundige hulp en meedenkend met de klant.

Vlot en snel

Goed prijsverhouding en snelle levering

Gewoon goed

Alles is duidelijk en veel keuze en uitleg

Doen wat ze beloven.

Wacht nu op de volgende bestelling.

Klantvriendelijk

5 dezelfde items besteld, kreeg er maar 1 opgestuurd , na een telefoontje gepleegd te hebben lagen de andere 4 de dag erop in de bus .. netjes opgelost !!

Prima overzichtelijke webshop, levertijd zoals omschreven, keurig verpakt.

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering en softbaits die op andere plekken uitverkocht waren..!

Uitstekende uitleg en snelle levering

Als beginnende roofvisser vind ik het erg prettig dat er zo’n duidelijke website is met veel tips. De spullen waren snel binnen en de eerste snoekbaars is er al mee gevangen.

Mooi assortiment en snelle levering

Ik ga hier zeker weer bestellen.

Op voorraad en snel geleverd

Redelijke prijzen en snelle nette levering

Een goede en overzichtelijke site

Ik heb alleen maar goede en positieve ervaring met roofvisser

Ik had geen (automatische) bevestiging gekregen van mijn bestelling via de webshop. Via het contactformulier hierover een vraag gesteld. Binnen een minuut kreeg ik antwoord met dat het het in orde was en de order al verstuurd was. Dat is een dikke plus voor een webshop vindt ik. Pakketje is ook netjes geleverd.

Imbosweg 30 B

7371DD Utrecht

085- 30 30 272

Over Deroofvisser.com

Deroofvisser.com is dé online shop voor elke roofvisser in Nederland en België. Tevens de online shop van onze fysieke winkel Black River Fishing & Boats in Hasselt, Overijssel (NL).