Vreselojk slecht bedrojf dat er niet is boor de klant

In 2920 gaat een reis niet foor ivm Covid. We zouden in december 2920 een mail krijgen om een datum in 2021 af te spreken. Geen mail gehad dus maar zelf gemaild. Ook in 2021 kunnen we in juni nog niet op reis. Het commentaar van de reder (zéggen ze), is fat je de reis ook over kan dragen aan een ander . . . Tuurlijk, reizen in deze tijd is geheel veilig en toegestaan . . . Niet dus. Weggegooud geld dus. We boeken nooit meer bij deze firma.

Geachte heer/mevrouw. Heel vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw boeking. Wij hebben contact gehad met de rederij en zij bieden u aan om om te boeken naar een andere datum in 2021. Ook is er inderdaad door de rederij een mogelijkheid geboden om uw ticket over te dragen aan een derde partij. Het ticket kosteloos annuleren is helaas in deze uitdagende tijd niet mogelijk. Mocht het zo zijn dat u in 2021 nog niet kan reizen, dan kan er altijd weer naar een mogelijkheid gekeken worden, wat er dan met het ticket kan gebeuren. Wij hopen u graag te helpen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Overtocht.nl

Top prestatie

Mijn boeking was nodig voor 14 eenheden welke na boeking omgeboekt moest worden i.v.m. alle onzekerheden inzake het Coronavirus. Ook deze lastige klus prima opgelost namens alle deelnemers van caravanreizen.eu bedankt

topservice

-Eerlijk -Duidelijke prijs -Behulpzaam -Geduldig

Geweldig! Altijd vriendelijk en behulpvaardig!

Al enige jaren boeken wij via overtocht.nl en altijd weer is iedereen prettig vriendelijk en behulpzaam. Blij mee!

Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u in de toekomst ook weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Overtocht.nl

Zeer slecht begripvermogen bij de boeking ik heb geen vertrouwen meer in de boeking. Veel fouten

De administatie kan de gegevens kennelijk niet lezen

Geachte mevrouw, Fijn dat we toch tot een passende oplossing zijn gekomen. We hebben de boeking er nog voor u uit kunnen halen, nogmaals excuses voor het niet juist overnemen van uw adresgegevens. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Overtocht.nl

Uitstekende en correcte service.

Wij boeken al jaren met overtocht.nl en zijn zeer tevreden over de service.

Bedankt voor uw beoordeling! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Overtocht.nl

Geweldige ondersteuning en support

Door de lockdown was onze groepsreis in 2020 niet mogelijk overtocht heeft de vouchers geregeld en bewaard en nu voor 2021 de tochten opnieuw geboekt. Grote pluim voor alle medewerkers die ons perfect geholpen hebben. Caravanreizen.eu befeelt alle camper en caravan clubs aan om met overtocht in zee te gaan.

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij dat de overtocht voor 2021 weer gepland staat en hopen van harte dat de reis in 2021 door kan gaan.

Zeer vriendelijke, duidelijke en snelle communicatie.

Heel vriendelijke en snelle communicatie. Door Corona de overtocht van 2020 moeten annuleren en een voucher hiervoor gekregen. Afgelopen dagen een nieuwe overtocht geboekt, dit was snel geregeld.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat we voor u een nieuwe overtocht hebben kunnen reserveren en hopen dat we allemaal weer op reis kunnen in 2021.

snel reageren denken goed mee

vorig jaar wegens de corona de reis niet door kunnen gaan. Nu omgeboekt naar volgend jaar en we hopen dat het nu allemaal goed mag gaan!

Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat we uw reis hebben kunnen omzetten naar 2021 en hopen met u mee dat u in 2021 de reis wel kunt maken.

ondersteuning en hulpvaardig

snel en accuraat

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u alvast een fijne reis! Met vriendelijke groet, Team overtocht.nl

Wij maken al jaren gebruik van uw service met grote tevredenheid

Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij zijn u graag van dienst! Met vriendelijke groet, Team overtocht.nl

snelle en vriendelijk service. Goed bereikbaar en kundig.

zie hierboven.

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Goed contact met medewerker(s)

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen. Wij wensen u alvast een prettige overtocht.

iets verkopen wat ze niet hebben

je boekt een boot om 10.15. en dan hoor je niks meer, je belt ZELF even na rond de klok van 16.10, 1 euro voor inbellen en nog eens .20 ct per min, hed 10 min gewacht dan krijg je te horen dat ze geen boeking kunnen maken dat P&O dicht is , met ander woorden je heb pech gehad, zoek het maar uit, en ook GEEN ander alternatief aanbieden . ik kan maandag pas bellen als je maandag morgen om 8 uur op de boot wil zitten , wat een K... T bedrijf, ZAL ER ZEKER IEDEREEN LATEN WETEN SERVICE GEWOON KLOTE

Dag meneer Siecker, Bedankt voor uw reactie. Wat ontzettend vervelend om uw ervaring te lezen. U heeft inderdaad bij ons een aanvraag gedaan waarna u van ons een automatisch bericht heeft ontvangen dat wij er binnen 1 werkdag op terug zullen komen. Aangezien u al op korte termijn zou vertrekken is dit helaas niet haalbaar gebleken. Eerder telefonisch contact op die vrijdagochtend was wellicht verstandiger geweest. Wat daarnaast ook niet meehelpt in uw verhaal is dat de rederij vanwege corona hun werktijden heeft aangepast. Een alternatief willen wij uiteraard aanbieden echter was dat in uw geval dit niet mogelijk gezien uw vervoer. Wij zouden u graag laten zien waarom onze klanten ons met gemiddeld een 8,6 beoordelen en ons willen aanbevelen. Mogen wij u binnenkort nogmaals begroeten? Met hartelijke groet, Team Overtocht.nl

Zeer netjes en professioneel te woord gestaan bij het verzoek tot omboeken van een gereserveerde overtocht. Duidelijk aangegeven wat er mogelijk was en binnen enkele minuten de omboeking geregeld en mij bericht.

Goed te horen dat u tevreden bent over ons, hier doen wij het voor. Bedankt voor uw 10! Hartelijke groet, Team Overtocht.nl

Super geholpen (al 10 jaar!!)

Al jaren een betrouwbare partner in onze reizen naar Engeland. Denken mee en komen met oplossingen.

Wat zijn wij blij met dit soort reacties, bedankt voor uw vertrouwen in ons. Graag tot een volgende overtocht! Hartelijke groet, Team Overtocht.nl

Deskundig

Goed advies en begeleiding bij de totstandkoming van de overtocht

Wij zijn blij met uw positieve beoordeling. Graag gedaan en tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team Overtocht.nl

Prima geregeld. Men denkt mee en zoekt naar de best mogelijke oplossing

Ik vind het heerlijk op deze manier een overtocht te boeken. Al die buitenlandse websites hebben ook allemaal uitsluitingen, en eigen regels. Door bij een Nederlandse agent te boeken gaat het sneller, duidelijker, en de prijs is nog hetzelfde ook! Voor ons is uitstekend geregeld. Blij met deze service.

Bedankt voor uw beoordeling! Goed om te horen dat wij naar tevredenheid uw overtocht konden regelen. Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Overtocht.nl

Snelle reactie en snel geboekt.

Top, snel en accuraat. Aanrader!

Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn dat u tevreden over ons bent. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team Overtocht.nl

Prima en snel geholpen

In deze ongewone tijden zijn wij fantastisch geholpen. Niet alleen door de reservering in orde te maken, maar ook door voor ons te bellen om onvoorziene vragen te voorkomen. In één woord,klasse! Mvg, Hans & Julie Lahnstein

Beste meneer en mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij helpen u graag bij het vinden van een passende overtocht en het beantwoorden van vragen, ook in deze ongewone tijden.

zeer goede service

al jaren worden mijn reizen naar Ierland goed en snel geregeld

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat wij al jaren uw overtochten mogen reserveren.

Snel geholpen, maar wel gegevens goed controleren.

Bij ons is er wat misgegaan met de facturering. Het betrof een retourreis, terwijl de prijs voor een enkele reis was gerekend. Daartegenover stond dat er een annuleringsverzekering in rekening was gebracht, terwijl we hadden aangegeven dat dat niet nodig was. De fout is hersteld, na melding, overigens zonder dankzegging.

Luistert slecht en geeft tegenstrijdige informatie

Er wordt erg slecht geluisterd en je krijgt geen gehoor bij vragen mbt Corona en het feit dat de tocht niet door kan gaan. Leverancier denk niet mee. Kortom, wij dien geen zaken meer met ze.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag zou ik u uit willen leggen waarom wij uw boeking niet kosteloos hebben kunnen annuleren. Zoals u in de offerte heeft ontvangen zijn de annuleringskosten voor het voordeligste tarief 100% van de reissom. Echter zijn wij ons er absoluut van bewust dat het in de huidige situatie met het corona virus erg lastig is om op vakantie te gaan. Wij zijn constant in gesprek met de rederijen om te kijken wat wij voor onze klanten kunnen betekenen. Omdat uw reservering pas voor over 2 maanden geplant staat hebben wij en de rederij nog geen aangepaste voorwaarden. Wij adviseren u dan ook om de situatie aan te kijken en mocht het 4 weken voor vertrek nog hetzelfde zijn kunnen wij gaan kijken naar andere oplossingen. Bedankt voor uw begrip.

Al meerdere keren geboekt via Overtocht.nl

Ik ben vooral blij met de directe communicatie.

Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze communicatie. Wij reserveringen graag weer uw volgende overtocht. Bedankt voor uw beoordeling.

Prima en snelle reacties. Zeer tevreden.

Zeer tevreden.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Alvast een fijne reis gewenst.