Zeer vriendelijke, duidelijke en snelle communicatie.

Heel vriendelijke en snelle communicatie. Door Corona de overtocht van 2020 moeten annuleren en een voucher hiervoor gekregen. Afgelopen dagen een nieuwe overtocht geboekt, dit was snel geregeld.

snel reageren denken goed mee

vorig jaar wegens de corona de reis niet door kunnen gaan. Nu omgeboekt naar volgend jaar en we hopen dat het nu allemaal goed mag gaan!

ondersteuning en hulpvaardig

snel en accuraat

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u alvast een fijne reis! Met vriendelijke groet, Team overtocht.nl

Wij maken al jaren gebruik van uw service met grote tevredenheid

Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij zijn u graag van dienst! Met vriendelijke groet, Team overtocht.nl

snelle en vriendelijk service. Goed bereikbaar en kundig.

zie hierboven.

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Goed contact met medewerker(s)

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen. Wij wensen u alvast een prettige overtocht.

iets verkopen wat ze niet hebben

je boekt een boot om 10.15. en dan hoor je niks meer, je belt ZELF even na rond de klok van 16.10, 1 euro voor inbellen en nog eens .20 ct per min, hed 10 min gewacht dan krijg je te horen dat ze geen boeking kunnen maken dat P&O dicht is , met ander woorden je heb pech gehad, zoek het maar uit, en ook GEEN ander alternatief aanbieden . ik kan maandag pas bellen als je maandag morgen om 8 uur op de boot wil zitten , wat een K... T bedrijf, ZAL ER ZEKER IEDEREEN LATEN WETEN SERVICE GEWOON KLOTE

Dag meneer Siecker, Bedankt voor uw reactie. Wat ontzettend vervelend om uw ervaring te lezen. U heeft inderdaad bij ons een aanvraag gedaan waarna u van ons een automatisch bericht heeft ontvangen dat wij er binnen 1 werkdag op terug zullen komen. Aangezien u al op korte termijn zou vertrekken is dit helaas niet haalbaar gebleken. Eerder telefonisch contact op die vrijdagochtend was wellicht verstandiger geweest. Wat daarnaast ook niet meehelpt in uw verhaal is dat de rederij vanwege corona hun werktijden heeft aangepast. Een alternatief willen wij uiteraard aanbieden echter was dat in uw geval dit niet mogelijk gezien uw vervoer. Wij zouden u graag laten zien waarom onze klanten ons met gemiddeld een 8,6 beoordelen en ons willen aanbevelen. Mogen wij u binnenkort nogmaals begroeten? Met hartelijke groet, Team Overtocht.nl

Zeer netjes en professioneel te woord gestaan bij het verzoek tot omboeken van een gereserveerde overtocht. Duidelijk aangegeven wat er mogelijk was en binnen enkele minuten de omboeking geregeld en mij bericht.

Goed te horen dat u tevreden bent over ons, hier doen wij het voor. Bedankt voor uw 10! Hartelijke groet, Team Overtocht.nl

Super geholpen (al 10 jaar!!)

Al jaren een betrouwbare partner in onze reizen naar Engeland. Denken mee en komen met oplossingen.

Wat zijn wij blij met dit soort reacties, bedankt voor uw vertrouwen in ons. Graag tot een volgende overtocht! Hartelijke groet, Team Overtocht.nl

Deskundig

Goed advies en begeleiding bij de totstandkoming van de overtocht

Wij zijn blij met uw positieve beoordeling. Graag gedaan en tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team Overtocht.nl

Prima geregeld. Men denkt mee en zoekt naar de best mogelijke oplossing

Ik vind het heerlijk op deze manier een overtocht te boeken. Al die buitenlandse websites hebben ook allemaal uitsluitingen, en eigen regels. Door bij een Nederlandse agent te boeken gaat het sneller, duidelijker, en de prijs is nog hetzelfde ook! Voor ons is uitstekend geregeld. Blij met deze service.

Bedankt voor uw beoordeling! Goed om te horen dat wij naar tevredenheid uw overtocht konden regelen. Heel graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Overtocht.nl

Snelle reactie en snel geboekt.

Top, snel en accuraat. Aanrader!

Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn dat u tevreden over ons bent. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groet, Team Overtocht.nl

Prima en snel geholpen

In deze ongewone tijden zijn wij fantastisch geholpen. Niet alleen door de reservering in orde te maken, maar ook door voor ons te bellen om onvoorziene vragen te voorkomen. In één woord,klasse! Mvg, Hans & Julie Lahnstein

Beste meneer en mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij helpen u graag bij het vinden van een passende overtocht en het beantwoorden van vragen, ook in deze ongewone tijden.

zeer goede service

al jaren worden mijn reizen naar Ierland goed en snel geregeld

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat wij al jaren uw overtochten mogen reserveren.

Snel geholpen, maar wel gegevens goed controleren.

Bij ons is er wat misgegaan met de facturering. Het betrof een retourreis, terwijl de prijs voor een enkele reis was gerekend. Daartegenover stond dat er een annuleringsverzekering in rekening was gebracht, terwijl we hadden aangegeven dat dat niet nodig was. De fout is hersteld, na melding, overigens zonder dankzegging.

Luistert slecht en geeft tegenstrijdige informatie

Er wordt erg slecht geluisterd en je krijgt geen gehoor bij vragen mbt Corona en het feit dat de tocht niet door kan gaan. Leverancier denk niet mee. Kortom, wij dien geen zaken meer met ze.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag zou ik u uit willen leggen waarom wij uw boeking niet kosteloos hebben kunnen annuleren. Zoals u in de offerte heeft ontvangen zijn de annuleringskosten voor het voordeligste tarief 100% van de reissom. Echter zijn wij ons er absoluut van bewust dat het in de huidige situatie met het corona virus erg lastig is om op vakantie te gaan. Wij zijn constant in gesprek met de rederijen om te kijken wat wij voor onze klanten kunnen betekenen. Omdat uw reservering pas voor over 2 maanden geplant staat hebben wij en de rederij nog geen aangepaste voorwaarden. Wij adviseren u dan ook om de situatie aan te kijken en mocht het 4 weken voor vertrek nog hetzelfde zijn kunnen wij gaan kijken naar andere oplossingen. Bedankt voor uw begrip.

Al meerdere keren geboekt via Overtocht.nl

Ik ben vooral blij met de directe communicatie.

Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze communicatie. Wij reserveringen graag weer uw volgende overtocht. Bedankt voor uw beoordeling.

Prima en snelle reacties. Zeer tevreden.

Zeer tevreden.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Alvast een fijne reis gewenst.

Prettige communicatie

Snel en complete informatie en afhandeling van de boeking. Wel hebben we onze bedenkingen t.a.v. onze vraag, wat als er een negatief reisadvies komt. Toen is er per email toegezegd dat er dan kosteloos geannuleerd kan worden, hiervoor hoefde we geen annuleringsverzekering af te sluiten. Later hebben we een email gestuurd met de vraag of er al een negatief reisadvies van kracht was. Het antwoord was dat er nog geen negatief reisadvies was afgegeven voor Griekenland. Als dat wel het geval wordt, komt de maatschappij met een voorstel. Dit is niet wat we afgesproken hadden. De boeking was oké, maar nu er problemen ontstaan door corona is het afwachten hoe jullie het regelen met het terugbetalen van de overtocht- kosten die we via jullie geregeld hebben.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Momenteel zijn dit voor ons allemaal uitdagende tijden. Alles gaat momenteel dan ook iets anders dan u van ons gewend bent. Er wordt namelijk veel gewerkt met het 'corona voucher'. Wij kijken graag of uw reservering hier ook voor in aanmerking komt. U kunt contact met ons opnemen over uw boeking door te mailen naar info@overtocht.nl. Ver zijn wij blij om te horen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw reservering. Met vriendelijke groet, Overtocht.nl

Uitstekend.

Door de medewerkers wordt meegedacht.

Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u alvast een fijne reis.

Super!!

Het afhandelen van onze wensen is snel en goed gegaan. Wij zijn zeer blij hiermee.

Zeer correct afgehandeld

Ben nog niet op reis geweest. Wellicht moet ik binnenkort annuleren vanwege het virus

Ik heb alleen goede ervaringen met overtocht.nl, goede service, geduldig en beleefd.

Ik heb alleen goede ervaringen met overtocht, ik raad het iedereen aan altijd goede service, geduldig en beleefd.

snelle en vriendelijke service

Netjes geholpen en er werd meegedacht. Vriendelijk aan de telefoon.

Bedankt voor uw beoordeling!

Vriendelijk personeel behulpzaam en goede overtochten.

Bedankt voor uw beoordeling!