Super geholpen (al 10 jaar!!)

Al jaren een betrouwbare partner in onze reizen naar Engeland. Denken mee en komen met oplossingen.

Deskundig

Goed advies en begeleiding bij de totstandkoming van de overtocht

Prima geregeld. Men denkt mee en zoekt naar de best mogelijke oplossing

Ik vind het heerlijk op deze manier een overtocht te boeken. Al die buitenlandse websites hebben ook allemaal uitsluitingen, en eigen regels. Door bij een Nederlandse agent te boeken gaat het sneller, duidelijker, en de prijs is nog hetzelfde ook! Voor ons is uitstekend geregeld. Blij met deze service.

Snelle reactie en snel geboekt.

Top, snel en accuraat. Aanrader!

Prima en snel geholpen

In deze ongewone tijden zijn wij fantastisch geholpen. Niet alleen door de reservering in orde te maken, maar ook door voor ons te bellen om onvoorziene vragen te voorkomen. In één woord,klasse! Mvg, Hans & Julie Lahnstein

Beste meneer en mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij helpen u graag bij het vinden van een passende overtocht en het beantwoorden van vragen, ook in deze ongewone tijden.

zeer goede service

al jaren worden mijn reizen naar Ierland goed en snel geregeld

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat wij al jaren uw overtochten mogen reserveren.

Snel geholpen, maar wel gegevens goed controleren.

Bij ons is er wat misgegaan met de facturering. Het betrof een retourreis, terwijl de prijs voor een enkele reis was gerekend. Daartegenover stond dat er een annuleringsverzekering in rekening was gebracht, terwijl we hadden aangegeven dat dat niet nodig was. De fout is hersteld, na melding, overigens zonder dankzegging.

Luistert slecht en geeft tegenstrijdige informatie

Er wordt erg slecht geluisterd en je krijgt geen gehoor bij vragen mbt Corona en het feit dat de tocht niet door kan gaan. Leverancier denk niet mee. Kortom, wij dien geen zaken meer met ze.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag zou ik u uit willen leggen waarom wij uw boeking niet kosteloos hebben kunnen annuleren. Zoals u in de offerte heeft ontvangen zijn de annuleringskosten voor het voordeligste tarief 100% van de reissom. Echter zijn wij ons er absoluut van bewust dat het in de huidige situatie met het corona virus erg lastig is om op vakantie te gaan. Wij zijn constant in gesprek met de rederijen om te kijken wat wij voor onze klanten kunnen betekenen. Omdat uw reservering pas voor over 2 maanden geplant staat hebben wij en de rederij nog geen aangepaste voorwaarden. Wij adviseren u dan ook om de situatie aan te kijken en mocht het 4 weken voor vertrek nog hetzelfde zijn kunnen wij gaan kijken naar andere oplossingen. Bedankt voor uw begrip.

Al meerdere keren geboekt via Overtocht.nl

Ik ben vooral blij met de directe communicatie.

Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze communicatie. Wij reserveringen graag weer uw volgende overtocht. Bedankt voor uw beoordeling.

Prima en snelle reacties. Zeer tevreden.

Zeer tevreden.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Alvast een fijne reis gewenst.

Prettige communicatie

Snel en complete informatie en afhandeling van de boeking. Wel hebben we onze bedenkingen t.a.v. onze vraag, wat als er een negatief reisadvies komt. Toen is er per email toegezegd dat er dan kosteloos geannuleerd kan worden, hiervoor hoefde we geen annuleringsverzekering af te sluiten. Later hebben we een email gestuurd met de vraag of er al een negatief reisadvies van kracht was. Het antwoord was dat er nog geen negatief reisadvies was afgegeven voor Griekenland. Als dat wel het geval wordt, komt de maatschappij met een voorstel. Dit is niet wat we afgesproken hadden. De boeking was oké, maar nu er problemen ontstaan door corona is het afwachten hoe jullie het regelen met het terugbetalen van de overtocht- kosten die we via jullie geregeld hebben.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Momenteel zijn dit voor ons allemaal uitdagende tijden. Alles gaat momenteel dan ook iets anders dan u van ons gewend bent. Er wordt namelijk veel gewerkt met het 'corona voucher'. Wij kijken graag of uw reservering hier ook voor in aanmerking komt. U kunt contact met ons opnemen over uw boeking door te mailen naar info@overtocht.nl. Ver zijn wij blij om te horen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw reservering. Met vriendelijke groet, Overtocht.nl

Uitstekend.

Door de medewerkers wordt meegedacht.

Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u alvast een fijne reis.

Super!!

Het afhandelen van onze wensen is snel en goed gegaan. Wij zijn zeer blij hiermee.

Zeer correct afgehandeld

Ben nog niet op reis geweest. Wellicht moet ik binnenkort annuleren vanwege het virus

Ik heb alleen goede ervaringen met overtocht.nl, goede service, geduldig en beleefd.

Ik heb alleen goede ervaringen met overtocht, ik raad het iedereen aan altijd goede service, geduldig en beleefd.

snelle en vriendelijke service

Netjes geholpen en er werd meegedacht. Vriendelijk aan de telefoon.

Bedankt voor uw beoordeling!

Vriendelijk personeel behulpzaam en goede overtochten.

Bedankt voor uw beoordeling!

Correct geholpen en gelijk actie

Correct

Snel geregeld

Terwijl ik op de boot stond te wachten een overtocht geboekt voor vele malen lager tarief als rechtstreeks in de haven. Top

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen dat u een goede reis heeft gehad.

Perfect geholpen

Het contact met de medewerkers was uitstekend, ze hebben voor mij de overtocht voor 12 equipes met camper en of auto met caravan geregeld en dat voor 3 ferry's. Groot compliment, perfect geholpen fijne en goede communicatie.

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Wij hopen u de volgende keer weer te kunnen helpen.

alles duidelijk op papier geregeld. vindt het wel leuk als de prijs via Overtocht.nl iets voordeliger is. Prijs gelijk als rechtstreeks boeken bij P&O.

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Alleen geschikt om p&o calais Dover te boeken

Enkele reizen per boot, tijden bij channel enz. Zijn niet te boeken via jullie site

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Via onze website zijn alleen de routes Calais - Dover en Rotterdam - Hull van P&O Ferries te reserveren. Dit omdat wij vaste prijzen kunnen aanbieden voor deze overtochten. Alle andere overtochten hebben flexibele prijzen, waardoor wij deze niet via de website kunnen aanbieden. Om deze overtochten te reserveren kunt u ons bellen of e-mailen. Met vriendelijke groet, Overtocht.nl

Kort dag

Oproep voor een reis naar de UK kwam onverwacht. Diverse boekingen nagetrokken en uiteindelijk Overtocht had dit binnen 24 uur geregeld. Opdracht doorgestuurd, betaald, ticket de volgende morgen... Chapeau.!

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u een goede reis.

helemaal goed

super snel geregeld niets op aan te merken

Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u een goede reis.

Prima en snel

Prima en snel

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Een fijne reis gewenst.