Misschien niet perfect, maar zeer behulpzaam en betrouwbaar

Toen bleek dat de boot door de rederij geannuleerd was heeft Overtocht.nl mij uitstekend geholpen een oplossing te vinden. Daar hebben ze veel extra tijd in gestoken. Ik vind dat deze mensen meer verdienen dan de reviews die ik hier soms lees en die vooral lijken te zijn gebaseerd op (offerte)trajecten waarbij het niet eens tot zakendoen is gekomen. Ik ben dan misschien ook niet altijd even snel en accuraat geholpen (soms lijkt de drukte ervoor te zorgen dat sommige van de dames even niet goed opletten. Eerlijk is eerlijk, dat kan echt wel beter), maar de betrouwbaarheid van deze organisatie is uiteindelijk top gebleken.

Superservice!

Ik werd snel en vriendelijk geholpen. Fijn dat de klantenservice gewoon in het Nederlands is ze scherpe prijzen voor me hadden. Een echte aanrader!

Fijn geholpen met het boeken van een overtocht.

Geweldig geholpen door Els met mijn overtocht naar Corsica. Kan ik zeker aanraden.

Snel geregeld, fijn contact.

prijsgarantie?

ik heb een offerte ontvangen van sasnitz nar bornholm, kosten 609 euro, bij de rederij 188, dus wat klopt er hier niet ?

Hoe kom ik met de romantica op de lofoten zonder auto

Niet dus. Dus de autoplekken zijn minder dan het verwachte aantal passagiers. Jammer. Dus nooit met de romantica op vakantie.

Wil eerst de tarieven zien voordat ik al mijn persoonlijke gegevens afgeef !

Slechte informatie bron

Ze vragen alles maar bieden niets

Ze vragen echt alles van je maar een boot boeken lukt helemaal niet omdat die steeds aangegeven dat jouw gegevens kloppen niet en de boot boeken uit de eemshaven gaat al helemaal niet

Snelle reactietijd

Was verbaasd over de snelheid waarmee ons een offerte naar Noorwegen via Eemshaven werd geboden. Binnen 2 uur. De prijs stond ons ook aan. Helaas is onze camper nog niet klaar maar gaan zeker volgend jaar gebruik maken van Overtacht.nl

Al je privégegevens invullen voor een prijs??? .

Mogelijkheid invullen motor onvolledig. Geen reclame zo. Geef een richtprijs of een range. Datum vertrek en terugreis, aantal personen en soort en aantal vervoer zou voldoende moeten zijn voor een richtprijs. Nu moet ik gaan bellen..

snel, attent, denkt mee, prima

We hebben enkele ingewikkelde dingen uitgehaald: reserveren, toen boeken en vervolgens weer boeken. Liep steeds perfect. Telefonische reacties kwamen steeds super snel (binnen twee uur). Boeken over de site gaat ook heel eenvoudig.

Antwoord..........duurt lang

Ik hoop dat uw boten sneller varen dan antwoord geven op een vraag.

Goedemiddag, wegens drukte heeft het antwoord op uw vraag langer geduurd dan u van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. We doen ons uiterste best om alle e-mails zo snel mogelijk te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Team Overtocht.nl

Super goed geregeld!

Snel en helder, bij vragen kreeg ik direct antwoord! Prettig personeel aan de telefoon.

Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u een prettige reis!

Altijd behulpzaam

Een steeds weer prettig contact en erg behulpzaam

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling!

TOP service

Bij overtocht.nl staan de medewerkers altijd klaar om je heel vriendelijk te helpen. Zeer professioneel met een menselijke maat. Wij gaan volgend jaar 2022 voor de 4de keer via Italië naar Griekenland gewoon een lust om je vakantie mee te beginnen.

Beste heer Jansen, Wat fijn om een reactie van u te ontvangen, hartelijk bedankt daarvoor. Wij hopen u in 2022 ook weer te kunnen helpen. Eind november verwachten we de tarieven te ontvangen voor Griekenland en dan kunnen we weer voor u boeken. Met vriendelijke groet, Overtocht.nl

Waardeloos

Website werkt niet,info via what's app werkt niet en een vraag stellen v I a de mail wordt niet beantwoord...alles netjes invullen dan krijg je melding dat de website niet bestaat.....met een hoofdletter K

Het spijt ons om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons, daar streven wij niet naar. We helpen u graag, echter hebben geen enkele correspondentie van u kunnen vinden. Wanneer we u alsnog kunnen helpen willen wij u vragen een e-mail te sturen naar [email protected]. Wij doen onze uiterste best om elke ontvangen e-mail uiterlijk de volgende werkdag te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Overtocht.nl

Aanbieding is totaal anders dan mijn wens

Ik krijg een aanbieding voor een overtocht op een dag die ik niet opgegeven had en voor een route die ik absoluut niet wenste. Zaken verwisseld?

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben hier even naar gekeken en het blijkt dat uw aanvraag niet goed is binnen gekomen in ons offerte systeem. Onze excuses hiervoor. Intussen heeft u ons ook gemaild met de gewenste route en data en heeft u van ons een juiste offerte ontvangen.

Hele snelle en deskundige service, flexibel en betrouwbaar!

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling.

Ik heb het contact ervaren als vriendelijk betrokken en meedenkend,

Al vele jaren maak ik gebruik van de diensten van Overtocht.nl, tot nu toe nog steeds zeer tevreden.

De medewerkers zijn erg kundig, en niks is hun teveel. Reageren heel snel niet opdringerig, zal ik zeker aanraden. Kunnen veel een voorbeeld aan geven. To8p

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling!

Geen gepuzzel meer welke Ferry er beschikbaar is.

Al enkele jaren boeken wij onze Camping on Board reis via overtocht.nl. Allereerst scheelt het een hoop tijd en uitzoekwerk en de toegevoegde waarde kwam echt tot zijn recht toen wij 5 jaar geleden te maken kregen met een stakende maatschappij. Overtocht.nl heeft destijds alles voor ons geregeld. We kregen ons geld netjes terug. Voor nu gaan we duimen dat alles dermate goed blijft gaan dat we ook werkelijk in September naar ons geliefde Griekenland kunnen overvaren.

Bedankt voor uw beoordeling. We hopen dat u in september alsnog naar Griekenland kunt reizen.

Top prestatie geleverd.

Als organisator van een groepskampeerreis voor 14 equipes naar Corsica en Sardinië hebben we het verzorgen van de tickets neergelegd bij Overtocht, door de Corona prikkels hebben we eerst vouchers van vorig jaar in december geboekt voor afvaart begin mei, dat bleek in februari niet haalbaar en in overleg hebben we alles laten omboeken naar september, geweldige prestatie van het team om ons allen weer gelijk te kunnen laten meevaren.

Zeer adequaat gereageerd

Via e-mail wordt er netjes en heel snel gereageerd op mijn vragen. Ik had graag nog hoger cijfer gegeven als er geen extra kosten voor bellen gerekend zouden worden.

Goedemiddag, hartelijk bedankt voor uw beoordeling.

Zeer snelle reacties,

Mijn ervaring met Overtocht.nl is erg positief. Er wordt snel en accuraat gehandeld en gereageerd! Complimenten!

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u alvast een prettige reis.

Heel fijn om de vakantie voor te bereiden met een goede en betrouwbare reisorganisatie.

Het boeken van de reis werd bemoeilijkt door diverse Corona uitdagingen, maar met geduld en volharding werd ik uitstekend geholpen.

Wij zijn blij dat wij u opnieuw hebben kunnen helpen. Bedankt voor uw beoordeling.