Matig

Speciaal extra betaald voor clublounge. Matige ervaring. IJskoude cel omdat de airco niet uit kon. Oude materialen. Zeer beperkte keuze qua eten: twee gerechten. Geen aanrader dit.

Vervelend dat u de overtocht zo heeft ervaren. Bedankt voor uw reactie!

Ik ben een pak sigaretten vergeten in kamer 549

Snelle, vriendelijke service en goede prijzen

Calais - Dover geboekt voor een laag tarief. We kregen alleen problemen met de auto, waardoor we niet zeker wisten of we de boot zouden halen. Op onze mail kwam keurig en snel antwoord met de aanbeveling dat we tot 2 uur na de geplande tijd mee mochten, maar dat als dat niet zou lukken ze wat anders gingen regelen. Klasse.

Bedankt voor uw beoordeling

Vlot

Vlotte afhandeling, vlotte overtocht. Goede zitmogelijkheden.

Bedankt voor uw beoordeling!

Denken heel goed mee. Online ticket op telefoon werd geaccepteerd We hoefden niet aan te sluiten in wachtrij, mochten via lege baan naar boot rijden

Fijn dat u een goede reis geeft gehad. Bedankt voor de beoordeling.

Gewoon een fantastische intermediair tussen onze wensen de realisatie daarvan.

Dit jaar ook weer gebruik gemaakt van de diensten van Overtocht voor onze reis naar Zweden. Evenals voorgaande jaren (naar andere bestemmingen) professionele ondersteuning bij het maken van de beste keuze, het maken van afspraken en het afwikkelen van de formaliteiten. Prettige en zakelijke contacten met een heldere uitleg over de kosten. Van harte aanbevolen.

Fijn dat u ons weer heeft kunnen vinden. Bedankt voor uw beoordeling en een fijne reis gewenst.

Vlotte reacties, keurige prijzen.

Het blijft een gedoe om overtochten te boeken als privépersoon, Overtocht.nl neemt werk uit handen en lijkt dat voor de gebruiker zonder winstmarge te doen. Er wordt vlot gereageerd op mail en er wordt gecommuniceerd met een persoon, dat maakt dat ver een klein foutje kan optreden, maar dat wordt dan ook snel hersteld.

Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u een prettige reis.

De overtocht was prima, de website waarop we wilden boeken werkt niet zo goed. Data verprongen steed

Overtocht was goed. Boeking liep niet helemaal vlekkeloos. De data die ik opgaf versprongen steeds, waardoor ik uiteindelijk een verkeerde datum heb geboekt en alsnog moest bijbetalen voor een omboeking. Dat vond ik wel vervelend

Zeer positief.

Zeer behulpzaam en heel vriendelijk.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.

Zeer klantvriendelijke service en absoluut goedkoper dan boeken bij de maatschappij zelf

Voor een 4p kamer op de nachtboot tussen Europoort en Hull heb ik via Overtocht.nl maar liefst 130 euro bespaart. Ipv €489 kost het €360. Dus wel degelijk de moeite waard

Bedankt voor uw beoordeling. Een fijne reis gewenst.

Doet wat ze beloven

Ook dit jaar weer de beste prijs voor de overtocht!

Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u een goede reis.

Heel Goed bedrijf

Heb nu voor een 2e keer geboekt bij Overtocht.nl. Een paar jaar geleden naar Denemarken en nu 2 overtochten Denemarken. Als ik iets niet begreep nam ik de telefoon ter hand en werd ik vriendelijk geholpen. Een goede uitleg daarbij. Dat is heel fijn. Blijf dat zo houden. Nogmaals dank voor jullie bereidwilligheid.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen helpen.

Online reserveren gaf een probleem met de weergave. Direct door personeel telefonisch opgelost

Overtocht.nl helpt zoeken na de meest gunstige overtochten!

In samenspraak met de medewerkers van Overtocht.nl hebben wij de meest optimale overtocht gepland en geboekt.

Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u alvast een goede reis.

prima geregeld

zoeken de beste aanbieding voor je op en regelen alles. hoef ik niet op allerlei buitenlandse sites te zoeken. Al meerdere malen geboekt.

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u uw overtocht weer via Overtocht.nl heeft gereserveerd.

Overtocht van Sicilie naar Malta in november geboekt

Bovenstaande overtocht geboekt, erg duur vinden wij en bovendien moet je 2 uur vantevoren aanwezig zijn op de heen- en terugreis. Daardoor blijft er heel weinig tijd over om in Malta rond te kijken.

Bedankt voor de beoordeling. Helaas bepaalt Overtocht.nl niet de tarieven en het tijdstip dat u van te voren aanwezig moet zijn. Dit doen de ferrymaatschappijen en hierop hebben wij helaas geen invloed. Met vriendelijke groet, Overtocht.nl

Opgelicht

Erg naar dat als je een offerte aanvraagt je een hele goedkope aanbieding krijgt maar als je die vervolgens wilt nemen hij ineens niet meer mogelijk is en alles ongeveer 2x zo duur word.....

Wat vervelend dat het tarief van de overtocht gestegen was. Helaas wijzigen rederijen de tarieven van overtochten regelmatig. Onze offertes zijn dan ook geldig zolang het genoemde tarief geldig is bij de rederij. Met vriendelijke groet, Overtocht.nl

Boeking was snel geregeld bij vriendelijke verkoopmedewerkster tegen goede prijs

Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te horen dat u tevreden bent!

Overtocht Griekenland-Italië in 5 min geregeld! Top!

Goed en snel geholpen

Ik was verheugd over de snelle en adequate manier waarop het emailcontact verliep.

Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te horen dat u tevreden bent!

Vlotte, correcte afhandeling, zeer correcte medewerkers.

Boeking verliep goed.

Van aanvraag tot bevestiging overtocht Toulon Bastia verliep alles heel goed. Steeds als ik iets wijzigde kreeg ik snel een aangepaste bevestiging

Prima dienstverlening

Altijd snel een reply en goed heregeld

Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te horen dat u tevreden bent!

Prima service, zelfs bij een boeking een dag voor de overtocht

Alles prima

Als verwacht alles weer vlekkeloos verlopen

Bedankt voor uw beoordeling!