Blijf hier weg!

Zeer klantonvriendelijke partij, blijf hier weg! Flexibiliteit is ver te zoeken. - Snelheid van servers zijn traag - Prijzen omhoog met 20% - Migratietools die niet werken - Abonnement wordt verlengd 45 dagen voor de verloopdatum en kan niet geannuleerd worden. Geldklopperij voor iets administratiefs.

Oplichters

Vimexx zijn grote oplichters. Ik heb een Dedicated server aangeschaft voor meer dan €1000,- met de belofte dat ik zelf hier niks voor hoefde te doen. Na betaling blijkt dat ik toch allerlei werkzaamheden nog zelf moet uitvoeren (welke onmogelijk zijn). Ze geven valse beloftes en verkopen producten bewust met verkeerde informatie. Als je ze erop aanspreekt krijg je geen enkel antwoord hierop en doen ze alsof het mijn eigen schuld is. Nu ben ik ruim €1000,- kwijt! Ik ben nog nooit zo slecht behandeld als klant als door Vimexx. KOOP HIER DUS NIKS!!!!!!!

Ga niet (meer) in zee met Vimexx!

Als ik advies mag geven. Ga niet meer in zee met deze partij. Nagenoeg vanaf het begin altijd een trouwe klant geweest. Voorheen altijd goede service en kwaliteit, maar sinds het afgelopen jaar/half jaar helaas enrom achteruit gegaan met de service. - Klant is geen klant meer maar een nummer. - Service is volledig weg, je wordt slecht behandeld en er wordt niet meer meegedacht. - Personeel op de chat is brutaal en staakt tussentijds gewoon de chat - Bereikbaarheid is zeer onder de maat geworden (voorheen een stuk beter) - Totaal niet meer behulpzaam. Ik had veel producten daar afgenomen, maar heb nu besloten alles daar weg te halen. Ook dit interesseert hen niets en laten je gewoon gaan. Natuurlijk kijk ik ook naar mezelf en ga ik na of ik veeleisend ben en het ook aan mij kan liggen. Ik ben er wel achter dat dit niet het geval is en dat het in dit geval echt aan Vimexx en vooral de slechte service ligt. Jammer! Want ik was altijd zeer tevreden.

Slechte support en heel onpersoonlijke behandeling

Toen ons domein onlangs overging van 1eurohosting.nl naar Vimexx zijn er verschillende zaken echt slechter geworden. Onder andere de ondersteuning is echt barslecht. Als je berichten verstuurt, lezen ze enkel de allerlaatste zin ofzo, want ze doen niets met de informatie die in de rest van het bericht staat. Ook al beantwoordt dat meestal hun extra vragen. In tussentijd moet je dan minstens een dag wachten. Als je hen contacteert via de chat krijg je dan soms iemand te pakken (na uurtje aanschuiven in virtuele queue), en die beantwoordt dan doodleuk dat het enkel via een ticket kan. Verschillende van de producten hebben ze nu regeltjes aan toegevoegd die nergens op slaan. Je kan bijvoorbeeld geen mailinglijsten meer maken waarin Gmail adressen zitten. Van een nutteloze regel gesproken. De mails komen soms ook niet toe als ze verstuurd worden via een domein bij Vimexx.

Excellente provider met goede prijzen en correcte support.

Dure onbereikbare oplichters

Nooit aan beginnen, mijn website is zonder mijn medeweten hierheen verplaatst vanwege een overname van mijn andere provider. Ik kreeg onduidelijke spam en torenhoge facturen. Op mijn vele mails kreeg ik geen enkele reactie. Ze zijn telefonisch niet te bereiken waardoor het maanden duurde voordat ik snapte wat er aan de hand was en naar mijn geld en website kon fluiten.

Uitermate teleurstellend

Een aantal jaar geleden al mijn domeinen verhuisd naar Vimexx vanwege de goede prijzen en makkelijke interface om zelf DNS beheer te kunnen doen. Helaas nu gezien waar het daadwerkelijke addertje onder het gras in hun verdien model ligt. Een aantal dagen voor het domein daadwerkelijk verloopt zetten ze deze in hun eigen systeem al in quarantaine waardoor administratief beheer zoals normaal verlengen of verhuizen niet meer mogelijk is. Voor het uit quarantaine halen durven ze ruim 600 euro te vragen, na contact met de helpdesk dat ik het hier niet mee eens ben wordt dit verlaagd naar 115 euro. Omdat het domein bij de TLD registrar nog op mijn naam staat en ook de verlengdatum niet is geweest ben ik het hier ook niet mee eens en eis weer administratief toegang tot het domein of een verhuistoken. Deze heb ik helaas niet gekregen en daarmee ben ik het domein in ieder geval een tijd kwijt, maar waarschijnlijk definitief. Ik heb ze in het verleden regelmatig aangeraden aan kennissen maar zal dat zeker niet meer doen. Korte samenvatting: Weg van blijven tenzij je opgelicht wilt worden.

Zet automatisch verlengen bij Vimexx nooit aan

Klant sinds 2019. Nooit problemen gehad. Altijd een "wallet" gehad waardoor Vimexx zelf betalingen af kan boeken van ons tegoed. Zijn er nu achter gekomen dat daardoor domeinen minimaal 45 dagen voordien moeten worden opgezegd, terwijl dat normaal gesproken tot op 1 dag van tevoren kan. Zet dus nooit automatisch verlengen aan bij Vimexx, want dat kan in de papieren gaan lopen als je domeinen eigenlijk niet meer wilt (bv. als je op een van hun aanbiedingen bent ingegaan zoals: "nu .shop voor maar €0,75 bij bestelling van je .nl domein" of "gratis .online bij je bestelling). Als je niet minimaal 45 dagen van tevoren die domeinen (die dan tientallen euro's kosten) opzegt, zit je er aan vast en ben je veel geld kwijt.

Prima partij - Goede service en snelle hulp.

Eigenlijk al een tijd klant bij Vimexx, voorheen kleine klant. Nu wat groter. Met 20+ domeinnamen en een groot reseller pakket tot nu toe zeer tevreden. Reactie op tickets binnen een paar uur en volledige begeleiding van A tot Z. Ook voor users onder resellers worden dingen netjes opgepakt en ingesteld. Met de duidelijke tutorials kun je veel dingen zelf doen. Kortom zeer tevreden, enige verbeterpunt zou Varnish zijn voor resellers en eventueel OCSP support. Nogmaals bedankt aan alle toppers bij de klantenservice!

Doe hier geen zaken mee!

Doe hier geen zaken mee! Mijn ervaring: Na een uiterst amateuristische migratie na de overname van webruimtehosting naar Vimexx waar ik alleen mijn eigen websites had staan heb ik besloten Vimexx toch een kans te geven. Onlangs ben ik mijn eigen onderneming gestart als ontwikkelaar van websites en omdat ik geen tijd en wellicht ook te weinig kennis heb om een server/vps te beheren gekozen voor Vimexx als partner om deze te beheren. De meest waardeloze keuze die ik had kunnen maken, en als startende ondernemer moet ik nu tot de conclusie komen dat ik nu al voor € 350,- mijn verlies moet nemen en door moet gaan. Wellicht niet veel geld voor sommige, voor mij wel! Zaterdagochtend mijn VPS aangevraagd, ik was in de veronderstelling dat deze vrij snel online zou zijn. Helaas bleek dit niet het geval dus maandag ochtend contact gezocht met de support afdeling. "Sorry voor de vertraging maar iemand moet de vps fysiek aanmaken. Vandaag of uiterlijk dinsdag is deze online." Dinsdag nog niks gehoord dus woensdag maar weer contact opnemen met Vimexx. "Excuses voor de vertraging maar uiterlijk donderdag is hij online." Deze tijd heb ik niet en ik wil graag beginnen, ik heb klanten die ik moet gaan hosten en projecten die online moeten. Ik geef aan de werkdag (woensdag) nog af te wachten en anders mijn bestelling te annuleren. Woensdag avond nog niets online of gehoord van Vimexx, dus weer contact opnemen met support. Ik geef aan dat ik graag mijn bestelling wil annuleren en mijn geld retour zou zien zodat ik naar een andere partij kan overstappen. Dit kan niet want, Vimexx zou al kosten gemaakt hebben voor licenties. Daarnaast wordt aangegeven dat mijn server binnen een half uur online zal zijn. Dat van die licenties is natuurlijk onzin, niet zozeer dat men deze aan moet schaffen. Wel dat ze die kosten al gemaakt zouden hebben. Ik zit lang genoeg in deze wereld om wel over die kennis te beschikken. Je gaat maar een ander voor de gek houden. Drie kwartier later krijg ik ee

Helpdesk is waardeloos

Vanaf de moment dat je een probleem hebt krijg je nauwelijks contact van hun helpdesk. Ze hebben mijn hosting volledig offline gehaald en achteraf laten ze al enkele dagen niets meer weten. Mijn webshops liggen momenteel al 5 dagen offline, zonder enige communicatie. Geen aanrader.

Uitmuntende klantenservice ervaring

Zojuist uitmuntend geholpen op de klantenservice met het opzetten van mijn eerste e-commerce webshop. Ik had eigenlijk nog geen ervaring, maar ze hebben mij er goed doorheen geloodst en ben nu bezig om mijn fysieke winkel ook online te maken!

Zeer goede website maker!

Ik ben begonnen aan mijn eerste website in de website maker van Vimexx. Nadat ik het Plus pakket gekocht had en een domeinnaam kon ik direct starten met het bouwen van mijn website. De editor is erg overzichtelijk en door het kiezen van een goed thema maakte ik gauw een goede start en kon ik gemakkelijk het thema naar mijn eigen website idee ombouwen. Super dus!

Goede servers en snelle helpdesk voor vragen!

Goede servers en snelle helpdesk voor vragen! Verbeterpunt is nog langere openingstijden, maar kan niet alles hebben hé voor die prijs!

Sneller en goedkoper dan Versio

Ik ben ooit begonnen met mijn webshop bij Versio, welke enkele jaren geleden nog goedkoop was maar na de overname door TWV mijn pakket en domeinnamen met 500% duurder maakte. Ben toen overgestapt naar Vimexx en super verhuisd door de verhuisservice. Zelfs voor de lagere prijs heb ik nu nog veel meer snelheid en daardoor een lagere bouncerate dan de tijd dat ik bij Versio zat. Voor mij was het dus absoluut een goede keus en upgrade!

Wat een ***** bedrijf

Kunnen of willen niet helpen. Komen met het excuus "kosten te hebben gemaakt" binnen 3 dagen na een verlenging die nog niet eens in is gegaan. Je krijgt maar halve antwoorden via tickets. Never again! Ik verhuis alles naar een ander. Niet te doen dit!

Prima geholpen met verhuizing

Goed en snel geholpen met het overzetten van mijn sites van mijn oude duurdere hoster naar vimexx. Netjes begeleid door kevin van de livechat en later via rico in een ticket. Top service, erg tevreden!

Aanrader: prima partij!

Prima hostingpartij, hebben me goed geholpen met het plaatsen van SSL en het tunen van mijn website. Zeer vriendelijke klantenservice en hun servers zijn erg snel!

Amateurs

Na een amateuristische migratie i.v.m. overname van Webruimtehosting (waarbij alles jaren perfect heeft gedraait) dreigen met juridische stappen als je het lef hebt om je er negatief over uit te laten, dus hier komt m'n gecensureerde ervaring; Behalve enorm trage support (24+ tot wel 7 dagen), vele GB's aan data (accounts én instellingen) kwijt én ruim 2 weken offline (en daarna zelf de problemen mogen oplossen, uiteraard door overstap).. ..daarnaast krijg je een webserver die geen ftps óf sftp aan kan, e-mail alleen via onbeveiligde verbindingen (privacy technisch heel onverantwoord) én ontelbaar resource foutmeldingen! En de belofte "niet goed, geld terug" die voor aanschaf van het nieuwe pakket was gedaan komen ze óók al niet na.. ..dat is toch oplichting? Kortom, als je een betrouwbare en stabiele server nodig hebt, kies dan vooral niet voor deze prutsers..

Verschrikkelijke Hosting

Verschrikkelijke Hosting, BEGIN ER NIET AAN !!!. als je op en aanmerkingen geeft bij problemen dan gaan ze uit wraak allerlei problemen creeren en zeggen dat je je dingen niet op orde hebt? oftewel de Helpdesk "treiterd" je gewoon weg zodat ze die "lastige" klant die alleen maar hulp wil niet meer hoeven te helpen, "how stupid can you be" als organisatie om dat toe te laten? Ik ben hierna naar een andere Hosting gegaan en geen enkel probleem te bekennen, mijn websites draaien als een "zonnetje" dat overtuigd mij ervan dat ze me al die tijd hebben zitten weg treiteren of dat ze een incapabele Helpdesk hebben? Om mijn woorden kracht bij te zetten noem ik expres het bedrijf waar ik mijn nieuwe hosting afneem niet zodat u weet dat ik dit waarheids getrouw beschrijf en niet uit ben op promotie van een andere Hosting provider!

Super goed!

Draai mijn magento sites nu al een aantal jaren bij Vimexx, na verschillende andere hosters . Bij Vimexx : Uptime is geweldig, snelheid is zeer goed en de helpdesk zeer kundig en snel. Daarnaast is de prijs ook nog eens zeer schappelijk, dus ik zie geen reden om ooit nog naar een andere hoster te gaan.

Beste webhost en nog goedkoop ook!

Bijna 3 jaar klant bij Vimexx en het bevalt mij tot nu toe erg goed. Ik heb meerdere goedkopere webhosting bedrijven geprobeerd, maar nergens is de snelheid en up-time zo goed als bij Vimexx. Heb nu 2 domeinen en 1 webhosting pakket lopen bij Vimexx en dat blijft nog wel even zo. :-) Ook tickets worden snel en professioneel opgepakt. Oplossing voor mijn vragen heb ik altijd snel.

Fantastiche service!

Fantastische service en een zéér goede prijs kwaliteit verhouding! Ons bedrijf www.feestwinkelfiesta.nl en alle andere accounts hosten we enkel nog bij Vimexx!

Uitstekend! Absolute aanrader!

Ik zat als particulier bij PC Extreme maar dat beviel mij niet zo. Veel veranderingen de laatste tijd bij PC Extreme en de prijzen die als een raket naar boven schoten. Ik ben gaan zoeken en bij Vimexx uitgekomen en dat zag er goed uit. Ik had voor de overstap nog wat vragen en deze heb ik keurig beantwoord gekregen per mail. Geen enkele spijt van de overstap! Afgelopen week even een probleem gehad met inloggen door mijn eigen fout maar ik ben perfect geholpen. Klasse!!! Aanrader!

Zeer goede klantenservice en webhosting!

Ondanks een geschil houden ze zich zeer professioneel en zijn ze vriendelijk, wat ook zo hoort! Ik raad deze hosting zeker aan, zeer snel en goede klantenservice, ook voor domeinnamen zeer goedkoop, snel en eenvoudig!