Verschrikkelijke Hosting

Verschrikkelijke Hosting, BEGIN ER NIET AAN !!!. als je op en aanmerkingen geeft bij problemen dan gaan ze uit wraak allerlei problemen creeren en zeggen dat je je dingen niet op orde hebt? oftewel de Helpdesk "treiterd" je gewoon weg zodat ze die "lastige" klant die alleen maar hulp wil niet meer hoeven te helpen, "how stupid can you be" als organisatie om dat toe te laten? Ik ben hierna naar een andere Hosting gegaan en geen enkel probleem te bekennen, mijn websites draaien als een "zonnetje" dat overtuigd mij ervan dat ze me al die tijd hebben zitten weg treiteren of dat ze een incapabele Helpdesk hebben? Om mijn woorden kracht bij te zetten noem ik expres het bedrijf waar ik mijn nieuwe hosting afneem niet zodat u weet dat ik dit waarheids getrouw beschrijf en niet uit ben op promotie van een andere Hosting provider!

Super goed!

Draai mijn magento sites nu al een aantal jaren bij Vimexx, na verschillende andere hosters . Bij Vimexx : Uptime is geweldig, snelheid is zeer goed en de helpdesk zeer kundig en snel. Daarnaast is de prijs ook nog eens zeer schappelijk, dus ik zie geen reden om ooit nog naar een andere hoster te gaan.

Beste webhost en nog goedkoop ook!

Bijna 3 jaar klant bij Vimexx en het bevalt mij tot nu toe erg goed. Ik heb meerdere goedkopere webhosting bedrijven geprobeerd, maar nergens is de snelheid en up-time zo goed als bij Vimexx. Heb nu 2 domeinen en 1 webhosting pakket lopen bij Vimexx en dat blijft nog wel even zo. :-) Ook tickets worden snel en professioneel opgepakt. Oplossing voor mijn vragen heb ik altijd snel.

Fantastiche service!

Fantastische service en een zéér goede prijs kwaliteit verhouding! Ons bedrijf www.feestwinkelfiesta.nl en alle andere accounts hosten we enkel nog bij Vimexx!

Uitstekend! Absolute aanrader!

Ik zat als particulier bij PC Extreme maar dat beviel mij niet zo. Veel veranderingen de laatste tijd bij PC Extreme en de prijzen die als een raket naar boven schoten. Ik ben gaan zoeken en bij Vimexx uitgekomen en dat zag er goed uit. Ik had voor de overstap nog wat vragen en deze heb ik keurig beantwoord gekregen per mail. Geen enkele spijt van de overstap! Afgelopen week even een probleem gehad met inloggen door mijn eigen fout maar ik ben perfect geholpen. Klasse!!! Aanrader!

Zeer goede klantenservice en webhosting!

Ondanks een geschil houden ze zich zeer professioneel en zijn ze vriendelijk, wat ook zo hoort! Ik raad deze hosting zeker aan, zeer snel en goede klantenservice, ook voor domeinnamen zeer goedkoop, snel en eenvoudig!

Klant gericht en snelle respons met oplossing.

Ik host al mijn website's en domeinnamen bij Vimexx en dat doe ik niet voor niks. Als er problemen zijn, worden deze serieus opgepakt en snel behandeld. Oplossing gericht en vakbekwaam. Weinig tot geen downtime van de servers en prijs/kwaliteit is goed te noemen. Geen reden om over te gaan naar een andere partij.

Betaalbaar en zoals het hoort!

Zij weten hoe ze service, kwaliteit en klantsupport moeten bieden! Ik kan alleen maar zeggen dat het een aanrader is om met hun te werken! Zelfs voor een beginner, dus ik zou zeggen begin met een website of webwinkel via VIMEXX!! Zij helpen je ook echt en staan je gewoon supergoed te woord!! ook op zondag!! www.cucinadeborina.be

prima hosting en service

klantenservice werkt zelfs op zondag en geeft een super tip om het probleem op te lossen.

Snelle hosting en super service

Ik maak sinds kort gebruik van het Vimexx resellerpakket en ben tot op heden zeer tevreden. De hosting is kwalitatief erg goed en hun service is snel en adequaat. Mijn vraag over een niet-indexeerbare website werd snel en vakkundig opgelost. Top!

Gewoon keigoed: supersnel, veel / onbeperkte schijfruimte, top-support.

Ik ben ruim drie jaar klant bij Vimexx, na een hele reeks eerdere ISP's in binnen- en buitenland die hun webhosting graag aanvulden met features als service-onderbrekingen, tergend trage performance, karige schijfruimte, op magische wijze verviervoudigde prijzen na het eerste jaar en, als klap op de vuurpijl, griezelige "Live Chat" support waarbij je er nooit achterkomt of je met tot robots gedrilde medewerkers of met een script zit te chatten. Als dat is wat je zoekt moet je niet bij Vimexx zijn! Er werken nl. gewone mensen (die je overigens graag en goed helpen), er zijn eigenlijk nooit storingen, en de hosting is zo idioot snel dat je nooit eens tijd hebt om tijdens het laden van een web-pagina koffie te gaan zetten. Mij bevalt dat uitstekend, maar als je je graag ergert of met "Live Uncanny Valley Chat" uitgefreakt wilt worden moet je niet bij hen zijn ;-)

hosting voor bijna niks

en desondanks premium services en dito helpdesk

Stabiel en goede service

Vimexx biedt een betrouwbaar product tegen goede kwaliteit en met zeer goede klantenservice. Als je een vraag stelt via de live chat worden deze vragen direct en snel beantwoord. Tegelijk behoren ze tot de goedkopere aanbieders maar gaat dat niet verloren in de service. De uptime is hoger dan bij een duurdere concurrent waar wij vandaag komen. Wij hebben in totaal een stuk of 6 hosting pakketten en een groot aantal gekoppelde domeinnamen dus we hebben een goede vergelijking kunnen maken.

Zeer tevrden

Ben zeer tevreden met alles. In de afgelopen jaren geen problemen gehad. Heb er meedere domeinen en hosting pakketen en ben nog van plan om nog een site hier naar toe te verhuizen. Zelfs bereikbaar buiten de normale kantoortijden. Altijd een snelle en vakkundige reactie, als ik een vraag heb. Zeer zeker het aanraden waard.

Goed geholpen

Support was snel en direct, eerst ging het in de snelheid heel even mis, omdat ik geen hosting had, maar dat was in no-time rechtgezet en ik ben prima geholpen

Geweldig veel features voor een heel goede prijs

Inmiddels al een jaar of 2 klant met diverse pakketten. Echt ENORM veel vrijheid qua instellingen en features in DirectAdmin en standaard zaken zoals backups staan gewoon automatisch aan! Extra's als Varnish en Redish maken zelfs Magento 2 voor een kleinere webshop met weinig budget bereikbaar. Chat support is ook altijd zeer snel en je krijgt geen standaard antwoorden

Duidelijk een bedrijf dat zijn bestaande klanten serieus neemt en niet enkel op zoek is naar nieuwe klanten. Klantenservice is om door een ringetje te halen, adequaat en goed bereikbaar.

GEWELDIGE SERVICE EN SNELLE SERVER!

TOP! Echt geweldige service en servers, voor een ongekende prijs.

Geweldige prijs/kwaliteit

Vimexx heeft een geweldige prijs kwaliteit verhouding. Ik neem een groot hosting pakket af waar ik verschillende domeinen op host. De mogelijkheden zijn eindeloos. Van SSL certificaten tot caching tot CDN. De support is altijd snel en accuraat. Je krijgt een hele hoop voor je geld.

Vimexx zorgt voor alles mbt internet en email...super!

Al meer dan 18 maanden klant en alleen maar positief over de producten en diensten van Vimexx. Vooral de helpdesk is top! Dikke aanrader

Vimexx is een echte AANRADER !!!! (had ik veel eerder moeten doen)...

Vimexx, sluit precies aan op mijn behoefte. De prijzen zijn zeer vriendelijk en onverwachte (of na het 1e jaar) prijsverhogingen doen zij niet aan. Bereikbaarheid en de snelheid van hun eigen interface is in een woord TOP (in tegenstelling van mijn vorige provider One.Com). Bereikbaarheid en betrouwbaarheid van mijn eigen domeinen (146 stuks) is super. Ik had al jaren eerder voor Vimexx moeten kiezen....AANRADER....!!!

No-nonsens en super duidelijk

Ik ben onlangs probleemloos met mijn website en domijn verhuisd met en naar Vimexx. Alles is super duidelijk uitgelegd, en je kunt voor al je vragen bij ze terecht. Je krijgt snel antwoord.

100% tevredenheid

Geen min-puntjes te melden. Wat ze doen, doen ze goed. Top! Wat kan je dan nog meer vertellen....

Uitstekende zorgeloze ervaring

Mijn ervaring met Vimexx is zoals het hoort, een goed product voor een nog betere prijs. Ze zijn de goedkoopste maar daarvoor lever je niet in op kwaliteit. Enorm veel waar voor je geld dus, nooit downtime en daarnaast is de support snel en kundig. Al jaren klant, en helemaal nooit iets te klagen, ben daarnaast een ervaren gebruiker dus weet waarover ik praat. Nieuwe features worden ook constant doorgevoerd.

Competitieve prijzen gecombineerd met uitstekende dienstverlening

Vimexx is een verrijking in het aanbod van webhosting op de markt. Competitieve prijzen gecombineerd met uitstekende support en beschikbaarheden. Voor KMO's de ideale partner.