Super goedkoop en prima service

Eerst eigen site verhuisd. Erg tevreden. Nu die van mijn man verhuisd. Zeer goedkoop en prima ondersteuning. Allen telefonisch niet gratis, maar chat doet het heel goed en via tickets vragen stellen gaat ook heel goed.

klantenservice top

na verhuizing naar vimexx uitstekend te woord gestaan. voelt als een zeer stabiel en betrouwbaar bedrijf waar ik met plezier mijn domeinen beheer !

Vakkennis en hoog niveau klantgerichtheid.

Super goede service van Vimexx. Ben jaren geleden op advies overgestapt naar Vimexx met de nodige websites. Tot op heden, zeer goede service gekregen. Je hoeft het maar te vragen en hun volledige supportteam helpt je met alle vragen. Nu hadden we iets ivm een Google blokkade. Geen idee hoe dit opgelost moest worden. Ism Vimexx bekeken hoe we dit moesten aanvliegen. Zeer vakkundig geholpen en het probleem opgelost. Kijk...dat is de service die je wilt als bedrijf. Iemand die meedenkt over hoe je je problemen kunt oplossen. Alles zeer vakkundig, goede communicatie en altijd snelle terugkoppeling. Vimexx, jullie hebben een klant voor eeuwig. Super super bedankt dat jullie er zijn! Dit is zoals je als klant geholpen wilt worden, hier kunnen nog heel veel bedrijven iets van leren. Klantgerichtheid, punctueel, supportdesk met hoge kennis, altijd bereikbaar. TOP! Bedankt Martin

Goede klantenservice en ondersteuning.

Voor meerdere projecten heb ik domeinen, websites en emailadressen gehost bij Vimexx. Toen één van de producten niet werkte werd dit opgelost via het ticketsysteem. De ondersteuning reageerde hier steeds snel op, en na wat testen en aanpassen werkt alles nu perfect.

Kan gewoon niet beter

Perfect bedrijf welke ook nog eens supersnel zijn op het gebied van klantenservice. Ze zijn flexibel en staan open voor alles. Kortom, super! Wij hebben meerdere shops draaien, waaronder Magento en Wordpress/Woocommerce. Dit draait naar behoren!

Top service voor een goede prijs

De verhuizing van mijn website ging zonder problemen. Bij een vraag heb ik vaak al binnen het uur antwoord. Top!

vimexx de exxtra goeie isp

dag allemaal... m'n website is eindelijk online... [na 2 weken te hebben rondgehangen bij bhosted...] ik ben zeer tevreden met jullie snelle, erg prettige en adequate reacties, maar vooral duidelijke online uitleg... dank jullie allen... ben zo blij verhuisd te zijn naar vimexx! jullie hoge waardering is echt meer dan terecht... musa

Super prijs/kwaliteit en service

Super prijs/kwaliteit, bijzonder veel mogelijkheden op het platform, support reageert bijzonder snel hoewel ik geen SLA genomen heb. Top!

Zeer goede prijs, goed product/dienst, no-nonsense, goede service

Zeer content over het Maximaal pakket met diverse domeinnamen onder het zelfde hosting pakket. Na de zoveelste criminele prijsverhoging bij mijndomein.nl vorig jaar eindelijk overgestapt en ben nu nog geen kwart van het geld kwijt voor een superieur dienst/product. Service is snel, goed en persoonlijk. Zeer tevreden.

Ik neem al een paar jaar het maximale hosting pakket af en ben zeer tevreden. En als er eens wat aan de hand is, word ik altijd goed geholpen. Medewerkers lezen echt wat je schrijft en denken met je mee. Server presteert uitstekend en prijs is ook uitstekend.

Snelle en goede service voor een hele scherpe prijs.

Al een aantal jaar klant van Vimexx en nog steeds zeer tevreden. Ik heb alleen maar positieve ervaringen met hun helpdesk/klantenservice. Je wordt altijd snel en kundig geholpen en ze zijn nooit te beroerd om net die extra stap te zetten. Daarnaast vind ik de prijs/prestatie van hun hosting uitermate concurrerend en scherp. Al met al een aanrader voor wie een goede hoster voor een hele goede prijs zoekt.

Goede en snelle service

Ben al een aantal jaren een zeer tevreden klant van Vimexx. Helpdesk is snel en erg behulpzaam. Zelfs als het een van hun goedkope pakketjes betreft.

Gewoon weg top! OK, met 3 puntjes dan.

Heb een hostingspakket en over de 25 domeinen. Servers liggen er niet vaker uit dan andere Top10 hostingbedrijven die ik heb gehad. Ze doen het dus erg goed. Ik heb het meeste uitbesteed aan een webbouwer welke mij specifiek naar Vimexx heeft doorverwezen. Nog geen dag spijt van gehad. Echter zelf ook een keer een site opgezet wat in de basis erg simpel ging. De site verder afbouwen en beveiligen ging verder te ver boven mijn kunnen. Het gedeelte waar Vimexx voor verantwoordelijk is, is erg goed. Enige wat is mis is telefonisch contact. Soms heb je een kleine aankoop vraag die je dan via de chat of ticket moet stellen. Dan moet je door erg veel stappen heen klikken voor je de vraag werkelijk kunt stellen. Kan nieuwe klanten afschrikken en snelle en korte aankoop vragen wel wat frustreren. Snap dat voor technische ondersteuning je wilt dat men inlogt en dan direct bij de juist afdeling komt. Mijn suggesties: - Telefoon nummer voor aankoop zaken. - App voor klanten chat. Vanaf mijn smartphone is de chatfunctie niet prettig te gebruiken en is het gesprek vaak gesloten voor ik het antwoord lees. - Dashboard mag wel een overhaul krijgen qua indeling maar is verder uiterst functioneel.

Verwachtingen overtroffen

Nooit, maar dan ook nooit meer een andere partij. Ik ben simpelweg tevreden doordat ik geen issues ervaar. Een hosting moet geen hobbel zijn naar je doel. Vimexx is geen hobbel.

Probably the best Domain registrars in the Netherlands. Excellent fast service :)

We tried Vimexx after being dissapointed with a number of other registrars in the Netherlands. It's amazing to see a company actually DO what they say they are going to do. Enquiries and tickets are dealt with speedilly and friendly by a human being :) We will be doing a lot more business with Vimexx. Well done !

Goede en duidelijke service

Ik zit nog maar sinds kort bij Vimexx. Maar heb wel wat kleine problemen gehad doordat ik niet goed ben met ICT enzovoorts maar dit werd heel snel en duidelijk voor me opgelost. Dus tot nu toe ben ik erg positief over Vimexx (ik geef eigenlijk nooit een tien :D)

Snelle hulp

bij het omzetten van buitenlandse domeinnamen naar Vimexx was mijn huidige provider niet zo behulpzaam (zoek het maar uit). Bij Vimexx werd ik door meerdere medewerkers (door dat er meerdere vragen waren) geholpen alles snel te regelen. top

Klasse

Deze mensen hebben sick veel geduld. Thanks voor alle hulp bij mijn onkunde.

Fantastisch!

Had ik eerder moeten doen. Alvast speciale dank die uitgaat naar: BAS DENKERS! erg behulpzaam en kennis van zaken.

Wat een geweldige service

Heel fijn dat ze zoveel tijd en geduld opbrengen bij het beantwoorden van vragen over elk onderdeel van het pakket. Heel blij, ook met de prijs.

Goede service en snelle reactie

Ik had een probleem met mijn Wordpress website, ondanks dat dit niet aan Vimexx lag hebben ze mij snel geholpen om het probleem op te lossen.

Top-service en support, ook op zondag.

Ik ben al jaren klant bij Vimexx, en vandaag bleek dat er wel eens wat fout kan gaan, een storing op de website. Het was, ondanks dat het vandaag zondag is, snel opgelost, vriendelijke en kundige support, een aanrader voor iedereen die betaalbare en functionele hosting zoekt.

Goede hosting en zeker een aanrader

Vriendelijke support, leuke prijzen en handig systeem dat vlekkeloos werkt en support is gewoon helemaal top

Pluspunten

Hulp bij (technische) problemen is altijd top! Er is veel kennis van veel onderwerpen waardoor je eigenlijk altijd geholpen wordt met het probleem dat je hebt. Prijzen zijn ook top.

Zelf heb ik 1x meegemaakt dat een medewerker ergens geen verstand van had en me de verkeerde informatie gaf, dit ging om een actie van Vimexx. Achteraf zijn ze me niet tegemoet gekomen en is dit in mijn nadeel afgehandeld.

Pluspunten

Erg tevreden over vimexx, een voorgeval werdt zeer netjes opgelost vanuit hun kant. Zeker een aanrader om je dienst te huren. Snelle support,

echter geen spoed lijn. Misschien voor in de toekomst