Supersnelle service

Ik bestelde op eerste paasdag een langere kabel voor mijn Sonos Era100. Nog geen anderhalf uur later viel ie al op de mat! Dat is wat je noemt snelle service! Overigens is de kabel exact hetzelfde als de originele kabel (alleen 4 meter langer)

Mooie producten, snel geleverd. Communicatie over het verzendproces zou nog iets scherper mogen. Opeens was het pakket er :-)

Klantvriendelijk

Mooie degelijke Sonos standaard en snel en netjes geleverd.

Zeer tevreden met mijn nieuwe Sonos standaard van flexson

Bizar

Heel bizar dat ik al de vraag krijg om een beoordeling te geven terwijl mijn bestelling nog niet geleverd is. Ook bizar dat ik van jullie geen reactie krijg als ik contact opneem in verband met de levering, maar dat jullie dus al wel een beoordeling willen! Ik kan dan toch geen 4 of 5 sterren geven?

Goede prijs

Naast goede prijs ook snelle levering.

mooi product

Snelle levering, eenvoudige montage. Mooie standaard voor de Sonos Era300.

Geweldige producten!

Snelle verzending. Makkelijke installatie

Zeer mooi product

Product is zeer mooi, en heeft een perfecte pasvorm. Echter een metalen wand beugel zou de voorkeur hebben.

Degelijke beugels voor prima prijs

Dit is de 2e maal dat ik ophangbeugels hier heb gekocht en ben zeer tevreden. Door verplaatsing van magazijn/transport issues moest er wat langer gewacht worden op de muurbeugels voordat er besteld kon worden. Min puntje hierin was de algemene communicatie. Plus puntje is dat dit wel werd gecommuniceerd wanneer je ze belde/mailde. Verwachtingsmanagement was ok dus. Ontvangst na bestelling was de volgende dag. Product was goed en netjes verpakt met duidelijke handleiding. Mijn speakers hangen nu netjes en stevig aan de muur.

Topspul

Topspul

Mooi product, snelle levering, kortom top!!

Het product ziet er mooi uit, gemakkelijk in elkaar te zetten, goede mogelijkheid de box, zowel verticaal als horizontaal naar mijn zin te installeren, ben er reuze blij mee. Gewoon een top product!!

Flexson Sonos Play 1 Tafelstandaard Wit.

Scherp geprijsd en supersnel geleverd.

Goed geholpen & snel geleverd

Tweede muurbeugel voor de Sonos Move besteld. Even snel gemaild of het item nog beschikbaar was, na een negatieve ervaring elders. Vrijwel direct antwoord ontvangen en een dag later al thuis geleverd. Zo hoort het!

Goed en snelle levering

Zeker een aanrader

Perfecte pasvorm

Steun voorheen Sonos Ray besteld, gekregen, 6 schroeven ingedraaid en de Ray hangt perfect aan de wand

Perfect product en een snelle levering.

Het product voldoet in alle opzichten aan de verwachtingen.

Snel geleverd mooie kwaliteit

Perfect!

Alles verlopen zoals het hoort! Van bestelling tot levering.

Goede communicatie en goed product.

Goede communicatie, goed product en goed verpakt geleverd.

Heel handig en betaalbaar

Zeer betaalbaar en een ruime keuze. Hier vind je alles voor je sonos!

Problemen met de levering veroorzaakt door, zoals bijna altijd, door DHL. Na contact met Flexson zonder gedoe opgelost. Hulde!+

Prima op tijd levering

Prima, goede prijs!!

Sonos 5.1 home cinemaset besteld maar in 3 aparte leveringen gekregen op verschillende dagen! Maar goed vepakt en goede communucatie