Mooi afgewerkt product

Deze standaarden zijn een genot voor het oog... Super mooi afgewerkt en staan prachtig on onze kamer

perfect

Geleverd wat is besteld, lekker snel

Dik tevreden!

Prettige ervaring!

Goede, snelle levering en heldere communicatie.

Erg tevreden

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Goede snelle service!

Ik heb Sonos One set muurbeugel wit besteld. Prima levering.

Een vlekkeloze ervaring

Bestellen en levering gingen soepel en zoals afgesproken.

Duur

Jammer dat ik mijn flexon staanders van de ons niet meer kan gebruiken voor de nieuwe sonos speakers ik vind dat triest

Goede service en goed product

Goede service en goed product

Top service!

Ik wil graag Flexson aanbevelen voor hun uitstekende service. Het Flexson-team heeft altijd snel en professioneel gereageerd op al mijn vragen en verzoeken. Ik waardeer echt de persoonlijke aandacht die ik krijg bij Flexson en het is duidelijk dat ze hun klanten zeer serieus nemen. Als u op zoek bent naar betrouwbare en hoogwaardige diensten en producten, is Flexson de perfecte keuze voor u.

Prachtige beoordeling na 2 jaar

Ben zeer blij met de beugel

Voldoet volledig aan mijn wensen!

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen!

Super voor m’n Sonos

Past perfect en erg mooi

Goede communicatie, snelle levering

Prima snel geleverd

1 product per ongeluk fout geleverd. Werd onmiddellijk actie op ondernomen en de volgende dag was het al binnen.

Goede en snelle service

Super mooie en nette Sonos one SL beugels gekocht

Super mooie beugels. Eenvoudige montage. Prettige webshop Snelle levering. Top service

Zeer klantvriendelijk

Snel en klantvriendelijk. De stoffering van de stoelen is niet goed, dat werd direct opgepakt met de winkel.

Goede kwalitijd

Zeer goede kwaliteit en mooie vormgeving

Ik heb al een aantal producten van Flexson in huis en voornamelijk voor Sonos. Ik vind persoonlijk de producten van Flexson mooier dan de originele producten van Sonos zelf. Ik ben fan!

Lekker snel geleverd

Goede beugels voor sonos

Makkelijke installatie, mooie afwerking

Mooi produkt

Makkelijk te bewerken en ziet er goed uit. Personal touch met leuk briefje! Project geslaagd

Makkelijk & duidelijk

Makkelijk en duidelijk Ziet meteen gelijk wat de KW prijs is Of er plaats is Werk vriendelijk

snelle levering, fijn product

Fijne interface om meerdere apparaten aan mijn sonos playbase te koppelen. Wel is de plaatsing van de IR sensor op het kastje wat ongelukkig. Kan dat niet op een zijkant waar geen kabels worden aangesloten? Dat is m.i. praktischer om te positioneren en visueel wat mooier.

Kostverlorenweg 10

3762 EM Soest