Na de online bestelling binnen 3 dagen de siertegels geleverd. Deze waren goed verpakt en door de medewerker netjes op de gewenste plek neergezet. Geen beschadigingen aanwezig Terras ligt er nu mooi bij en we zijn zeer tevreden

Slecht advies en slecht geholpen met problemen

Helaas ging het bij ons niet zo goed. Slechte kwaliteit tegels, dan kom je er pas achter of een bedrijf je goed helpt en te woord staat. Helaas is dit niet gebeurd en zitten we na een paar weken al met een uiterlijk van tegels dat lijkt alsof het er al 10 jaar in ligt.. Zo teleurgesteld en we voelen ons slecht gehoord en geholpen. Een hoop geld in gestoken want het niet waard was. Volgende meer nooit weer voor ons helaas.

Heb voor de eerste keer besteld bij jullie vond het helemaal super ging precies zo als het geschreven staat

Slechte communicatie over wanneer leveren

Mocht 3 maal bellen om orderbevestiging en wanneer er geleverd werd Vond het een slechte ervaring.

Alles goed!

Goed advies, heldere communicatie. Ideaal om via de site offerte te vragen. Goede prijs en levering door Excluton prima verzorgd. Volgende keer weer!

Goede producten, communicatie kan beter

+ Goede kwaliteit producten. Scherpe prijzen. Prima. - Summiere informatie omtrent levering. Staat nergens vermeld dat stenen niet op pallets geleverd worden. Dit maakt verplaatsen tijdrovend.

mooie stapel tegels

mooie tegels en opsluitbanden

Good product

Good service and delivery on time.

Helaas iets te snel, we hadden de bezorging / levering een week later besteld. En 1 dag voorafgaand konden we dit niet meer wijzigen. Verder prima, hoewel we het idee hadden dat het minder m2 was dan besteld.

Helemaal in mijn nopjes met 123Sierbestrating.nl

Goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice van 123Sierbestrating.nl. En de chauffeur van Kijlstra heeft helemaal topservice geleverd, en net dat beetje extra gedaan. 👍👍👍. Dank jullie wel. Mooi terras tegels voor een mooie prijs. Mijn tuin ligt er prachtig bij met mijn nieuwe bestrating. Helemaal in mijn nopjes.

Top service en goed betaalbaar

Showroom geweest werd daar erg prettig geholpen. Levering was perfect kon aangeven wanneer ik de stenen wilde laten leveren. Zou zeker adviseren aan familie en vrienden.

Op en top

Makkelijk te bestellen via website, telefonisch bereikbaar, issues snel en zonder problemen opgelost, goede levering op de gewenste plek door een ervaren chauffeur, tegels zijn mooi en van goede kwaliteit zonder beschadigingen.

Helemaal top geregeld

Duidelijke afspraken wie goed nageleefd worden top

Goede levering, scherpe prijs

340 m2 bestrating besteld. Perfecte communicatie. Levering uitstekend. Onze stratenmakers waren heel erg enthousiast over de kwaliteit van de stenen!

Supergoed geholpen

Door niet leverbare tegels elders, naar 123-sierbestrating op donderdag gebeld: of ze tuintegels met spoed konden leveren. En ja , ik had geluk zei de man door de telefoon, het kon nog binnen 24 uur op vrijdag geleverd worden. Geen extra kosten. Op maandag konden de stratenmakers om 8 uur beginnen met de achtertuin te tegelen. Grandioos!

Prima levering

Keurig alles op tijd geleverd en geplaatst op de afgesproken plek

Vriendelijk personeel en hielden zich aan de afspraak

Prima bevallen

Het is me goed bevallen, alles volgens afspraak geleverd

prima geregeld

levering snel en correct, helaas was 1 van de opsluitbanden gebroken

Bedrijf dat hun afspraken na komt

We hadden week 39 besteld met week 42 als leverdatum.Week 40 kreeg ik mail dat ze het kwamen brengen.1 telefoontje na 123 sierbestrating en het werd keurig opgelost .En netjes week 42 afgeleverd .

makkelijk geregeld, goede kwaliteit, afspraken netjes nagekomen

Website is heel toegankelijk en materialen zijn makkelijk te bestellen. Hulp was wel beschikbaar maar niet eens nodig. Het materiaal is snel geleverd en netjes binnen aangekondigd tijdslot. Er was 1 steen beschadigd, maar met 5% snijverlies geeft dat helemaal geen probleem. Tuintje ligt er weer strak bij.

Showroom buiten waar je tuintegels kunt bezichtigen en prima prijs. Levering is zeer snel, binnen 2 werkdagen had ik tegels binnen

Correcte levering, volgens afspraak. Mooie tegels. Eindproduct ziet er prima uit.

Bij ons waren paar terrastegels stuk,kreeg met in overleg geld terug, dat vonden we zeer netjes

Snelle levering en volgens tijd

Na het bestellen werd binnen 1 week de tegels keurig geleverd.