Correcte afhandeling bezorging en kwaliteit stenen voor een goede prijs.

Super tegels

De tegels zijn netjes op de afgesproken tijd geleverd en ook allemaal heel. Jammer dat er op de vrachtwagen geen vorkheftruck aanwezig was. De vrachtwagen kon door zijn lengte de draai niet maken om de straat in te komen en mede daardoor zijn de pallets en de baal zand op de hoek van de straat neergezet waardoor de 150 tegels van 60x60 c.a. 35 meter handmatig verplaatst moesten worden. Ook wijkt de kleur van de tegels ( Cloudy Trias) sterk af van wat er op de foto wordt getoond. Kwalitatief zijn de regels wel goed.

Prachtige tegels, niet in Nederland te verkrijgen, makkelijk schoon te houden met hoge druk borstel, maar het belangrijkste is de service! Super snel en goed bereikbaar. Snijadvies op de site gelieve opvolgen, die is uitstekend!

Prima ervaring

Alles gegaan zoals was afgesproken. Bij vragen kreeg ik snelle reactie terug. Prijs was prima. Chauffeur zeer netjes en hulpvaardig. Ben zeer tevreden en zal er in de toekomst zeker nogmaals wat bestellen.

kwaliteit van tegel zeer slecht. kleurverschil

in dezelfde levering stenen kijlstra 2 kleuren tegels. al melding van gemaakt wordt niet serieus opgepakt.

Geweldige service!!

Vriendelijke mensen, hebben alle tijd voor je met het uitzoeken van de tegel, goede adviezen. Wij hebben de tegels van excluton genomen, die zijn van zeer goede kwaliteit en de levering ging precies op de dag dat we hadden afgesproken. Er was geen één tegels die stuk was!!! 123 Sierbestrating top bedrijf en bedankt!!!

Uitstekend!!

Een meer dan prima ondersteuning bij een leveringsprobleempje. Prachtige tegels en super bedrijf wat ik van harte kan aanbevelen. Afspraak is afspraak.

Tot nu toe geen tegels

Geen hulp gekregen van de chauffeur, de tegels werden gewoon ergens gedumpt. Ik wacht nog op een 2e bestelling, nog steeds niet ontvangen. Veel technische problemen.

Tegels bestellen ging goed

Tegels binnen gekregen .Een drama volgens mij een B kwaliteit van een dicht Pak zeker twee vierkante meter gebroken. En van diverse andere tegels hoeken eraf Beschadigingen aan de rand. SORRY EXCLUTON nooit geen tegels meer van jullie. Mijn vriendenkring is groot en ik zal ze zeker afraden geen tegels bij EXCLUTON te bestellen. Ik had hoge verwachtingen van jullie maar daar is niets meer van over Sorry.

Beste J, Het is vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Het kan gebeuren dat er iets niet goed gaat tijdens transport of het klaarzetten van de tegels. Als je hier melding van maakt zoeken wij altijd een passende oplossing samen met Excluton. In de meeste gevallen leveren we dan nieuwe stenen na. Voor zover ik kan terug zien is er nooit een melding van gemaakt voordat de review is geplaatst we hebben dan ook geen eerlijke kans gekregen om het op te lossen. Met vriendelijke groet, Sander Zwanenburg

Snel geleverd, maar wel wat breuk in de tegels.

Op de site staat 2 weken levertijd, mar meestal komen de tegels al binnen 1 week. De aflevering is netjes en efficiënt. Bij het leggen van de tegels bleek echter dat er in elk pak van 30 tegels 1-2 gebroken tegels waren. In totaal 4% van de levering was gebroken. Door deze tegels te gebruiken als passtukjes of te verzagen kwamen we wel uit. De tuin is 75m2, en we hadden 80m2 besteld, maar het was toch wel veel breuk in een levering van 240 tegels zaten 10 gebroken tegels.

Beste, Bedankt voor de positieve review ondanks dat er toch wel aanmerkingen zijn. Als er foto's zijn van de gebroken stenen kunnen we deze vergoeden. Door de enorme drukte kan het jammer genoeg wel is voorkomen dat er gebroken tegels tussen de pakketen zitten. De foto's kan je mailen naar info@123sierbestrating.nl. Met vriendelijke groet, Sander Zwanenburg

goed geholpen en alles op tijd geregeld

3 dagen van te voren contact opgenomen of het donderdag wel geleverd werd. Kreeg te horen dat het een week later zou worden. Aangegeven dat ik alles al geregeld had , kreeg toen een dikkere betontegel aangeboden voor de zelfde prijs en werd keurig op tijd geleverd! Top geregeld!!!

Ik had tegels besteld. Waarnaar bleek dat de machines van de leverancier kapot waren. Na wat belletjes zijn we tot een besluit gekomen om tegen een meerprijs andere tegels te laten leveren. Deze waren in 3 dagen geleverd! Kortom top top top.

Goede levering maar verkeerde maatvoering

L- elementen bestel van 60 cm Hoog 50 cm Breed en 40 cm Diep, tenminste deze afmeting stond op de site. Ze waren 49 cm Breed I.p.v 50 cm. Kom nu dus 1 te kort waardoor ik mijn border van stapelblokken moet inkorten

Levertijd zoals afgesproken, goede kwaliteit! Blij met de tegels! Alleen erg vervelend dat de levering niet in overleg gaat, een dag van te voren krijg je bericht en moet je maar kijken of het lukt.

Snelle service, vriendelijke medewerkers

Top levering

Geweldig, uniek!

Vorig jaar bepaalde type tegel besteld. De print op de tegel liet los. In overleg met 1 2 3 bestrating zijn de huidige tegels probleemloos vervangen, in onkosten ook tegemoet gekomen We zijn vlot en netjes in deze procedure geholpen. We hebben er vaker besteld en dat zullen we blijven doen, mocht dit nodig zijn.

Super tevreden

Alles is op tijd geleverd, na levering waren er wat tegels kapot gegaan, na 1 belletje heeft Patricia ervoor gezorgd dat dit snel opgelost wordt. Super tevreden met de service.

Geleverd cfm afspraak en prima kwaliteit.

Mooi spul, heel weinig breuk en kleurvast zoals op de site. Uitermate tevreden, ligt er fraai bij.

Uitmuntend

Alles in 1 zin, GEWELDIG!! Bestelling en levering volgens afspraak nagekomen, TOP

Goede prijs en snel geleverd

Snelle reactie op mail. Informatie ook duidelijk. Goede aanbieding en snel geleverd.

Keurig volgens planning geleverd en door vriendelijk chauffeur daar geplaats waar ik het graag wilde hebben.

Keurig volgens afspraak. Fijne chauffeur

Keurig volgens de afspraak

Prima tegels, tegen goede prijs

Ik heb een mooie 60x60 tegel gekocht, voor een nette prijs. Goede kwaliteit van de tegels en banden. Wel even spannend met levering ivm drukte. Maar ook dat is prima geregeld. Al met al, heel erg tevreden.

TOP

Bij de aflevering zijn er een aantal tegels kapot gegaan. Sander heeft dit heel snel afgehandeld en goed afgehandeld. Ik kan niet anders zeggen dat ze top service leveren. ik beveel dit bedrijf aan iedereen aan.

Topservice.

Super snel geleverd. (2dagen) Top bedrijf.