Top geregeld

Super stenen ontvangen en goed geregeld allemaal.

Goed zo als verwacht

Gemaakte afspraak(en) nagekomen

Uitgebreide product keuze, goede service & prima afspraaken

Net product, eerlijke prijs en goede service

Website is overzichtelijk, productinformatie duidelijk, na bestellen van de U elementen waren status updates ook top.

Kwam een dag later dan besteld, maar zeer vriendelijke chauffeur

De belofte om gegarandeerd op de besteldatum te leveren, kon niet worden waargemaakt, maar de chauffeur was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Snel en netjes

Eenvoudig besteld voor een scherpe prijs

Tegels zijn prima, de levering heeeel slecht

De tegels en stoepbanden zijn naar wens. De levering daarentegen slechter dan slecht! Ik had een datum uitgezocht en vrij genomen. Ze vonden het echter makkelijker om ze 5 dagen eerder te leveren. Zonder bericht en 2 km van de locatie. De stenen hebben daar dus 5 dagen langs de weg gestaan zonder dat ik dat wist. Ik moest ze zelfs zoeken, een aanhager huren, inladen, vervoeren en weer uitladen. Dat waren de 150 eure vevoerskosten dus niet waard.

prima gedaan

ik was afwezig toen de chauffeur alles afleverde, had de plaats gemarkeerd met een pallet daar stonden keurig de stenen op een de rest er naast, was er zeer content mee, zulke wil ik vaker aan de deur

Wij zijn heel tevreden over . .

Prijs kwaliteit van de tegels top, de levering minder.

We hebben eerder ook gekocht bij 123sierbestrating en waren zeer tevreden, echter deze tweede levering werden de tegels aan de voorzijde ipv de achterzijde van het huis geleverd. De chauffeur in kwestie kwam erg geïrriteerd over en wilde of kon niet omrijden. Terwijl dit de vorige keer wel mogelijk was. Hierdoor moesten we dus zelf de tegels alsnog naar de achterzijde van de woning sjouwen. Voor de leverprijs van €90 vinden we dit erg jammer. Over de tegels zijn we tevreden. Een mooie kleur en een mooie prijs.

Beste Carola, Het klopt inderdaad dat we Kijlstra producten alleen met een 18 meter lange vrachtwagen kunnen leveren. Dit geven we ook weer op de website bij het product zelf en bovenin bij de button transport. Dit neemt niet weg dat de chauffeur wel vriendelijk behoort te blijven hier zal ik dan ook een melding van maken naar de transporteur. Met vriendelijke groet, Sander Zwanenburg.

Top service’

Mijn bestelling geplaatst deze zou ik na 5 werkdagen ontvangen, echter een mail gestuurd met de vraag of het een paar dagen eerder kon en dat is gelukt! Super blij met mijn bestelling.. vriendelijke chauffeur en prijs kwaliteit verhouding is prima. Zeker een aanrader.

Goed geregeld

Er werd gedaan wat we hadden afgesproken behalve ik had verwacht een berichtje het moment dat het werd bezorgd.

Hele snelle service

Besteld met een levering uiterlijk een week. Ik was ook erg verbaasd dat ik binnen 48 uur na bestelling een telefoontje kreeg dat de chauffeur al in de buurt was. Als je snel tegels nodig hebt dan is dit je juiste plek.

wederom super

voor de 2e keer zaken gedaan met 123sierbestrating en aan alle wensen voldaan. zeer een aanrader

De tegels waren al geleverd voordat ik bericht kreeg dat de zending onderweg was. Maar zeer mooie tegels en goed verpakt aangekomen.

de bestelde stenen zijn snel afgeleverd, bestellen ging soepel, er waren maar 2 Excluton 50 x 50 x 4 cm stenen van de 30 m2 gebroken, dat kan gebeuren, dus geheel tevreden.

Geen fijne ervaring

Heb via deze website een overkapping mogen bestellen. Echter de website van 123sierbestraten is niet geheel accuraat. Zo zou ik in week 14 mijn overkapping ontvangen dit kon je aangeven bij de bestelling wat bleek ik moest nog 3 weken extra wachten.. Wanneer je telefonisch belt naar 123sierbestrating werd ik op ze zachts gezegd niet vriendelijk te woord gestaan. Zo heb ik rustig moeten uitleggen dat ik alleen de status wilt weten en dat ik het jammer vond hoe het gesprek verliep. Daarnaast maakte 123sierbestrating afspraken met mij om me op de hoogte te houden over de status / levering. Nooit gedaan. Ik raad 123sierbestrating niet aan!

Snel en goede service

Ik heb wat gewijzigd en dat werd snel en netjes opgepakt. Levering snel en volgens afspraak. Kosten zijn acceptabel

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Prima producten. Goed overleg voor moment van leveren via chauffeur.

Goede prijs, goede levering en prettig contact

Vooraf diverse keren contact gehad, altijd een snelle reactie op mijn vragen. Mooie prijs gekregen na aanvraag van offerte en levering was ook goed geregeld. Chauffeur heeft zijn uiterste best gedaan om de bestelling zo dicht mogelijk bij mijn huis te plaatsen, wat nog wel een uitdaging was gezien de beperkte ruimte rondom het huis. Top.

Niet geleverd naar verwachting

De meeste tegels zijn behoorlijk wit uitgeslagen , dat wordt nergens vermeld , als je ze koopt zijn ze mooi zwart:antraciet (op het plaatje) als je ze uitgepakt is dat wel anders . En als je dan verhaal komt halen , krijg je te horen dat dat normaal is en dat dat wel weg trekt na verloop van tijd (1a2 jaar ) Gr willem

Geen afspraken mee te maken.

Ik had ruim op tijd de stenen gekocht en een uiterste leverdatum opgegeven. Die datum niks geleverd, reden: het ridje was nog niet vol. Dus ik mocht een dag wachten. Er werd mij telefonisch en met de mail bevestigd dat ik het echt de volgende dag zou krijgen. De volgende dag, niets geleverd. Opeens was er niets meer bekend dat er een lever belofte was gedaan. De dag er na tegen het middag uur eindelijk de spullen geleverd. Er hebben bij mij 2 dagen hoveniers klaar gestaan met kraan, het pad alles lag open en hij moest direct weer dicht anders konden ze hun werk weer opnieuw doen. Het heeft mij ruim 800 euro extra gekost. De stenen daar in tegen zien er prima uit, dus als je hier voor kiest en je heb de ruimte. Laat ze meer dan ruim op tijd leveren.

Alles prima, vriendelijk geholpen.

Vriendelijk geholpen.

De levering was niet helemaal goed, maar werd uiteindelijk dezelfde dag (na een telefoontje) nog hersteld De geleverde tegels vielen wel wat tegen voor een A-kwaliteit, toch wel veel lichte beschadigingen in bijna alle tegels

Prima verwerking van bestelling.