Heel fijn. Vlot. Prima product. Duidelijke communicatie

Al eerder iets besteld bij sierbestrating. Erg prettig, snel geleverd.

mijn bestelling snel geleverd tegen goede prijs

mooi terras gemaakt

Kleur stenen wijkt enorm af.

De levering was prima. Tot twee keer bestrating besteld en beide keren is de kleur van de stenen totaal anders dan op de foto's. Een klein beetje verschil snap ik maar het zijn totaal andere kleuren. Jammer.

Duidelijkheid, goede service, fijne communicatie en het materiaal is goed qua prijs en kwaliteit.

Gemakkelijk te bestellen

Keurig op tijd geleverd. Aardige chauffeur die het zo dicht mogelijk bij zet

Goede service en enthousiaste vakmensen.

Had terrastegels nodig die uit collectie waren. Juiste vergelijkende tegel gevonden.

Zoals afgesproken, op tijd geleverd, de juiste hoeveelheid mooie stenen

De bestelde tuintegels waren 1 dag vantevoren afgekeurd maar kwamen met een goeie vervanging. Ook extra zand bijbesteld en dit kon met dezelfde vracht mee. Goeie service.

Slechte service

Verkeerde kleur tegels ontvangen, van service en klantvriendelijkheid had de vrouw aan de telefoon niet gehoord, beloofd om terug te bellen, maar heeft ze niet meer gedaan. wordt geen moeite gedaan om het op te lossen. Telefonisch zeer slecht bereikbaar hierdoor zijn we nu genoodzaakt om de tuinman de verkeerde kleur tegels te laten plaatsen.... Daarbij zijn de opsluitbanden grotendeels gebroken en veel hoekjes van de tegels afgebroken. Ik heb spijt van mijn bestelling hier

Snelle levering, vooraf ingelicht en op de dag zelf is de tijd van levering telefonische vermeld. Erg fijn ervaring

Mooie tegels , alles goed volgens afspraak.

Mooie tegels die in werkelijkheid nog mooier zijn als op de foto.

Goede prijs/kwaliteit. Bestelling wordt snel bezorgd. Vriendelijke bezorger. Alleen de kleur van de tuintegel was anders dan op de site.

Er zat een pallet bij met een productiefout en tegels die beschadigd waren. Binnen een paar dagen werden er nieuwe tegels geleverd. Zij hebben zelfs de kosten voor het afvoeren van de kapotte tegels vergoed. Top service!

Er waren wat tegels beschadigd. Deze werden keurig op tijd opnieuw geleverd, onder extra verzendkosten. Klantenservice is goed bereikbaar.

Eigenlijk vanaf bestelling tot levering,lof.

Topcahauffeur die mij met z'n kraan heel veel werk bespaarde. Helder proces om te bestellen.

Toppie

Prima, goede uitleg alles correct geleverd. En door de chauffeur alles netjes op de plek gezet . Terras erg mooi geworden zijn er erg blij mee .

Kwaliteit en vlot

Kwaliteit en vlot. Door levering een aantal tegels beschadigd, waardoor we tekort kwamen. Extra tegels werden vergoed. Keurig

Chauffeur liet de stenen op straat achter

Kom niet met een 20 m lange vrachtwagen in een nieuwbouwwijk daar kom je met zo’n joekel er gewoon niet in. Vervolgens mag je het bekijken want de chauffeur laat je stenen 2 straten verder liggen.

komt afspraak na

optijd geleverd goede prijs

Ging iets mis maar was in eendag geregeld super

Goede prijs, snelle levering

Prima producten, snel geleverd

Zeer tevreden...

Bestellen was eenvoudig, zeer grote selectie. Levering was precies zoals gepland en de chauffeur was erg vriendelijk. Sterk aanbevelen

Service, prijs en kwaliteit is prima

Bestellen ging gemakkelijk en werd ook nog eens sneller dan beloofd geleverd door een vriendelijke chauffeur van een extern transportbedrijf. Over de prijs valt niks te klagen. Kwaliteit ziet er goed uit. Vandaag alles gelegd zonder breuk. Kwaliteit over langere termijn kan ik helaas nog niks zeggen. Kortom een tevreden klant.

Netjes en snel geleverd

De bestelling ging makkelijk. De chauffeur was erg vriendelijk en heeft alles netjes op de gewenste plek neergezet.