Goed bezig

Had het toch echt beter verwacht

De geleverde stenen hadden zo’n groot kleurverschil dat ik er van overtuigd was dat deze verkeerd geleverd waren (rood zwarte en zwart/wit) Hiervan foto’s opgestuurd en daarna ook nog gevraag om de situatie ter plaatse te bekijken maar geen wisseling mogelijk. Het straatwerk was al aangebracht en daardoor niets meer mogelijk. Jammer.

Mooie spullen voor een concurrerende prijs.

Op de locatie van 123 sierbestrating in Abcoude werden wij vakkundig te woord gestaan. De adviezen in combinatie met de welwillendheid van de medewerker en de scherpe prijs voor de goederen hebben ons over de streep getrokken om met hen in zee te gaan. Bovendien is de afhandeling van onze bestelling exact zo verlopen zoals eerder is overeengekomen. Wat ons betreft dus een prima ervaring.

goede levering. 1 steen stuk maar had er genoeg

Super bedrijf

Mooie tegels Makkelijk te bestellen en ook nog met korting Ze kwamen ze netjes op tijd leveren Echt blij mee

Gewoonweg prachtig .

Ik heb online de tegels besteld en dus was het toch nog deels een verassing hoe het eruit zou zien. Maar het resultaat is verbluffend mooi . De levering ging ook allemaal volgens het boekje . Dus ik raad de mensen aan om bij deze firma te bestellen . Het is gewoon top .

Slechtgekozen

Had antraciet bestrating besteld. Kleur valt enorm tegen lijken wel derde keus Veel vlekken er in. Zijn niet egaal antraciet. Zijn lelijk

Beste Henry, Dit type betontegel is niet geïmpregneerd of behandeld hierdoor kan het idd voorkomen dat er kalk uitbloei op de tegels komt dit geeft witte vlekken. OP de site werken we met onderhoudsklassen. Dit type tegel is onderhoudsklasse c als je voor een onderhoudsklasse tegel b kiest dan komt kalk uitbloei bijna niet voor. Je kan de tegels eventueel behandelen met een kalk uitbloei verwijderaar zie link. https://www.123sierbestrating.nl/product/wsallproducts-ws-kalkverwijderaar/ Met vriendelijke groet, 123sierbestrating.

Prima verzorgd

Alles is volgens afspraak geregeld

Duidelijke afspraken over de bestelling.

Kreeg duidelijke uitleg en in welk tijdsbestek de tegels geleverd zouden worden.

Slechte service naar particuliere klant

Een bedrijf dat al jaren lang ervaring heeft met het leveren van pallets stenen aan particulieren, bedrijven, bouwplaatsen etc moet inmiddels de ervaring hebben dat er ten alle tijden een kooiaap aanwezig moet zijn bij het transport. Dit om de klant de service te bieden, als de vrachtwagen niet tot aan het afleveradres (losplek) kan komen, dit middels de kooiaap wel kan. ZEKER als er transport / leveringskosten worden gerekend. ZEKER als de klant aan heeft gegeven waar er gelost moet worden en hoe men de lokatie kan bereiken (100 meter van de weg bereikbaar middels een geasfalteerde fiets/voetpad) Om niet 100 meter leeg en 100 meter met een volle kruiwagen te lopen (totaal vele kilometers) een bedrijf ingehuurd die met een heftruck is gekomen, a 75 euro, om de pallets op de plek bij mijn woning te zetten. Bij levering bleek dat er 1x opsluitband gebroken was.

van bestelling t/m levering en advies super

Heb goede ervaring met dit bedrijf weliswaar telefonisch niet bereikbaar maar de mailtjes worden per ommegaand gelijk keurig beantwoord. Het assortiment is ook uitgebreid. Zeker aan te bevelen en tot een volgende keer. e-adres niet publiceren

Perfecte service en komen afspraken na!

1e bestelling perfect op dag en tijd geleverd, de vriendelijke chauffeur alles netjes op de gevraagde plek neergezet! Op mijn 2de bestelling kon ik nog iets toevoegen wat ik vergeten was te bestellen, super service met vriendelijke personeel

Mooie tegels en netjes afgeleverd

Ik ben heel erg tevreden top service

Ik ben blij met mijn nieuwe tegels

Veel discussie

Om tot een uiteindelijke order en levering te komen heb ik veel moeten discussiëren. Het begon met de laagste prijsgarantie. Een product was op de website van Hornbach ongeveer €25 per m3 goedkoper. Dus na het insturen van de bewijsstukken, werd de prijs van de offerte verlaagd maar met minder dan het daadwerkelijke verschil. De redenatie van 123Sierbestrating was dat als we bij Hornbach zouden bestellen we bezorgkosten moeten betalen en dat was bij 123Sierbestrating niet. Maar als ik voor dat ene product een offerte aanvraag bijj 123Sierbestrating blijkt dat ook bij hun bezorgkosten berekend wordt. Dus op ons aandringen om geen appels met peren te vergelijken is de prijs uiteindelijk correct verlaagd. Bij het plaatsen van de bestelling kan je aangeven in welke week je de bestelling wilt ontvangen. 2 weken voor de gewenste leverweek, krijg ik een email dat de bestelling klaar staat om uit te leveren. Ik moet dus wederom contact met ze opnemen en dan blijkt dat het doorgeven van de gewenste week alleen een wens is en dat ze hier gewoon van kunnen afwijken. 12 pallets met bestrating veel te vroeg ontvangen is natuurlijk helemaal niet handig. We begrijpen dat sommige dingen anders kunnen lopen maar de toon waarop we behandeld werden was niet vriendelijk maar geïrriteerd en belerend.

Leveringen van tegels Excluton duren langer, werd wel netjes geïnformeerd. Duurde een kleine 2 weken.

Schitterende tegels en geleverd op afgesproken tijd.

De tegels echt A kwaliteit en chauffeur heeft ze gelost op afgesproken plaats. Pasvorm en zeer strakke tegel.

Snelle levering en voldoet aan de verwachtingen

Ik had 60 opsluitbanden besteld, deze zijn naar volle tevredenheid afgeleverd. Er zaten geen gebroken banden bij.

Snelle levering en duidelijke site

Mooie kwaliteit en volgens afspraak geleverd.

Mooie stenen die netjes verpakt waren. Geleverd volgens afspraak.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snel leveren

Zeer goed geregeld

Oh wat is het fijn om nog even de tijd te krijgen (24 uur) om iets kosteloos na te bestellen. Dit vind ik echt een topservice... Eta was later als dat ze hebben geleverd en zelfs voordat de chauffeur aankwam belde hij heel netjes even... Het leveren ging vlot en zelfs 2 tegels extra erbij want er waren er 2 kapot.... Dus ik ga zeggen perfect en fantastisch... Dank jullie wel

Nooit Meer !!!!

Tegels gekregen 150 M2 wat totaal niet lijkt op de foto van de site ! Willen totaal niet meewerken om omteruilen voor een andere tegel omdat er kleur verschil in productie zou kunne zitten , dit terwijl er al duidelijk kleur verschil zit met wat ze aanbieden ! Dus zit voor 3000 euro met tegels die ik niet mooi vind . Bedankt hiervoor !!!!!!!!!!!

Goede communicatie en snelle levering

Op website eenvoudig te bestellen. Direct antwoord en op tijd geleverd.