Goede service en adequaat gehandeld, prima ervaring.

Mooie tegels en prima bezorgd

Wij hebben onze tuinmaterialen uitgezocht in de showroom. In de week van bezorging kregen we netjes een dag van te voren bericht dat het de volgende dag bezorgd zou worden, wat ook prima verliep. Inmiddels ligt het in de tuin en zijn we er erg blij mee!

Goed bevallen

Snelle levering en zag er prima uit

Bar slecht

Je besteld 12 weken van te voren, en je moet maar hopen dat ze optijd bezorgen. Dikke bezorgkosten rekenen. Ze zijn onprofessioneel aan de telefoon. En dan zeg je er iets van en dan wordt er gezegd dan ga je toch lekker ergens anders. Vervolgens wordt het afgeleveverd en het wordt gewoon neergegooid en weg. Dan bel je dat het absoluut geen a kwaliteit is die ze op de website promoten en dan wordt er gezegd dan had je maar iets duurdere moeten nemen. Echt een geval firma list en bedrog en geen ruimte voor oplossingen. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt bij een bedrijf. Kortom onprofessioneel.

Prima leverancier voor sierbestrating

Goed product en concurrerend aangeboden. Puntjes ter verbetering; de levertijd op de site biedt mogelijkheden voor diezelfde week al en dat is niet realistisch. Uiteindelijk gaat er 4 weken tussen bestelling en werkelijk leveren. Voorts stond 4 weken later de chauffeur voor de deur zonder aankondiging en kwam een dag later de mail aan dat ze later die week zouden uitleveren. Chauffeur was een nette man en dacht mee bij de levering!! Al met al prima club.

Prima snelle service.

Snel en goeie levering, binnen een week. De chauffeur heeft in afwezigheid van mij de spullen zodicht mogelijk bij het project neer gezet.

keurig

duidelijke site, en steeds netjes op de hoogte gehouden. en de levertijd was ook prima.

Optijd geleverd

Door onderdeel kapot waren ze er om 22.00 uur pas respect voor de chauffeur

Goede service, snelle levering

Alleen jammer van vele breuk tegels op de pallet

Slecht

Excluton zou met een kleine vrachtwagen 10 mtr komen zodat men achter de woning konden lossen! Komt men met een trailer 18 mtr en kan de chauffeur niet achter de woning komen omdat de bocht niet gemaakt kan worden zodat alles voor de woning gelost werd! Konden alles handmatig 150 mtr met 3 man alles verkassen (bedankt)

Zie onder.

Geweldige keuze prima geprijsd gemaakte afspraken optijd geleverd.

Afgelopen week bestrating en opsluit banden besteld. Ik had aangegeven dat ik deze in week 27 nodig had. Alles werd keurig in week 26 (vrijdag) geleverd en precies op de afgesproken plaats.

Prima snelle service

Tegels snel en makkelijk met een mooie korting kunnen bestellen. Levering ging daarna ook snel en keurig op een makkelijk plek

Late bezorging en slecht retourbeleid

Ik heb excluton betontegels besteld via 123 sierbestrating. De bestelling is 1 dag later bezorgd dan gecommuniceerd. De link met informatie over je orderstatus en bezorging is vrij onbetrouwbaar. Na bestraten van de tegels was er een pallet over en ik heb de pallet retour aangemeld. Wat blijkt is dat de kosten van transport op eigen rekening is. De kosten van retour waren €162,50, welke verrekend zou worden met de orderwaarde van de pallet. Ik heb toch afgezien en de betontegels via marktplaats verkocht.

Geweldig snelle en keurige levering.

Makkelijk met bestellen en netjes op tijd geleverd

De bestelling bij 123sierbestrating ging vanaf de bestelling tot aan de levering perfect. Niets op aan te merken makkelijk te bestellen nette prijzen goede levering.

Bespaar jezelf de stress

Ik had alles ruim van tevoren besteld. Zand, tegels, voegmortel. De tegels kwamen van twee verschillende leveranciers Berghauss en Excluton. Het zand zou ook door Excluton worden geleverd. Het werk zou op vrijdag beginnen dus alles zou in die week worden geleverd. Van Berghauss en Excluton bevestiging gehad. Berghaus was een dag te laat met leveren. Ze stonden wel de volgende dag erg vroeg voor de deur, maar niets aan de hand, wel hele dag voor niets gewacht. Van Excluton bericht gehad dat alles de donderdag zou worden geleverd. Zou goed uitkomen want vrijdag staan er 3 man voor de bestrating. Helaas op vrijdagochtend nog steeds niets van Excluton. Pas na 930 kon ik contact opnemen met 123sierbestrating. Deze hebben contact opgenomen met Excluton en konden mij vertellen dat het misschien volgende week zou worden geleverd. Daar had ik nu niets aan!! Dus order geannuleerd. Op stel een sprong naar een bedrijf in Zwanenburg en daar alles bestelt. Keurig geholpen, behulpzaam en deze zijn hun afspraken keurig na gekomen. Mijn conclusie: Je kunt zaken doen met 123 sierbestrating maar of hun leveranciers meewerken dat is vraag. Zeker Excluton is zeer onbetrouwbaar!!

Wet snel en netjes afgeleverd.

Matig

Helft bestelling niet geleverd en kon ook niet meer op tijd komen.

Zeer goed geholpen met het uitzoeken van de tegels! Alle tegels zijn snel en goed aangekomen. Ook het contact tussendoor verliep goed. We hebben per ongeluk zelf teveel tegels besteld, deze zijn binnen een paar dagen weer opgehaald. We zijn super blij! Dank jullie wel voor alles!

onjuiste foto's en geen passend retourbeleid

Wij bestelden adhv foto's tegels, maar bleken grijs en niet wit zoals op de foto's. Wij hebben vervolgens een negatieve reactie gehad van de contactpersoon. Ook het tijdvak van levering zou in de ochtend zijn en hadden we het gelijk kunnen meegeven, naar werd later geleverd waardoor we niet thuis meer waren. Hierdoor zou de terugleveractie 125,- kosten en door ons te betalen. Vreemd geheel en doe geen zaken meer met ze. Wel vlotte levering verder.

veel keuze en beste prijs dat ik kon vinden

website werkte goed en customer service was super snel met reageren. Ben heel blij met hun offerte, en alles verliep zoals hun zei

Lange Coupure 3 A

1391KN Abcoude