Je wordt zelfs gebeld ala je bestelling niet compleet is. Wij hadden een goot bij onze tegels besteld, maar niet de verbindingsstukken. Niet aan gedacht, werden nog even gebeld door een zeer aardige medewerker, die onze bestelling compleet maakte. Ook snelle levering, 3 werkdagen later. Vriendelijke chauffeur Tegels waren in orde en zoals omschreven. Nu ze gelegd zijn ziet het er prachtig uit. Exckution Violetto 100x50x4.

Prima. Ook nette levering

Snelle reactie en bevestiging op mijn bestelling via mail. Heldere info over de lengte v d vrachtwagen die komt bezorgen. Top. Werd klein beetje overvallen door snelheid v d levering. Super uiteraard, maar had het enkele dagen later verwacht. Verder geen enkel probleem. Goede service

Begin ontevreden maar achteraf goed gemaakt.

Ik heb in het begin wat problemen gehad bij de bestelling en is er een miscommunicatie geweest. later is dit goed opgepakt en goed opgelost.

Communicatie kan beter

Op de website stond dat de bestelling met uiterlijk 7 dagen geleverd zou worden. In de orderbevestiging stond 10 dagen? Erover gehaald want telefonisch niet bereikbaar. Uiteindelijk op op de 5e werkdag geleverd. Je kon op de website kiezen voor een grote of kleine vrachtwagen. Omdat de straat waar het bezorgd moest worden niet smal was heb ik niet voor een kleinere vrachtwagen gekozen. Bij aankomst bleek de vrachtwagen dusdanig lang dat hij de bocht niet kon nemen om de straat in te rijden. Ik ben geen vrachtwagenchauffeur dus ik kan lastig beoordelen Welke vrachtwagen In welke straat wel of niet past. Ik denk dat het handiger is als een chauffeur op Google Maps beoordeeld of dat met een grote of kleine vrachtwagen moet gebeuren en niet de keuze aan de klant overlaten Die daar geen verstand van heeft

Slecht

De tegels zijn 2 dagen te laat gekomen. De eerste dag niets gehoord ,toen maar even gebeld ,maar een keuze menu,optie bestaande order ,niet bereikbaar, toen optie nieuwe klant genomen en ja hoor toen gelijk iemand aan de lijn ,toen vertelde een overigens aardige dame dat de vrachtwagen stuk was :) en dat de vracht overgeplaatst zou worden . Stond mijn stratenmaker er voor niks.en dat de tegels er de volgende dag VOOR 12.00 zouden zijn en waarschijnlijk al rond 8.00 uur, mijn vrouw vrij genomen maar geen tegels ,weer gebeld met bestaande order zelfde verhaal:(. Na veel bellen vertelde de dame dat ze onderweg zijn en ieder moment er kunnen zijn . Geen tegels .weer de stratenmaker weggestuurd weer bellen, ja hoor net gehoord ze zijn onderweg :) rond 19.00 uur kwamen de tegels. Dus kort om heeft het mij de stratenmaker extra gekost en mij vrouw een vrije ochtend. Ik vindt dit echt heek slecht. Ik hoop dat we iets van onze rekening terug kunnen krijgen dat is wel zo netjes . Vr groet fam Zorg

Aanschaffen super, afleveren enorm klote!

Kopen was allemaal geen probleem, extra korting gekregen zelfs dus dat was prima. Echter het bezorgen was extreem dramatisch met een enorm onbeschofte chauffeur aan onze deur die wel even ging vertellen wat de bedoeling was. Dit moest ook op een enorm asociale maar ook brutale manier waar wij erg van schrokken. Hier heb ik een klacht over ingediend bij 123 sierbestrating, werd meteen aangewerkt werd beloofd maar heb helaas nooit meer wat vernomen.

Korting gekregen plus snelle levering

Goed , maar bezorging kan beter

Tegels en blokken zien er netjes uit! Wel wat beschadigingen maar minimaal wat ik tot nu toe heb gezien! Bezorging had beter gekund ! Ik had duidelijk aangegeven bij de opmerkingen dat ik gebeld wilde worden vlak voor de bezorging ! Ivm vrij maken plekken om alles te lossen ! Ik ben niet gebeld op de dag zelf en alles is aan de kan van de weg gezet op de stoep! Dus 10.000kg stenen moesten nog verplaatst worden! Dat had niet nodig geweest als hij even gebeld had! Voor derest alles in orde en snelle levering!

Geweldige service en klantvriendelijkheid!

Uitstekend geholpen door Sander en collega's. Duidelijke afspraken, snel en helder contact over beschikbaarheid en levering. Ook nalevering en een kleine klacht boven verwachting afgehandeld. Het is dat je niet je hele tuin zou moeten bestraten, maar anders zou ik zo weer bestellen bij 123Sierbestrating.nl :)

Gewoon goed

Alles was keurig op tijd naar wens gebracht.

Zeer prettige en snelle service

De gekozen waaltjes waren er niet. Advies om toch te komen kijken. Achteraf blij, want vond andere waaltjes mooier dan 1e keuze. De order werd snel omgezet en ben zeer tevreden met nieuwe keuze!

Klantvriendelijk

Kennis van zaken, vriendelijk en oplossingsgericht. Ook snelle levering en goede service.

De levering was top. Wel zaten er een paar gescheurde tegels tussen. Voor een a keuze hoort dit niet. Ook valt de kleur tegen vergeleken met op het plaatje. We hebben erg lopen twijfelen of we de goede bestrating wel hebben gekregen. Gezien we deze in het echt hebben gezien. De kleur was veel roder ipv bruin. Dit valt ons erg tegen

Super blij

Stenen waren er super snel en stenen zijn mooi, wij zijn er erg blij mee, binnenkort voor de voortuin bestellen

Mooie betaalbare tegels, snelle levering!

Na onze bestelling zijn we goed op de hoogte gehouden via de mail over de levering De levering verliep keurig volgens planning Mooie tegels, blij mee

Goed en snel geleverd

Dit was mijn 2e bestelling. De producten die ik zocht waren niet direct op voorraad. Keurig een mailtje gekregen toen deze weer leverbaar waren. Besteld en direct in het begin van de afgesproken week geleverd. Chauffeurs van Excluton hebben het ook prima op de juiste plek neergezet.

goede services

Twee grootte tegels waren gebarsten na een maand . Binnen twee dagen twee nieuwe ontvangen. TOP

Punctueel en een goede prijs.

De levering kwam zelfs eerder dan waarop ik had gerekend, een email hier over verward met een andere levering die dezelfde dag plaatsvond, een foutje mijnerzijds. De chaufeur was heel behilpzaam om de levering op de goede plaats neer te zetten. De geleverde producten was precies wat ik had besteld, alles in goede orde onbeschadigd afgeleverd. De prijs was ook goed.

Goed adres voor mooie tegels

Vriendelijk ontvangen toen we bij toeval langskwamen. Mooie aanbieding gekregen. Later enkele wijzigingen doorgegeven via de klantenservice, wat probleemloos verliep, met bevestiging via email. Tegels op het afgesproken tijdstip gekregen en ons terras is een feest om naar te kijken.

Was een goeie ervaring

Ik werd goed te woord gestaan. In de mails kreeg ik vrij wel meteen reactie.

Prachtige tegels

Prachtige tegels, goede service en op tijd geleverd door mensen met ervaring.

Dit bedrijf en zeker Sander is een voorbeeld voor alle andere bedrijven in Nederland.

Goede communicatie via mail, en snelle levering

Het geleverd materiaal is goed maar de weg ernaar toe was moeizaam.

De aanvankelijk gekozen keramische tegel MB bleek niet meer op voorraad en uit het assortiment. De 2e keus was ook niet op voorraad en levering zou maanden duren. Toch hiervoor gekozen. Rond de aanvankelijke leverdatum gebeld en bleek het nog langer te gaan duren. Uiteindelijk een email met een leverdatum ontvangen, maar op de genoemde datum werd niets geleverd. Na een telefoontje van ons bleek onze zending foutief als geleverd afgevinkt te staan. Toen alsnog geleverd. Na zoveel vertraging in de levering bleken er slechts 8 dagen tijd te zijn voor eventuele reclames op transportschade. Buiten alle verhouding, dus verlenging aangevraagd en gekregen. Dat dan weer wel.

Beste Hugo, Het klopt inderdaad dat op bepaalde producten een langere levertijd is geweest i.v.m. Corona. De door u bestelde tegels komen uit het buitenland hierdoor is het gewoon lastiger om op tijd te kunnen leveren dit is uiteraard erg vervelend vooral als u een specifieke kleur zoekt. We gaan ervan uit dat de leveringsproblemen nu zo goed als zijn opgelost. Met vriendelijke groet, Sander Zwanenburg

zeer late levering ruim 2 maanden na bestelling

late levering