Goede kwaliteit, nette levering, goede prijs.

Goede kwaliteit, nette levering, goede prijs.

Zeer zeker een aanrader TOP

Online besteld en betaald levering was al binnen 3 werkdagen . Tegels top kwaliteit en een zeer ruim meedenkende chauffeur om de tegels te lossen. Bedankt voor de top service wij zijn erg tevreden blijft dit zo aanhouden en op naar een 10 thanks . Walter

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Van bestellen tot levering helemaal super!

Leuke mensen,ruime keuze enperfecte service!

Eenvoudig besteld, snel geleverd,

Keuze op de website was makkelijk, groot assortiment, bestelling en betaling zo gemakkelijk en beveiligd, goede order status updates, snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed materiaal en komt afspraken na

Zeer goed bedrijf, goede site met info. Wordt netjes en deskundig thuis gebracht en geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Keurig geholpen met de juiste adviezen.

Ik ben goed geholpen met het uitzoeken, bestellen van de bestrating en verlichting voor de tuin. De bezorging en facturatie zijn correct en tijdig uitgevoerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettig contact, goede prijs en snelle levering. Wat wil je nog meer!

Prettig contact, goede prijs. Snelle levering binnen de vooraf opgegeven tijd, keurig. Wat wil je nog meer!

prima service, snelle levering

Vriendelijke chauffeur, denkend aan veiligheid van overig verkeer. Keurig afgeleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en nette levering

Snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en vriendelijk personeel.

Alles heel snel en keurig.

Een steengoed bedrijf

Alles netjes , compleet en volgens afspraak afgeleverd en de chauffeur was zeer behulpzaam en vriendelijk , en hij zette de pallet met terrastegels keurig op de gewenste plek . Dus ik zeg nogmaals een steengoed bedrijf met keiharde werkers:)

Goede levering

Snelle levering, vriendelijk personeel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en goed geleverd en een meedenkende chauffeur

Goede en duidelijke site, snel een prijsvoorstel en zeer snel geleverd. De chauffeur had de aangeleverde routekaart niet ontvangen maar heeft uiteindelijk zelf een oplossing bedacht om toch te kunnen leveren, heel fijn als iemand zo meedenkt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, duidelijke afspraken en snelle levering

Maandag besteld en vrijdag in huis keurig afgeleverd, Bedankt voor de goede Service en snelle levering, Ruud

Snel en vriendelijk

Tevreden met de levering en het product. Wel kwam er 50 euro bij, hetgeen in de kleine lettertjes stond, maar voor ons niet meteen duidelijk was. Werden hier vriendelijk van op de hoogte gesteld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer aardige en nette mensen. Stenen netjes afgeleverd waar ik zei.

Zeer aardige en vriendelijke mensen. Stenen netjes afgeleverd waar ik zei. Toppie!

Uitmuntend

Goed bedrijf , perfecte levering en aardige mensen .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima bedrijf en zeer tevreden

Snelle levering, vriendelijk en goede advisering!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed geholpen en super aflevering van product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fantastisch, goed in de winkel geholpen, prima ga zo door

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed contact over het tijdstip van afleveren en de chauffeur deed alle moeite om het vlak voor ons huis af te leveren!

Echt super!!

Goeie prijs, zeer correct met leveren en bevestigen. Geweldig geleverd door een top chauffeur. Al met al een 10 plus

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, er was een levering niet op voorraad en dit is heel netjes opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Klantvriendelijk alles netjes geregeld. Ook de chauffeur met het bezorgen van de tegels heel netjes prima zou iedereen aanraden om hier uw tegels te halen.

Tevreden klant

Meerdere keren hier besteld. Tuintegels besteld via overzichtelijke website. Prijs was in vergelijking met andere aanbieders het laagst. Levering was conform indicatie.

Over 123Sierbestrating.nl

Filter op Taal