Geleverd volgens afspraak

Vertrouwen in bedrijf

Zeer goed en vriendelijk bedrijf.

Goede prijs /kwaliteitverhouding. Levering vindt plaats in de gewenste week. Aardig personeel. Enige minpuntje is dat de tegels niet op pallets zijn geleverd, zodat te tegels met een kruiwagen ipv pompwagen naar de tuin gebracht moesten worden.

Geen klachten

Van begin tot en met de levering alles super goed geregeld. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Snelle oplevering en mooie tegels

Snel opgeleverd en de kwaliteit van de tegels is goed. Er waren een paar kapot maar, dat viel wel mee.

Super top !!

Via de site alvast gekeken naar soorten en afmetingen. Daarna naar showroom geweest om te kijken en te voelen, deze was open ondanks de corana maatregelen.( personeel was niet aanwezig) Zaterdag 28 maart via internet besteld, Dinsdag 31 maart zijn de tegels geleverd. Vandaag 4 april alles weggelegd.

Geweldig, Duidelijk en snelle levering.

Tevreden over de klantvriendelijkheid. Mooie tegels. Goede kwaliteit. Nette levering, vriendelijke chauffeur.

Mooie terrastegels

Terrastegels 60x60x4cm van het merk Excluton gekocht. Levering netjes op tijd, lossen van de tegels werd in overleg met ons gedaan en er werd door de chauffeur goed meegedacht. Tegels worden als A-kwaliteit aangeboden, daar had de stratenmaker echter twijfels over aangezien de onderkant bol was. Hij heeft het terras echter wel netjes kunnen maken.

gewoon super

duidelijke communicatie alles volgens afspraak en daty voor een goede prijs in een woord super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Top service !

Aardige chauffeur, dacht goed mee! Tegels zijn precies zoals onze verwachting.

goede kwaliteit

Voor een top prijs goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering goede kwaliteit

Binnen enkele dagen mijn mooie kwalitatief goede terrastegels geleverd. Voor een zeer scherpe prijs

Goede service, denkt mee! We hadden een klein probleempje en daar is 123sierbestrating met een oplossing voor ons mee gekomen!! Top!

mooie oplossing samen gezocht

Had 26 m2 getrommelde stenen besteld. Aangekregen thuis en waten veel stukken hoeken eraf en geschuurde. Netjes een mail gestuurd. Hebben ze mij terug gebeld. Samen een mooie oplossing gezocht. Heel blij mee en zeer te vreden. Groetjes wesley Kruiderink

Snel en correct

Snel geleverd mooi product heel tevreden

Nettjes afgeleverd

Goede service en nettjes geleverd. Volgens afspraak.

Prima met klein foutje!!

Prima en nette levering! Het waren regels van 60x60, twee tegels waren defect helaas.

Hallo Rob, Bedankt voor de review het kan altijd gebeuren dat er wat gebroken aankomt gelukkig ging het om 2 tegels, vandaar dat we ook altijd aanraden om 5 % extra te bestellen. Mocht het zo zijn dat het om meer tegels gaat dan kunnen we deze altijd ASAP naleveren. Met vriendelijke groet. 123sierbestrating

Goede prijs, goede tegels

Ze waren een stuk goedkoper dan bij het tuincentrum. Mooie tegels van excluton gekocht. Levering ging soepel. We wonen aan een autovrije weg, mede door meedenken van de chauffeur zijn de tegels toch bij ons huis geleverd.

fijn meegedacht

Door omstandigheden waren de stenen die we hadden gekozen niet meer (en nog niet)leverbaar, maar de stratenmakers stonden al op de agenda. Gelukkig kwam Patricia met een alternatief en dat was erg fijn en die konden wel op tijd geleverd worden. Die waren ook nog goedkoper, geld stond in een mum op onze rekening. Na het neerzetten van de stenen brak de kraan van de vrachtwagen, dat bedenk je niet. We hebben nu een prachtige patio in ons geliefde watergraafsmeer.

Zeer snelle levering

Vrijdagavond tegels besteld en de dinsdag erop al geleverd. Ook de chauffeur leverde zeer goed werk door met zorg, de pallets zo te plaatsen dat de overlast minimaal was. Hij nam serieus de tijd. Er was geen enkele tegel beschadigd. Ben zeer tevreden. Een tegel online bestellen blijft altijd een risico aangezien je het van een foto af besteld. Wij zijn erg blij met het resultaat.

prima verlopen

Bestelde de tegels op woensdag. Op donderdagavond kwam de levering al. Super geregeld Tegels zijn mooi. Waren er zeer weinig stuk vanwege transport

goede service!

uitstel van de bestelling was geen probleem, flexibel.

Top geregeld

Top geregeld. Bij mijn bestelling zijn er helaas tegels geleverd waar een fabrieksfout in zat. Door het tekort aan goede tuinmannen heeft het meer dan half jaar geduurd voordat de tegels gelegd konden worden, dus de fout kwam pas later aan het ligt. Sander heeft dit geweldig opgelost. Direct kwam hij met een voorstel en binnen een week waren de nieuwe tegels geleverd bij mij voor de deur. Geen extra kosten, sterker nog, ik heb deze kosteloos gekregen, plus een vergoeding voor de stratenmaker om het opnieuw te laten leggen. Dit was meer dan ik verwacht had. Ik kan iedereen aanraden om hier zijn/haar tegels te bestellen. Buiten het feit dat de kwaliteit en de service goed is, denken ze met je mee om tot de beste oplossing te komen, een absolute aanrader. Sander en collega's, enorm dank voor jullie inzet en betrokkenheid in deze. Komende zomer kan ik van de tuin genieten, mede dankzij jullie. Waarvoor mijn dank.

goede website en goed geleverd

mooie stenen op tijd geleverd foto volgt nog

Top!!

Prachtige stenen en netjes optijd geleverd.