De juiste tegels op tijd en vlak bij de tuin geleverd.

Makkelijke en duidelijke website waar je goed op kunt zoeken. Na selecteren van de producten een korting aangevraagd, waarna de offerte per email ontvangen werd. Na akkoord van ons het gewenste levermoment aangegeven. De tegels werden keurig op tijd geleverd, en de chauffeur heeft ze met de kraan zo dicht mogelijk bij de tuin gelegd.

Snel en goedkoop

Heel lang gezocht naar deze tegels. Prijstechnisch waren ze de goedkoopste! Mijn bestelling was erg snel binnen! Al met al een hele goede keuze geweest!!

Gewoon top service!

Voor de tweede keer hebben wij zand en stenen besteld. Wederom nette en vooral snelle levering. Men denkt met je mee, en de persoon die ik aan de telefoon had was enorm vriendelijk (Patricia?). In de voortuin hebben wij ook nog een paar mooie mozaïek tegels nodig dus die bestelling volgt ook zeer binnenkort.

Snel mijn spullen gehad. Ze waren alleen de lijm vergeten... maar dat was snel opgelost. Aanrader

Zwaar teleurgesteld

De tegels zijn verkeerd geplaatst voor mn woning. Heb 200 euro extra moeten betalen aan een andere bedrijf om de tegels te verplaatsen. - Heel veel stenen zijn beschadigd - klantenservice laat niks meer van zich horen - geen bon ontvangen bij levering (chauffeur is er meteen vandoor gegaan) Beveel dit bedrijf niemand aan. Ik kan fluiten naar mn 2500 euro

Kwaliteit van tegels

Het waren top klasse tegels, wel zwaar mja wat wil je 60x60x5, kleur is mooi vooral als he5 heeft geregent, chauffeur deed ook niet moeilijk om het te lossen.

Schandalige service, zelfs een halve ster niet waardig.

Had voor mijn achtertuin de excluton pizzara nero besteld, de 60cm x 60cm. Deze had een levertijd van 5-10 werkdagen. Nadat ik besteld had, werd al gauw duidelijk dat dit niet geval was. Levertijd werd eventjes aangepast naar 16 weken, wat een feest. Eenmaal 16 weken later, waren inderdaad de tegels geleverd. 1 tegel gebroken, dit is op de bon gezet. Toen ben ik alle tegels naar mijn tuin gaan brengen en bleek dat er op 15 van de 150 tegels schade zat. Aangezien op deze tegels aan de zijkant staat wanneer ze gemaakt zijn, konden wij al snel zien dat er een batch gewoon fout gemaakt waren. Op de 15 tegels was ter grootte van een 2 euro munt een beschadiging. Ik contact zoeken met 123sierbestrating, dit is tevens erg lastig. Telefonisch nemen ze tot nu toe: NOOIT op. Via de mail kreeg ik gelukkig wel reactie. Hierin het verhaal uitgelegd met fotos, ze gingen het uitzoeken. Dagen lang niets gehoord, zelf weer contact gezocht. Kreeg ik het antwoord: Heeft u fotos van de schade voordat u de stenen uitpakte? Anders kunnen we u niet helpen. Uiteraard had ik die niet, reden: de beschadiging zat aan de bovenkant van de tegels, de tegels stonden met de voorkant tegen elkaar aan. Dus zodra je ze uitpakt, zie je de schade pas. Dit heb ik gemeld aan 123sierbestrating. Ze gingen contact opnemen met Excluton. Beide partijen kunnen me niet helpen. Wel wil 123sierbestrating me tegemoet komen, op de volgende manier: Ik moet nieuwe tegels bestellen, maar krijg wel 50% korting. Dus uiteindelijk moet ik opnieuw geld uitgeven wat ik niet heb omdat hun een defect product leveren. Schande. Ik zou hier nooit meer bestellen en raad ook iedereen af om dat tedoen. Ik zit nu met een tuin waarin tegels liggen die deels beschadigd zijn.

Prima en voor herhaling vatbaar

De voortuin is op de schop gegaan, waarbij de bestrating vernieuwd is. Tevens is alles 5 tot 10 centimeter opgehoogd. Hiervoor waren ophoogzand en tegels (grijs, 50x50) besteld. Op zowel communicatie als levering was niets aan te merken. De vriendelijke chauffeur loste de lading vakkundig en vlot, op de millimeter nauwkeurig, op de gewenste plek. Ook op het materiaal zelf was niets aan te merken. Geen enkele van de tegels had ook maar de minste beschadiging. De tegels zelf waren per 8 strak omsnoerd met kunststofband. Het enige nadeel hiervan is dat het kunststofband op de voorste tegels materiaal achterlaat. Inmiddels liggen de tegels al een aantal weken, en op 1 tegel is dit materiaal nog altijd niet geheel weggesleten. Dat laatste is dus het enige minpuntje dat ik kan bedenken. Niettemin, als ik ooit opnieuw aan de slag ga, dan staat 123Sierbestrating op 1. Bijgaand een link naar een foto van het eindresultaat. https://i.imgur.com/CcN0f5l.jpg

Leveringen was een pijnhoop

Ik kreeg slechts een deel van de bestelling geleverd en ik moest er zelf achteraan bellen waarom de rest niet kwam. Toen de andere zending uiteindelijk kwam waren dit de verkeerde artikelen. Gelukkig is het uiteindelijk wel goed gekomen, maar ik ben niet tevreden over hoe het gelopen is. Daarom een matige beoordeling.

Hoi Martin, Het klopt inderdaad dat de bestelling niet helemaal goed is verlopen. Gelukkig hebben we het kunnen oplossen zodat uiteindelijk de juiste producten zijn geleverd. Met vriendelijke groet, Sander Zwanenburg.

Prachtige tegels

Fijn dat het op tijd geleverd was jammere was alleen dat ik op de dag zelf pas een bevestiging kreeg dat ze kwamen half 10 een mail en een uur later waren ze er maar ondanks dat ik op me welk was werd alles netje geleverd en klaar gelegd wij zijn zo blij met de tegels en is een super kwaliteit

Goed geholpen, mooie tegels maar super slecht bereikbaar

Bij het bestellen super geholpen, mooie tegels uitgezocht en een datum afgesproken voor levering. Werden we gebeld dat de tegels die we besteld hadden niet voorradig waren en als we ze op de afgesproken datum wilde dat we dan iets grotere konden nemen. Wij wilde dat even overleggen en dan terugbellen, maar ze zijn heel slecht te bereiken. Uiteindelijk na vele pogingen weer contact en alles kunnen regelen. Prachtig straatwerk geworden.

Netjes geregeld

Goed geregeld en keurig op de juiste plek gelost. Klein puntje; als tegels tijdelijk niet leverbaar zijn, misschien handig om dit op de website te vermelden. Voorkomt teleurstelling

Goede en snelle service

Mooie kwaliteit. Jammer voor aantal stenen gebroken na leveren

Overzichtelijke site en makkelijk te bestellen. Goede info over de lopende order en tips over behandeling en verwerking van de tegels. Bezorging van de tegels netjes van te voren geïnformeerd van het juiste tijdstip en keurig netjes gelost op de aangewezen plaats. Tegels waren netjes verpakt.

Snel, goede prijs kwaliteit!

Ondanks de drukte heeft de levering 10 werkdagen geduurd.

Prima geregeld

Duidelijke site om te bestellen en snelle reactie op je offerte aanvraag. Na bestelling direct bericht over wat langere levertijd ivm omstandigheden. Door leverancier Excluton daarna goed en tijdig geïnformeerd over de te verwachten leveringsdatum. Daadwerkelijke levering netjes door vriendelijke chauffeur. Door de bolletjes tussen de tegels geen beschadigingen en alle tegels heel ontvangen.

Slecht.. nooit meer!

Slechte nazorg Je besteld 100 tegels en men beloofd de gebroken 38 stuks te vergoeden of te vervangen... maar ja kom er maar eens om. Als je er om vraagt kan men zich niets meer herinneren of de mails met toezegging terug vinden.... wel korting op een nieuwe zending.... wat denk je zelf....

Hoi Ronald, Ik kon de order niet vinden omdat deze van 3,5 jaar geleden is. Ik heb toen 3 jaar geleden een oplossing aangeboden maar hier is nooit op terug gekomen door prive problemen aan uw kant. Nu is het zo dat ik naar mijn idee vandaag een passende oplossing heb aangeboden. Hier bent u niet content mee dus kan ik helaas niks meer betekenen. We proberen problemen altijd op te lossen maar dan moet er wel voor open worden gestaan. Met vriendelijke groet, Team 123sierbestrating.

Erg goed geregeld!

We hebben een heel goede ervaring met 123sierbestrating. Kijlstra heeft met onze tegels veel te hard gedaan waardoor en veel stenen al gescheurd bezorgd werden. De stratenmakers kwamen daardoor wel tegels te kort, wij hebben andere regels moeten halen om de tuin toch gevuld te hebben. 123 sierbestrating heeft keurig en snel alle kapotte tegels vergoed. Ik zou niet zo snel meer kijlstra tegels bestellen bij het bezorgen lagen al 2 opsluitbandjes kapot op de pallet.

telefonisch slecht bereikbaar en niet bepaalt klantvriendelijk

Mijn bestelling ruim 4 weken geplaatst eer ik de tegels nodig had, een week voor de levering krijg ik een telefoontje dat mijn tegel niet meer leverbaar is en krijg ik een alternatief aangeboden, wat bij voorbaat al niet mijn keuze was. Ik had net heel de tuin ontdaan van de oude bestrating. Toen ik een andere tegel doorgaf, werd met veel moeite geïnformeerd of deze nog leverbaar was. Deze kon geleverd worden. In de week van levering had ik een dag, mijn verjaardag, aangegeven dat er dan echt niet geleverd kon worden ivm mijn afwezigheid. Men zou proberen hier rekening mee te houden. De dag voor mijn verjaardag krijg ik een mail dat de volgende dag mijn bestelling geleverd gaat worden. Getracht de volgende dag telefonisch contact te krijgen met 123. Vanaf 09.30 tot 10.45 elk kwartier gebeld niemand te bereiken. Uiteindelijk de leverancier/transporteur gebeld en zij hebben mijn probleemklantvriendelijk opgelost.

Ik heb een goeie ervaring met dit bedrijf: Omdat ik vriendelijk te woord ben gestaan, ze hebben mij juist geïnformeerd en de bestelling is na een miscommunicatie binnen 24 uur opgelost kortom een super service dus.

Top snelle service

Snel geleverd. Helaas wel veel beschadigingen door de dotjes kit

Keurig op tijd geleverd waren beter dan ik dacht

Prima product beter dan verwscht

Goede service, vriendelijke klantenservice afgesproken week bestelling geleverd top

Makkelijk bestellen. Ook email contact gehad, soms wat lang wachten op antwoord, maar kan ook door de drukte komen.