Filters

10

Prima!

Communicatie niet geheel optimaal aangezien de bevestiging van de leverdatum helaas niet door is gekomen, maar de stenen zijn keurig op tijd in goede conditie ontvangen. En dat tegen een scherpe prijs.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer goede service

Goede service. Makkelijk online bestellen... en kwaliteit op en top Maar misschien een idee om beter te gaan communiceren. Zodat sommige wel wensen hebben, dat het product ergens anders moet staan.. En niet voor de carpot dat ik mijn auto niet kwijt kan... want er zijn mensen die aan het werk zijn, en niet thuis zitten

  • Aanbevelen? Ja
1

Bestelling niet geleverd en daarna geannuleerd

Bestelling zou binnen 5 werkdagen geleverd worden maar niks van vernomen. Na 2 weken heel de boel maar geannuleerd. Daar deden ze gelukkig niet moeilijk over en het geld stond snel weer op mijn rekening. Maarja nu heb ik nog steeds geen zand/ stenen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Stefan, We lezen net de review te eerste het is erg vervelend voor je als je nog steeds geen stenen hebt. We hebben 1 dag na aankoop een mail gestuurd dat onze leverancier Kijlstra bestellingen onder de 300 euro niet uitlevert dit staat ook op de website vermeld. We geven in deze mail als alternatief onze leverancier Excluton die hanteert geen minimum order waarde. Wat ik begreep van mijn collega heeft u de mail die wij gestuurd hebben over het hoofd gezien en is er in goed overleg geannuleerd en het aankoop bedrag terug gestort ervan uitgaande dat het misverstand is opgelost. Met vriendelijke groet, Team 123sierbestrating

9

klantvriendelijk

Denken goed mee om tot een keuze te komen

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet tevreden over de tegels

Wij hebben een terras aangelegd net stenen van 123 sierbestrating. Gelijk hij binnenkomst zagen wij dat sommige tegels beschadigd waren en ze hebben bijna allemaal een andere kleur, zitten vol met vlekken en bij sommige zelfs stukjes eruit. Ook de levering vielbons tegen. Je kreeg een paar dagen van tevoren een bericht wanneer ze bezorgd werden en dit kon niet gewijzigd worden. Je moet dus maar gewoon 'thuis zijn'. Erg spijt vab onze keus ik adviseer andere mensen iets meer geld uit te geven dan te kiezen voor 'low budget' en uiteindelijk te balen van een lelijk terras.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede service

Goede service en vlot geleverd. Mooie tegels alleen nog erg breekbaar helaas.

  • Aanbevelen? Ja
8

Komt afspraken na

Pelikaan kwaliteit en keurige levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en betrouwbare levering

De bestelling werd snel en accuraat afgehandeld. Alle afspraken werden nagekomen en de prijs was ook prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed

Super

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt een super fijne service en prachtige klinkers!

Super fijne telefonische hulp gehad en een fantastische service qua bezorging etc. Daarbij zijn we heel blij met de nieuwe bruin rode klinkers in de tuin! Nu nog wachten op de zon…! ☀️

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Prijs goed, waaltjes goed, levering goed. Goede keuze dus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende materialen tegen een goede prijs

Snelle leveringen, vriendelijke medewerkers en uitstekende producten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar en snel

Had voor de pasen besteld dus ik dacht de opgegeven datum van levering van ze vast niet halen. Tot mijn verbazing werd het eerder geleverd en netjes op mijn oprit gezet. Aanrader dus

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles werd netjes neer gezet.

Makkelijk te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben super blij het wordt hier heel mooi superrrr

Goede service en vriendelijke mensen... En advies is prima... Ben deze week met mijn buurvrouw geweest en ook die was om..en wil ook daar de tegels kopen dus dikke prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Alles is soepeltjes verlopen, helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Tegels niet op de juiste plaats neergezet

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende behandeling en bezorging

Behulpzaam bij bestellingen en bezorging van het bestelde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen en snel geleverd

In eerste instantie moesten we terugkomen omdat de tegels wel op de website stonden maar nog niet aanwezig waren. Toen we de volgende week terugkwamen werden we snel herkend en vriendelijk geholpen. Tegels zijn top en ook snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service en levering

Top bedrijf! Goede service werkt perfect met offerte deze zelf nog kunnen aanpassen ivm toch meer m2 willen. Ging erg makkelijk en vlekkeloos. Levering ging ook top! Netjes bij de achterdeur alles neergezet en erg goed geholpen. Ik raad 123 sierbestrating zeker aan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Voordelig en keurig communicerend bedrijf

Het scheelde in de kosten aanzienlijk ten opzichte van concurrerende partijen. En heel eerlijk, dat was voor ons puur voor de materialen een aanzienlijk voordeel.

  • Aanbevelen? Ja
5

Matige ervaring

Nadat een deel van onze bestelling niet was geleverd, nu al een tijdje aan het wachten op het laatste deel. Meerdere keren contact gehad en meerdere keren de belofte dat het opgelost zou worden. Waarschijnlijk is 123 sierbestrating ook afhankelijk van de leverancier en/of de vervoerder.

  • Aanbevelen? Nee
10

Kort en krachtig

We wisten welke bestrating wij wouden, deze stond voor een zeer scherpe prijs op 123sierbestrating.nl Koop snel gemaakt, afgeleverd in de afgesproken week. Een compliment aan de chauffeur die de bestrating heeft gebracht, dacht mee en heeft ze op een praktische plek neer gezet. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Goede communicatie, aantrekkelijke prijzen en doen wat ze beloven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gemakkelijk te bestellen snelle reactie terug, ben zeer tevreden.

Alles prima, bestellen, levering alles top zeer snelle reactie terug ivm offerte. Iedereen aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Lange Coupure 3 A

1391KN Abcoude

0294-700240

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.