Producten en chauffeur zijn prima!

De producten zijn van prima kwaliteit. De chauffeur was erg behulpzaam en vriendelijk. Er was iets mis gegaan met bestelling maar we zijn vriendelijk verholpen door Sander!

Prima prijs, kwaliteit verhouding

Helaas veel gebroken tegels wat wel snel is opgelost, compliment. Tip, heb al paar keer eerder, voor mij zelf en voor mijn zoon, zelfde tegels besteld en die waren recht overeind in plaats van plat liggend vervoerd. Beide keren geen breuk.

Snelle service en fijn geholpen in de showroom.

Ben 2 keer in de showroom geweest en zeer vriendelijk geholpen. Uiteindelijk besteld en alles snel geleverd.

Eerste levering goed maar tweede slecht

340 m2 straat werk gekocht en eerst 300 m2 en daarna 40 m2 extra maar toen was alles ineens lastig en duur en geen korting meer Nu nog 20 m2 nodig Inmiddels gebeld heel netjes en mijn probleem uitgelegd ! Kan niet anders zeggen dan heel netjes en correct afgehandeld door de eigenaar Sander

gewoon top!

Gevraag of de levering eerder bezorgd kon worden i.v.m. het bestellen op de laatste nipper. Hier is gehoor aan gegeven stonden de volgende morgen al om 07:30 uur op de stoep alles keurig geleverd. 1 minpuntje 3 beschadigde tegels omdat waarschijnlijk de heftruckchauffeur de pallets had beschadigd tijdens het oppakken van de pallets met de vorken.

Goede afhandeling van de bestelling

Goede service.

Stenen netjes geleverd en netjes op de juiste plek gezet

Niet goed !

De geleverde opsluitbanden zijn verkeerd geleverd. Ik had 10x20x100 cm besteld maar er werden 10x35x100 cm geleverd. Een heel gedoe omdat ik de tegellegger weer moest wegsturen omdat de banden niet juist waren geleverd.

Beste Freddy, Ik las zojuist de beoordeling. Het kan voorkomen dat er iets niet goed wordt geleverd zodra je dit doorgaf aan ons hebben we gelijk geregeld dat dit wordt omgeruild. Fouten worden gemaakt belangrijk is dat deze worden opgelost dit hebben we ook direct gedaan. We geven ook aan om de bestelling een paar dagen eerder te laten komen dan dat de stratenmaker komt. Als je dan controleert en er is iets niet goed kunnen we het in de meeste gevallen oplossen voordat de producten verwerkt worden. Met vriendelijke groet, Sander Zwanenburg.

Meer dan tevreden

Van de bestelling tot aan de levering is alles goed gegaan, hele fijne duidelijke communicatie en prachtige tegels! Meer dan tevreden dus!

Super slechte service!

Geen goed woord over dit bedrijf. Het begon met vervuilde split wat over de nieuwe tegels was gekomen. Dit bleek een soort invrettende emulsie te zijn met gevolg dat de tegels niet meer schoon te krijgen zijn. Oplossing volgens 123sierbestrating is het kopen van een reiniger bij hun, maar geen garantie of dit zou lukken. Kreeg dan nog wel een korting op het product. korting?? Mijn tegels zijn naar de kl*te en bedankt. Dit had kunnen worden voorkomen door dit te communiceren vooraf. Vervolgs wou ik een complete pak tegels retourneeren. Dit zou kunnen mits aan de voorwaarden wordt voldaan. Gelukkig was dat het geval. Oh nee.. toch niet want opeens zijn de kosten voor het ophalen hoger geworden en is het niet meer mogelijk. Hallo.. wat is dit? misschien een andere oplossing dan.. nee hoor. Nou oké.. Ik mag ze zelf terugbrengen en krijg dan 75% retour. Wat een superoplossing dit. NOT! Mensen, bedenk je voordat je hier een artikel koopt!!!

Beste, Wat ik niet begrijp is dat ik meerdere voorstellen heb gedaan alleen u verwacht dat wij dit kostenloos bij u komen ophalen. Dat is helaas niet zo er moet een vrachtwagen komen met chauffeur hier zijn kosten aan verbonden. Dit staat ook bij ons op de site weergegeven zie onderstaande link. https://www.123sierbestrating.nl/faq/ Het is belangrijk om van te voren goed te meten hoeveel m2 er nodig zijn om te voorkomen dat producten retour gehaald moeten worden hier zijn inderdaad kosten aan verbonden. Met vriendelijke groet, Sander Zwanenburg|123sierbestrating.nl

Goede prijs, snelle levering.

De spullen worden op tijd volgens afspraak geleverd. De prijs is dik in orde. Ik zou hier zo weer bestellen.

verkeerde levering

We hadden een mooie plek vrijgemaakt op de oprit aan beide kanten van de woning. Voor de woning (oprit voor het huis) was een grote plaats om stenen te leveren. Ik zou de hele dag thuis zijn en de avond vooraf ontvingen we een bericht dat het de volgende dag geleverd zou worden. Tussen 07-08.00 ben ik gaan sporten maar ook de overburen waren thuis en wisten dat het voor de woning geleverd kon worden. De tegels zijn geleverd, maar in plaats van op het perceel op de oprit, hebben ze de tegels en bigbag op de openbare weg geplaatst. Op het trottoir, op de weg bij de wegversmalling zodat niemand er meer via het trottoir door kan. Het is verboden om zonder vergunning op de openbare weg te leveren. Aangezien we in onze straat al grote parkeerproblemen hebben en vorige week nog iemand een paar straten verder zijn auto total loss tegen een container heeft gereden heb ik zowel de transporteur als de leverancier verzocht de spullen ZOALS GEVRAAGD op het perceel van ons adres te leveren. De reactie was erg zwak er was niets mogelijk en ik kon het eigenlijk gewoon uitzoeken. Zeer ontevreden! Nu heb ik een heftruck kunnen huren om de tegels op de juiste plek te zetten. uiteindelijk heeft 123 sierbestrating de arbeid en kosten voor het aanpassen van de levering voldaan. Wij zijn uiteindelijk tevreden met de afronding, ondanks de vervelende gang van zaken.

Beste Leon, Bedankt voor de review. Het is vervelend als een klant niet tevreden is dit willen we uiteraard niet. We versturen meerdere mails naar de klant met tips en op de website staat bij het tabje transport ook voldoende informatie. De chauffeur heeft u gebeld maar zoals u aangaf was u aan het sporten en nam u de telefoon niet op. U heeft ook geen verdere informatie opgegeven bij bestel notities hoe of waar te lossen. Er was ook geen plek gemarkeerd. De chauffeur heeft vervolgens naar eigen inzicht gelost wat gebruikelijk is bij dit soort materialen netjes bij u voor de deur. En niet op uw pas bestrate oprit om eventuele schade te voorkomen. Nogmaals wij vinden het spijtig dat u niet tevreden bent maar de fout ligt echt niet alleen bij ons. Met vriendelijke groet, Sander Zwanenburg

Goede service!

Producten werden op afgesproken datum geleverd. De geleverde stenen waren precies zoals gehoopt, dus ik ben een blije klant!

Erg tevreden

Stenen waren snel geleverd, chauffeur aardig en denkt mee. Tevreden over de tegels die we hebben besteld. Zou hier zo weer bestellen.

Snelle levering, mooie tegels en goede prijzen

Paar jaar eerder ook al tegels besteld hier, goede ervaringen mee. Gebruikersvriendelijke site, snelle levering, mooie tegels en goede prijzen

Goed geholpen

Makkelijk te bestellen en snelle levering!

Binnen een week werden de tuintegels geleverd. Keurig voor de seur afgeleverd. Ze zijn nog mooier als op de foto's.

Top service, ruime keuze en een scherp geprijsd

Top service, ruime keuze en een scherp geprijsd

Mooie oprit stenen

Snelle levering en prettige website!

Mooie stenen! Goede snelle services!

Stenen zijn op tijd geleverd en ze zijn prachtig!

Top bedrijf

Zeer meedenkend en een zeer aan te raden bedrijf chapeau

Duidelijk en helder.

Ze doen wat ze zeggen. Geen verkoop praatjes. Netjes en volgens afspraak afgehandeld. Goede prijs/kwaliteit producten.

Mede door het meedenken van Patricia top.

Bij het online bestellen, nog wat vragen. Deze zijn door Patricia goed behandeld en uitgelegd. De levering ging helemaal zoals beloofd. Helaas wat kapotte tegels ontvangen, en na een belletje en een mailtje meteen geregeld.

goede service slechte kwaliteit betontegels donkere

goed en op tijd bezorgt had lichte grijse en donker antraciet tegels besteld .de donkere tegels zijn niet sterk er waren er 10 kapot al in de verpakking en 2 braken er zo al met in leggen .de licht grijze waren veel sterker