Snelle en goede service

Snelle levering en mooie stenen. De prijs is ook goed. Ik ga zeker nog eens bestellen

top geregeld

netjes geleverd

Prima, wel vreemd dat je alleen de week door krijgt waarin bezorgd wordt

Prima geregeld maar wel vreemd dat je alleen de week door krijgt waarin bezorgd wordt en dan in die week 1 dag van tevoren hoor je dat ze morgen komen tussen 7 en 18. Beetje kort dag om dan nog met je werk af te stemmen.

PRIMA

zeer goed geholpen, communicatie prima laten netjes weten wanneer ze komen. Chauffeur zet de tegels precies neer waar ik ze wilde hebben. Dezelfde tegels bij 123 Sierbestrating 10% goedkoper dan bij plaatselijke dealers die ook nog transportkosten rekenen. kortom PRIMA !

Ik ben helemaal tevreden met 123 sierbestrating

een heel klein puntje , was misschien de bereikbaarheid via de telefoon. Dat zou iets vlotter kunnen, en bijvoorbeeld geen pauze. Maar wel begrijpelijk...

Klantvriendelijkheid kan echt veel beter.

We wilden eigenlijk weglopen, maar zijn toch gebleven. Het was druk en er was weinig personeel. Daarmee was de service en klantvriendelijkheid ook verdwenen. Met heel veel geduld en begrip (vanuit onze kant) toch kunnen kopen wat we wilden. De levering verliep probleemloos. We zijn erg tevreden met onze keuze!

Met een hanteerbare vrachtwagen netjes op de juiste plek op tijd afgeleverd!

Met een kleinere vrachtwagen die op het woonerf kon komen en netjes op de juiste plek en op tijd geleverd volgens afspraak!

Eenvoudig, vlot, kwaliteit dikke prima

Vooral de snelle levering vond ik erg prettig

alles op tijd en goed afgeleverd

Prima, en snel geleverd zoals afgesproken

Enkele betontegels waren gebroken bij aflevering, vandaar de 5% extra bijtelling . Maar persoonlijke korting maakte dit goed. Verder uitstekend.

Prima tegels, slechte communicatie bij aflevering

Tip aan leverancier: spreek een specifieke leverdatum af voor particuliere klanten. Levering in ‘een week’ is super onpraktisch. Je kan natuurlijk niet een week thuisblijven om er maar te zijn als levering plaatsvindt. Niet van deze tijd; beter plannen, dit is gemakzuchtig.

De chauffeur belde dat hij er aan kwam ( toen reed hij al door de straat een rondje om de beste plek te zoeken) Op mijn vraag of hij het zo dicht mogelijk bij de schuur en voordeur kon zetten , zei hij geen probleem. ( moet alles door het huis naar achteren brengen omdat de gemeente achter alles dicht heeft laten begroeien met struiken en bomen). Keurig zo dicht mogelijk bij de plek neer gezet met grijpkraan. Beter kon niet. Top , keurig verpakt, en maar 1 steen was gebroken op de 5 lagen Hoefde de bon niet af te tekenen. De chauffeur maakt ook geen foto dat hij het afgeleerd had als bewijs. ( een andere leverancier heeft dit wel gedaan) Kantoor of bedrijf in Almere was moeilijk bereikbaar, lang wachten

Snelle levering, alles is correct verlopen. Mvg

Top service en product

In de winkel super goed geholpen. Klantvriendelijke service. Super makkelijk systeem met de offerte, met één druk op de knop zijn je spullen besteld. Ik ben Super blij met mijn tuintegels

Helemaal top Tegels zijn precies op tijd geleverd Raad het andere kopers aan

Goede service bij een mindere levering

Bij de levering zaten wat beschadigde tegels en nog wat oneffenheden. Dan moet je altijd maar afwachten hoe dat wordt opgelost. De klacht werd adequaat opgepakt en opgelost en de tegels zijn binnen een mum van tijd nageleverd. Wat ons betreft chapeau!

Mooie spullen, snelle levering

prima informatie en snelle levering

ok

Website is duidelijk met prijs en hoeveelheid dat nodig is. Bij bestelling zelf keus kunnen maken welke week het geleverd wordt. Informatie over levering is duidelijk.

Aanrader!

Prima website en bestel proces. Bij het aanvragen van een offerte gaat er nog ongeveer 10% korting vanaf wat natuurlijk mooi is meegenomen. Wat vooral een dikke plus is, is de klantenservice. Heel erg goed en vriendelijk geholpen bij telefonisch contact.

Snel, goede prijs/kwaliteit!

De volgende keer bestel ik weer bij 123!

Denken goed mee en zijn flexibel

Denken goed mee en zijn flexibel. Aanpassing order geen probleem.

De bestelde stenen voldeden precies aan onze verwachtingen en werden op de juiste dag geleverd.

Onze ervaring met 123 Sierbestrating is heel goed… Goed advies komen de gemaakte afspraken na.. Genoeg keuze mooie materialen… Prima om zaken mee te doen als particulier…

Levering binnen afgesproken tijdstip