goede kwaliteit, nette, snelle levering, scherpe prijs

goede kwaliteit, nette, snelle levering, scherpe prijs

Levering zoals verwacht!

36 m2 keramische 60x60 tegels besteld. (Berghauss) Deze zijn netjes in de opgegeven week bezorgd. Op de dag van levering een mail ontvangen en werd een half uur van tevoren gebeld wanneer de chauffeur er zou zijn. Alle 100 tegels stonden op 3 pallets en zijn netjes door de chauffeur op de oprit gezet. (met 18m vrachtwagen in een niet al te ruime straat) Complimenten van m'n stratenmaker die geen enkele beschadigde tegel is tegen gekomen. Klein verbeterpunt is misschien om eerder te weten wanneer de tegels geleverd worden.

Top bedrijf !!

Aardig en klantvriendelijke!

Bezorging niet OK

Bij 123 materialen besteld van excluton. Duidelijk vermeld op site dat dit zou worden geleverd met een kortere, 10 meter, vrachtwagen. Dat was voor ons een voorwaarde en de reden om te kiezen voor 123. Uiteindelijk geleverd met vrachtwagen van 15 meter. Alleen dankzij vakmanschap en welwillendheid chauffeur gelukt om materialen op juiste plek te leveren. Centimeter werk. Een andere chauffeur had mss gezegd dat het niet zou lukken/passen. Dat had ons dan ontiegelijk veel en zwaar werk gekost om materialen naar juiste plek te verplaatsen Jammer van de onjuiste toezegging van 123. Zal niet snel weer iets bestellen hier. Dan betaal ik liever een kleine toeslag zodat ik zeker weet dat levering met kortere vrachtwagen wordt gedaan.

Mooie tegels niet te duur

Leveren met een kleine vrachtauto zou prettig zijn. Dat jullie dichter bij de plek kunnen komen waar de klant ze wil hebben. Ik moest nu 100 meter lopen omdat de vrachtauto de straat waar ik woon niet in mocht kwa gewicht

Slecht

Ruim 4 weken van tevoren tegels besteld en betaald.op de afgesproken datum niet geleverd Telefonisch niet te bereiken verbinding werd elke keer verbroken .E.mails werden niet beantwoord. Leverancier. reageerde ook niet op E.mails Door hulp van buren die ingrepen uit eindelijk na 2 keer wel beloven maar niet leveren dan toch de tegels bezorgd Het enigste positieve is dat de tegels heel mooi zijn en goede lwaliteit.

daar kom je verder mee

de chauffeur wist niet waar ik de stenen wilde hebben, maar hij stond al voor dat ik hem opmerkte in de meester van weerden straat te lossen, een chauffeur die mee denkt, geweldig.

Snelle en goede service

We hadden siertegels voor in de tuin besteld. Ze werden al heel snel geleverd. Met het uitpakken bleken er een aantal tegels beschadigd te zijn. Hierover contact opgenomen. Dit is op een hele fijne en correcte manier opgelost. Heel blij mee!

zeer goed produkt

het product wat geleverd is is zeer goed vooral de grijze beton tegel, de zwarte valt iets tegel veel vlekken.

Prima, doen wat is afgesproken

Prima, doen wat is afgesproken. Netjes aan de kant van de weg gezet (in de stromende regen :))

goede service

Goed bereikbaar snelle levering

Ik werd goed geholpen door jullie en ik had de tegels optijd.

Ook in verband met het geld.

ca 200 tegels besteld en netjes (wel wat laat) en onbeschadigd geleverd

Ik had 200 tegels besteld van het merk Excluton en deze werd netjes geleverd op de plekken die ik aangaf. Zover ik nu kan zien (75% van de tegels verwerkt) is er geen enkele tegel gebroken. Door leveringsproblemen bij Excluton was de levering een week later dan afgesproken. Ik werd hierbij netjes geholpen door de serviceafdeling van 123Sierbestrating.

Snel en op de juiste plek geleverd

Mooie prijs Snel geleverd En op de juiste plaat neer gezet Top

Top !!

57 Tijlstra tegels besteld,binnen een week geleverd door vriendelijke chauffeur en netjes zo dichtbij mogelijk neergezet Uiterst tevreden !!!

Gewoon super

Goede prijs goede service alles volgens afspraak Top

Online besteld snel geleverd op de juiste plek. Vriendelijke chauffeur.

Snelle levering, mooie producten

Alles goed te vinden op de site, en levering is zojuist zeer netjes gedaan. Erg tevreden met het gehele proces, nu alles nog gaan leggen... :)

Duidelijke communicatie. Levering verliep prima. Wij zijn tevreden met onze producten. Binnenkort hopen we het resultaat te zien door onze stratenmaker :)

Mijn ervaring is goed

Mijn ervaring met 123 Sierbestrating iis goed snel en korte levertijd

Prima geleverd

Iets langere levertijd en dan zou de feedback even beter kunnen. Nu bleef het lang onzeker wanneer er geleverd zou worden. Wel hulde voor de chauffeur voor het zeer netjes afleveren van de materialen. We wonen midden in een woonwijk maar hij wist de spullen toch heel dicht bij het huis te krijgen!

Zeer snelle levering en meedenkend transportd

Zoals ze aangeven op de site , zijn de producten ook van zeer goede kwaliteit

Prijs top, prima kwaliteit! Verbetering mogelijk qua levering.

Levering vanuit leveranciers gebeurd vaak met een 18m vrachtauto. Deze kan niet veel woonwijken in. Op sommige andere sites kun je dit aangeven en is er de ruimte om een kooiaap of heftruck er bij te reserveren voor een klein bedrag. Dit is bij jullie niet mogelijk. Misschien een idee om toe te voegen. Nu stond mijn levering 200 verderop aan het begin van de straat.

Kut

Geen exacte datum en of tijd. Chauffeur zou 20 min voor aankomst bellen niet gebeurt. Zei tegen de chaffeur zet het maar bij me aanhanger hij zet het op de hoek 300meter verder waardoor halve dag meer werk.

Beste Rene, Dat is vervelend om te lezen. Wij besteden het transport uit en de chauffeurs doen altijd hun uiterste best om de bestelling zo goed mogelijk af te leveren. Helaas komt het voor dat de los locatie niet altijd bereikbaar is dan lost de chauffeur zo dicht mogelijk in de buurt. De chauffeur heeft uiteindelijk wel gebeld alleen niet een half uur van te voren dat is niet hoe het hoort en zal ik aankaarten. Met vriendelijke groet, Team 123sierbestrating

Super bedrijf, snelle levering, goede service

Goed geholpen, snelle levering, keurige service.

Lange Coupure 3 A

1391KN Abcoude