Goed product

Goed product en bezorgd volgens afspraak.

Prima geregeld en binnen twee dagen bezorgd op afgesproken tijdstip

Erg goede telefonische service, producten goed en eerlijk weergegeven.

Had tegels en betonblokken bij 123 sierbestrating besteld, werden na betaling al binnen 1 week geleverd door de producent. Ik kon zelfs 1 dag voor de leverdatum nog een ander type tgele bestellen.

Verstrekkende service

Mijn huis is moeilijk te bereiken voor een hele grote vrachtwagen, een super chauffeur die alle moeite heeft gedaan het alsnog voor elkaar te krijgen.

Gewoon goed eerlijk snel bedrijf .

Duidelijke site en een snelle nette levering, vriendelijke chauffeur.TOP .

Prima Site Snelle Levering.

Mooie producten voor een scherpe prijs ruim aanbod. De Keuzehulp is ook handig.

Makkelijk te bestellen, duidelijke en snelle communicatie, bezorger was heel vrolijk en vriendelijk!

Goede prijs

Mooie stenen, voor een mooie prijs. Blij mee. Alleen de bezorging duurt wat langer.

Denken in oplossingen

Doen wat ze beloven!

Goede prijs/kwaliteit. Denken met je mee. Op tijd bezorgd

Super snel geleverd! Goeie communicatie Top services

Prima geregeld, alleen ontzettend veel spelen kapot.

Bestellen en leverden ging makkelijk en snel. Helaas heel veel stenen al gebroken. Op 170 m2 ongeveer 6 m2 beschadigd. Ook is het handig om de start en zij stenen te verkopen als je H profiel stenen verkoopt.

Uitstekend product. Slechte levering

Uitstekend product. Bij levering echter niet aangebeld, of getelefoneerd, en 6 pallets midden op stoep geplaatst, dat heb ik zelf moeten oplossen. Gemeld bij klantenservice, zij gingen dit bij leverancier navragen want hoorde zo niet, maar niks meer op terug gehoord.

Prijskwaliteit prima

Onze voortuin is zo mooi opgeknapt door de tegels. Telkens krijgen we uit de buurt complimenten.

Super snelle levering, nog voor de aangegeven week zelfs. Keurig nette chauffeur, die ook nog eens top kon manoeuvreren.

Snelle levering voor de deur voor de beste prijs

Na lezen van reviews toch wat getwijfeld. Maar prijs scheelde 1000 euro met een ander.! Dus toch maar bestelling geplaatst! Telefonisch contact gehad omdat de andere leverancier zei dat de fabriek de stenen niet op voorraad had. Maar hier waren ze wel direct leverbaar! Moet zeggen dat telefonisch contact wel vriendelijker kan. Daar heb ik de betreffende vrouw ook op aangesproken. Dat ik snapte dat er zulke reviews worden geplaatst, over de manier waarop ze mij te woord stond.. toen draaide mevrouw wat bij... Enige nadeel is dat je geen dag voor levering kan afspreken. Dus je hoort een dag v tevoren wanneer de stenen komen op een door hun uitgekozen dag/tijdstip. Hier waren ze er gelukkig om 7.30 uur dus konden daarna naar het werk.

Overzichtelijke website en snelle levering

De website is zeer overzichtelijk en maakt de zoektocht naar bestrating zeer eenvoudig. Na de bestelling te hebben geplaatst werd deze snel geleverd.

Super snel tegels binnen

Besteld 3 dagen later in huis mooi voor ons huis top geregeld

goed, maar wel enkele kleine verbeterpunten

Zodra de bestelling rond is, 100% perfect in afhandeling en snelle levering. De weg naar de bestelling is echter soms lang, De webshop moet echt beter. Als je iets wilt aanpassen of om de bestelling terug wil, is alles gedumpt, moet je weer helemaal opnieuw alles opzoeken en invoeren. De webshop mag best een stuk robuuster. Dan kun je zo maar 5 sterren verdienen

Goede prijs/kwaliteit.

Goede service, goede prijs/kwaliteit

De geleverde opsluitbanden waren grotendeels gebroken. Deze werden (ook na late indiening van de schade na maanden door omstandigheden) vergoed plus de afvoer kosten. Maar niet de kosten voor het plaatsen van de nieuwe. Ze liggen nu nog te wachten op plaatsing. Een stratenmaker laten komen om ze te plaatsen kost honderden Euro’s. Niet fijn!

Bizar slechte service

Door 123Sierbestrating verkeerde bestelling geplaatst en vervolgens wordt geen passende oplossing geboden. Zelden zo’n slechte service meegemaakt.

Alles conform afspraak.

123sierbestrating was voor mij een positieve ervaring.

De bestelling, de levering en ook de telefonische beantwoording van mijn vragen waren subliem, kortom 123sierbestrating is een aanrader!

Hele mooi en eerlijk bedrijf

Ik ben helemaal blij met sierbestrating.op tijd mijn tegel bezorg. Bedankt