2

Teleurgesteld

Twee dagen na mijn bestelling kreeg ik bericht dat het product niet meer op voorraad is. Nu moet ik een week wachten op mijn geld. Is dit in de toekomst niet te voorkomen, of met Afterpay werken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Melanie, Helaas gebeurt het inderdaad soms dat onze voorraad niet helemaal up to date is. In de toekomst willen wij gaan werken met een beter voorraadsysteem. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Warentuin

10

last minute iets nodig

snel geleverd, super fijn! thanks!

  • Aanbevelen? Ja
10

bestelling zoals beschreven

heel vlot in huis

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben dik tevreden

Hele snelle levering en goede service ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles is heel vlot verlopen en de communicatie met de klantendienst was perfect .

perfect .

  • Aanbevelen? Ja
9

Toppie joppie

Snelle afhandeling en snelle levering. Voor ik het wist was het in huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne gieter, die keurig op tijd werd bezorgd.

Heb online besteld, verliep soepel.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service en fijne verzending van de goederen.

De ervaring ,van de eerste bestelling is goed , zal zeker nog meer gaan bestellen!!!!. Prijs klasse is ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en goede service

heel fijn: snel geleverd en direct plezier van mijn bestelling

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles correct verlopen !!

Bij mijn eerste bestelling is alles naar wens verlopen !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en vlotte service

Bestelling via website van Blokker gedaan. Maar werd vlot gecommuniceerd met Warentuin. Weergave v h artikel op site was ook goed. Bevestigingsmail en alle andere, dat vond ik dan wel weer een beetje overdreven, werden telkens dubbel verstuurd. Misschien dat dat kan worden opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles gedaan om snel onze bestelling te leveren

Alles gedaan om snel onze bestelling te leveren

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle en nette levering

Product was goed en netjes verpakt en keurig op tijd afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima zaak

Snel geleverd Goede kwaliteit Beits die je niet meer in de bouwmarkten kon kopen dat verkopen jullie

  • Aanbevelen? Ja
1

Snelle levering maar inferieure spullen.

Ik had een heel slechte ervaring met uw bedrijf. Ik was aanvankelijk positief verrast. De bestelling kwam snel en in goede orde. Het presentje met de te vouwen kikvors is erg leuk. De led kaarsen op zonne-energie deden het mooi. Maar na 6 dagen deden ze het nog maar half en na 8 dagen kwam er geen enkel licht meer uit ondanks zonnige dagen. Ik voel me voor de gek gehouden met deze nepspullen. Jammer. Ik ga Warentuin zeker niet aanbevelen aan mijn vrienden en kennissen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Arend, Mocht een product niet naar behoren werken, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice en kunnen wij bekijken hoe wij dit met u kunnen oplossen. Tot op heden zie ik geen bericht van u over uw bestelling. U kunt dit alsnog doen. U kunt ons mailen via klantenservice@warentuin.nl of bellen op 085-2736336. Daar helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Laura Bakker, Klantenservice Warentuin

5

Het was ok.

Via een actie had ik een waardebon gewonnen om daarmee een plant uit te kiezen. Ik had nog nooit online een plant besteld, dus ik was zeer benieuwd! Jammer dat de plant die ik wilde er niet was. Uiteindelijk bleek hij er wel in andere kleuren te zijn. Dus dat vond ik wel fijn. Wat ik vooral jammer vind is al het verpakkingsmateriaal. Waarom zit de plant volledig in plastic en dan ook nog eens in een grote doos? Ik vind dat niet zo duurzaam en zou daar graag andere opties voor zien. Dit is ook de voornaamste reden dat ik een plant gewoon in de winkel zou kopen en niet bestellen. Daarnaast is het ook nog een sneller en zie je wat je koopt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marianne, Warentuin probeert zo duurzaam mogelijk te zijn. Doordat wij onze planten en bloemen verzenden via de post moeten wij deze goed beschermen. Door het gebruik van plastic komt er geen ongedierte (zoals luis) bij de plant en is de plant beter bestendig tegen kou. Papier is hiervoor ook geen optie, omdat een plant ook nog licht nodig heeft. Hierdoor zijn wij dus genoodzaakt om de planten in plastic te verpakken. Met vriendelijke groet, Laura Bakker, Klantenservice Warentuin

10

goede service

uitstekend gereedschap

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Via een externe webwinkel besteld, die gaven een levertijd aan van 3 dagen. Op de warentuin stond duidelijk vermeld 5 tot 10, het is ook netjes binnen die periode geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

deskundig en geen verkoop trucs

goede wijn behoefd geen krans

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede en snelle levering

We waren heel verast met de super snelle levering van de parasol, jullie zeiden een week binnen 2 dagen was hij binnen echt super.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Fantastische service!!

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Geleverd wat gevraagd wordt en via e-mails goede opvolging levering.

Verbeterpunten

Wat lang wachten tussen bestellen en levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

vlug en correcte levering

Verbeterpunten

geen

  • Aanbevelen? Ja
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

Verbeterpunten

Telefoon opnemen Bestelling compleet maken

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat uw bestelling niet compleet is. Echter kan het voorkomen dat een servicepunt een fout maakt. Daarvoor onze excuses. Ik zie dat uw bestelling na contact met onze klantenservice meteen de volgende dag compleet is geleverd. Wij hebben de laatste tijd onderhoud gehad aan onze telefoonlijn, daardoor was het bereik misschien minder. Dit is inmiddels opgelost. Onze contactgegevens en tijden kunt u hier vinden: https://www.warentuin.nl/klantenservice-contact/ Met vriendelijke groet, Laura Bakker, Klantenservice Warentuin

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina