Niks op aan te merken.

zeer goed

mooie planten voor een aardige prijs, veel plezier ervan

Snel geleverde bestelling die goed is ingepakt

Netjes geleverd

Onze spullen werden netjes Gelevert en best sdnel

Goede kwaliteit, snelle levering.

Goede prijs/kwaliteit. Snelle levering, we zijn tevreden

Uitstekende producten en snelle levering

Watentuin stelt niet teleur. Goede producten voor een redelijke prijs. Ik heb eerder artikelen bij Warentuin gekocht. Ook de levering is uitermate snel en goed geregeld. Kortom een bezoekje aan Warentuin geeft een goed humeur.

Zeer goed verpakt en snel geleverd

Producten van goede kwaliteit en viel zeker niet tegen, gezien de goedkope prijs. Heel keurig in nieuw omdoos en degelijk verpakt met extra vulling tegen beschadiging! Werd netjes op de hoogte gehouden van status levering en binnen paar dagen na bestelling geleverd!

1e ervaring

ik had nog niet van deze web winkel gehoord. maar na mijn bestelling en levering is mij dit goed bevallen. tot een volgende keer G. Bouwhuis

Super mooie kerstboom gekocht hier

Super mooie kerstboom echt een aanrader om. Hier te kopen, hou wel rekening met een iets wat langere levertijd rond de feestdagen maar daar hebballe winkels last van. Ik ben tevreden!

Product bestelt en snel geleverd.

Makkelijk te bestellen online en vlugge levering

Zie hoger

Snel geleverd mooi product

Dik tevreden

Alles goed verlopen en te vreden over het artikel

Heel erg bedankt dat ik mijn bestelling zo snel mocht ontvangen,toppy. Ik zal zeker jullie site bij fam.en kennisen aanbevelen. Gr.Gerry

Niet bestellen!!!

Ik heb een bestelling gedaan op 25 november. Kennelijk niet alles op voorraad waardoor er 2 deelleveringen zouden komen. Deel 1 helaas niet compleet, dat werd snel opgelost toen ik een mail stuurde. Deel 2 ander verhaal. Zou 7 december bezorgd worden. Inmiddels een week verder. Pakket is kwijt bij DHL. DHL zegt dat verzender (warentuin) een onderzoek moet aanvragen. Echter hier hebben ze dan geen zin in en wordt er gezegd: geduld! Ik krijg ook mijn geld niet terug! Dan moet ik het pakket weigeren bij de deur?! Hoe dan? Dat is namelijk kwijt volgens DHL! Dus bestel vooral niet, want als het misgaat dan zijn ze niet bereid het netjes op te lossen.

Beste Wendy, Wat vervelend om te horen dat u zo ontevreden bent. Ik heb nagekeken wat er is gebeurd. Een deel van uw bestelling is inderdaad kwijtgeraakt bij DHL. Mijn collega heeft de zending voor u in de gaten gehouden en op 12 december geconstateerd dat er weer beweging in zat. Daarom heeft zij geen onderzoek gestart bij DHL. Omdat het te lang duurde heeft zij later besloten om uw geld terug te laten storten. Wanneer het artikel bij u geleverd wordt, mag u het gratis houden. Met vriendelijke groet, De klantenservice

Bestelde snel geleverd, goede kwaliteit, goed verpakt. Top gewoon

Prettig shoppen

Product op tijd geleverd

Snel en betrouwbaar

Goede webshop ervaring, prima klantenservice

Snelle afhandeling en verzending. Ik had een probleempje maar dat werd door de klantenservice prima opgelost.

Leuke efteling producten

Netjes verpakt

Goede ervaring met de webshop

Snelle levering en perfect verpakt

Very Satisfied

Very satisfied with the service I received

Goede prijs, kwaliteit en service

Bestelling snel ontvangen en was goed verpakt om beschadiging tegen te gaan. Uitstekende kwaliteit zeker voor deze prijs

Goede kwaliteit

Snelle levering Degelijke producten Prima prijs Goede service

Over Warentuin

Warentuin, het grootste online tuincentrum van Nederland.