perfect

Snelle bezorging.

Gieter ziet er leuk uit en is zeer functioneel. Leuke kleur.

Prima kwaliteit kunstplanten

Ik krijg veel complimenten dat de planten niet van echt te onderscheiden zijn. Voor de bezorging bleek het wel een opgave om de bovenkant van de doos de bovenkant te laten zijn.

Goede terugkoppeling met klantenservice

Alleen jammer dat 1 boompje minder was en deze niet vervangen werd maar wel netjes m’n geld terug

Snel aflevering en mos groeit heel mooi

Friendlijke customer service, plaatmos was binnen 1 dag geleverd en groeit heel mooi op de balkon. Echt aanrader.

Mijn bestelling was een strijkplankhoes. Volgens mij had dat verpakt kunnen worden in een brievenbuspakketje, dan hoefde dat geen €6,95 te kosten. Verder ben ik er blij mee. En is al in gebruik genomen. Vriendelijke groet Hennie J.Krikke-Kruid

Goed en snel geleverd

Goede correspondentie, goede service n goed product.

Zeer tevreden.

Super geregeld!

De loungebank werd op de afgesproken tijd bezorgd. De chauffeur heeft zelfs de moeite genomen om achterom te lopen omdat de (grote) doos niet door de voordeur paste. In de doos waren alle onderdelen netjes verpakt en het was vrij simpel om de bank in elkaar te zetten. De bank is supermooi en zit heerlijk, wij zijn erg erg blij mee!

Goed service

Goede service. Glazen lampjes gekocht, kwamen kapot aan. Gelijk foto's gemaakt en geschreven. Ze hebben toen nieuwe gestuurd

Mooie tuinverlichting

Goed materiaal. Snelle verzending

Vlotte en correcte afhandeling !

Mooi en verzorgd geleverd.

TOP

Snelle levering, goed product

Zou zo opnieuw bestellen

Top geleverd

Met de nieuw gekochte hoes kan ik de tuinbank helemaal afdekken.

Duidelijke site, mooie foto's en een snelle en goed verpakte levering.

Uitstekend.

Uitstekend verzorgd

Hele mooie plant. We genieten ervan.

Goed produkt, netjes bezorgd

Goed produkt, netjes bezorgd

snelle levering en makkelijk te contacteren

bij mijn bestelling ontbraken 4 stuks, zonder probleem werden deze, na een mailtje, verstuurd. (zelfs als het om afgeprijsde artikelen gaat). leuk dat je zo snel antwoord krijgt.

Hoop dat deze tunnelkas folie niet gaat lekken

Voorkomen Ruk!!!! Slechte service mensen aan het lijntje houden

Ik had op 24-05-23 een bestelling… Ik had op 24-05-23 een bestelling gedaan van 5 stuks hangzakken 4 stuks met diversen bloemen 1 stuks met aardbeien. Na 6 werkdagen ben ik gaan mailen waar mijn bestelling blijft dit was op 01-06-23 Ik kreeg op 03-06-23 als antwoord dat ze dit moesten navragen Ik had op 05-06-23 aangegeven dat de hele order uiterlijk voor. vrijdag 09-06-23 binnen moest zijn zo niet dan had ik gevraagd om de hele order te cancelen Op 05-06-23 kreeg Ik antwoord dat ze alleen mijn aardbeien hangzak hadden gecanceld en daarvan alleen het bedrag teruggestort kreeg. Ik werd daarna helemaal furieus omdat de overige 4 hangzakken nog steeds in bestelling bleven staan en ik daar geen bericht van kreeg dat ze gecanceld zouden zijn of überhaupt nog naar mijn verstuurd zouden worden. Daarna pissed off een mail gestuurd en nu deze review bedankt warentuin voor jullie slechte service een ster vind ik nog teveel voor jullie mensen aan het lijntje houden op de site beweren dat alles op voorraad is mij 2 weken laten wachten alleen de aardbeien hangzak terug willen betalen geen alternatief willen bieden ronduit schandalig niet met de klant mee willen denken wat een amateurs zijn jullie zeg tot nooit meer Datum van ervaring: 05 juni 2023

Beste Raymond, Uw bestelling heeft inderdaad wat vertraging opgelopen, onze excuses hiervoor. Wij kopen planten elke week op de veiling en het is soms lastig om vooraf in te schatten wat we binnenkrijgen en wat niet. Ik begrijp dat dat vervelend is. Ik vind uw reactie echter buitenproportioneel en niet terecht als ik zie welke moeite mijn collega heeft gedaan om u juist te informeren en het op te lossen. Inmiddels is de hele bestelling geannuleerd en krijgt u uw geld terug. Met vriendelijke groet, De klantenservice

Verkeerde en beschadigde bestelling en matige respons van de klantenservice

Pot en twee kussens besteld. Verkeerde kleur geleverd en kussen was beschadigd. Geld van kussen retour gekregen. Mbt de pot vond ik vooral het verzendproces erg vervelend. Tot drie keer mijn agenda vrij gehouden omdat dhl aangaf dan voor de deur te staan. Drie keer niet gekomen. Bij aankomst bleek het de verkeerde kleur. Ik heb dit gemeld waarna direct een verzendlabel is aangemaakt. Op zich snel gehandeld maar ik had liever even meer persoonlijk contact gehad. Zonder terugkoppeling is het dossier gesloten. Beetje afstandelijk en jammer.

Beste Sander, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Ik kan mij inderdaad voorstellen dat het frustrerend is als de bezorgdienst de beloftes niet nakomt. Helaas is dit iets waar wij geen invloed op hebben. We zullen het wel meenemen voor de volgende evaluatie. Wat betreft de retour is het volgens mij prima afgehandeld door mijn collega. Bij terugbetalingen wordt altijd nog een bevestiging gestuurd. Mogelijk is die mail in uw spambox terechtgekomen. Met vriendelijke groet, De klantenservice

Schijnwerpertjes

Snelle bezorging en mini schijnwerpertjes werken prima.

Arbre arrivé mort, sans terre ni pot.

Ils demandent de la renvoyer à mes frais! 80 euro perdus.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Over Warentuin

Warentuin, het grootste online tuincentrum van Nederland.