Voorkomen Ruk!!!! Slechte service mensen aan het lijntje houden

Ik had op 24-05-23 een bestelling… Ik had op 24-05-23 een bestelling gedaan van 5 stuks hangzakken 4 stuks met diversen bloemen 1 stuks met aardbeien. Na 6 werkdagen ben ik gaan mailen waar mijn bestelling blijft dit was op 01-06-23 Ik kreeg op 03-06-23 als antwoord dat ze dit moesten navragen Ik had op 05-06-23 aangegeven dat de hele order uiterlijk voor. vrijdag 09-06-23 binnen moest zijn zo niet dan had ik gevraagd om de hele order te cancelen Op 05-06-23 kreeg Ik antwoord dat ze alleen mijn aardbeien hangzak hadden gecanceld en daarvan alleen het bedrag teruggestort kreeg. Ik werd daarna helemaal furieus omdat de overige 4 hangzakken nog steeds in bestelling bleven staan en ik daar geen bericht van kreeg dat ze gecanceld zouden zijn of überhaupt nog naar mijn verstuurd zouden worden. Daarna pissed off een mail gestuurd en nu deze review bedankt warentuin voor jullie slechte service een ster vind ik nog teveel voor jullie mensen aan het lijntje houden op de site beweren dat alles op voorraad is mij 2 weken laten wachten alleen de aardbeien hangzak terug willen betalen geen alternatief willen bieden ronduit schandalig niet met de klant mee willen denken wat een amateurs zijn jullie zeg tot nooit meer Datum van ervaring: 05 juni 2023

Beste Raymond, Uw bestelling heeft inderdaad wat vertraging opgelopen, onze excuses hiervoor. Wij kopen planten elke week op de veiling en het is soms lastig om vooraf in te schatten wat we binnenkrijgen en wat niet. Ik begrijp dat dat vervelend is. Ik vind uw reactie echter buitenproportioneel en niet terecht als ik zie welke moeite mijn collega heeft gedaan om u juist te informeren en het op te lossen. Inmiddels is de hele bestelling geannuleerd en krijgt u uw geld terug. Met vriendelijke groet, De klantenservice

Verkeerde en beschadigde bestelling en matige respons van de klantenservice

Pot en twee kussens besteld. Verkeerde kleur geleverd en kussen was beschadigd. Geld van kussen retour gekregen. Mbt de pot vond ik vooral het verzendproces erg vervelend. Tot drie keer mijn agenda vrij gehouden omdat dhl aangaf dan voor de deur te staan. Drie keer niet gekomen. Bij aankomst bleek het de verkeerde kleur. Ik heb dit gemeld waarna direct een verzendlabel is aangemaakt. Op zich snel gehandeld maar ik had liever even meer persoonlijk contact gehad. Zonder terugkoppeling is het dossier gesloten. Beetje afstandelijk en jammer.

Beste Sander, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Ik kan mij inderdaad voorstellen dat het frustrerend is als de bezorgdienst de beloftes niet nakomt. Helaas is dit iets waar wij geen invloed op hebben. We zullen het wel meenemen voor de volgende evaluatie. Wat betreft de retour is het volgens mij prima afgehandeld door mijn collega. Bij terugbetalingen wordt altijd nog een bevestiging gestuurd. Mogelijk is die mail in uw spambox terechtgekomen. Met vriendelijke groet, De klantenservice

Schijnwerpertjes

Snelle bezorging en mini schijnwerpertjes werken prima.

Arbre arrivé mort, sans terre ni pot.

Ils demandent de la renvoyer à mes frais! 80 euro perdus.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Snelle levering van de netverlichting 384 LED, staat prachtig over de buxus!

Prima, als ik weer wat nodig heb ha ik weer naar warentuin.

Verkeerde spullen geleverd

Ik had 3 kerstballen besteld voor 42,50 inc verzenden. Na een week kreeg ik 2 van de 3 kerstballen geleverd en waren het heel andere kerstballen dan ik besteld had. ik heb contact gezocht met warentuin en ik mocht de kerstballen terugsturen en het geld is teruggestort.

Beste Marianne, Wij zijn blij om te horen dat het goed is opgelost! Met vriendelijke groet, De klantenservice

Top service!

Ik had een tuinset besteld. Na 1 maand kwamen enkele fabrieksfouten aan het licht. Hoewel de fabrikant geen oplossing wilde bieden, heeft warentuin alsnog zelf een gepaste oplossing geboden. Dus echt top service! Een on-line tuincentrum, maar met de service van een tuincentrum die dicht toch bij de klanten staat.

Zeer snel geleverd zoals beloofd

Niet goed

onze wickertuinset van ruim €850 is na 3 jaar stuk,het is op ,werd medegedeeld na het zien van de foto’s .Nu zijn wij wij beide zestigers en nogal zuinig op de spullen,geen kinderen die op de bank springen ,dus als een tuinset na 3jaar door de leverancier wordt bestempeld als het is op,lever je mijnsinziens een waardeloos product.Dit is en was het laatste wat wij bij Warentuin hebben aangeschaft.

Beste Mike, Het is vervelend om te horen dat u zo ontevreden bent. De garantieperiode is twee jaar en die is helaas verlopen. Met vriendelijke groet, De klantenservice

Super kwaliteit planten

Portulaca planten besteld online, super mooie kwaliteit en geweldig verpakt aangeleverd. En een super aardige chauffeur!! Dank jullie wel**

Waardeloos

Op 29 maart een Heidemat besteld maar nog steeds niets ontvangen. Klantenservice reageert in termen als z.s.m. en verwijst naar het servicepunt en te ontvangen track&tracé van de vervoerder maar er gebeurd niks.

Beste Theo, Ik heb het even nagekeken en in eerste instantie is er iets misgegaan bij het verzenden zie ik. Onze excuses hiervoor. Inmiddels is een nieuwe heidemat onderweg en heeft mijn collega u ook de track&trace informatie gestuurd. Met vriendelijke groet, De klantenservice

Fiasco

Mijn plant was niet zo groot als ze vooropstelden. Ruim 30 cm verschil. Ik heb na aandringen een beetje geld terug gekregen omdat ze de plant in de gewenste lengte niet konden vastkrijgen. Ondertussen blijven ze medivilla’s van 140cm verder verkopen met de mededeling dat ze 140cm zijn. Puur bedrog is mijn besluit. Jammer.

Beste Cecile, Ik heb nagekeken wat er is gebeurd bij deze bestelling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een te kleine plant toegestuurd hebt gekregen. Ik zie dat u 50% van de prijs van de plant terug hebt gekregen. Ook bieden wij de plant inmiddels niet meer aan. Met vriendelijke groet, De klantenservice

Snelle levering. goed op de hoogte gehouden

Snelle levering. goed op de hoogte gehouden. perfexty

Geweldige service

De sokken die ik wou zitten niet in het assortiment, maar ze verkopen wel verschillende sokken soorten van hetzelfde merk. Dus heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of ze de sokken voor mij kunnen bestellen. En dat kon :) Wat een SUPER SERVICE!! Nogmaals heel erg bedankt.

Prima geregeld.

Besteld/Betaald/Thuisbezorgd. Goede service.

Netjes verpakt en geleverd

Bestelling zou na een dag of vijf bezorgd worden, werd keurig gedaan. Wel vreemd (ongebruikelijk) dat niet vooraf werd bevestigd wanneer de bestelling kwam. Stond ineens een bezorger aan de deur, gelukkig waren we thuis. Netjes verpakt verder

Prima bedrijf

Heb online een en ander besteld en dat werd keurig op tijd bezorgd.

Goede ervaring

Snel geleverd en vriendelijke chauffeur

Nooit meer

Eens maar nooit meer, had wat besteld kreeg bericht dat dit binnenkort geleverd werd door dhl na 2 dagen eens informeren waar het bleef. Plots was het uitverkocht...en word niet meer geleverd..en dan nu ook nog eens 14 DAGEN wachten of ze mijn geld eens gaan terug storten...om daarna een email te krijgen dat het er aan komt...al blijft de tracking op niet ontvangen staan. En je raad het er word niet meer gereageerd op emails, dus weet nog niks. Wat een zeer slechte service en wat een manier om met klanten om te gaan. Dus raad het niet aan om hier wat te kopen.

Beste Nicole, Ik heb uw bestelling kunnen vinden. Ik zie dat uw bestelling inderdaad helaas moest worden geannuleerd. Onze excuses hiervoor. U bent hier wel over op de hoogte gehouden; er is meermaals gemaild door mijn collega's met tekst, uitleg en excuses. Met vriendelijke groet, De klantenservice

niet echt tevreden

het was geen goedkope aankoop. maar ik koos hiervoor omdat je krijgt wat je betaald. helaas kwam het product beschadigd waardoor de keuze van 'meer betalen voor kwaliteit' niet van toepassing is bij mijn ervaring bij dit bedrijf.

Beste David, Wat vervelend om te horen dat het artikel beschadigd is geleverd. Dat is niet de bedoeling. Heeft u ons hier ook over gemaild? Anders kunnen wij het ook niet oplossen natuurlijk. U kunt nog een bericht sturen naar [email protected], graag met vermelding van uw bestelnummer en foto's van de schade. Dan wordt het alsnog opgepakt. Met vriendelijke groet, De klantenservice

Heel tevreden!!!

Mijn bestelling was er sneller dan verwacht. Het tuinschilderij was keurig netjes verpakt . Ik ben dik tevreden! En het hangt Superleuk op mijn balkon !

Prachtige plant, bloeit goed

De plant werd in goede doos geleverd en hij is zeer naar mijn zin en bloeit goed

Perfecte service

Toen mijn bestelling was afgeleverd bleek de plant, die ik had besteld, op zijn kop was vervoerd. Gevolg was dat de plant behoorlijk beschadigd was. Nadat ik melding had gemaakt van de schade heeft de leverancier een nieuwe plant gestuurd met verontschuldiging voor het ongemak.

goede online winkel

Vlugge levering dus een tevreden klant

Tevreden!

Snelle verzending & kwalitatief item

Bijsterhuizen 3004 6604 LR Wijchen

+31(0) 85-2736336

Over Warentuin

Warentuin, het grootste online tuincentrum van Nederland.