Jammer van het tweede beeld

Ik heb twee dezelfde beelden gekocht De eerste via bol.com dit kwam bij mij aan in perfecte verpakking daar was ik op aan te merken en ook erg blij daarmee Ik wilde Het beeld nogmaals erbij bestellen maar helaas via bol. com Niet meer leverbaar Via een andere site het beeld zelfs wat goed koper kunnen vinden en omdat ik het graag nog een erbij wilde hebben daar besteld Ik kreeg het beeld ineen slechte verpakking toegezonden helemaal ingedeukt De onderkant van het beeld is zwaar beschadigd erg jammer Het is omdat ik het beeld graag wilde dus heb ik het gehouden Erg jammer dat de verpakking niet stevig was anders was dit niet gebeurt Beiden beelden kwamen van tuincentrum de Boet M Huijsman

Beste Mary, Wat jammer om te horen dat het tweede beeld beschadigd is aangekomen, onze excuses hiervoor. Voor zover ik kan zien heeft u geen contact opgenomen met onze klantenservice. Wij raden altijd aan om dit te doen, als wij namelijk niet weten dat er een probleem is, kunnen we het ook niet oplossen. Als u wilt kunt u ons alsnog mailen op [email protected]. Vermeld hierbij uw bestelnummer en de foto's van het beeld. Mogelijk kan het dan nog worden omgeruild (indien voorradig) of kan er een andere oplossing worden gezocht! Met vriendelijke groet, De klantenservice

Snelle reactie en top service!!

Ik had een bestelling gedaan op zondag avond! En twijfelde daarna of ik het juiste had besteld... Heb dezelfde avond een mail gestuurd met 2 vragen, zodat ik er achter kon komen of ik het juiste had besteld! Ik kreeg vrijwel meteen reactie! OP ZONDAG!!! Hart voor de zaak en voor de klanten! Kunnen vele wat van leren! EEN AANRADER DUS!!

Mooi Huisje

Huisje lijkt erg mooi maar zeer slecht verpakt. Huisje in een veel te grote doos zodat het tijdens transport constant heen en weer schuift. Hoop dat jullie hier wat aan gaan doen want het lijkt erop dat het gewoon bij de kassa is ingepakt. Heb het nog niet uit de originele verpakking gehaald dus hoop dat het niet is beschadigd.

Beste H. Meijer, Onze excuses voor de wijze van verpakken. Naar aanleiding van deze review heb ik u gemaild om te vragen of het goed is aangekomen. Ik heb hier geen reactie op gekregen. Ik ga er dus vanuit dat het goed is gekomen! Met vriendelijke groet, De klantenservice

2 dozen á 4 Super mooie lagen platmos

Met een aantal vriendinnen had ik afgesproken om samen op een vrije avond een tuinherfststuk te maken. Daarvoor had iedereen meegenomen een fruitkist, bloembakplantjes, lente bolletjes en wat herfst decoratiemateriaal. Ik zou voor het platmos zorgen. Het mos was de echte finish in touche op onze creatieve herfstwerkstukken. Warentuin, namens ons allen hartelijk dank.

Bestelling in vijf losse leveringen geleverd.

Doordat de bestelde producten uit verschillende filialen moeten komen, worden ze allemaal apart verzonden. Dat is niet bepaald milieuvriendelijk en kostenefficient. 1 geleverd product kwam beschadigd binnen; aan de lijmresten te zien zat er eerst een stuk bord bij het Lemaxbeeldje. Uiteindelijk is Warentuin wel een voordelige verkoper voor kersthuisjes.

Beste Ramon, Dit is helaas inderdaad het gevolg van onze keuze om met 6 tuincentra samen te werken. De positieve kant is dat wij hierdoor een gigantisch assortiment kunnen aanbieden. Maar het klopt dat het soms voorkomt dat bestellingen vanuit meerdere locaties moeten worden verzonden. Ik heb uw specifieke bestelling niet kunnen vinden. U kunt ons mailen op [email protected] met foto's van het beschadigde artikel en uw bestelnummer. Dan zoeken we hier een oplossing voor! Met vriendelijke groet, De klantenservice

Jammer

Ik heb een bestelling geplaatst van 160 ledkaarsen op batterij. Ik werd keurig gebeld door iemand die zei dat de kaarsen die ik wilde niet op voorraad waren met wel precies dezelfde van een ander merk. Ipv per 4 per 2 verpakt. Ik ben akkoord gegaan omdat zij wel 3x vertelde dat alles excact hetzelfde zou zijn. Dus niet!! Die ik wilde zijn crème en deze spierwit. Daarna ziek geworden en niet meer naar jullie teruggebeld. Mijn schuld. Maar ik ben totaal niet tevreden.

Beste Margo, Het is jammer om te horen dat u ontevreden bent over de geleverde kaarsen. Naar aanleiding van deze review heb ik u gemaild, zodat we tot een oplossing zouden kunnen komen. Ik heb hier echter geen reactie op gekregen. Met vriendelijke groet, De klantenservice

super snelle levering en correct in alle opzichten

mijn ervaring is dat ik de bestelde arftikelen ook correct geleverd krijg binnen de afgesproken tijd

niet voor herhaling vatbaar

voor paar honderd euroke's kerstgerief gekocht,ganse week pakjes van alle winkels van warentuin paar stuks van mijn bestelling inplaats van alles in 1 doos ??? ONDERDEEL ZELFS STUK - na meer dan week over en weer gemaild nougabollen geven niet thuis of persoon die het moet afhandelen werkt part time , mogen mijn account naar de prullenbak verwijzen geen interesse meer in de winkel....

Beste William, Ik heb uw bestelling even bekeken en ik zie inderdaad dat mijn collega helaas een tijdje niet heeft gereageerd op uw mail. Onze excuses hiervoor, dit is niet goed gegaan. Ik zie dat een andere collega dit heeft overgenomen en dat u het geld terugkrijgt voor het kapotte artikel. Dit is gisteren naar u teruggestort. Verder klopt het dat uw bestelling vanuit meerdere locaties moest worden verzonden, niet alles was op voorraad in 1 tuincentrum. Ook hiervoor onze excuses als dit problemen heeft opgeleverd. Met vriendelijke groet, De klantenservice

Zo blij

Heb mijn kerstdorp verder uit kunnen breiden, aankomend jaar zal ik zeker weer bij jullie aankopen doen

Supergoed!!!!

Wij hebben hier snowy pine kerstbomen gekocht. Ze zijn echt supermooi. Heel stabiel, en snel gezet. De levering was supersnel. Heel tevreden.

Lange levertijd daardoor blijven plantjes onnodig lang in doos

Het is erg jammer dat de levertijd zo lang is, de plantjes hebben 4 dagen in een doos gezeten en dat zie je toch ook al was de doos open, ze zitten toch heel dicht op elkaar. Gelukkig zijn de plantjes weer opgeknapt toen ze eenmaal in de grond zaten. Ik weet niet of ik nog een keer ga bestellen.

Beste Petra, Jammer om te horen dat de plantjes niet sneller zijn geleverd! Onze ervaring is dat ze 9 van de 10 keer weer opknappen als ze water en wat aandacht hebben gekregen. Mochten er toch problemen ontstaan, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dan kunnen we tips geven of, als dat niet helpt, kijken naar een vergoeding. Met vriendelijke groet, De klantenservice

Verschillende Lemax items pakket

Alle lemax items van huisjes tot figuren en accessoires zijn allemaal perfect. Supersnelle levering en ook goede levering waarbij alles in orde was. Niet gebroken en ook goed verpakt.

geweldig

Snelle levering, goedkoper dan elders

Bijna helemaal goed

1e instantie hadden we bericht dat kachel bezorgd was, hoewel we niks ontvangen hadden. Na contact gehad te hebben hoorde we dat kachel niet op voorraad was. Dus 2 wk later bezorgd. Hadden de keuze om te wachten op kachel of geld terug. Dat was wel goed geregeld.Zijn inmiddels wkn verder en zijn blij met de kachel. Bezorging was verder goed, hulpvaardige bezorger.

Super mooi

Snel verzonden en goed verpakt

Goed en snel

Prima, niets op aan te merken!

Ruim assortiment. Overzichtelijk. Wij zijn erg tevreden over de aankoop

Goed spul

Kapotte en onvolledige spullen

Sturen kapotte en onvolledige spullen op. Telefonisch hondsbrutaal!! Het is nu einde dag en heb nog geen retourformulier ontvangen. Ze hebben geluk dat ze niet in een winkel gevestigd zitten, want aan mij heb je een hele slechte en laat mij niet op zo'n manier behandelen! Onthoud dit. Edit: als men reageert op online recensie doen ze net alsof ze het beste voor hebben en het is afgehandeld. Dit is dus niet het geval.

Beste mevrouw Noordwijk, Het is vervelend om te lezen dat u uw bestelling zo heeft ervaren. Dat zien wij graag anders. Wij zijn het er echter niet mee eens dat u op ongepaste wijze te woord bent gestaan. Ook bent u geholpen door meerdere medewerkers van onze klantenservice. Het retourlabel is al enkele dagen geleden opgestuurd. Wij zien de artikelen graag retour en zullen dan overgaan tot terugbetaling. Met vriendelijke groet, De klantenservice

Verrassend.

Product goed verpakt en zeer snel bezorgd. Kwaliteit van mijn bestelling is uitstekend en kon gelijk verwerkt worden.

super goed aangekomen

mijner ervaring met warentuin is in een woord super de huisjes zijn heel goed aangekomen en als ik het met andere vergelijk zijn jullie de beste en goedkoopste tuincentrum. met vriendelijke groet m verlouw

Prima ervaring met Warentuin en netjes thuis bezorgt

Prima service en snel geleverd

Goedkoop tuinset

Zitkussens zijn erg dun.Verder zit het goed qua diepte. Stevige set met anderhalf uur in elkaar gezet.

Snelle levering, netjes verpakt Top

Goede ervaring

De bestelde artikelen zijn keurig op tijd geleverd

Bijsterhuizen 3004

6604 LR Wijchen

+31(0) 85-2736336

Over Warentuin

Warentuin, het grootste online tuincentrum van Nederland.