Prima levering van een prachtig produkt.

Mijn bestelling ( halve schijven van Grimms ) werd snel en correct geleverd.

Snelle reactie, prima levering

alles heel goed en netjes gegaan

alles heel goed en netjes gedaan

Meedenkend, snel, goede prijs kwaliteit verhouding

Super vriendelijk. Denkt met je mee en snel in huis. Ik raad ze zeker aan!

Prima uitleg!

Aardig en duidelijk

Product zoals beschreven op de site

Voor herhaling vatbaar

Makkelijk te bestellen en snel (binnen 24uur) geleverd. Netjes verpakt.

Het bestellen ging snel en makkelijk. Ook de prijs was zeer goed. De bezorging ging snel.

Top Service

Het speelgoed is van zeer goede kwaliteit en zo is ook het contact en de service met de medewerkers van Meer voor Kinderen.

Fijne webshop. Artikel besteld voor kerst en netjes op tijd gekregen. De kinderen (1 en 4 jaar) zijn superblij met de Wobbel.

mooi assortiment, vlot geleverd

grimms regenbogen besteld, mooi product en vlot geleverd

Alles vlug en perfect geleverd

Alles vlug en perfect geleverd

Alles prima in orde zoals beloofd

De bestelling verliep zonder problemen en de bestelling werd zelfs de volgende dag al bezorgd.

Vriendelijke, nette en snelle bezorging, mooi product

De wobbel is keurig ingepakt bezorgd. Erg mooi speelgoed. Meer voor Kinderen deed er een aardig kaartje bij en had de verzending snel geregeld. Top!

Snelle levering, super.

Mijn bestelling werd super snel geleverd. We werden keurig op de hoogte gehouden vanaf het moment dat we de bestelling hadden geplaatst.

goed, op tijd geleverd, concurrerende prijs

Pakpapiertje kon er niet vanaf

Voor een hoop geld Stapelstein besteld, maar het kon niet ingepakt worden als cadeau, want ‘dat doet Stapelstein niet’? Ik bestel toch gewoon iets bij een webwinkel? Jammer.

Duidelijke website, snelle levering.

mooi product en snel geleverd!

Niks ontvangen!

Nog niet ontvangen. Eerst zou het dinsdag geleverd worden daarna woensdag maar inmiddels nog niets ontvangen.

Snelle levering!

verkeerd artikel geleverd: op vlotte en nette wijze opgelost

Snelle respons prettige service

Besteld volgende dag bezorgd, fijn in een al gebruikte doos ingepakt en een kaartje met groet erbij. Top service!

Geweldig mooie producten, snel geleverd

Op blackfriday boden ze een mooie korting aan dus ben ik overstag gegaan om toch de grimms piramide blokken groot te kopen. De verzending was binnen enkele dagen binnen. Heel fijn! Als ik een verbeterpunt zou moeten aandragen, zou dat de verpakking zijn. De doos was niet heel stevig en dat was (goed) opgelost door er veel plakband op te doen.

Super snelle levering!

Goede en snelle levering! Zeer tevreden

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement