Duurzaam, mooi èn leuk!

De grote regenboog is geweldig! Best aan de prijs, maar hij ziet er mooi uit en je kunt er jaren plezier van hebben. De mogelijkheden om er mee te spelen zijn ontelbaar. Het pakje was mooi ingepakt (voor een meisje, rosé met stippen en een touwtje er omheen) en kwam op de afgesproken dag. Bovendien nog met een handgeschreven kaartje erbij. Wat mij betreft is dit zeker niet het laatste stuk wat ik hier koop.

Prima product

Prima product

Mooi speelgoed,

Mooi speelgoed, en snelle levering En mooi laten inpakken.

Mooi en kwalitatief speelgoed

Mooi speelgoed, veel mogelijkheden en geschikt voor meerdere leeftijden. Prikkelt de fantasie.

Super speelgoed

Snelle levering en de kwaliteit ziet er goed uit.

Snelle levering, goed verpakt, en leuk ingepakt, zelfs met een labeltje zodat je er een naam op kan schrijven.

Snelle reactie en goede service. Producten waren goed verpakt en snel geleverd. Mooie producten.

Goed en snel.

Prachtig materiaal voor eindeloos speelplezier

Mooie producten en snelle levering

Leuke webshop met veel aanbod. Levering ging snel en er zat een persoonlijk berichtje bij. Aanrader voor leuke kinderspullen.

Mooi speelgoed

Mooi, duurzaam speelgoed. Goede service, bestelling snel geregeld!

Great quality toys

This webshop has a nice collection of wooden toys for open ended play. The package arrived very fast and it even included a hand written note. We bought some Grimm's toys for our son and he was totally in love with them! Great quality, would recommend!

Super tevreden!

Zelfs met black friday werd mijn bestelling de volgende dag geleverd. Alles zat prima in de doos en wij hebben nog steeds veel speelplezier!

Ruime keus

Ruime keus. Vriendelijk website en afhandeling bestelling.

Super service!!

Mijn pakket is verloren gegaan door Post.nl en dus nooit aangekomen. Jullie verkoper is persoonlijk een nieuwe wobbel komen afleveren! Één woord: TOP!!! 👍👌

Goede ervaring

Voor het eerst besteld en het is goed bevallen.

Leuk assortiment, snel in huis

Leuk speelgoed kunnen bestellen en altijd leuk om er een persoonlijk briefje bij te krijgen. Supersnel in huis.

Leuke webwinkel met veel keus

Goede ervaring, leuke kortingen, goed bestelproces en snelle verzending met persoonlijke touch.

Ontzettend mooi materiaal, goed en vlot besteldgeleverd

Een vlotte bestelling van prachtig materiaal. Met een persoonlijk briefje als fijne finishing touch bij aflevering.

perfecte levering alles naar wens

PERFECTE LEVERING ALLES NAAR WENS EN PERFECTE CONTROLE VAN TRANSPORT

Helemaal top

Prima service, prettige website en een erg leuk assortiment!

Super service met een personal touch

Snelle bezorging, mooi speelgoed voor veel speelplezier en nog een handgeschreven bedankje! Erg leuk gedaan.

Gewoon goed!

Fijne webshop, groot aanbod, snelle levering en leuke personal touch.

Duidelijke en werkbare website. Artikel werd vervolgens volgens planning geleverd. Handgeschreven bedankje is een leuk extraatje, maar heeft voor mij - zeker in deze drukke periode - geen meerwaarde.

Perfecte afhandeling

Super, en betrouwbaar.

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted