Super tevreden

Ik bestelde bij Meer voor Kinderen heel wat materiaal voor mijn kinderyogalessen. De site is overzichtelijk en heel gebruiksvriendelijk. Maar ik ben vooral ontzettend tevreden over de uitmuntende service. Ik had 2 pakjes sjaaltjes besteld en bij mijn levering zat er maar eentje. Ik stuurde een mailtje en kreeg een hele lieve en begripvolle mail terug. Een dag later was het nieuwe pakketje al onderweg! Top!

Tevreden klant

Spontaan heb ik de wobbel besteld na lezen van een artikel in een tijdschrift. Enkele dagen nadien werd hij thuisgebracht. Veilig verpakt gelukkig, want de doos had een aantal uren in de regen aan de voordeur gestaan. Na het uitpakken probeerde ik hem uit en de volgende dagen in al mijn kleuterturnlesjes konden ook zij ervan genieten.

Wonderful overall experience

Very easy ordering process. Speedy delivery. Wonderfully packaged product with personal note.

Duidelijke informatie, goed omschreven en producten voldoen aan verwachting

Hele fijne webshop, de bestellingen worden goed ingepakt. Het is een feestje om het uit te pakken door een persoonlijk geschreven briefje, en een boekje met speelgoed inspiratie voor de eventuele volgende keer.

Goede communicatie en een snelle levering en kreeg een vriendelijk bedankje voor mijn betelling

Prettige communicatie en een snelle levering

Superfijne webwinkel met prachtige items

Mooi houten speelgoed. Goed verpakt en snel verzonden. Persoonlijk handgeschreven briefje erbij. Helemaal top! Ik bestel hier altijd mijn Grimm’s speelgoed.

Doet wat ze beloofd, snelle levering, goed verpakt

Bestelling gedaan met korting die gold omdat ze met vakantie waren. Levering is na hun vakantie zeer snel uitgevoerd, hek erg netjes! Alles goed verpakt en twee losse bestellingen praktisch in 1 doos gestopt. Daar kunnen anderen nog iets van leren.

Het was een snelle levering. De 1e keer dat ik iets van Grimm heb besteld, en ook de 1e keer bij "meer voor kinderen", en het is me zeker bevallen. Ook heel erg attent om er zo'n papiertje bij te doen. Heel lief en het voelt gelijk een stuk persoonlijker. Wat een geweldige winkel.

Snelle communicatie en verzending!

Meedenkend en snelle service

Ik was op zoek naar 2 cadeautjes met een maximaal bedrag, Meer voor kinderen heeft met mij mee gedacht en gezocht naar 2 hele leuke cadeautjes. Snelle en fijne communicatie en de cadeautjes waren een succes! Bedankt!

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Prima website en snelle verzending.

Prima site in te bestellen, nu ook een leuke online korting en snelle verzending :)

voortreffelijk

via de website konden we een goede keuze maken. de garage, onze keuze, werd snel geleverd. prachtig product bleek het, mooi houtwerk, vrolijke kleuren en zeer zorgvuldig verpakt.

Snelle levering met een persoonlijk briefje, erg leuk.

Regenboog was netjes verpakt met luchtkussentjes in een stevige doos, zal kleindochter blij mee zijn. Ze gaat het krijgen wanneer haar broertje geboren is in september. Voor nu dus nog even bij opa en oma in de kast.

Uitstekende service en prachtig speelgoed

Zeer positief

Fijne webshop

Levert snel heel mooi speelgoed

Super snelle service en je word goed op de hoogte gehouden van de levering! Ik heb een kadotje besteld voor mijn nichtje en deze hebben ze ook super leuk ingepakt voor haar verjaardag!

Veel te kiezen en snelle levering

In de webshop is voor alle kinderen wel iets leuks te vinden, de keuze is reuze. Bestellen is makkelijk en de levering is snel. Met een persoonlijk briefje! Ik heb al een aantal keer besteld en ben altijd super tevreden. Ook bij vragen krijg ik via Messenger heel snel reactie.

Prima service, snelle levering.

Mooi product en met een persoonlijk briefje geleverd.

De wobbel original bevalt ons zeer goed, hij is mooi, duurzaam, goed voor het lekker bewegen en hij wordt op allerlei creatieve manieren door jong en oud gebruikt. Ik pak hem ook regelmatig om even te wobbelen :-).

Vlotte levering in Coronatijden, mooi ingepakt

Terwijl bij andere leveraniers de wachttijden momenteel oplopen, bleef hier de levering super vlot, waardoor mijn metekind alsnog haar cadeautjes kon openen op haar verjaardag. Ook de optie om het speelgoed te laten inpakken (en mooi te laten inpakken), heeft voor een fijne ervaring gezorgd. Dank je wel hiervoor.

Goede snelle levering en een mooi product.

Mooi speelgoed, fijne service

Mooi speelgoed van Grimms gekocht, voor een fijne prijs, met een goede en snelle service.

Mooie producten

Veel keus in grimms speelgoed, snel Verzonden, netjes verpakt. Ga hier zeker vaker bestellen

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement