Top Service

Het speelgoed is van zeer goede kwaliteit en zo is ook het contact en de service met de medewerkers van Meer voor Kinderen.

Fijne webshop. Artikel besteld voor kerst en netjes op tijd gekregen. De kinderen (1 en 4 jaar) zijn superblij met de Wobbel.

mooi assortiment, vlot geleverd

grimms regenbogen besteld, mooi product en vlot geleverd

Alles vlug en perfect geleverd

Alles vlug en perfect geleverd

Alles prima in orde zoals beloofd

De bestelling verliep zonder problemen en de bestelling werd zelfs de volgende dag al bezorgd.

Vriendelijke, nette en snelle bezorging, mooi product

De wobbel is keurig ingepakt bezorgd. Erg mooi speelgoed. Meer voor Kinderen deed er een aardig kaartje bij en had de verzending snel geregeld. Top!

Snelle levering, super.

Mijn bestelling werd super snel geleverd. We werden keurig op de hoogte gehouden vanaf het moment dat we de bestelling hadden geplaatst.

goed, op tijd geleverd, concurrerende prijs

Pakpapiertje kon er niet vanaf

Voor een hoop geld Stapelstein besteld, maar het kon niet ingepakt worden als cadeau, want ‘dat doet Stapelstein niet’? Ik bestel toch gewoon iets bij een webwinkel? Jammer.

Duidelijke website, snelle levering.

mooi product en snel geleverd!

Niks ontvangen!

Nog niet ontvangen. Eerst zou het dinsdag geleverd worden daarna woensdag maar inmiddels nog niets ontvangen.

Snelle levering!

verkeerd artikel geleverd: op vlotte en nette wijze opgelost

Snelle respons prettige service

Besteld volgende dag bezorgd, fijn in een al gebruikte doos ingepakt en een kaartje met groet erbij. Top service!

Geweldig mooie producten, snel geleverd

Op blackfriday boden ze een mooie korting aan dus ben ik overstag gegaan om toch de grimms piramide blokken groot te kopen. De verzending was binnen enkele dagen binnen. Heel fijn! Als ik een verbeterpunt zou moeten aandragen, zou dat de verpakking zijn. De doos was niet heel stevig en dat was (goed) opgelost door er veel plakband op te doen.

Super snelle levering!

Goede en snelle levering! Zeer tevreden

zeer goede artikelen en heel goede, persoonlijke service

Per ongeluk had ik een verkeerd artikel besteld en heb dezelfde avond nog een mail daarover geschreven om te voorkomen dat ik het verkeerde artikel weer terug zou moeten zenden en het goede apart bestellen. Dezelfde avond kreeg ik ook een persoonlijk en vriendelijk antwoord en de medewerker heeft het keurig en snel voor me geregeld. Na de betaling van het extra bedragje kreeg ik de levering vlot thuisbezorgd. Mijn complimenten!

Snelle reactie en levering

Bij mijn bestelling liep de betaling in eerste instantie niet helemaal goed, waardoor ik per ongeluk dubbel bestelde en nog niet betaald had. In de tijd dat ik een mail opstelde om het uit te leggen en te vragen naar de vervolgstappen, was mijn 2e bestelling al geannuleerd en had ik een betaallink voor de eerste in mijn mailbox. Tevens kreeg ik ook nog antwoord op mijn mail. En dat alles rond middernacht. De dag erna is mijn bestelling ook meteen verzonden en goed aangekomen. Qua service dus top!

Snelle levering ondanks de drukke tijden. Het product voldoet aan mijn verwachtingen. Het is duurzaam en mooi. Zo kunnen de kleinkids zich uitleven op de Wobbel.

Snel en correct

Snel en correct.

Snelle levering en goed beschermd ingepakt.

Fantastische producten

Fantasie en ontdekking stimulerend voor de kinderen

Fijne ervaring

Het bedrijf doet haar werk goed, de DHL maakt de problemen, dat is jammer voor het bedrijf.

Meer dan prima geregeld

Netjes op tijd klaar en zo opgehaald

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement