Goede service en duidelijkheid

Goede terugkoppeling over aankomst en verwerking bestelling. Ook retourneren van één ging makkelijk

Schitterend!

Correcte, vlotte afhandeling. Ik ontving mijn pakketje heel snel. Voor herhaling vatbaar om een bestelling te plaatsen.

Ondanks de vakantie snelle levering

Duidelijk en Goede website

Goede prijzen/communicatie/verzending

Prettig en oplossend

Prettige webshop, open in contact en nette levering. Ook indien de levering niet compleet is, toch een fijne communicatie en afhandeling.

Prachtige speelgoed aanbod, topservice en zeer klantgericht.

Ik had een aantal houten speelgoeddiertjes besteld en deze zouden na een bepaalde datum verstuurd worden. Al heel snel na de aangegeven datum, werd mijn bestelling verstuurd. Helaas was er een (volledig te begrijpen) vergissing gemaakt. Meer voor Kinderen (Daphne) kwam met een zeer klantvriendelijke en doeltreffende oplossing. Dankjewel voor de top service!

Zelfs in vakantietijd toch snelle communicatie

Mooie producten, snelle en vriendelijke communicatie.

Blij met de wobbel!

Goed advies gekregen voor de aankoop van een wobbel voor ons zoontje van 1 jaar. Snelle levering en mooi product.

Besteld en volgens afspraak snel geleverd, goed verpakt en product voldoet aan verwachting.

Bestelling gedaan tijdens de vakantie sluiting. Op de eerste werkdag direct verzonden en volgende dag al in huis. Super bedankt.

Goede levering en product top!

Levering ging goed, werd ook goed op de hoogte gehouden en het product was echt precies zoals gehoopt, top dus!

Goede service!

Nog nooit eerder iets besteld op deze website! Super fijn en in mail contact snelle reactie. Dankjewel en ik kom zeker terug bij jullie.

Vanwege vakantie werd het pakket later geleverd. Maar alsnog kreeg ik het sneller binnen als verwacht. Het is een cadeau voor mijn nichtje en ik denk dat ze er heel blij mee zal zijn.

Gemakkelijke en snelle bestelling

Snelle bestelling en levering aan huis

scheve kwasten

De nagellak is geweldig. Je haalt het er zo af met een vochtige doek. Het nadeel is dat de kwasten scheef erin zitten dus het moeilijk lakken is.

Mooie spullen, gebruiksvriendelijke website, snelle afhandeling en bezorging

Met een vriendelijk kaartje van de inpakker erbij. Onze indruk is positief. Wel jammer dat er één product toch niet op voorraad bleek te zijn. Dit werd echter keurig gemeld voor de bezorging met een credit factuur en ook nog beschreven bij de zending.

Snelle service, goed verpakt

Zie boven

Snelle reactie èn levering!

Super mooi product (voor mijn allerliefste kleindochter in America! Èn mèt wolletjes erbij voor een snelle start. Het lieve briefje van Daphne maakte het af! Thanks guys! ♥️

goede producten en snelle levering

goede producten en snelle , uitgebreide site

Bestelling is super behandd

Het bedrijf komt bij mij heel bettouwbaar over

Zo te zien een plank!

Mijn kleinzoon is er vandaag de hele dag mee in de weer geweest. Wat een superplank

Netjes geregeld en aangekomen.p

Is leuk als ik voor mijn achterkleindochter wat wil kopen.

Goed en vervelend

Op tijd bezorgd, maar bezorger vergat kaartje in de bus te doen bij welke buren het was bezorgd. Ik woon in een appartement, dat was niet handig. Maar mooi verpakt. En ook fijn dat er een bedankje bij zat.

Fantastisch!

Supervriendelijke service, veel keuze en mooie kwaliteit. Ook nog snelle levering. Heel blij mee :)

De verpakking was vies/vettig. Alsof ie jaren in een niet schoon magazijn heeft gelegen. Beetje muggenziften, want verder verliep alles top en ben ik erg blij met het bestelde product.