Mooi materiaal!

Vlotte afhandeling

Prettige site, makkelijk bestellen, vlotte levering

Hele mooie Wobbel besteld. Erg leuk een persoonlijke krabbel erbij te vinden waar ons veel plezier gewenst werd met de Wobbel :)

Makkelijk te bestellen , vlot geleverd en prima product

Prima Zie boven

Snel en netjes geleverd.

Niks op aan te merken.

Super snelle levering

Super snelle levering en degelijk verpakt

Vlotte levering.

Cadeau leuk ingepakt !

geweldig

zijn er heel blij mee,in het begin hadden we twijfels omdat er geen remmetje opzat,maar inmiddels loopt kleinzoon er parmachtig achter hoor

Mooi, met zorg verzonden!!

Super breed aanbod, snelle bezorging en het leuke persoonlijke briefje erbij. Ik zeg Toppie!!

Goed en snel

Veel sneller geleverd dan vermeld, alles in orde met de levering

Beste kraamcadeau ever.

Er was een bug bij de betaling, daarover kreeg ik snel een persoonlijk berichtje. Ook postcode kon nog achteraf gewijzigd, er werd snel op mijn bericht gereageerd, erg fijn! Het zou alleen handig zijn als er behalve het inpakken, ook de mogelijkheid komt om een kaartje bij het cadeau te laten doen.

Mooi product, vlotte levering.

uitstekend op alle punten

top

leuk product, bij vragen snelle reactie

Erg blij met mijn Stapelstein blanke set! Kinderen spelen er graag mee. Ik had een vraag over het bezorgen en de reactie was snel. Alles naar wens verlopen. Wellicht hadden ze op de website erbij kunnen zetten dat het product vanuit de leverancier verstuurd wordt en de verzend tijd kan afwijken? (dit lees je pas als de bestelling al is geplaatst) Zending was gelukkig wel snel binnen :)

Communicatie verliep prima.

Goede service, snelle levering

De producten zijn netjes verpakt, werden snel geleverd en de service was prima.

Super snelle service

Hele snelle service en netjes bezorgd.

De bestelling op tijd ontvangen en goed verpakt.

Snelle levering Up to date site

Fijne webwinkel.

Heel vriendelijk en goed geholpen, en ik heb mijn bestelling heel vlot ontvangen!

Service!

Service!

Goede communicatie

Mijn product was niet op voorraad ondanks dat op de website stond van wel. Dit werd snel gecommuniceerd.

Mooie producten, klantvriendelijk; gewoon top

Snel, duidelijk en goed.

Kreeg de link door van onze zoon om een gewenst cadeautje te kopen voor de verwachte kleinzoon. Werkte perfect.

Mooi speelgoed. Goede

Prachtig speelgoed. Snelle afhandeling en snel bezorgd

Snelle levering en cadeaus mooi ingepakt

De bestelde artikelen zijn snel bezorgd. Ook een extra leuke service dat de cadeautjes in kerstpapier zijn ingepakt.

33 Bereklauw Udenhout 5071 HB