Besteld volgende dag bezorgd, fijn in een al gebruikte doos ingepakt en een kaartje met groet erbij. Top service!

Geweldig mooie producten, snel geleverd

Op blackfriday boden ze een mooie korting aan dus ben ik overstag gegaan om toch de grimms piramide blokken groot te kopen. De verzending was binnen enkele dagen binnen. Heel fijn! Als ik een verbeterpunt zou moeten aandragen, zou dat de verpakking zijn. De doos was niet heel stevig en dat was (goed) opgelost door er veel plakband op te doen.

Super snelle levering!

Goede en snelle levering! Zeer tevreden

zeer goede artikelen en heel goede, persoonlijke service

Per ongeluk had ik een verkeerd artikel besteld en heb dezelfde avond nog een mail daarover geschreven om te voorkomen dat ik het verkeerde artikel weer terug zou moeten zenden en het goede apart bestellen. Dezelfde avond kreeg ik ook een persoonlijk en vriendelijk antwoord en de medewerker heeft het keurig en snel voor me geregeld. Na de betaling van het extra bedragje kreeg ik de levering vlot thuisbezorgd. Mijn complimenten!

Snelle reactie en levering

Bij mijn bestelling liep de betaling in eerste instantie niet helemaal goed, waardoor ik per ongeluk dubbel bestelde en nog niet betaald had. In de tijd dat ik een mail opstelde om het uit te leggen en te vragen naar de vervolgstappen, was mijn 2e bestelling al geannuleerd en had ik een betaallink voor de eerste in mijn mailbox. Tevens kreeg ik ook nog antwoord op mijn mail. En dat alles rond middernacht. De dag erna is mijn bestelling ook meteen verzonden en goed aangekomen. Qua service dus top!

Snelle levering ondanks de drukke tijden. Het product voldoet aan mijn verwachtingen. Het is duurzaam en mooi. Zo kunnen de kleinkids zich uitleven op de Wobbel.

Snel en correct

Snel en correct.

Snelle levering en goed beschermd ingepakt.

Fantastische producten

Fantasie en ontdekking stimulerend voor de kinderen

Fijne ervaring

Het bedrijf doet haar werk goed, de DHL maakt de problemen, dat is jammer voor het bedrijf.

Meer dan prima geregeld

Netjes op tijd klaar en zo opgehaald

Zeer goed!

Makkelijk besteld, snel verzonden, netjes verpakt en het artikel was precies wat ik verwachtte!

Artikelen precies zoals op de website, en vlotte levering

Geen idee is kerstcadeau

Ik vond het een een praktisch cadeau voor mijn dochter om het speelgoed op te ruimen . Maar het is een kerstcadeau

Prima keuze en snelle levering

Snelle levering en mooi speelgoed.

Goedemiddag Annabel, Volgens mij heeft u een beoordeling voor een andere website bij ons achtergelaten. Wij verkopen duurzaam speelgoed, geen cursus..... Zou u zo vriendelijk willen zijn de beoordeling aan te passen of te verwijderen? Alvast bedankt, Team MeervoorKinderen

Snelle levering! Mooie kwaliteit.

Idem hierboven

Goede service, mooi speelgoed

Goede service, mooi kwaliteit soeelgoed

Vlotte levering. De doos was nogal gedeukt, maar gelukkig was het speelgoed niet beschadigd.

Goede ervaring.

Snelle levering. Ook netjes verpakt.

Snelle vlotte levering

Voldoet aan de verwachting

Goed en snel versturen

De bestelling is goed verpakt en snel verstuurd. De prijzen zijn goed betaalbaar bij de site

Mooi product, snelle levering. Prima!

Mooi product, snelle levering. Prima!

Product nog niet beoordeeld want is cadeau

Producten super verzenden waardeloos

Prijs kwaliteit verhouden van de producten zijn super. Daar ben ik erg blij mee. De verzending vond ik echt waardeloos. Het pakket is op de container buiten neer gelegd. De doos was flink beschadigd en de inhoud kwam er aan meerder kanten uit. Hier over heb ik al contact gehad. Maar weet nu niet wat er uit gekomen is

Snelle levering. Goede prijzen

Concurrende prijzen. Snelle levering. Duidelijke communicatie vanaf moment van aankoop.